Przetarg 8905272 - Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego...

   
Analizuj Zamówienie 8905272 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-16
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Grudziądzkiego w okresie 3 lat, tj. od 01.10.
2022 r. do 30.09.2025 r., jego jednostek organizacyjnych oraz Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego tj. organu administracji rządowej wchodzącego w skład zespolonej administracji powiatowej w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 305 z późn. zm.), wykaz jednostek zawiera załącznik nr 7 do swz. Zamówienie obejmuje: 1) Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Grudziądzkiego i jednostek organizacyjnych oraz Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (otwarcie i obsługa podstawowych i pomocniczych rachunków bankowych). 2) Prowadzenie obsługi płatności za pomocą kasy automatycznej w budynku Starostwa Powiatowego:- realizacja wpłat dokonywanych gotówką przez osoby fizyczne i prawne na rzecz Powiatu z tytułu dochodów realizowanych przez Powiat za pomocą kasy automatycznej – opłatomatu, zapewnionej przez bank,- kasa automatyczna zostanie zainstalowana przez bank w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu,- dokonywanie wpłat gotówką będzie możliwe w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego,- urządzenie musi posiadać następującą funkcjonalność: zapewnić księgowanie w czasie rzeczywistym na rachunku bankowym przypisanym do danego typu opłaty w przypadku jej uiszczania gotówką, zapewnić możliwość manualnego wprowadzenia rodzaju oraz wysokość dokonywanej wpłaty, drukować potwierdzenie uiszczenia opłaty z danymi wpłacającego (imię i nazwisko w przypadku osób fizycznych oraz nazwa w przypadku podmiotów gospodarczych) oraz kwotą i rodzajem uiszczonej opłaty, - bank zapewni stały dostęp w kasie automatycznej środków finansowych na wypłatę reszty dla wpłacającego zarówno w banknotach i w monetach oraz papieru do wydruku potwierdzeń wpłat,- bank zapewni techniczną obsługę i uruchomienie kasy automatycznej, niezbędną konserwację i serwis urządzenia,- bank zapewni reagowanie na błędy, usterki i awarie występujące w trakcie eksploatacji kasy automatycznej w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu przekazania przez Zamawiającego zgłoszenia,- bank zapewni dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do wydruku potwierdzeń wpłat dla każdego urządzenia w całym okresie realizacji zamówienia,- bank zapewni wprowadzanie zmian w wydrukach potwierdzenia wpłat w zakresie prezentacji danych przetwarzania w oprogramowaniu kasy automatycznej,- bank wykona test poprawności działania kasy automatycznej, pozytywny wynik testu stanowi warunek podpisania protokołu odbioru i przyjęcia danego urządzenia do eksploatacji przez Zamawiającego,- bank zapewni szkolenie pracowników urzędu w zakresie obsługi kasy automatycznej,- bank opracuje i przekaże Zamawiającemu, najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od podpisania Umowy, szczegółową procedurę postępowania i wzajemnego informowania w przypadku podejrzenia lub wykrycia przestępstw dotyczących zgromadzonej gotówki,- bank zobowiązany jest do ubezpieczenia urządzenia od zdarzeń losowych.3) Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej. 4) Zainstalowanie usługi bankowości elektronicznej w Starostwie Powiatowym oraz w jednostkach organizacyjnych powiatu grudziądzkiego (Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Łasinie, Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Wydrznie Nr 1, Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Wydrznie Nr 2, Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Białochowie Nr 3, Powiatowy Zarząd Dróg w Grudziądzu, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych) oraz w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego tj. organu administracji rządowej wchodzącego w skład zespolonej administracji powiatowej, czyli łącznie na dziewięciu stanowiskach komputerowych. 5) Zapewnienie realizacji przelewów/dyspozycji złożonych w tym samym dniu. 6) Na wniosek Zamawiającego - uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku budżetowym obowiązywania umowy (limit zadłużenia w rachunku bieżącym w każdym roku budżetowym do kwoty 1.000.000,00 zł) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: - każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu,- od uruchamianego kredytu nie będą pobierane żadne prowizje i opłaty,- wykonawca nie będzie pobierał prowizji i odsetek od niewykorzystanej części kredytu,- kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu pięciu dni od daty złożenia wniosku o kredyt w rachunku bieżącym,- zamawiający płaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia,- kredyt oprocentowany będzie wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększonej o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, która będzie stała w okresie obowiązywania zamówienia,- odsetki od wykorzystywanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych, przy czym pierwszy okres rozpoczyna się od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, kolejne okresy liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu, ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty kredytu,- zmiana stawek bazowych nie wymaga odrębnego zawiadamiania Zamawiającego.7) Lokowanie wolnych środków na rachunku Powiatu na lokacie typu „Overnight”. Środki pieniężne na rachunku Powiatu typu „Overnight” podlegają oprocentowaniu, które oparte będzie na sumie zmiennej stopy procentowej WIBID 1M z ostatniego dnia miesiąca i marży niezmiennej przez cały okres obowiązywania umowy. Lokata powinna być tworzona wg stanu (salda) środków, nie wcześniej jak po terminie ostatniej sesji przychodzącej, obowiązującej w banku. Likwidacja lokaty nastąpi w dniu następnym z jednoczesną kapitalizacją odsetek na rachunku lokaty i przeksięgowaniem środków na rachunek wskazany przez Zamawiającego. 8) Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.). 