Przetarg 8475231 - Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie w systemie...

   
Analizuj Zamówienie 8475231 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-20
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Punktu Selektywnej Z
biórki Odpadów Komunalnych w Gnojniku”Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Ochrona środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami – spr.Przedmiot zamówienia składa się z:1. Wykonania dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej oraz uzyskania w imieniu i na rzecz Inwestora decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia realizacji inwestycji;2.Wykonania robót budowlanych wraz ze wskazanym przez Zamawiającego wyposażeniem oraz uzyskania w imieniu i na rzecz Inwestora od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania obiektu bez sprzeciwu. ETAP I – DOKUMENTACJA PROJEKTOWA wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleńZakres rzeczowy zadania:1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, niezbędnej do modernizacji Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w egzemplarzach:1) Projekt budowlany wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych zgód i zezwoleń a w tym ostatecznej decyzji zatwierdzającej pozwolenie na budowę (4 egz.)2) Projekt wykonawczy (4 egz.)3) Przygotowanie instrukcji funkcjonowania obiektu (2 egz.)4) Inne wymagane prawem dokumenty niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu.Wymagania dla przedmiotu zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej zostały szczegółowo określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, będącym załącznikiem do niniejszej specyfikacji.Nowa infrastruktura wytworzona w ramach projektu powinna być zgodna z koncepcją uniwersalnego projektowania, bez możliwości odstępstw od stosowania wymagań prawnych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością wynikających z obowiązujących przepisów budowlanych.ETAP II –ROBOTY BUDOWLANE wraz ze wskazanym przez Zamawiającego wyposażeniem oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia zamiaru użytkowania bez sprzeciwu)Zakres rzeczowy zadania:Przedsięwzięcie składać się będzie z następujących elementów:Hala magazynowa:Wym. 50x20x5 m, konstrukcja modułowa z płyty warstwowej, poszycie: warstwa >16*C (ściany PW 120, dach PW 160), drzwi stalowe izolowane, wrota przesuwne dwuskrzydłowe izolowane,Halę należy wyposażyć w stolarkę okienną/świetliki dachowe zapewniające dostęp oświetlenia dziennego oraz w instalacje wewnętrzne: instalację elektryczną, oświetlenie, wentylację.Posadzkę w hali magazynowej należy wykonać z betonu przemysłowego (antypoślizgowa).Kontener modułowy dla obsługi:Kontener modułowy, 4 moduły, parterowy, membrana dachowa z PCV, ściany blaszane, ocieplany, możliwość podpięcia wody i kanalizacji, pow. ok. 60 m2.Kontener ma pełnić funkcję biurowo-socjalną. Powinien zostać wyposażony w zaplecze sanitarne i socjalne zgodnie z przepisami prawa do obsługi pracowników obsługujących PSZOK, ogrzewanie, zapewnienie możliwości podłączenia urządzeń elektrycznych, komputerów, Internetu.Wiata z zadaszeniem:Konstrukcja wiaty oraz dachu zbudowana z profili stalowych zamkniętych ocynkowanych ogniowo, wymiary 6x4 mUtwardzenie placu:Utwardzenie placu ok. 4 000 m2: • Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 25 cm• Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm• Ławy pod krawężniki, betonowe z oporem• Krawężnik betonowy 