Zlecenie 8900350 - Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który...

   
Zamówienie 8900350 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-05-12
przedmiot zlecenia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który dostarczy personel, niezbędny do prawidłowego funkcjonowania żłobka, obejm
ujący: dyrektora żłobka i/lub 7 opiekunów dzieci w żłobku i/lub pielęgniarki/położnej, w związku z realizacją przez Europejskie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. projektu „Maluchy na start” - Targówek. 1. Usługa obejmuje: 1) dostarczenie 1 Dyrektora/ki na stanowisko Dyrektora żłobka zgodnie z Ustawą z 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Zadanie 1) 2. Wymagania wobec kandydatów: 1) Dyrektor/ka (Zadanie 1) a) wykształcenie wyższe i co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi albo, co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5-letnie okres doświadczenia w pracy z dziećmi, b) obywatelstwo polskie, c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, d) nieposzlakowana opinia, e) rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi, f) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona, g) kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd, h) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, i) kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, j) posiada znajomość przepisów ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy o finansach publicznych oraz zasad funkcjonowania gminnych jednostek budżetowych, znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość przepisów prawa pracy i przepisów BHP, znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość przepisów z zakresu rachunkowości oraz sprawozdawczości samorządowych jednostek budżetowych, znajomość przepisów prawa unijnego, k) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku 3. Zakres obowiązków na stanowisku: 1) Dyrektor (Zadanie 1) a) organizowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem żłobka oraz kierowanie jego działalnością, b) zapewnienie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb, c) organizacja i nadzór nad bezpiecznymi i higienicznymi warunkami dla dzieci oraz pracy dla podległego personelu, d) prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji, w tym zgodnie z wymogami projektu UE jak i SL2014, e) właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi, f) wykonywanie czynności związanych ze stosunkiem pracy podległego zespołu, g) zawieranie umów z rodzicami (opiekunami prawnymi), h) pobieranie opłat za wyżywienie dzieci w żłobku, i) zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie, j) terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości Dalszy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści zapytania ofertowego, będącego załącznikiem do niniejszego ogłoszenia.1. Usługa obejmuje: 1) dostarczenie 7 Opiekunów/Opiekunek w żłobku zgodnie z Ustawą z 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Zadanie 2) i/lub 2. Wymagania wobec kandydatów: 1) Opiekun/ka (Zadanie 2) a) osoba posiadająca kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub osoba która ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogiczne w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza. b) Opiekunem w żłobku może być także osoba (wymogi z art. 16 ust. 2 ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3), która odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie: - wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub - średnie lub średnie branżowe oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 lub osoba, która przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3. Zakres programów szkoleń określa rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011 r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym oraz dziennego opiekuna (rozporządzenie znajduje się w zakładce Prawo). Programy szkoleń na wniosek podmiotu chcącego prowadzić szkolenia, zatwierdza minister właściwy do spraw rodziny. Zatwierdzenie programów szkoleń odbywa się w drodze decyzji administracyjnej. Lista zatwierdzonych programów jest opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie gov.pl/rodzina → Biuletyn Informacji Publicznej → Ogłoszenia i wykazy → Wsparcie dla rodzin z dziećmi (jest ona na bieżąco uzupełniana). Szkolenia są organizowane przez podmioty, które otrzymały decyzje zatwierdzającą. Opiekun zobowiązany jest do odbycia co 2 lata szkolenia z udzielania dziecku pierwszej pomocy. Szkolenie nieodpłatnie zapewnia podmiot prowadzący żłobek lub klub dziecięcy. c) obywatelstwo polskie, d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, e) nieposzlakowana opinia, f) rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi, g) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona, h) kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd, i) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, j) kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym. 3. Zakres obowiązków na stanowisku: 1) Opiekun/ka (Zadanie 