Zlecenie 8114791 - Przedmiotem zamówienia jest pełnienie roli Ekspertów ze...
(zakończone) | Zamówienie 8114791|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2021-05-04 |
przedmiot zlecenia | Przedmiotem zamówienia jest pełnienie roli Ekspertów ze strony pracodawców prowadzących zadania praktyczne realizowane w formie pr ojektowej ze studentami PWSW w Przemyślu w ramach projektów: „Kompleksowy program wsparcia dla studentów oraz kadry publicznej uczelni zawodowej w Przemyślu” (POWR.03.05.00-00-Z100/18) oraz „Kształcenie praktyczne kadr dla gospodarki regionu w Państwowej Wyższej Szkole Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu” (POWR.03.05.00-00-ZR34/18), realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Priorytet III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań częściowych Link do strony z ogłoszeniem: http://bip.pwsw.pl/przetarg/740/pwsw-dzp-382-13-21Zadanie częściowe nr 1: Pełnienie roli eksperta ze strony pracodawcy do realizacji zadań praktycznych w formie projektowej ze studentami kierunku Socjologia w ramach projektu: „Kompleksowy program wsparcia dla studentów oraz kadry publicznej uczelni zawodowej w Przemyślu a) Liczba grup: maksymalnie 3 (w zależności od liczby uczestników) b) Liczba godzin zajęć dla jednej grupy: 15 godz. dydaktycznych (45 min) c) Łączna maksymalna liczba godzin: 45 godz. dydaktycznych (3 grupy x 15 godz.) d) Miejsce realizacji: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu e) Termin realizacji: maj – październik 2021 r. (z możliwością przedłużenia) f) Temat projektu: Dostosowanie systemu usług społecznych do potrzeb miejskiej wspólnoty samorządowej na przykładzie Przemyśla g) Cele projektu: - identyfikację usług społecznych świadczonych przez jednostki sektora publicznego i prywatnego działające na obszarze Gm. Miejskiej w Przemyślu oraz opracowanie koncepcji badawczej ogniskującej się na rozeznaniu aktualnych potrzeb wspólnoty samorządowej GMP w zakresie usług społecznych. h) Rezultaty projektu: - wykorzystanie metodologii badań empirycznych w projektowaniu (procesu badań konkretnych problemów występujących w skali lokalnej (we społeczności lokalnej, gminnej wspólnocie samorządowej) - współpraca z pracodawcą (ekspertem z gospodarki) w zakresie rozwiązywania realnych problemów praktycznych w formie grupowych zajęć warsztatowych - pogłębienie wiedzy specjalistycznej w zakresie modernizacji systemu usług społecznych i ich dostosowania do obecnych potrzeb przemyskiej wspólnoty samorządowej w ramach zajęć praktycznych z udziałem pracodawcy - doskonalenie kompetencji społecznych związanych z pracą w grupie (zespole zadaniowym) oraz współpracą z praktykiem reprezentującym specjalistyczną wiedzę i) Wymagania wobec Eksperta: - Co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu instytucją działającą w obszarze wsparcia społecznego/pomocy społecznejZadanie częściowe nr 2: Pełnienie roli eksperta ze strony pracodawcy do realizacji zadań praktycznych w formie projektowej ze studentami kierunku Stosunki międzynarodowe w ramach projektu: „Kompleksowy program wsparcia dla studentów oraz kadry publicznej uczelni zawodowej w Przemyślu a) Liczba grup: maksymalnie 2 (w zależności od liczby uczestników) b) Liczba godzin zajęć dla jednej grupy: 15 godz. dydaktycznych (45 min) c) Łączna maksymalna liczba godzin: 30 godz. dydaktycznych (2 grupy x 15 godz.) d) Miejsce realizacji: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyśl e) Termin realizacji: maj – lipiec 2021 r. f) Temat projektu: Ochrona zewnętrznej granicy Unii Europejskiej na odcinku służbowej odpowiedzialności Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej g) Cele projektu: - przygotowanie do zawodu, poznanie specyfiki służby w Straży Granicznej i organów współdziałających z nią w celu ochrony granicy zewnętrznej UE; - pozyskanie umiejętności dot. formy zabezpieczenia i ochrony granicy zewnętrznej UE na przykładzie BiOSG; - zwiększenie poziomu wiedzy, umiejętności i kompetencji zawodowych studentów w zakresie działań praktycznych związanych z ochroną granicy zewnętrznej UE na odcinku BiOSG. h) Rezultaty projektu: - Nabycie lub rozszerzenie kompetencji zawodowych przy zapotrzebowaniu rynku pracy na wykwalifikowanych pracowników – kandydatów do służby/pracy w służbach mundurowych oraz specjalistów sztabów kryzysowych