15x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej (1/3) grubość 3cm ułożony na ławie z betonu C 12/15 w wymiarach 15x15x30 cm,• Nawierzchnie: beton przemysłowy o grubości zgodnie z technologią wykonania lub asfalt – nawierzchnia grubości min. 10 cm.Wskazana powierzchnia 4000 m2 stanowi teren placu manewrowego i komunikacyjnego do obsługi PSZOK. W powierzchni tej nie wlicza się powierzchni pod halą magazynową czy kontenerami.Infrastruktura placu:• Kanalizacja deszczowa długości ok. 320 mb• Wydzielone miejsce do mycia pojazdów i kontenerów z pozostałości odpadów o wymiarach 7x5 m o nawierzchni szczelnej i odpływem poprzez koryta typu ACO DREN (lub równoważne) na długości 5 mb• Separatory: substancji ropo- i olejopochodnych• Zjazd z drogi powiatowej o parametrach zjazdu publicznego, nie węższy niż 6 mb, o nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej, betonowej lub asfaltowej• Zjazd z drogi gminnej o parametrach zjazdu publicznego, nie węższy niż 6 mb, o nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej, betonowej lub asfaltowejZbiornik bezodpływowy:Szczelny zbiornik bezodpływowy przeznaczony do gromadzenia ścieków, o poj. 10 m3, z tworzywa sztucznego, wraz z przyłączeniemPozostała infrastruktura:• Przyłącz wodociągowy:-do kontenera – długość przyłącza ok. 70 mb -do hali – długość przyłącza ok. 40 mb• Przyłącz prądowy:-do kontenera: przyłącz kablowy o długości ok. 30 mb-do hali: przyłącz kablowy o długości ok. 40 mbOświetlenie:4 lampy wolnostojące z przyłączami kablowymi na słupach stalowych 6m. Moc lamp max 50 W, LEDOgrodzenie:Systemowe – spośród dostępnych na rynku, 285 mb w tym 2 bramy wjazdowe. Zakres prac objęty zamówieniem został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym będącym załącznikiem do niniejszej specyfikacji.W zakres zamówienia wchodzi również wyposażenie PSZOK:1. Waga stacjonarna najazdowa: dostawa i montaż wagi stacjonarnej najazdowej o wymiarach minimum 3m x 8m, tonaż minimum 33 tony, elektroniczna z zewnętrznym wyświetlaczem oraz z wyświetlaczem i sterowaniem w pomieszczeniu dla pracowników PSZOK2. Monitoring: kamery zamontowane na budynku hali, na budynku kontenera, na słupach, 6 szt.3. Koparko-ładowarka: dostawa koparko-ładowarki, podstawowe parametry:• Masa minimum 8000 kg• Turboładowany silnik wysokoprężny o pojemności minimum 4.0 l• Moc min. 90 kM spełniający normy emisji spalin min stage III B• Koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym• Osprzęt koparkowy: teleskopowy wysuw ramienia, łyżka kopiąca o szerokości min. 450 mm max 500 mm, łyżka do odmulania rowów: szerokość min. 1,6-1,8 m (tzw. skarpówka)• Osprzęt ładowarkowy: łyżka wielofunkcyjna, otwierana z widłami, o poj. Min. 1,0 m3 i max 1,1 m3 z układem amortyzacji• Napęd na cztery kołaW zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi rampa wymieniona w pkt. 1.1.2. PFU, ani rozbiórka istniejących budynków na dz. nr 664 w Gnojniku.WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 PZP.1) Zamawiający wymaga aby niniejsze zamówienie odbywało się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy – na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub podwykonawcę – Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności związanych z:a) wykonaniem robót budowlano-montażowych 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej, w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).4) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ. 5) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.

