Zlecenie 7923630 - Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na...

   
Zamówienie 7923630 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-01-15
przedmiot zlecenia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i druku: 1. materiałów edukacyjnych dotyczących osteoporozy (broszura
8 000 sztuk), 2. materiałów biurowych dla uczestników szkoleń prowadzonych w ramach działań edukacyjnych dla pracowników ochrony zdrowia (zestaw: teczka, notes, długopis, pendrive – 178 sztuk), działań edukacyjnych dla grupy docelowej (zestaw: teczka, notes, długopis – 360 sztuk), kampanii profilaktycznej (zestaw: teczka, notes, długopis - 360 sztuk) 3. banera edukacyjno – informacyjnego (stojący 2 sztuki) – 1 komplet, wraz z ologowaniem ww. materiałów wymienionych w pkt. 1-3, na potrzeby projektu pt. „Zdrowe kości do starości - program profilaktyki i leczenia osteoporozy u kobiet w Makroregionie Wschodnim”, według następujących założeń: Zadanie nr 1 Opracowanie i druk materiałów edukacyjnych dotyczących osteoporozy (broszura) Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu Umowy zobowiązany będzie w szczególności do: a) opracowania graficznego broszur, w tym przygotowanie projektu, który będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego; b) korekty językowej; c) komputerowego składu i łamania; d) przygotowania publikacji do druku; e) przygotowania wersji elektronicznej publikacji w formacie PDF oraz plik graficzny otwarty; f) wydruku broszur; g) archiwizacji wersji ostatecznych zleconego materiału na 2 płytach CD i przekazania ich Zamawiającemu; h) dostarczenia ww. wydruków w wersji elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego: osteoporoza@spsk4.lublin.pl; i) dostarczenia w wersji papierowej 8 000 sztuk gotowych broszur do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis oraz oczekiwane minimalne parametry: a) Format: A5 pion; b) Ilość stron: 20 stron (16 stron środek bez okładki+4 strony okładka); c) Druk: obustronny, pełny kolor (4+4 CMYK); d) Papier:  okładka - kreda 350 g połysk, foliowanie jednostronne (zabezpieczenie powierzchni druku folią błyszczącą),  środek - kreda 170 g, połysk, e) Liczba sztuk: 8 000; f) Wykończenie (rodzaj łączenia): szycie zeszytowe (2 zszywki po długim boku); g) Udostępnienie wersji elektronicznej format PDF (m.in. do zamieszczenia na stronie internetowej projektu; do pobrania) oraz plik graficzny otwarty. Zadanie nr 2 Materiały biurowe dla uczestników szkoleń (teczka, notes, długopis, pendrive) a) teczka tekturowa standard (2 bigi) z gumką, format A4, kreda mat min. 350 g, zadruk jednostronny pełny kolor, grzbiet 3 mm, b) notes A5, klejony grzbiet, wyłącznie z usztywnionym tyłem (tektura na spodzie), 50 kartek w kratkę, zadruk jednostronny, 1 kolor, c) długopis metalowy typu Cosmo Slim lub równoważny; wkład niebieski, grawer z dwóch stron, kolor oprawy: do wyboru, d) pendrive z metalu oraz tworzywa sztucznego typu twister lub równoważny, o pojemności min. 8 GB, standard USB: 2.0, grawer z jednej strony, kolor: do wyboru, e) ilość sztuk: po 898 sztuk każdego przedmiotu wymienionego w punktach a - c, f) ilość sztuk: 178 sztuk dla przedmiotu wymienionego w pkt d. Zadanie nr 3 Baner edukacyjno-informacyjny a) rodzaj banera: stojący, dwustronny rollup klasy premium typu Excaliber 2 lub równoważny b) rozmiar: szerokość grafiki 100 cm, wysokość grafiki 200 cm c) dwustronny zadruk, pełny kolor d) maszt teleskopowy e) druk na tworzywie typu blockout f) torba transportowa g) ilość: 1 komplet (2 sztuki). Zadanie nr 4 Nadruk logotypów ologowanie materiałów wymienionych w Zadaniach 1 - 3 - oznaczenia materiałów zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 dla PO WER. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 2. Zamawiający oczekuje projektów graficznych materiałów objętych przedmiotem zamówienia (zadania 1-3 wraz z ologowaniem) (min. 2 propozycje na każde zadanie 1-3 zamówienia) w terminie do 7 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego wkładu merytorycznego. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy wkład merytoryczny do broszury, materiałów biurowych dla uczestników i banera edukacyjno-informacyjnego w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy, wraz z niezbędnymi logotypami. W broszurze powinny znaleźć się zdjęcia, teksty, grafiki i tabele opracowane na podstawie danych dostarczonych przez Zamawiającego. 4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie projektu zawierającego treści, zdjęcia, grafiki i tabele przekazane przez Zamawiającego, dostosowane do formatu wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca uwzględni ewentualne uwagi Zamawiającego. 