wszystkich szczebli struktur samorządowych. - Nabycie umiejętności dot. form, metod, zasad pełnienia służby w SG i organach współpracujących w zakresie ochrony granicy zewnętrznej UE na odcinku Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej. i) Wymagania wobec Eksperta: - Co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie bezpośredniej ochrony granicy państwowej RP (zewnętrznej granicy Unii Europejskiej), kontroli ruchu osobowo-towarowego i przepływu towarów przez zewnętrzną granicę Unii Europejskiej.Zadanie częściowe nr 3: Pełnienie roli eksperta ze strony pracodawcy do realizacji zadań praktycznych w formie projektowej ze studentami kierunku Filologia angielska w ramach projektu: „Kompleksowy program wsparcia dla studentów oraz kadry publicznej uczelni zawodowej w Przemyślu” a) Liczba grup: 1 b) Liczba godzin zajęć dla jednej grupy: 15 godz. dydaktycznych (45 min) c) Łączna liczba godzin: 15 godz. dydaktycznych (1 grupa x 15 godz.) d) Miejsce realizacji: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu e) Termin realizacji: maj – lipiec 2021 r. f) Temat projektu: „Neurodydaktyczne podejście w metodyce nauczania języka angielskiego na przykładzie nauczania słownictwa” g) Cele projektu: - Poszerzenie kompetencji zawodowych uczestników projektu, poprzez praktyczne zastosowanie metod i technik związanych z neurodydaktyką, zasadami nauczania przyjaznego mózgowi w nauce języka angielskiego, - Konfrontacja zdobywanej na studiach wiedzy z praktyką, poprzez prezentowanie przygotowanych materiałów dydaktycznych pod kątem aktywnego wprowadzania słownictwa. h) Rezultaty projektu: - Opracowanie konspektu, plan lekcji, sylabusa dla uczniów - Opracowanie materiałów dydaktycznych przydatnych do wprowadzania leksyki w szkole podstawowej w klasy 3 – 6, z zastosowaniem neurodydaktyki i) Wymagania wobec Eksperta: - Co najmniej 6- letnie doświadczenie w zakresie glottodydaktyki i stosowania nowoczesnych metod nauczania języka angielskiego.Zadanie częściowe nr 4: Pełnienie roli eksperta ze strony pracodawcy do realizacji zadań praktycznych w formie projektowej ze studentami kierunku Historia w ramach projektu: „Kompleksowy program wsparcia dla studentów oraz kadry publicznej uczelni zawodowej w Przemyślu” a) Liczba grup: maksymalnie 2 (w zależności od liczby uczestników) b) Liczba godzin zajęć dla jednej grupy: 15 godz. dydaktycznych (45 min) c) Łączna maksymalna liczba godzin: 30 godz. dydaktycznych (2 grupy x 15 godz.) d) Miejsce realizacji: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu e) Termin realizacji: maj – lipiec 2021 r. f) Temat projektu: „Znani i zasłużeni dla miasta Przemyśla pochowani na Cmentarzu głównym w Przemyślu” g) Rezultaty projektu: zebranie materiałów stanowiących podstawę do opracowania informatora, przewodnika, bądź broszury o charakterze informacyjnym, poświęconych przybliżeniu wybranych sylwetek wybitnych przemyślan, którzy poprzez swoją aktywność społeczną, obywatelską, kulturalną, czy polityczną zasłużyli się dla miasta Przemyśla. h) Cele projektu: - poszerzenie kompetencji zawodowych uczestników projektu, poprzez udział w przygotowaniu informacji historycznych dotyczących wybranych postaci zasłużonych dla miasta Przemyśla na przestrzeni XIX i XX w. pod kierunkiem osób doświadczonych w tego rodzaju przedsięwzięciach, - konfrontacja zdobywanej na studiach wiedzy z praktyką, - lepsze przygotowanie do podjęcia pracy zawodowej w charakterze przewodnika, a w dłuższej perspektywie umiejętność elastycznego dostosowywania się do zmian na rynku pracy. i) Wymagania wobec Eksperta: - Co najmniej 4-letnie doświadczenie przewodnickie, bądź pilotażowe w prowadzeniu grup turystycznych po mieście PrzemyśluZadanie częściowe nr 5: Pełnienie roli eksperta ze strony pracodawcy do realizacji zadań praktycznych w formie projektowej ze studentami kierunku Projektowanie graficzne w ramach projektu: „Kompleksowy program wsparcia dla studentów oraz kadry publicznej uczelni zawodowej w Przemyślu” a) Liczba grup: maksymalnie 3 (w zależności od liczby uczestników) b) Liczba godzin zajęć dla jednej grupy: 15 godz. dydaktycznych (45 min) c) Łączna maksymalna liczba godzin: 45 godz. dydaktycznych (3 grupy x 15 godz.) d) Miejsce realizacji: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu e) Termin realizacji: maj 2021 r.