RIiD.271.10.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00254039/01 z dnia: 2021-11-02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gnojniku”
Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Ochrona środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami – spr.
Przedmiot zamówienia składa się z:
1. Wykonania dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej oraz uzyskania w imieniu i na rzecz Inwestora decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia realizacji inwestycji;
2.Wykonania robót budowlanych wraz ze wskazanym przez Zamawiającego wyposażeniem oraz uzyskania w imieniu i na rzecz Inwestora od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania obiektu bez sprzeciwu.

ETAP I – DOKUMENTACJA PROJEKTOWA wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń
Zakres rzeczowy zadania:
1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, niezbędnej do modernizacji Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w egzemplarzach:
1) Projekt budowlany wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych zgód i zezwoleń a w tym ostatecznej decyzji zatwierdzającej pozwolenie na budowę (4 egz.)
2) Projekt wykonawczy (4 egz.)
3) Przygotowanie instrukcji funkcjonowania obiektu (2 egz.)
4) Inne wymagane prawem dokumenty niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu.
Wymagania dla przedmiotu zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej zostały szczegółowo określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, będącym załącznikiem do niniejszej specyfikacji.
Nowa infrastruktura wytworzona w ramach projektu powinna być zgodna z koncepcją uniwersalnego projektowania, bez możliwości odstępstw od stosowania wymagań prawnych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością wynikających z obowiązujących przepisów budowlanych.

ETAP II –ROBOTY BUDOWLANE wraz ze wskazanym przez Zamawiającego wyposażeniem oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia zamiaru użytkowania bez sprzeciwu)
Zakres rzeczowy zadania:
Przedsięwzięcie składać się będzie z następujących elementów:

Hala magazynowa:
Wym. 50x20x5 m, konstrukcja modułowa z płyty warstwowej, poszycie: warstwa >16*C (ściany PW 120, dach PW 160), drzwi stalowe izolowane, wrota przesuwne dwuskrzydłowe izolowane,
Halę należy wyposażyć w stolarkę okienną/świetliki dachowe zapewniające dostęp oświetlenia dziennego oraz w instalacje wewnętrzne: instalację elektryczną, oświetlenie, wentylację.
Posadzkę w hali magazynowej należy wykonać z betonu przemysłowego (antypoślizgowa).

Kontener modułowy dla obsługi:
Kontener modułowy, 4 moduły, parterowy, membrana dachowa z PCV, ściany blaszane, ocieplany, możliwość podpięcia wody i kanalizacji, pow. ok. 60 m2.
Kontener ma pełnić funkcję biurowo-socjalną. Powinien zostać wyposażony w zaplecze sanitarne i socjalne zgodnie z przepisami prawa do obsługi pracowników obsługujących PSZOK, ogrzewanie, zapewnienie możliwości podłączenia urządzeń elektrycznych, komputerów, Internetu.

Wiata z zadaszeniem:
Konstrukcja wiaty oraz dachu zbudowana z profili stalowych zamkniętych ocynkowanych ogniowo, wymiary 6x4 m

Utwardzenie placu:
Utwardzenie placu ok. 4 000 m2:
• Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 25 cm
• Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm
• Ławy pod krawężniki, betonowe z oporem
• Krawężnik betonowy 15x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej (1/3) grubość 3cm ułożony na ławie z betonu C 12/15 w wymiarach 15x15x30 cm,
• Nawierzchnie: beton przemysłowy o grubości zgodnie z technologią wykonania lub asfalt – nawierzchnia grubości min. 10 cm.
Wskazana powierzchnia 4000 m2 stanowi teren placu manewrowego i komunikacyjnego do obsługi PSZOK. W powierzchni tej nie wlicza się powierzchni pod halą magazynową czy kontenerami.

Infrastruktura placu:
• Kanalizacja deszczowa długości ok. 320 mb
• Wydzielone miejsce do mycia pojazdów i kontenerów z pozostałości odpadów o wymiarach 7x5 m o nawierzchni szczelnej i odpływem poprzez koryta typu ACO DREN (lub równoważne) na długości 5 mb
• Separatory: substancji ropo- i olejopochodnych
• Zjazd z drogi powiatowej o parametrach zjazdu publicznego, nie węższy niż 6 mb, o nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej, betonowej lub asfaltowej
• Zjazd z drogi gminnej o parametrach zjazdu publicznego, nie węższy niż 6 mb, o nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej, betonowej lub asfaltowej

Zbiornik bezodpływowy:
Szczelny zbiornik bezodpływowy przeznaczony do gromadzenia ścieków, o poj. 10 m3, z tworzywa sztucznego, wraz z przyłączeniem

