Zlecenie 8450445 - Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa...

   
Zamówienie 8450445 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-10-10
przedmiot zlecenia
Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 za
dań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” realizowanego przez Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Numer i nazwa Osi priorytetowej: X Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Numer i nazwa Działania dla Osi: X.1 Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat Zadanie 1 Artykuły spożywcze różne 1. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1. 2. Wskazane ilości w szczegółowych formularzach – załączniki od nr 1 do zapytania należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzach - załączniki nr od 1 do zapytania Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 3. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem lub telefonicznie. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część zapytania. 6. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 14 dni. Zamawiający informuje iż zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotom Ekonomii Społecznej (PES). W przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia przez PES lub niezłożenia oferty przez PES będą rozpatrywane inne oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: • posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia bądź doświadczenie w zakresie objętym postępowaniem ofertowym, • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na spełnienie warunku udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru z załącznik nr 10 do zapytania. 2. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kuratel. 3. Osoby skazane za przestępstwa przeciwko środowisku uregulowane w art. 181 – 188 Kodeksu karnego. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór załącznik nr 11 do zapytania. VI. Sposób przygotowania i złożenia oferty Wykonawca składa: − ofertę - formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik od nr 1 asortymentowo - cenowy, − formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 − oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 10, − oświadczenie o braku powiazań i podstaw do wykluczenia załącznik nr 11, − oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (dla osób fizycznych) załącznik nr 12 − Oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych (dotyczy kryterium oceny ofert) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 − w przypadku ustanowienia pełnomocnika – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), Uwagi dotyczące przygotowania oferty oraz wymaganych oświadczeń i dokumentów. 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, pismem czytelnym. 2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. 3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 5. Ofertę należy złożyć do dnia 18.10.2021 r. do godz. 12:00 w siedzibie Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" z siedzibą ul. Partyzantów 65, 26 -300 Opoczno osobiście lub przesyłką pocztową/kurierską (liczy się data wpływu). 6. Koperta powinna być opisana w sposób pokazany poniżej: Kopertę należy oznakować napisem o treści: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” z dopiskiem „nie otwierać do dnia 18.10.2021 godz. 12.00. 7. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do siedziby Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na każde z zadań oddzielnie). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. 9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na zadanie. Złożenie więcej niż jednej oferty na dane zadanie lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane. 12. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie oferty. VII. Informacje porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 1. Pisemnie na adres: Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS", ul. Partyzantów 65, 26 – 300 Opoczno za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1041 ze zm.); osobiście, za pośrednictwem kuriera, 2. e – mailem na adres: przedszkole-tygrysekplus@wp.pl (w korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem w tytule wiadomości e-mail przesłanej na adres wskazany powyżej należy wpisać " Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021r. do 30 czerwca 2023 r.", w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344) 3. Jeżeli Zamawiający lub wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje e-mailem, każda ze stron zobowiązana jest do telefonicznego powiadomienia drugiej strony o ich wysłaniu oraz otrzymaniu. 4. Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” realizowanego przez Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Numer i nazwa Osi priorytetowej: X Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Numer i nazwa Działania dla Osi: X.1 Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat Zadanie 2 Nabiał 1. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2. 2. Wskazane ilości w szczegółowych formularzach – załączniki od nr 2 do zapytania należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzach - załączniki nr od 2 do zapytania Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 3. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem lub telefonicznie. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część zapytania. 6. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 14 dni. Zamawiający informuje iż zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotom Ekonomii Społecznej (PES). W przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia przez PES lub niezłożenia oferty przez PES będą rozpatrywane inne oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: • posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia bądź doświadczenie w zakresie objętym postępowaniem ofertowym, • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na spełnienie warunku udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru z załącznik nr 10 do zapytania. 2. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kuratel. 3. Osoby skazane za przestępstwa przeciwko środowisku uregulowane w art. 181 – 188 Kodeksu karnego. