Zlecenie 7339211 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z...
(zakończone) | Zamówienie 7339211|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2020-02-17 |
przedmiot zlecenia | Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z wykorzystaniem 2 szt. autorskich licencjonowanych gier symulacyjnych dla k adry kierowniczej/menedżerskiej Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Czas rozgrywki minimum 5 godzin każda z gier. Po każdej grze podsumowanie. Możliwość przeprowadzenie rozgrywki dla grup od 12 do 25 osób. Konieczne będzie ustalenie wspólnej strategii, zauważenie najsłabszych punktów i wzajemne wspieranie się w realizacji celu. Podczas rozgrywki część czasu uczestnicy poświęcają na pracę indywidualną a część czasu na pracę zespołową. Gry powinny: - promować dobre praktyki pracy zespołowej, - wskazywać istotną rolę świadomości wspólnego celu całego zespołu, - pokazywać wartość dokładnej świadomości swojej roli w realizowanym projekcie, - zwracać uwagę na konieczność informowania współpracowników o tym, na jakim etapie realizacji celu się znajdują, - promować praktykę wspierania innych członków zespołu w realizacji wspólnych projektów, - wskazywać, jest dobierać odpowiednio kanału komunikacji do informacji, - podkreślać, że strony uczestniczące w procesie komunikacji powinny zwracać uwagę na stosowanie wspólnego i zrozumiałego kodu komunikacyjnego, - obrazować dobre praktyki komunikacji: mailowej, telefonicznej oraz spotkań. Ponadto przeprowadzenie gier symulacyjnych ma kształtować kompetencje menedżerskie wśród kadry kierowniczej, kształtować kompetencje zarządzania i współpracy zespołowej oraz komunikacji, a także kształtować kompetencje zarządcze i komunikacyjne wśród zespołów rozproszonych -działających w wielu projektach. W programie niezbędne jest omówienie wyników z grupą. CELE przeprowadzonych gier symulacyjnych: 1. Poszerzenie wiedzy dot. pracy w zespole 2. Świadomość czynników sukcesu przy pracy zespołowej 3. Zwiększenie świadomości dobrych praktyk w pracy zespołu 4. Monitorowanie efektów, diagnozowanie wąskich gardeł, 5. Komunikowanie potrzeby wsparcia, dzielenie się wiedzą o 6. Możliwościach i kompetencjach, zarządzanie zespołem) 7. Używanie mierników efektywności jako realnej roli w pracy zespołowej. 8. Pogłębienie umiejętności proaktywnego działania zespołowego 9. Nabycie/Poszerzenie kompetencji menedżerskich związanych z komunikacją w zespole/zarządzaniem zespołem. Cel zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z wykorzystaniem 2 szt. autorskich licencjonowanych gier symulacyjnych dla kadry kierowniczej/menedżerskiej Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z wykorzystaniem 2 szt. autorskich licencjonowanych gier symulacyjnych dla kadry kierowniczej/menedżerskiej Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. Czas rozgrywki minimum 5 godzin każda z gier. Po każdej grze podsumowanie. Możliwość przeprowadzenie rozgrywki dla grup od 12 do 25 osób. Konieczne będzie ustalenie wspólnej strategii, zauważenie najsłabszych punktów i wzajemne wspieranie się w realizacji celu. Podczas rozgrywki część czasu uczestnicy poświęcają na pracę indywidualną a część czasu na pracę zespołową. Gry powinny: - promować dobre praktyki pracy zespołowej, - wskazywać istotną rolę świadomości wspólnego celu całego zespołu, - pokazywać wartość dokładnej świadomości swojej roli w realizowanym projekcie, - zwracać uwagę na konieczność informowania współpracowników o tym, na jakim etapie realizacji celu się znajdują, - promować praktykę wspierania innych członków zespołu w realizacji wspólnych projektów, - wskazywać, jest dobierać odpowiednio kanału komunikacji do informacji, - podkreślać, że strony uczestniczące w procesie komunikacji powinny zwracać uwagę na stosowanie wspólnego i zrozumiałego kodu komunikacyjnego, - obrazować dobre praktyki komunikacji: mailowej, telefonicznej oraz spotkań. Ponadto przeprowadzenie gier symulacyjnych ma kształtować kompetencje menedżerskie wśród kadry kierowniczej, kształtować kompetencje zarządzania i współpracy zespołowej oraz komunikacji, a także kształtować kompetencje zarządcze i komunikacyjne wśród zespołów rozproszonych -działających w wielu projektach. W programie niezbędne jest omówienie wyników z grupą. CELE przeprowadzonych gier symulacyjnych: 1. Poszerzenie wiedzy dot. pracy w zespole 2. Świadomość czynników sukcesu przy pracy zespołowej 3. Zwiększenie świadomości dobrych praktyk w pracy zespołu 4. Monitorowanie efektów, diagnozowanie wąskich gardeł, 5. Komunikowanie potrzeby wsparcia, dzielenie się wiedzą o 6. Możliwościach i kompetencjach, zarządzanie zespołem) 7. Używanie mierników efektywności jako realnej roli w pracy zespołowej. 8. Pogłębienie umiejętności proaktywnego działania zespołowego 9. Nabycie/Poszerzenie kompetencji menedżerskich związanych z komunikacją w zespole/zarządzaniem zespołem. |
branża | Edukacja, szkolenia |
podbranża | kursy i szkolenia inne |
kody CPV | 80000000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Pomorskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Pomorskie |