Pozostała infrastruktura:
• Przyłącz wodociągowy:
-do kontenera – długość przyłącza ok. 70 mb
-do hali – długość przyłącza ok. 40 mb
• Przyłącz prądowy:
-do kontenera: przyłącz kablowy o długości ok. 30 mb
-do hali: przyłącz kablowy o długości ok. 40 mb

Oświetlenie:
4 lampy wolnostojące z przyłączami kablowymi na słupach stalowych 6m. Moc lamp max 50 W, LED

Ogrodzenie:
Systemowe – spośród dostępnych na rynku, 285 mb w tym 2 bramy wjazdowe.
Zakres prac objęty zamówieniem został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym będącym załącznikiem do niniejszej specyfikacji.

W zakres zamówienia wchodzi również wyposażenie PSZOK:
1. Waga stacjonarna najazdowa: dostawa i montaż wagi stacjonarnej najazdowej o wymiarach minimum 3m x 8m, tonaż minimum 33 tony, elektroniczna z zewnętrznym wyświetlaczem oraz z wyświetlaczem i sterowaniem w pomieszczeniu dla pracowników PSZOK
2. Monitoring: kamery zamontowane na budynku hali, na budynku kontenera, na słupach, 6 szt.
3. Koparko-ładowarka: dostawa koparko-ładowarki, podstawowe parametry:
• Masa minimum 8000 kg
• Turboładowany silnik wysokoprężny o pojemności minimum 4.0 l
• Moc min. 90 kM spełniający normy emisji spalin min stage III B
• Koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym
• Osprzęt koparkowy: teleskopowy wysuw ramienia, łyżka kopiąca o szerokości min. 450 mm max 500 mm, łyżka do odmulania rowów: szerokość min. 1,6-1,8 m (tzw. skarpówka)
• Osprzęt ładowarkowy: łyżka wielofunkcyjna, otwierana z widłami, o poj. Min. 1,0 m3 i max 1,1 m3 z układem amortyzacji
• Napęd na cztery koła

W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi rampa wymieniona w pkt. 1.1.2. PFU, ani rozbiórka istniejących budynków na dz. nr 664 w Gnojniku.

WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 PZP.
1) Zamawiający wymaga aby niniejsze zamówienie odbywało się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy – na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub podwykonawcę – Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności związanych z:
a) wykonaniem robót budowlano-montażowych
2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne
3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej, w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).
4) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
5) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gnojniku”
Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Ochrona środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami – spr.
Przedmiot zamówienia składa się z:
1. Wykonania dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej oraz uzyskania w imieniu i na rzecz Inwestora decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia realizacji inwestycji;
2.Wykonania robót budowlanych wraz ze wskazanym przez Zamawiającego wyposażeniem oraz uzyskania w imieniu i na rzecz Inwestora od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania obiektu bez sprzeciwu.

ETAP I – DOKUMENTACJA PROJEKTOWA wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń
Zakres rzeczowy zadania:
1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, niezbędnej do modernizacji Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w egzemplarzach:
1) Projekt budowlany wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych zgód i zezwoleń a w tym ostatecznej decyzji zatwierdzającej pozwolenie na budowę (4 egz.)
2) Projekt wykonawczy (4 egz.)
3) Przygotowanie instrukcji funkcjonowania obiektu (2 egz.)
4) Inne wymagane prawem dokumenty niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu.
Wymagania dla przedmiotu zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej zostały szczegółowo określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, będącym załącznikiem do niniejszej specyfikacji.
Nowa infrastruktura wytworzona w ramach projektu powinna być zgodna z koncepcją uniwersalnego projektowania, bez możliwości odstępstw od stosowania wymagań prawnych w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością wynikających z obowiązujących przepisów budowlanych.