9) Oprocentowanie środków na rachunkach budżetu Powiatu i jego jednostek organizacyjnych oraz Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w stosunku rocznym będzie oparte na zmiennej stawce WIBID 1M minus marża niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy. Odsetki będą naliczane w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym. Zmiana wysokości oprocentowania będzie dokonywana w okresach miesięcznych w pierwszym dniu rozpoczynającym okres obrachunkowy w oparciu o stawkę WIBID 1M według notowań z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc bieżący za który naliczane są odsetki. Okresem obrachunkowym jest miesiąc kalendarzowy. Marża banku pozostanie niezmienna w całym okresie obowiązywania umowy. 10) Możliwość otwierania w trakcie umowy rachunków pomocniczych dla Powiatu Grudziądzkiego i jego jednostek organizacyjnych oraz Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego. 11) Szacunkowa wartość wpłat gotówkowych do automatycznej kasy z tytułu należności przypadających Zamawiającemu (np. opłaty komunikacyjne, opłaty za czynności geodezyjne, opłaty za wieczyste użytkowanie gruntów, najem lokali mieszkalnych i inne) w formie gotówkowej wynosi 1.300.000,00 zł w ciągu jednego roku, tj. 3.900.000,00 zł w ciągu trzech lat trwania umowy. 12) Z tytułu zapewnienia kasy automatycznej, jej obsługi i obsługi bankowej (Cena C1) Zamawiający będzie płacił ryczałt. Płatność dokonywana będzie w miesięcznych równych kwotach w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury. 13) Bank z tytułu zapewnienia kasy automatycznej, jej obsługi i obsługi bankowej nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji. 14) Przechowywanie depozytu w postaci dysków zawierających dane gromadzone przez Zamawiającego (między innymi kopie danych geodezyjnych i kartograficznych oraz kopie baz finansowych), składowane poza budynkiem Starostwa Powiatowego w Grudziądzu przez Wykonawcę. Depozyt będzie znajdował się w zamkniętej i opieczętowanej bezpiecznej kopercie. Wymiana depozytu tj. odbiór depozytu znajdującego się w banku i złożenie następnego będzie odbywało się w raz w tygodniu, tj. przy odbiorze przez Wykonawcę gotówki z kasy automatycznej.15) System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych (RODO).Rozwiązania równoważne - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

RZ.272.1.1.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00169461/01 z dnia: 2022-05-20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji , nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o którym mowa ww. Rozporządzeniu zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio:
Oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
Lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 6 do SWZ).
3. oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – wzór stanowi załącznik nr 5 .
Oświadczenie, o którym mowa powyżej składa Wykonawca, każdy Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot na którego zasobach polega wykonawca.
Po zmianie:
1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji , nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o którym mowa ww. Rozporządzeniu zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio:
Oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
Lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 6 do SWZ).
3. oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – wzór stanowi załącznik nr 5 .
Oświadczenie, o którym mowa powyżej składa Wykonawca, każdy Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot na którego zasobach polega wykonawca.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-25 11:00
Po zmianie:
2022-05-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-25 11:30
Po zmianie:
2022-05-27 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-23
Po zmianie:
2022-06-25
branża Finanse - bankowość
podbranża kredyty, pożyczki, usługi bankowe
kody CPV 30144400, 66110000, 66112000, 66113000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kredyty, pożyczki , usługi bankowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10334575 2024-03-28
godz. 10:00
Lubelskie usługa dzierżawy terminali płatniczych wraz z ich obsługą i rozliczeniem płatności bezgotówkowych dokonywanych za pomocą kart płatniczych i aplikacji płatniczych Przedmiotem zamó...
10286412 2024-03-29
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Gryfino oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów 1. Przedmiotem zamówienia jes...
10323146 2024-04-02
godz. 10:00
Mazowieckie udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 797.898,60 złotych 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na na spłatę wcześniej zaciagniętych zobowią...
10343354 2024-04-05
godz. 12:00
Małopolskie Udzielenie gwarancji zapłaty w związku z zawartą umową na roboty budowlane, Gmina Sułoszowa.
10381550 2024-04-08
godz. 12:00
Zachodniopomorskie ZŚ.I.271.3.2024 Zapytanie ofertowe „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Bierzwnik i jednostek organizacyjnych Gminy Bierzwnik w okresie od 12.04.2024 r. do 31.12.2024 r.” PRZED...
10305925 2024-04-11
godz. 11:00
Mazowieckie Wybór Partnerów Finansujących w celu wdrażania Instrumentu Finansowego Pożyczka OZE dla mieszkańców w ramach Funduszu Powierniczego Województwa Lubelskiego. Przedmiotem zamówienia ...
10309437 2024-04-12
godz. 10:00
Łódzkie 4.1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6 526 529,14 zł dla Gminy Krośniewice.4.2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udz...
10312321 2024-04-15
godz. 11:00
Mazowieckie Wybór Partnerów Finansujących w celu udzielania preferencyjnych pożyczek na rzecz podmiotów ekonomii społecznej w ramach Projektu „Europejskie instrumenty zwrotne na rzecz rozwoju po...
10330724 2024-04-16
godz. 11:00
Małopolskie Udzielenie kredytu długoterminowego Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części:1) kredyt długoterminowy na spłatę wcześniej zaciągn...
10341675 2024-04-24
godz. 11:00
Mazowieckie Wybór Partnerów Finansujących w celu wdrażania Instrumentu Finansowego Pożyczka rozwojowa w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027. Przedmiotem zamówienia są ...