5. Wykonawca musi posiadać znajomość zasad i wymogów w zakresie promocji i oznakowania projektów współfinansowanych ze środków POWER, gdyż opracowanie broszury, materiałów biurowych, banera edukacyjno-informacyjnego w zakresie graficznym i edytorskim powinno uwzględniać oznaczenia graficzne zgodne z Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 – dla POWER przekazane przez Zamawiającego w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy. 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po zatwierdzeniu przez Zamawiającego projektu przekazanego przez Wykonawcę. 7. Gotowe materiały muszą zostać dostarczone na adres Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie, ul. Jaczewskiego 8, Dział ds. Projektów (I piętro, pokój 119). Niezależnie od powyższego, Wykonawca dostarczy na adres poczty elektronicznej osteoporoza@spsk4.lublin.pl wersję elektroniczną materiałów (format PDF), tożsamą z wersją drukowaną. 8. Wykonawca wykona i dostarczy materiały edukacyjne (broszury), materiały biurowe (teczki, notesy, długopisy, pendrive-y) oraz banery edukacyjno-informacyjne w terminie do 14 dni roboczych od daty zaakceptowania przez Zamawiającego projektów graficznych jednak nie później niż do dnia 05.03.2021. 9. Wszelkie uzgodnienia dotyczące ewentualnych zmian lub korekt w projektach odbywać się będą drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazany w umowie, do skutku, tj. ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie oraz wycenę rozwiązań równoważnych bądź lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (podane cechy materiału, produktu należy rozumieć jako wymagania minimalne), pod warunkiem spełnienia wymagań minimalnych, niepogorszeniu ich parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych materiałów lub produktów, zachowania celu, któremu mają służyć. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Oferenta na etapie składania ofert. 11. W przypadku, gdy Oferent zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
branża Poligrafia, Wydawnictwa
podbranża usługi kserograficzne, poligraficzne, inne
kody CPV 79800000, 79822300, 79822500, 79823000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi kserograficzne, poligraficzne, inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10310870 2024-03-29
godz. 00:00
Dolnośląskie Przyjmę pracę chałupniczą- składanie długopisów- Łagiewniki Przyjmę pracę chałupniczą- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10310842 2024-03-29
godz. 00:00
Mazowieckie Przyjmę pracę chałupniczą- składanie długopisów-Pomiechówek Przyjmę pracę chałupniczą- składanie długopisów, od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10341984 2024-03-29
godz. 08:00
Śląskie Usługa druku i oprawy książki pt: „Raj utracony”. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i oprawy książki pt. „Raj utracony” wraz z transportem do Zamawiającego. Objęt...
10310939 2024-03-30
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Przyjmę pracę chałupniczą- składanie długopisów- Barwice Przyjmę pracę chałupniczą- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10372369 2024-04-02
godz. 10:00
Dolnośląskie DZ.231.235.2024.IZ Sukcesywne wykonywanie i dostarczanie pieczątek dla Uniwersytetu Wrocławskiego PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Pieczątka automatyczna o wymiarach polimeru ok. 38x14mm - 3 w...
10343816 2024-04-03
godz. 09:30
Małopolskie Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa „Polacy nadal malują. Obrazy z Kolekcji MOCAK-u” Zamówienie obejmuje druk katalogu „Polacy nadal malują. Obrazy z Kolekcji MOCAK-u” o nas...
10342071 2024-04-03
godz. 10:00
Mazowieckie RW-D-III.0631.3.2024.MR Usługa polegająca na zaprojektowaniu i druku 6 wkładek tematycznych do gazet lokalnych i regionalnych (tygodników) w tym: łamanie tekstu i grafiki, wykonanie gra...
10345781 2024-04-03
godz. 11:00
Łódzkie Usługa druku i oprawy publikacji „Lasy w liczbach” Przedmiotem zamówienia jest: Druk i oprawa: Lasy w liczbach EZ.270.1.6.2024 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZEN...
10342608 2024-04-03
godz. 11:00
Małopolskie Usługę druku wydawnictw wraz z dostawą dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa druku wydawnictw wraz z dostawą dla Muzeum Historycznego Miasta Kr...
10280726 2024-04-05
godz. 10:00
Mazowieckie Postępowanie w celu zawarcia umowy ramowej na świadczenie usług drukowania wydawnictw Wojskowego Instytutu Wydawniczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w za...