ETAP II –ROBOTY BUDOWLANE wraz ze wskazanym przez Zamawiającego wyposażeniem oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia zamiaru użytkowania bez sprzeciwu)
Zakres rzeczowy zadania:
Przedsięwzięcie składać się będzie z następujących elementów:

Hala magazynowa:
Wym. 50x20x5 m, konstrukcja modułowa z płyty warstwowej, poszycie: warstwa >16*C (ściany PW 120, dach PW 160), drzwi stalowe izolowane, 2 bramy segmentowe izolowane o wym. 4x4 m,
Halę należy wyposażyć w stolarkę okienną/świetliki dachowe zapewniające dostęp oświetlenia dziennego oraz w instalacje wewnętrzne: instalację elektryczną, oświetlenie, wentylację.
Posadzkę w hali magazynowej należy wykonać z betonu przemysłowego (antypoślizgowa).

Kontener modułowy dla obsługi:
Kontener modułowy, 4 moduły, parterowy, membrana dachowa z PCV, ściany blaszane, ocieplany, możliwość podpięcia wody i kanalizacji, pow. ok. 60 m2.
Kontener ma pełnić funkcję biurowo-socjalną. Powinien zostać wyposażony w zaplecze sanitarne i socjalne zgodnie z przepisami prawa do obsługi pracowników obsługujących PSZOK, ogrzewanie, zapewnienie możliwości podłączenia urządzeń elektrycznych, komputerów, Internetu.

Wiata z zadaszeniem:
Konstrukcja wiaty oraz dachu zbudowana z profili stalowych zamkniętych ocynkowanych ogniowo, wymiary 6x4 m

Utwardzenie placu:
Utwardzenie placu ok. 4 000 m2:
• Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 25 cm
• Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm
• Ławy pod krawężniki, betonowe z oporem
• Krawężnik betonowy 15x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej (1/3) grubość 3cm ułożony na ławie z betonu C 12/15 w wymiarach 15x15x30 cm,
• Nawierzchnie: beton przemysłowy o grubości zgodnie z technologią wykonania lub asfalt – nawierzchnia grubości min. 10 cm.
Wskazana powierzchnia 4000 m2 stanowi teren placu manewrowego i komunikacyjnego do obsługi PSZOK. W powierzchni tej nie wlicza się powierzchni pod halą magazynową czy kontenerami.

Infrastruktura placu:
• Kanalizacja deszczowa długości ok. 320 mb
• Wydzielone miejsce do mycia pojazdów i kontenerów z pozostałości odpadów o wymiarach 7x5 m o nawierzchni szczelnej i odpływem poprzez koryta typu ACO DREN (lub równoważne) na długości 5 mb
• Separatory: substancji ropo- i olejopochodnych
• Zjazd z drogi powiatowej o parametrach zjazdu publicznego, nie węższy niż 6 mb, o nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej, betonowej lub asfaltowej
• Zjazd z drogi gminnej o parametrach zjazdu publicznego, nie węższy niż 6 mb, o nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej, betonowej lub asfaltowej

Zbiornik bezodpływowy:
Szczelny zbiornik bezodpływowy przeznaczony do gromadzenia ścieków, o poj. 10 m3, z tworzywa sztucznego, wraz z przyłączeniem

Pozostała infrastruktura:
• Przyłącz wodociągowy:
-do kontenera – długość przyłącza ok. 70 mb
-do hali – długość przyłącza ok. 40 mb
• Przyłącz prądowy:
-do kontenera: przyłącz kablowy o długości ok. 30 mb
-do hali: przyłącz kablowy o długości ok. 40 mb

Oświetlenie:
4 lampy wolnostojące z przyłączami kablowymi na słupach stalowych 6m. Moc lamp max 50 W, LED

Ogrodzenie:
Systemowe – spośród dostępnych na rynku, 285 mb w tym 2 bramy wjazdowe.
Zakres prac objęty zamówieniem został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym będącym załącznikiem do niniejszej specyfikacji.

