Zlecenie 7754240 - Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi badawczej...

   
Zamówienie 7754240 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-10-14
przedmiot zlecenia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi badawczej obejmującej badania jakościowe na potrzeby projektu „EDU SKILLS SYSTEM”. S
zczegółowe warunki realizacji usługi. Badania realizowane będą w dwóch etapach odpowiadających zadaniowej strukturze projektu: ETAP 1 obejmuje określenie potrzeb użytkowników i odbiorców projektu (małe i średnie przedsiębiorstwa branży usług rehabilitacji medycznej i ich pracowników) W ramach ETAPU 1 przeprowadzone zostanie badanie z zastosowaniem metodologii case study (analiza przypadku), z udziałem 20 przypadków konkretnych osób, pracujących w branży usług rehabilitacji medycznej. ETAP 1 (Zadanie 1) przewiduje: 1. Opracowanie założeń metodologicznych badania, w tym opracowanie szczegółowej metodologii badania wraz z opisem narzędzi badawczych na podstawie wytycznych przekazanych przez Zamawiającego. Każde z użytych w badaniu narzędzi musi zostać zatwierdzone przez Zamawiającego. 2. Rekrutację 20 uczestników badania, konkretnych osób, pracujących w branży usług rehabilitacji medycznej, różniących się od siebie wiekiem, doświadczeniem zawodowym, poziomem kompetencji i doświadczenia, stażem pracy oraz zajmowanym stanowiskiem. Szacowana próba badawcza obejmuje 12 kobiet oraz 8 mężczyzn, w tym: - 2 osoby z kadry zarządzającej, - 3 lekarzy, - 11 fizjoterapeutów i masażystów, - 3 pielęgniarki, - 2 recepcjonistki medyczne. Wykonawca zapewni uczestnictwo respondentów w badaniu. Końcowa struktura badanej próby może ulec zmianie w trakcie przygotowywania metodologii badania, że uwzględnione zostanie uczestnictwo przedstawicieli każdej z wyżej wymienionej kategorii. 3. Przeprowadzenie badania metodą case study na zrekrutowanej grupie 20 osób opisanej w punkcie 2, zgodnie z metodologią i przy użyciu opracowanych narzędzi (w oparciu o standardy prowadzenia badań jakościowych), zatwierdzonymi przez Zamawiającego. Ze względu na pandemie wirusa SARS-COV-2, obowiązujące i dynamicznie zmieniające się w Polsce obostrzenia w związku ze stanem epidemiologicznym, case study będzie przeprowadzone w sposób zdalny i/lub bezkontaktowy z zastosowaniem takich środków jak: poczta elektroniczna, aplikacje mobilne. Dopuszcza się bezkontaktowe przekazywanie osobom uczestniczącym w case study materiałów w formie papierowej (w szczególności formularzy ustrukturyzowanych wywiadów). Zamawiający zakłada, że z uwagi na sytuację epidemiologiczną, może okazać się niemożliwe skorzystanie w procesie case study ze wszystkich planowanych źródeł i metod pozyskiwania danych. Zamawiający wymaga by w każdym przypadku Wykonawca zapewnił wykorzystanie dwóch wybranych metod w stosunku do każdego badanego (dane zastane, wywiad ustrukturalizowany) oraz dwóch źródeł w stosunku do każdego badanego. W sytuacji wystąpienia dodatkowych, nieprzewidzianych okoliczności Zamawiający zakłada możliwość modyfikacji procedury case study po udokumentowanej konsultacji z Zamawiającym. Sposób doboru badanych, właściwości próby oraz sposób realizacji badania muszą zostać każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego. 4. Opracowanie 20 raportów badawczych, dotyczących każdej z osób uczestniczących w badaniu oddzielnie. Struktura każdego raportu musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. Wymagania techniczne dotyczące raportów badawczych z realizacji pierwszej części zamówienia: a) raporty (opracowane w języku polskim) powinny zostać dostarczone do Zamawiającego w wersji papierowej (1 egzemplarz) i elektronicznej (przekazanych mailowo lub na nośniku takim jak płyta CD, z zapisem pozwalający na obróbkę tekstu - wersja Word oraz w postaci pliku PDF), b) każdy raport powinien zawierać min. 15 stron tekstu w formacie A4, zapisany czcionką 12-punktową, z odstępem 1,5, plik sformatowany do druku. Informacje w raportach zostaną zanonimizowane, nie pozwalając na identyfikację osoby badanej. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do raportów, w tym prawo do wykorzystania raportów w części lub całości na wszystkich polach eksploatacji określonych w ustawie o prawie autorskim. Wykonawca musi uzyskać zatwierdzenie przez Zamawiającego każdego z następujących materiałów/dokumentów stanowiących element realizacji usługi badawczej ETAP 1: - dobór próby badawczej oraz właściwość grupy - miejsce i sposób realizacji badania - narzędzia badawcze - strukturę raportów Zamawiający zweryfikuje poszczególne materiały/dokumenty w ciągu 7 dni od daty ich dostarczenia. W wyniku weryfikacji materiały/dokumenty mogą zostać zatwierdzone lub skierowane do poprawy/uzupełnienia. Wykonawca jest zobowiązany skorygować materiały/dokumenty w ciągu 7 dni od wezwania przez Zamawiającego. Niepoprawienie/nieuzupełnienie materiałów/dokumentów w wyznaczonym terminie równoznaczne będzie z brakiem odbioru prac i skutkować może naliczeniem kar umownych. Wykonawca na bieżąco będzie informować Zamawiającego o stanie prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych z punktu widzenia realizacji badań. Termin realizacji badań ETAP 1: październik – grudzień 2020 r. ETAP 2 służy weryfikacji działania wypracowanego modelu podczas testowania oraz wprowadzeniu ewentualnych modyfikacji na podstawie opinii użytkowników i odbiorców W ramach ETAPU 2 przeprowadzone zostanie badanie (FGI) uczestników etapu testowego Projektu, tj. odbiorców i użytkowników będących pracownikami MŚP branży usług rehabilitacji medycznej. ETAP 2 (Zadanie 3) przewiduje: 1. Opracowanie metodologii badań, w tym: a) scenariuszy zogniskowanego wywiadu grupowego (badania fokusowego) z odbiorcami i użytkownikami systemu i aplikacji mobilnej wypracowanej w ramach projektu. Szacunkowy czas trwania wywiadu to 60-90 minut. Łącznie 2 scenariusze dla 9 grup po 6-8 osób: - 1 grupa przedstawicieli użytkowników - 8 grup przedstawicieli odbiorców Scenariusze muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego. 2. Przeprowadzenie zogniskowanych wywiadów grupowych z potencjalnymi użytkownikami i odbiorcami (6-8 osób x 9 FGI), łącznie 60 osób biorących udział w testowaniu, zgodnie z metodologią i scenariuszem opracowanymi zgodnie ze standardami prowadzenia badań jakościowych i zatwierdzonymi przez Zamawiającego. Sposób doboru badanych oraz właściwości próby muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego. Miejsce i sposób realizacji badania muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego. 3. Rejestrację przebiegu wywiadu w formie audio (dźwięk jakości CD, stereo) i archiwizację nagrań wywiadów na nośniku DVD oraz przekazanie ich Zamawiającemu. 4. Umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego obserwacji przebiegu badania (poinformowanie Zamawiającego o planowanym miejscu i terminie FGI nie później niż 4 dni robocze przed jego realizacją). 5. Przedstawienie Zamawiającemu treści wywiadów w formie transkrypcji wraz z raportem końcowym, w których znajdą się rekomendacje dotyczące omawianych zagadnień pogrupowane w bloki tematyczne. Struktura raportu musi być zatwierdzona przez Zamawiającego. Miejsce i sposób realizacji badania muszą zostać zatwierdzone przez Zmawiającego. Ewentualne koszty wynagrodzenia uczestników badania pokrywa Wykonawca. Wymagania techniczne dotyczące raportu końcowego z realizacji pierwszej części zamówienia: a) raport (opracowany w języku polskim) powinien zostać dostarczony do Zamawiającego w wersji papierowej (1 egzemplarz) i elektronicznej (przekazany mailowo lub na nośniku takim jak płyta CD, z zapisem pozwalający na obróbkę tekstu - wersja Word oraz w postaci pliku PDF); b) raport powinien zawierać min. 40 stron tekstu w formacie A4, zapisany czcionką 12-punktową, z odstępem 1,5, plik sformatowany do druku. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do raportu, w tym prawo do wykorzystania raportu w części lub całości na wszystkich polach eksploatacji określonych w ustawie o prawie autorskim. Wykonawca musi uzyskać zatwierdzenie przez Zamawiającego każdego z następujących materiałów/dokumentów stanowiących element realizacji usługi badawczej ETAP 2: - miejsce i sposób realizacji badania - narzędzia badawcze - strukturę raportu Zamawiający zweryfikuje poszczególne materiały/dokumenty w ciągu 7 dni od daty ich dostarczenia. W wyniku weryfikacji materiały/dokumenty mogą zostać zatwierdzone lub skierowane do poprawy/uzupełnienia. Wykonawca jest zobowiązany skorygować materiały/dokumenty w ciągu 7 dni od wezwania przez Zamawiającego. Niepoprawienie/nieuzupełnienie materiałów/dokumentów w wyznaczonym terminie równoznaczne będzie z brakiem odbioru prac i skutkować może naliczeniem kar umownych. Wykonawca na bieżąco będzie informować Zamawiającego o stanie prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych z punktu widzenia realizacji badań. Ze względu na światową pandemię wirusa SARS-COV-2, obowiązujące i dynamicznie zmieniające się w Polsce obostrzenia w związku ze stanem epidemiologicznym, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenie badania FGI w sposób zdalny z zastosowaniem takich środków jak aplikacje mobilne i komunikatory internetowe. Termin realizacji badań ETAP 2: listopad 2021 – luty 2022. W związku z pandemią COVID-19 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany sposobu, formy oraz terminu realizacji usługi.
branża Usługi informacyjne, bazy danych, tłumaczenia, Laboratoria
podbranża bazy danych, usługi laboratoryjne
kody CPV 73200000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: bazy danych , usługi laboratoryjne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10401115 2024-04-11
godz. 23:59
Pomorskie Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia badań analitycznych
10413698 2024-04-15
godz. 00:00
Mazowieckie Dostawa 15 licencji do bazy danych Citeline (lub równoważnej) o lekach, wyrobach medycznych, firmach, badaniach klinicznych i rynku z obszaru farmaceutycznego oraz medtech
10318403 2024-04-15
godz. 10:00
Mazowieckie Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu „Mapowanie i analiza ekosystemów subregionalnych województwa mazowieckiego” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania i opracowanie ...
10401534 2024-04-15
godz. 23:59
Mazowieckie Usługa opracowania modeli uczenia maszynowego dla celów białkowych (predykcyjnego i generatywnego) w przeciągu 24 miesięcy od daty obowiązywania umowy z możliwością przedłużenia o...
10329032 2024-04-17
godz. 23:59
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze PRINCIPAL LIGHTING ARTIST. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wy...
10418810 2024-04-18
godz. 17:00
Mazowieckie Opracowanie cyfrowego bilansu wodno-gospodarczego zlewni Pilicy 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie cyfrowego bilansu wodno – gospodarczego zlewni Pilicy.2. W ramach realizacji pr...
10472632 2024-05-03
godz. 00:00
Mazowieckie Wspólna realizacja eksperymentu badawczego pt. Ocena skuteczności diety CDED (Crohn's Disease Exclusion Diet) w indukcji oraz podtrzymaniu remisji u dzieci i dorosłych z zaostrzeniem chor...
10463771 2024-05-06
godz. 08:00
Śląskie Wykonanie badań właściwości fizykomechanicznych oraz fizykochemicznych osadów powstałych z oczyszczania wód dołowych w osadniku wód dołowych V=290 000m³ w PGG S.A. KWK Piast-Ziemo...
10484034 2024-05-08
godz. 23:59
Wielkopolskie Otwarty nabór partnera do Konsorcjum tworzonego w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu dotyczącego eksperymentu badawczego. Cele Partnerstwa: Głównym celem Partnerstwa bę...
10482704 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Dostęp online do systemu informacji prawnej 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa uprawnień dla dostępu do systemu informacji prawnej, tj. bazy danych zawierającej informacje prawne i...