2) a) opieka nad dziećmi do lat 3 –funkcja opiekuńcza, wychowawcza i edukacyjna, b) zapewnienie dziecku opieki w warunkach zbliżonych do warunków domowych, c) zagwarantowanie dziecku właściwej opieki pielęgnacyjnej i edukacyjnej, d) prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych, uwzględniając rozwój psychomotoryczny dziecka, właściwych do wieku dziecka w ramach realizacji programu zabaw, e) planowanie pracy opiekuńczej, pielęgnacyjnej i wychowawczej w zależności od wieku dziecka- prowadzenie dziennika zajęć, prowadzenie dziennika obecności, f) kształtowanie aktywności i samodzielności dziecka, pożądanych przyzwyczajeń i nawyków, g) zaspokajanie potrzeb biologicznych i psychospołecznych dziecka, h) wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką nad dziećmi z zakresu: karmienia, mycia, układania do snu, przewijania, i) organizowanie dzieciom wypoczynku na świeżym powietrzu, j) utrzymywanie czystości pomieszczeń, wietrzenie sali i sprawdzanie temperatury pomieszczeń, k) zgłaszanie niepokojących objawów u dzieci, eliminowanie uszkodzonych zabawek. 4. Specyfika świadczonych usług dla wszystkich kandydatów: Zadanie 1 – Zadanie 3 1) Wykonawca musi zapewnić kadrę na cały czas trwania umowy, tj. od lipca 2022 do 31.12.2023 (z możliwością późniejszego rozpoczęcia/zakończenia świadczenia usług) spełniając poniższe założenia: a) Podstawa zatrudnienia: umowa o prace. b) Wymiar czasu pracy: do 8 godzin dziennie (od poniedziałku do piątku, średnio 8 godzin dziennie i 40 godzin tygodniowo). c) Wynagrodzenie za świadczone usługi: współfinansowane ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. d) Miejsce świadczenia usług: woj. mazowieckie, Warszawa, dzielnica Targówek. 2) W związku ze specyfiką pracy z dziećmi, poszczególne osoby skierowane do pracy u Zamawiającego powinny być stałe, tzn. niedopuszczalne jest ciągłe zmienianie osoby skierowanej do pracy. Dopuszcza się czasowe zastępstwo z powodu choroby osoby pierwotne skierowanej do pracy. Zapewnienie zastępstwa leży po stronie Wykonawcy. O zaistnieniu potrzeby zastępstwa Wykonawca musi poinformować Zamawiającego niezwłocznie. Zapewnienie zastępstwa powinno nastąpić nie później niż kolejnego dnia następującego po dniu, w którym Wykonawca dowiedział się o nieobecności pierwotnie skierowanego pracownika. 5. Lista wymaganych dokumentów dotyczących kandydatów: a) formularz ofertowy do wskazanego zadania (Zadanie 1 – Zadanie 3), b) życiorys kandydata (CV) wraz ze wskazaniem: miejsca, okresów wykonywanych prac, zakresem obowiązków, wiekiem oraz ilością dzieci znajdujących się pod opieką, kontaktu do placówki/osoby (w celu weryfikacji), c) ksero/skan dokumentów potwierdzających uzyskane kwalifikacje (dyplomy, świadectwa, itp.), d) w przypadku Kandydatów z wykształceniem średnim: ksero/skan dokumentów potwierdzających odbycie kursu zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3. W dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą dostarczy on ponadto (dotyczy wszystkich osób zaangażowanych w realizację zadania): a) referencje, b) ksero/skan książeczki sanitarno-epidemiologicznej, c) ksero/skan zaświadczeń o niekaralności lub oświadczenie Wykonawcy.Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który dostarczy personel, niezbędny do prawidłowego funkcjonowania żłobka, obejmujący: dyrektora żłobka i/lub 7 opiekunów dzieci w żłobku i/lub pielęgniarki/położnej, w związku z realizacją przez Europejskie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. projektu „Maluchy na start” - Targówek. 1. Usługa obejmuje: 1) dostarczenie 1 Pielęgniarki/Pielęgniarza/Położnej (Zadanie 3). 2. Wymagania wobec kandydatów: 1) Pielęgniarka/Pielęgniarz/Położna (Zadanie 3) a) posiadanie obywatelstwa polskiego, b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, c) brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie, d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pielęgniarki, e) nienaganna postawa etyczna, f) wysoka kultura osobista, g) posiadanie świadectwa lub dyplomu ukończenia polskiej szkoły pielęgniarskiej bądź uzyskane w innym państwie niż państwo członkowskie Unii Europejskiej świadectwa lub dyplomu, pod warunkiem, że dyplom lub świadectwo zostały uznane w Rzeczypospolitej Polskiej za równorzędne ze świadectwem ukończenia szkoły pielęgniarskiej lub dyplomem, zgodnie z odrębnymi przepisami, oraz że spełniają minimalne wymogi kształcenia określone w przepisach prawa Unii Europejskiej, h) minimum 2 lata doświadczenia w zawodzie pielęgniarki lub położnej, i) gwarantowanie rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi, j) brak pozbawienia, zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej, k) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd. 3. Zakres obowiązków na stanowisku: 1) Pielęgniarka/Pielęgniarz/Położna (Zadanie 3) a) zbieranie wywiadów od rodziców/opiekunów w zakresie stanu zdrowia dzieci, b) obserwowanie stanu zdrowia dzieci i zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości dyrektorowi żłobka i rodzicom, c) kształtowanie u dzieci postaw prozdrowotnych w zakresie żywienia i higieny, d) udzielanie pierwszej pomocy dzieciom oraz pracownikom w nagłych wypadkach oraz organizowanie pomocy lekarskiej w razie potrzeby, e) pomoc w układaniu planów pracy z dziećmi, f) szkolenie personelu w zakresie promocji zdrowia oraz ograniczenia szerzenia się chorób zakaźnych, g) prowadzenie indywidualnej dokumentacji dziecięcej, h) prowadzenie poradnictwa z zakresu pielęgnacji dziecka dla rodziców i pracowników żłobka, i) udział w szkoleniach oraz zebraniach z rodzicami. 