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór załącznik nr 11 do zapytania. VI. Sposób przygotowania i złożenia oferty Wykonawca składa: − ofertę - formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik od nr 2 asortymentowo - cenowy, − formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 − oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 10, − oświadczenie o braku powiazań i podstaw do wykluczenia załącznik nr 11, − oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (dla osób fizycznych) załącznik nr 12 − Oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych (dotyczy kryterium oceny ofert) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 − w przypadku ustanowienia pełnomocnika – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), Uwagi dotyczące przygotowania oferty oraz wymaganych oświadczeń i dokumentów. 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, pismem czytelnym. 2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. 3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 5. Ofertę należy złożyć do dnia 18.10.2021 r. do godz. 12:00 w siedzibie Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" z siedzibą ul. Partyzantów 65, 26 -300 Opoczno osobiście lub przesyłką pocztową/kurierską (liczy się data wpływu). 6. Koperta powinna być opisana w sposób pokazany poniżej: Kopertę należy oznakować napisem o treści: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” z dopiskiem „nie otwierać do dnia 18.10.2021 godz. 12.00. 7. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do siedziby Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na każde z zadań oddzielnie). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. 9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na zadanie. Złożenie więcej niż jednej oferty na dane zadanie lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane. 12. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie oferty. VII. Informacje porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 1. Pisemnie na adres: Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS", ul. Partyzantów 65, 26 – 300 Opoczno za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1041 ze zm.); osobiście, za pośrednictwem kuriera, 2. e – mailem na adres: przedszkole-tygrysekplus@wp.pl (w korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem w tytule wiadomości e-mail przesłanej na adres wskazany powyżej należy wpisać " Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021r. do 30 czerwca 2023 r.", w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344) 3. Jeżeli Zamawiający lub wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje e-mailem, każda ze stron zobowiązana jest do telefonicznego powiadomienia drugiej strony o ich wysłaniu oraz otrzymaniu. 4. Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” realizowanego przez Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Numer i nazwa Osi priorytetowej: X Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Numer i nazwa Działania dla Osi: X.1 Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat Zadanie 3 Pieczywo 1. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3. 2. Wskazane ilości w szczegółowych formularzach – załączniki od nr 3 do zapytania należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzach - załączniki nr od 3 do zapytania Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 3. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem lub telefonicznie. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część zapytania. 6. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 14 dni. Zamawiający informuje iż zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotom Ekonomii Społecznej (PES). W przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia przez PES lub niezłożenia oferty przez PES będą rozpatrywane inne oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: • posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia bądź doświadczenie w zakresie objętym postępowaniem ofertowym, • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na spełnienie warunku udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru z załącznik nr 10 do zapytania. 2. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kuratel. 3. Osoby skazane za przestępstwa przeciwko środowisku uregulowane w art. 181 – 188 Kodeksu karnego. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór załącznik nr 11 do zapytania. VI. Sposób przygotowania i złożenia oferty Wykonawca składa: − ofertę - formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik od nr 3 asortymentowo - cenowy, − formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 − oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 10, − oświadczenie o braku powiazań i podstaw do wykluczenia załącznik nr 11, − oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (dla osób fizycznych) załącznik nr 12 − Oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych (dotyczy kryterium oceny ofert) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 − w przypadku ustanowienia pełnomocnika – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), Uwagi dotyczące przygotowania oferty oraz wymaganych oświadczeń i dokumentów. 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, pismem czytelnym. 2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. 3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 5. Ofertę należy złożyć do dnia 18.10.2021 r. do godz. 12:00 w siedzibie Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" z siedzibą ul. Partyzantów 65, 26 -300 Opoczno osobiście lub przesyłką pocztową/kurierską (liczy się data wpływu). 6. Koperta powinna być opisana w sposób pokazany poniżej: Kopertę należy oznakować napisem o treści: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” z dopiskiem „nie otwierać do dnia 18.10.2021 godz. 12.00. 7. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do siedziby Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na każde z zadań oddzielnie). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. 9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na zadanie. Złożenie więcej niż jednej oferty na dane zadanie lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane. 12. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie oferty. VII. Informacje porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 1. Pisemnie na adres: Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS", ul. Partyzantów 65, 26 – 300 Opoczno za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1041 ze zm.); osobiście, za pośrednictwem kuriera, 2. e – mailem na adres: przedszkole-tygrysekplus@wp.pl (w korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem w tytule wiadomości e-mail przesłanej na adres wskazany powyżej należy wpisać " Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021r. do 30 czerwca 2023 r.", w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344) 3. Jeżeli Zamawiający lub wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje e-mailem, każda ze stron zobowiązana jest do telefonicznego powiadomienia drugiej strony o ich wysłaniu oraz otrzymaniu. 4. Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” realizowanego przez Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Numer i nazwa Osi priorytetowej: X Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Numer i nazwa Działania dla Osi: X.1 Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat Zadanie 4 Warzywa i owoce 1. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4. 2. Wskazane ilości w szczegółowych formularzach – załączniki od nr 4 do zapytania należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzach - załączniki nr od 4 do zapytania Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 3. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem lub telefonicznie. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część zapytania. 6. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 14 dni. Zamawiający informuje iż zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotom Ekonomii Społecznej (PES). W przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia przez PES lub niezłożenia oferty przez PES będą rozpatrywane inne oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: • posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia bądź doświadczenie w zakresie objętym postępowaniem ofertowym, • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na spełnienie warunku udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru z załącznik nr 10 do zapytania. 2. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kuratel. 3. Osoby skazane za przestępstwa przeciwko środowisku uregulowane w art. 181 – 188 Kodeksu karnego. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór załącznik nr 11 do zapytania. VI. Sposób przygotowania i złożenia oferty Wykonawca składa: − ofertę - formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik od nr 4 asortymentowo - cenowy, − formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 − oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 10, − oświadczenie o braku powiazań i podstaw do wykluczenia załącznik nr 11, − oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (dla osób fizycznych) załącznik nr 12 − Oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych (dotyczy kryterium oceny ofert) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 − w przypadku ustanowienia pełnomocnika – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), Uwagi dotyczące przygotowania oferty oraz wymaganych oświadczeń i dokumentów. 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, pismem czytelnym. 2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. 3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 5. Ofertę należy złożyć do dnia 18.10.2021 r. do godz. 12:00 w siedzibie Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" z siedzibą ul. Partyzantów 65, 26 -300 Opoczno osobiście lub przesyłką pocztową/kurierską (liczy się data wpływu). 6. Koperta powinna być opisana w sposób pokazany poniżej: Kopertę należy oznakować napisem o treści: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” z dopiskiem „nie otwierać do dnia 18.10.2021 godz. 12.00. 7. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do siedziby Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na każde z zadań oddzielnie). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. 9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na zadanie. Złożenie więcej niż jednej oferty na dane zadanie lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane. 12. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie oferty. VII. Informacje porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 1. Pisemnie na adres: Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS", ul. Partyzantów 65, 26 – 300 Opoczno za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1041 ze zm.); osobiście, za pośrednictwem kuriera, 2. e – mailem na adres: przedszkole-tygrysekplus@wp.pl (w korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem w tytule wiadomości e-mail przesłanej na adres wskazany powyżej należy wpisać " Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021r. do 30 czerwca 2023 r.", w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344) 3. Jeżeli Zamawiający lub wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje e-mailem, każda ze stron zobowiązana jest do telefonicznego powiadomienia drugiej strony o ich wysłaniu oraz otrzymaniu. 4. Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” realizowanego przez Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Numer i nazwa Osi priorytetowej: X Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Numer i nazwa Działania dla Osi: X.1 Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat Zadanie 5 Ryby 1. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5. 2. Wskazane ilości w szczegółowych formularzach – załączniki od nr 5 do zapytania należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzach - załączniki nr od 5 do zapytania Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 3. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem lub telefonicznie. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część zapytania. 6. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 14 dni. Zamawiający informuje iż zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotom Ekonomii Społecznej (PES). W przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia przez PES lub niezłożenia oferty przez PES będą rozpatrywane inne oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: • posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia bądź doświadczenie w zakresie objętym postępowaniem ofertowym, • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na spełnienie warunku udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru z załącznik nr 10 do zapytania. 2. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kuratel. 3. Osoby skazane za przestępstwa przeciwko środowisku uregulowane w art. 181 – 188 Kodeksu karnego. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór załącznik nr 11 do zapytania. VI. Sposób przygotowania i złożenia oferty Wykonawca składa: − ofertę - formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik od nr 5 asortymentowo - cenowy, − formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 − oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 10, − oświadczenie o braku powiazań i podstaw do wykluczenia załącznik nr 11, − oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (dla osób fizycznych) załącznik nr 12 − Oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych (dotyczy kryterium oceny ofert) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 − w przypadku ustanowienia pełnomocnika – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), Uwagi dotyczące przygotowania oferty oraz wymaganych oświadczeń i dokumentów. 