– luty 2022 r. f) Temat projektu: „Całościowy branding firmy obejmujący projekty graficzne na potrzeby digital oraz outdoor” g) Cele projektu: - Opracowanie koncepcji identyfikacji wizualnej firmy obejmującej reklamowe produkty komercyjne h) Rezultaty projektu: - Realizacja następujących po sobie czynności na drodze od koncepcji do praktycznych aspektów tworzenia całościowej identyfikacji wizualnej firmy do celów marketingowych, z uwzględnieniem newralgicznych etapów procesu. i) Wymagania wobec Eksperta: - Minimum 6-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach poligraficznych jako osoba nadzorująca projekty. - znajomość programów komputerowych typu Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator, CorelDRAW - Znajomości technik druku, ich możliwości i ograniczeń - umiejętność składu i przygotowania materiałów do druku na różnych nośnikach, - umiejętność wykonywania impozycji pod różne techniki druku oraz różnych produktów (druk offsetowy, druk cyfrowy, oprawa twarda, miękka klejona, oprawa zeszytowa) - Znajomość zasad kompozycji projektów graficznych, liternictwa i doboru kolorów.Zadanie częściowe nr 6: Pełnienie roli eksperta ze strony pracodawcy do realizacji zadań praktycznych w formie projektowej ze studentami kierunku Architektura wnętrz w ramach projektu: „Kompleksowy program wsparcia dla studentów oraz kadry publicznej uczelni zawodowej w Przemyślu” a) Liczba grup: maksymalnie 2 (w zależności od liczby uczestników) b) Liczba godzin zajęć dla jednej grupy: 15 godz. dydaktycznych (45 min) c) Łączna maksymalna liczba godzin: 30 godz. dydaktycznych (2 grupy x 15 godz.) d) Miejsce realizacji: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu e) Termin realizacji: maj 2021 r.– luty 2022 r. f) Temat projektu: Pełna aranżacja wnętrz w obiekcie historycznym wraz z wizualizacją i prezentacją całego projektu. g) Cele projektu: - Opracowanie pełnej koncepcji aranżacja wnętrz w obiekcie historycznym wraz z rozwinięciami ścian, wizualizacjami przestrzeni projektowanej i prezentacją całościową projektu. h) Wymagania wobec Eksperta: - posiadanie uprawnień do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektoniczno - budowlanej - minimum 6-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i nadzorowania budowy - znajomość programów CAD oraz 3D; - znajomość programów graficznych do obróbki zdjęć z wizualizacji w celu prezentacji postępu prac projektowych;Zadanie częściowe nr 7: Pełnienie roli eksperta ze strony pracodawcy do realizacji zadań praktycznych w formie projektowej ze studentami kierunku Inżynieria Transportu i Logistyki w ramach projektu: „Kompleksowy program wsparcia dla studentów oraz kadry publicznej uczelni zawodowej w Przemyślu” a) Liczba grup: maksymalnie 2 (w zależności od liczby uczestników) b) Liczba godzin zajęć dla jednej grupy: 15 godz. dydaktycznych (45 min) c) Łączna maksymalna liczba godzin: 30 godz. dydaktycznych (2 grupy x 15 godz.) d) Miejsce realizacji: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu e) Termin realizacji: maj – lipiec 2021 r. f) Temat projektu: „Analiza i poprawa funkcjonowania działu logistyki w zakładzie produkcyjnym” g) Cele projektu: -zdobycie nowych kompetencji zawodowych studentów inżynierii transportu i logistyki w zakresie poznania problemów w funkcjonowaniu logistyki w zakładzie produkcyjnym, - poznanie metod i sposobów rozwiązywania problemów związanych z funkcjonowaniem działu logistyki w zakładzie produkcyjnym - przeprowadzanie analizy funkcjonowania działu logistyki i wskazywania problemów oraz rozwiązań mających na celu poprawę funkcjonowania systemów logistycznych, - konfrontacja zdobytej wiedzy teoretycznej z zakresu procesów logistycznych z rzeczywistym działaniem działu logistyki w firmie produkcyjnej, - lepsze przygotowanie do podjęcia pracy zawodowej na stanowiskach pracy w działach logistycznych, a w dłuższej perspektywie umiejętność elastycznego dostosowywania się do zmian na rynku pracy, - Wymagania wobec Eksperta: - co najmniej 2–letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach specjalisty, kierownika lub dyrektora działów logistyki, zakupów lub sprzedaży w firmach produkcyjnych.Zadanie częściowe nr 8: Pełnienie roli eksperta ze strony pracodawcy do realizacji zadań praktycznych w formie projektowej ze studentami kierunku Inżynieria Produkcji