4. Specyfika świadczonych usług dla wszystkich kandydatów: Zadanie 1 – Zadanie 3 1) Wykonawca musi zapewnić kadrę na cały czas trwania umowy, tj. od lipca 2022 do 31.12.2023 (z możliwością późniejszego rozpoczęcia/zakończenia świadczenia usług) spełniając poniższe założenia: a) Podstawa zatrudnienia: umowa o prace. b) Wymiar czasu pracy: do 8 godzin dziennie (od poniedziałku do piątku, średnio 8 godzin dziennie i 40 godzin tygodniowo). c) Wynagrodzenie za świadczone usługi: współfinansowane ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. d) Miejsce świadczenia usług: woj. mazowieckie, Warszawa, dzielnica Targówek. 2) W związku ze specyfiką pracy z dziećmi, poszczególne osoby skierowane do pracy u Zamawiającego powinny być stałe, tzn. niedopuszczalne jest ciągłe zmienianie osoby skierowanej do pracy. Dopuszcza się czasowe zastępstwo z powodu choroby osoby pierwotne skierowanej do pracy. Zapewnienie zastępstwa leży po stronie Wykonawcy. O zaistnieniu potrzeby zastępstwa Wykonawca musi poinformować Zamawiającego niezwłocznie. Zapewnienie zastępstwa powinno nastąpić nie później niż kolejnego dnia następującego po dniu, w którym Wykonawca dowiedział się o nieobecności pierwotnie skierowanego pracownika. 5. Lista wymaganych dokumentów dotyczących kandydatów: a) formularz ofertowy do wskazanego zadania (Zadanie 1 – Zadanie 3), b) życiorys kandydata (CV) wraz ze wskazaniem: miejsca, okresów wykonywanych prac, zakresem obowiązków, wiekiem oraz ilością dzieci znajdujących się pod opieką, kontaktu do placówki/osoby (w celu weryfikacji), c) ksero/skan dokumentów potwierdzających uzyskane kwalifikacje (dyplomy, świadectwa, itp.), d) w przypadku Kandydatów z wykształceniem średnim: ksero/skan dokumentów potwierdzających odbycie kursu zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3. W dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą dostarczy on ponadto (dotyczy wszystkich osób zaangażowanych w realizację zadania): a) referencje, b) ksero/skan książeczki sanitarno-epidemiologicznej, c) ksero/skan zaświadczeń o niekaralności lub oświadczenie Wykonawcy.
branża Medyczna, Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze
podbranża usługi medyczne, usługi opiekuńcze
kody CPV 85141200, 85312110
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi medyczne , usługi opiekuńcze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10442104 2024-04-25
godz. 10:00
Łódzkie Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie neurologii.
10403005 2024-04-26
godz. 10:00
Łódzkie Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki pielęgniarskiej w Nocnej i Świątecznej Opiece Zdrowotnej. Ilość stanowisk: 1.
10427461 2024-04-26
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Udzielanie świadczeń zdrowotnych z zakresu usług pielęgniarki koordynującej w Oddziale Wewnętrznym w SPZZOZ w Gryficach
10447301 2024-04-26
godz. 12:00
Dolnośląskie ZO/05/2024 Usługa Biobankowania materiału biologicznego w ramach badania klinicznego AVO-CLL finansowanego przez ABM. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10448666 2024-04-29
godz. 00:00
Lubelskie Udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w roku 2024 i w latach następnych w rodzaju profilaktyczne programy zdrowotne: nr 03-24-000724/PRO/10/1/10.0000.163.02/01 w zakresie PROGRAM PROFILA...
10429990 2024-04-29
godz. 10:00
Podkarpackie Realizacja Programu wczesnego wykrywania nowotworów jelita grubego wśród mieszkańców Miasta Krosna na 2024 rok Przedmiotem konkursu ofert są: Edukacja zdrowotna, konsultacja lekarska, ...
10439715 2024-04-30
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Wybór realizatora zadania w zakresie ochrony zdrowia -program polityki zdrowotnej pn. Program profilaktyki boreliozy w gminie Dubeninki na lata 2024-2026
10121087 2024-11-30
godz. 16:00
Podkarpackie Udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (PKWiU 86 - usługi w zakresie opieki zdrowotnej) 85120000-6 Usługi medyczne i podobne, 85121100-4 Ogólne usługi lekarskie, 85141100-0 Usługi św...
10160038 2024-12-31
godz. 14:00
Mazowieckie STANOWISKO KONSULTANTA ZUS ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W PŁOCKU AL. STANISŁAWA JACHOWICZA 1, 09-402 PŁOCK nawiązanie współpracy w charakterze konsultanta w 2024 roku. Po...
9882557 2024-12-31
godz. 15:00
Podlaskie Świadczenia zdrowotne w zakresie wykonywania czynności lekarza systemu w: ZPD Białystok z podstacjami, ZPD Bielsk Podlaski z podstacjami, ZPD Hajnówka z podstacjami, ZPD Mońki, ZPD Siem...