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, pismem czytelnym. 2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. 3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 5. Ofertę należy złożyć do dnia 18.10.2021 r. do godz. 12:00 w siedzibie Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" z siedzibą ul. Partyzantów 65, 26 -300 Opoczno osobiście lub przesyłką pocztową/kurierską (liczy się data wpływu). 6. Koperta powinna być opisana w sposób pokazany poniżej: Kopertę należy oznakować napisem o treści: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” z dopiskiem „nie otwierać do dnia 18.10.2021 godz. 12.00. 7. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do siedziby Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na każde z zadań oddzielnie). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. 9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na zadanie. Złożenie więcej niż jednej oferty na dane zadanie lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane. 12. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie oferty. VII. Informacje porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 1. Pisemnie na adres: Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS", ul. Partyzantów 65, 26 – 300 Opoczno za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1041 ze zm.); osobiście, za pośrednictwem kuriera, 2. e – mailem na adres: przedszkole-tygrysekplus@wp.pl (w korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem w tytule wiadomości e-mail przesłanej na adres wskazany powyżej należy wpisać " Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021r. do 30 czerwca 2023 r.", w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344) 3. Jeżeli Zamawiający lub wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje e-mailem, każda ze stron zobowiązana jest do telefonicznego powiadomienia drugiej strony o ich wysłaniu oraz otrzymaniu. 4. Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” realizowanego przez Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Numer i nazwa Osi priorytetowej: X Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Numer i nazwa Działania dla Osi: X.1 Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat Zadanie 6 Mięso, przetwory wieprzowo – wołowe i produkty wędliniarskie 1. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6. 2. Wskazane ilości w szczegółowych formularzach – załączniki od nr 6 do zapytania należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzach - załączniki nr od 6 do zapytania Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 3. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem lub telefonicznie. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Ponadto w zakresie zadania nr 6 zamawiający wymaga, aby: a) produkty były świeże i pierwszej jakości b) produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji), c) mięso wołowe świeże pochodziło od zwierząt do 36 miesięcy i posiadało etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny, d) w wyrobach wędliniarskich brak było zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie, e) wszystkie dostarczone produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych. f) mięso powinno być dostarczane w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. 5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część zapytania. 6. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 14 dni. Zamawiający informuje iż zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotom Ekonomii Społecznej (PES). W przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia przez PES lub niezłożenia oferty przez PES będą rozpatrywane inne oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: • posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia bądź doświadczenie w zakresie objętym postępowaniem ofertowym, • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na spełnienie warunku udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru z załącznik nr 10 do zapytania. 2. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kuratel. 3. Osoby skazane za przestępstwa przeciwko środowisku uregulowane w art. 181 – 188 Kodeksu karnego. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór załącznik nr 11 do zapytania. VI. Sposób przygotowania i złożenia oferty Wykonawca składa: − ofertę - formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik od nr 6 asortymentowo - cenowy, − formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 − oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 10, − oświadczenie o braku powiazań i podstaw do wykluczenia załącznik nr 11, − oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (dla osób fizycznych) załącznik nr 12 − Oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych (dotyczy kryterium oceny ofert) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 − w przypadku ustanowienia pełnomocnika – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), Uwagi dotyczące przygotowania oferty oraz wymaganych oświadczeń i dokumentów. 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, pismem czytelnym. 2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. 3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 5. Ofertę należy złożyć do dnia 18.10.2021 r. do godz. 12:00 w siedzibie Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" z siedzibą ul. Partyzantów 65, 26 -300 Opoczno osobiście lub przesyłką pocztową/kurierską (liczy się data wpływu). 6. Koperta powinna być opisana w sposób pokazany poniżej: Kopertę należy oznakować napisem o treści: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” z dopiskiem „nie otwierać do dnia 18.10.2021 godz. 12.00. 7. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do siedziby Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na każde z zadań oddzielnie). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. 9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na zadanie. Złożenie więcej niż jednej oferty na dane zadanie lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane. 12. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie oferty. VII. Informacje porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 1. Pisemnie na adres: Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS", ul. Partyzantów 65, 26 – 300 Opoczno za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1041 ze zm.); osobiście, za pośrednictwem kuriera, 2. e – mailem na adres: przedszkole-tygrysekplus@wp.pl (w korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem w tytule wiadomości e-mail przesłanej na adres wskazany powyżej należy wpisać " Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021r. do 30 czerwca 2023 r.", w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344) 3. Jeżeli Zamawiający lub wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje e-mailem, każda ze stron zobowiązana jest do telefonicznego powiadomienia drugiej strony o ich wysłaniu oraz otrzymaniu. 4. Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” realizowanego przez Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Numer i nazwa Osi priorytetowej: X Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Numer i nazwa Działania dla Osi: X.1 Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat Zadanie 7 Mięso drobiowe 1. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7. 2. Wskazane ilości w szczegółowych formularzach – załączniki od nr 7 do zapytania należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzach - załączniki nr od 7 do zapytania Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 3. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem lub telefonicznie. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Ponadto w zakresie zadania nr 7 zamawiający wymaga, aby: a) produkty były świeże i pierwszej jakości b) produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji), c) mięso wołowe świeże pochodziło od zwierząt do 36 miesięcy i posiadało etykietę produktu – handlowy dokument identyfikacyjny, d) w wyrobach wędliniarskich brak było zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie, e) wszystkie dostarczone produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych. f) mięso powinno być dostarczane w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. 5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część zapytania. 6. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 14 dni. Zamawiający informuje iż zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotom Ekonomii Społecznej (PES). W przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia przez PES lub niezłożenia oferty przez PES będą rozpatrywane inne oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: • posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia bądź doświadczenie w zakresie objętym postępowaniem ofertowym, • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na spełnienie warunku udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru z załącznik nr 10 do zapytania. 2. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kuratel. 3. Osoby skazane za przestępstwa przeciwko środowisku uregulowane w art. 181 – 188 Kodeksu karnego. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór załącznik nr 11 do zapytania. VI. Sposób przygotowania i złożenia oferty Wykonawca składa: − ofertę - formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik od nr 7 asortymentowo - cenowy, − formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 − oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 10, − oświadczenie o braku powiazań i podstaw do wykluczenia załącznik nr 11, − oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (dla osób fizycznych) załącznik nr 12 − Oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych (dotyczy kryterium oceny ofert) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 − w przypadku ustanowienia pełnomocnika – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), Uwagi dotyczące przygotowania oferty oraz wymaganych oświadczeń i dokumentów. 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, pismem czytelnym. 2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. 3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 5. Ofertę należy złożyć do dnia 18.10.2021 r. do godz. 12:00 w siedzibie Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" z siedzibą ul. Partyzantów 65, 26 -300 Opoczno osobiście lub przesyłką pocztową/kurierską (liczy się data wpływu). 6. Koperta powinna być opisana w sposób pokazany poniżej: Kopertę należy oznakować napisem o treści: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” z dopiskiem „nie otwierać do dnia 18.10.2021 godz. 12.00. 7. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do siedziby Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na każde z zadań oddzielnie). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. 9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na zadanie. Złożenie więcej niż jednej oferty na dane zadanie lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane. 12. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie oferty. VII. Informacje porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 1. Pisemnie na adres: Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS", ul. Partyzantów 65, 26 – 300 Opoczno za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1041 ze zm.); osobiście, za pośrednictwem kuriera, 2. e – mailem na adres: przedszkole-tygrysekplus@wp.pl (w korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem w tytule wiadomości e-mail przesłanej na adres wskazany powyżej należy wpisać " Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021r. do 30 czerwca 2023 r.", w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344) 3. Jeżeli Zamawiający lub wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje e-mailem, każda ze stron zobowiązana jest do telefonicznego powiadomienia drugiej strony o ich wysłaniu oraz otrzymaniu. 4. Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” realizowanego przez Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Numer i nazwa Osi priorytetowej: X Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Numer i nazwa Działania dla Osi: X.1 Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do 3 lat Zadanie 8 Mrożonki 1. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8. 2. Wskazane ilości w szczegółowych formularzach – załączniki od nr 8 do zapytania należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzach - załączniki nr od 8 do zapytania Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 3. Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem lub telefonicznie. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w projekcie umowy, który stanowi integralną część zapytania. 