Przetarg 8076712 - Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego...

   
Analizuj Zamówienie 8076712 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-04-14
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego Systemu Zarządzania Ruchem. 1. W ramach usługi wsparcia technicznego Syst
emu Zarządzania Ruchem Wykonawca zobowiązuje się do: 1.1. Przyjmowania przez wszystkie dni robocze zgłoszeń dotyczących usterek Systemu za pomocą systemu helpdesk Zamawiającego oraz poczty elektronicznej w sytuacji niedostępności systemu Helpdesk. 1.2. Rozpoczęcia działań serwisowych mających na celu usunięcie usterki Systemu. Rozpoczęcie działań powinno być zapoczątkowane maksymalnie 5 godziny po zgłoszeniu przez Zamawiającego wraz z podaniem przybliżonego terminu usunięcia usterki. Czas naprawy określa zał. nr 2 do SWZ – Tabela terminów. 1.3. Wprowadzania aktualizacji poszczególnych podsystemów i elementów Systemu (Zał. 1 do SWZ - Schemat blokowy SZR ITS Gminy Lublin), dla których producent zapewnia wsparcie pogwarancyjne i aktualizacje dostępne nieodpłatnie. 1.4. Przekazywania Zamawiającemu raportu, każdorazowo po modyfikacji lub aktualizacji modułu Systemu w zbiorczym raporcie na koniec miesiąca świadczenia usługi. 1.5. Nadzoru technicznego nad automatycznym systemem wykonywania dobowych kopii bezpieczeństwa Systemu. 1.6. Wsparcia technicznego w zakresie wykonywania kopii archiwalnych Systemu, na prośbę Zamawiającego. 1.7. Odtwarzania Systemu lub danych Systemu z kopii bezpieczeństwa, na prośbę Zamawiającego. 1.8. Udzielania pracownikom i administratorom Zamawiającego, w dni robocze w godzinach od 9:00 do 18.00 oraz w soboty w godzinach od 9:00 do 14:00, pomocy konsultacyjnej i doradczej związanej z funkcjonowaniem Systemu. 2. Zakres wsparcia technicznego administratorów i użytkowników Systemu jaki będzie świadczył Wykonawca w ramach usługi: 2.1. Podsystem IT (infrastruktura sprzętowa), 2.2. Podsystemy – Infrastruktura aplikacyjna, 2.3. Działanie modułu/urządzeń, 2.4. Topologia podsystemu/modułu, 2.5. Przetwarzanie danych oraz oraz ich postaci wyjściowej, 2.6. Konsola zarządzająca, uruchomienie oraz zarządzanie, 2.7. Monitorowanie środowiska/identyfikacji problemów, 2.8. Monitorowanie pracy aplikacji zarządzania ruchem, 2.9. Raporty w systemie. Uwaga: Zakres wsparcia nie obejmuje modułu Optima (z wyłączeniem diagnostyki i przywrócenia usług), dlaktórego prace serwisowe mogą być świadczone wyłącznie przez producenta oprogramowania.

ZP-P-I.271.12.2021
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 71356300
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10478120 2024-04-29
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usług asysty technicznej dla systemu teleinformatycznego AFS
10463499 2024-04-29
godz. 10:00
Mazowieckie ASzWoj-PK-ZZP.261.6.2024.EL Świadczenie usług serwisowych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do maszyn poligraficznych Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych...
10477573 2024-04-29
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup i dostawa subskrypcji dla licencji bezterminowych posiadanych przez Zamawiającego, do programów DevExpress Universal (16 sztuk) oraz dotUltimate Commercial (12 sztuk).
10478696 2024-04-30
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Naprawa, wymiana, kalibracja dot. urządzenie wielofunkcyjnego kserokopiarki Xerox Altalink C8045 s/n 3711976794
10474804 2024-04-30
godz. 09:00
Mazowieckie Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT DOSTAWA INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DO SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE ZAM/14...
10455269 2024-04-30
godz. 12:15
Mazowieckie WSPARCIE TECHNICZNE DLA USŁUG, SYSTEMÓW I ŚRODOWISK INFORMATYCZNYCH OPARTYCH O ROZWIĄZANIA MICROSOFT ORAZ LINUX
10483296 2024-05-07
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Usługa odnowienia i rozszerzenia licencji obecnie posiadanego oprogramowania antywirusowego ESET PROTECT w wersji Essential On-Prem - 1300 stacji klienckich (Public ID: 3AE-2S6-X47) do wers...
10433205 2024-05-14
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi asysty technicznej do posiadanych przez Zamawiającego licencji ORACLE.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik n...
10486836 2024-05-17
godz. 10:00
Małopolskie Wdrożenie systemu gromadzenia i przetwarzania danych miejskich Miasta Krakowa Celem konkursu jest wyłonienie Wykonawcy, który opracuje projekt, zrealizuje i wdrożysystem gromadzenia i p...
10466059 2024-05-21
godz. 23:59
Podlaskie PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa zestawów komputerowych, z których każdy składa się z komputera przenośnego wraz z systemem operacyjnym i dwóch ...