W zakres zamówienia wchodzi również wyposażenie PSZOK:
1. Waga stacjonarna najazdowa: dostawa i montaż wagi stacjonarnej najazdowej o wymiarach minimum 3m x 8m, tonaż minimum 33 tony, elektroniczna z zewnętrznym wyświetlaczem oraz z wyświetlaczem i sterowaniem w pomieszczeniu dla pracowników PSZOK
2. Monitoring: kamery zamontowane na budynku hali, na budynku kontenera, na słupach, 6 szt.
3. Koparko-ładowarka: dostawa koparko-ładowarki, podstawowe parametry:
• Masa minimum 8000 kg
• Turboładowany silnik wysokoprężny o pojemności minimum 4.0 l
• Moc min. 90 kM spełniający normy emisji spalin min stage III B
• Koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym
• Osprzęt koparkowy: teleskopowy wysuw ramienia, łyżka kopiąca o szerokości min. 450 mm max 500 mm, łyżka do odmulania rowów: szerokość min. 1,6-1,8 m (tzw. skarpówka)
• Osprzęt ładowarkowy: łyżka wielofunkcyjna, otwierana z widłami, o poj. Min. 1,0 m3 i max 1,1 m3 z układem amortyzacji
• Napęd na cztery koła

W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi rampa wymieniona w pkt. 1.1.2. PFU, ani rozbiórka istniejących budynków na dz. nr 664 w Gnojniku.

WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 PZP.
1) Zamawiający wymaga aby niniejsze zamówienie odbywało się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy – na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub podwykonawcę – Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności związanych z:
a) wykonaniem robót budowlano-montażowych
2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne
3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej, w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).
4) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
5) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-05 09:00
Po zmianie:
2021-11-10 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-05 09:30
Po zmianie:
2021-11-10 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-04
Po zmianie:
2021-12-09
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Sprzątanie, Projektowanie
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń, projekt budowlany, projekt inny, wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 45000000, 45100000, 45222000, 45314300, 71320000, 90500000, 90511200, 90511300, 90511400
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń , projekt budowlany , projekt inny , wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10424227 2024-04-26
godz. 11:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: "Przebudowa pomieszczeń czytelni w Bibliotece Głównej" zgodnie z: Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - zwaną dalej równie...
10439765 2024-04-26
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Opracowanie dokumentacji (kosztorys inwestorski, przedmiar robót) na wykonanie: Remont elewacji frontowej i balkonów, remont dachu-część dachówkowa, wymiana obróbek blacharskich, ryni...
10425472 2024-04-26
godz. 12:00
Podkarpackie Kompleksowe wykonanie inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowalnych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa hali sportowej w Trzcinicy” Zamówienie obejmuje z...
10427720 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Dostosowanie wejścia do budynku Domu Pomocy Społecznej "Chemik" od strony ulicy Korotyńskiego zgodnie z zasadami dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami Dostosowanie wejścia...
10432542 2024-04-29
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Renowacja Sali Balowej w Muzeum Pałac Herbsta”, mieszczącego się w Łodzi przy ul. Przędzalnianej 72, wpisanego do rejestru zabytków ...
10432390 2024-04-30
godz. 12:00
Pomorskie PWK ZU/091/2024/IO Sprzedaż odpadów w postaci złomu pochodzącego z terenu Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o w Gdańsku w tym: załadunek, transport oraz zagospodarowanie w/w odpadów.
10393046 2024-05-10
godz. 13:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest usługa „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w zakresie obiektów użyteczno...
10446899 2024-05-20
godz. 12:00
Opolskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skoroszyce 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie całej masy odpadów komunalnych oraz ich transport - od...
10422598 2024-05-23
godz. 12:00
Pomorskie PWK ZU/112/2024/AS - Opr. dokumentacji projektowej dla zadania modernizacja układów regulacji pracy kompresorów
10294493 2024-08-30
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” projektu, dostawy, montażu i uruchomienie ciągu technologicznego dla przedsięwzięcia na zadanie pn.: "Budowa...