6. Warunki płatności: Wymagany termin płatności 14 dni. Zamawiający informuje iż zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu w pierwszej kolejności zamówienie będzie udzielane Podmiotom Ekonomii Społecznej (PES). W przypadku przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia przez PES lub niezłożenia oferty przez PES będą rozpatrywane inne oferty. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: • posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia bądź doświadczenie w zakresie objętym postępowaniem ofertowym, • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na spełnienie warunku udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wg wzoru z załącznik nr 10 do zapytania. 2. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kuratel. 3. Osoby skazane za przestępstwa przeciwko środowisku uregulowane w art. 181 – 188 Kodeksu karnego. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia – wzór załącznik nr 11 do zapytania. VI. Sposób przygotowania i złożenia oferty Wykonawca składa: − ofertę - formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik od nr 8 asortymentowo - cenowy, − formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 − oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 10, − oświadczenie o braku powiazań i podstaw do wykluczenia załącznik nr 11, − oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (dla osób fizycznych) załącznik nr 12 − Oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych (dotyczy kryterium oceny ofert) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 − w przypadku ustanowienia pełnomocnika – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), Uwagi dotyczące przygotowania oferty oraz wymaganych oświadczeń i dokumentów. 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, pismem czytelnym. 2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. 3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. 4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 5. Ofertę należy złożyć do dnia 18.10.2021 r. do godz. 12:00 w siedzibie Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" z siedzibą ul. Partyzantów 65, 26 -300 Opoczno osobiście lub przesyłką pocztową/kurierską (liczy się data wpływu). 6. Koperta powinna być opisana w sposób pokazany poniżej: Kopertę należy oznakować napisem o treści: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021 r. do 30 czerwca 2023 r.” w ramach projektu pn. „Tygrysek Plus - wsparciem w opiece nad dzieckiem do lat 3 dla pracujących rodziców” z dopiskiem „nie otwierać do dnia 18.10.2021 godz. 12.00. 7. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do siedziby Artystycznego Niepublicznego Przedszkola z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS" 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na każde z zadań oddzielnie). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. 9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na zadanie. Złożenie więcej niż jednej oferty na dane zadanie lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane. 12. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia powinny być skalkulowane w cenie oferty. VII. Informacje porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 1. Pisemnie na adres: Artystyczne Niepubliczne Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym "TYGRYSEK PLUS", ul. Partyzantów 65, 26 – 300 Opoczno za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1041 ze zm.); osobiście, za pośrednictwem kuriera, 2. e – mailem na adres: przedszkole-tygrysekplus@wp.pl (w korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem w tytule wiadomości e-mail przesłanej na adres wskazany powyżej należy wpisać " Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do żłobka na potrzeby wyżywienia dzieci w podziale na 8 zadań w okresie od 1 listopada 2021r. do 30 czerwca 2023 r.", w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344) 3. Jeżeli Zamawiający lub wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje e-mailem, każda ze stron zobowiązana jest do telefonicznego powiadomienia drugiej strony o ich wysłaniu oraz otrzymaniu. 4. Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15100000, 15112000, 15131100, 15220000, 15300000, 15331170, 15500000, 15800000, 15811000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10338532 2024-03-29
godz. 10:00
Wielkopolskie Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i wyrobów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o. Część 1: Dostawa artykułów spożywczych dla spółki Termy Maltańskie sp....
10371421 2024-03-29
godz. 23:59
Śląskie Sok owocowy (różne smaki) 1,0 l, woda źródlana gazowana w butelkach PET (1,5l.), woda źródlana gazowana butelki szklane (0,33l.) oraz woda stołowa gazowana w butelkach PET (1,5l.) Dok...
10365949 2024-04-02
godz. 12:00
Śląskie Dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) naturalnej wody mineralnej albo wody źródlanej w zwrotnych butelkach szklanych dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnyc...
10294516 2024-04-03
godz. 08:50
Mazowieckie ZP/CZD/029/24 Dostawa warzyw, nabiału, wody, soków i napojów - 4 pakiety Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, nabiału, wody, soków i napojów – 4 pakiety na zasadach określo...
10375863 2024-04-04
godz. 09:00
Mazowieckie DKW.ż.3.2024.AH_SZ Szacowanie: Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin wieprzowych oraz drobiowych do Zakładu Karnego w Siedlcach PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Parówki drobiowe parówki drobiow...
10369751 2024-04-05
godz. 08:00
Dolnośląskie Dostawa pieczywa (na 12 miesięcy) Część 1: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa pieczywa, pączków, bułek drożdżowych i wyrobów cukierniczych, pogrupowanej w 3 części...
10376126 2024-04-05
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do kuchni Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Mieście Lubawskim w 2024 roku Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców i warzyw do: Szko...
10374643 2024-04-05
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa naturalnej wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w butelkach o pojemności 1,5 l dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. War...
10296903 2024-04-10
godz. 09:11
Pomorskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 ŚMIETANKA UHT10% BEZ ZAGĘSTNIKÓW, 10L Firma SEKO S.A. poszukuje dostawcy/producenta ŚMIETANKA UHT10% BEZ ZAGĘSTNIKÓW, pakowanej w pojemniki 10L . Wymagana sp...
10375307 2024-04-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. Część 1: Pakiet nr 1 - dostawy mięsa. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w zał...