Kosmetyków i Suplementów w ramach projektu: „Kompleksowy program wsparcia dla studentów oraz kadry publicznej uczelni zawodowej w Przemyślu” a) Liczba grup: maksymalnie 3 (w zależności od liczby uczestników) b) Liczba godzin zajęć dla jednej grupy: 15 godz. dydaktycznych (45 min) c) Łączna maksymalna liczba godzin: 45 godz. dydaktycznych (3 grupy x 15 godz.) d) Miejsce realizacji: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu e) Termin realizacji: maj 2021– luty 2022 r. f) Temat projektu: „Metodyka analizy sensorycznej komponentów zapachowych w procesie tworzenia receptur nowych kosmetyków” g) Rezultat projektu: Opracowanie metodyki analizy sensorycznej komponentów zapachowych wykorzystywanych do produkcji perfum. h) Cel realizacji projektu: - poszerzenie kompetencji zawodowych uczestników projektu, - poprzez udział w rozwiązywaniu zadań praktycznych tj. Tworzenie receptur kosmetyków w jak najwyższym stopniu uwzględniającym potrzeby i oczekiwania konsumentów wykonywanych pod kierunkiem praktyków z różnych zakładów pracy. - konfrontacja zdobywanej na studiach wiedzy z praktyką, - lepsze przygotowanie do podjęcia pracy zawodowej, a w dłuższej perspektywie umiejętność elastycznego dostosowywania się do zmian na rynku pracy. i) Wymagania wobec eksperta: - Co najmniej 5-letnie doświadczenie praktyczne w branży związanej z produkcją kosmetyków.Zadanie częściowe nr 9: Pełnienie roli eksperta ze strony pracodawcy do realizacji zadań praktycznych w formie projektowej ze studentami kierunku Mechatronika ramach projektu „Kształcenie praktyczne kadr dla gospodarki regionu w Państwowej Wyższej Szkole Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu” a) Liczba grup: maksymalnie 2 b) Liczba godzin zajęć dla jednej grupy: 20 godz. dydaktycznych (45 min) c) Łączna maksymalna liczba godzin: 40 godz. dydaktycznych (2 grupy x 20 godz.) d) Miejsce realizacji: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu e) Termin realizacji: maj 2021 r.– grudzień 2021 r. f) Temat projektu: „Projekt gniazda produkcyjnego wraz z układem sterowania” g) Cele projektu: podniesienie kompetencji i umiejętności praktycznego wykorzystania wiedzy w następujących dziedzinach: - projektowanie przemysłowych urządzeń mechatronicznych. - projektowanie elementów mechanicznych z wykorzystaniem programów CAD - modelowanie systemów - programowanie sterowników PLC - programowanie paneli HMI h) Wymagania wobec Eksperta: - co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu przemysłowych urządzeń mechatronicznychZadanie częściowe nr 10: Pełnienie roli eksperta ze strony pracodawcy do realizacji zadań praktycznych w formie projektowej ze studentami kierunku Inżynieria Transportu i Logistyki w ramach projektu „Kształcenie praktyczne kadr dla gospodarki regionu w Państwowej Wyższej Szkole Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu”. a) Liczba grup: 1 b) Liczba godzin zajęć dla jednej grupy: 20 godz. dydaktycznych (45 min) c) Łączna maksymalna liczba godzin: 20 godz. dydaktycznych (1 grupa x 20 godz.) d) Miejsce realizacji: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu e) Termin realizacji: maj – lipiec 2021 r. f) Temat projektu: „Analiza i poprawa funkcjonowania działu logistyki w zakładzie produkcyjnym” g) Cele projektu: - zdobycie nowych kompetencji zawodowych studentów inżynierii transportu i logistyki w zakresie poznania problemów w funkcjonowaniu logistyki w zakładzie produkcyjnym, - poznanie metod i sposobów rozwiązywania problemów związanych z funkcjonowaniem działu logistyki w zakładzie produkcyjnym - przeprowadzanie analizy funkcjonowania działu logistyki i wskazywania problemów oraz rozwiązań mających na celu poprawę funkcjonowania systemów logistycznych, - konfrontacja zdobytej wiedzy teoretycznej z zakresu procesów logistycznych z rzeczywistym działaniem działu logistyki w firmie produkcyjnej, - lepsze przygotowanie do podjęcia pracy zawodowej na stanowiskach pracy w działach logistycznych, a w dłuższej perspektywie umiejętność elastycznego dostosowywania się do zmian na rynku pracy, h) Wymagania wobec Eksperta: - co najmniej 2–letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach specjalisty, kierownika lub dyrektora działów logistyki, zakupów lub sprzedaży w firmach produkcyjnych. |
branża | Edukacja, szkolenia |
podbranża | szkolenia zawodowe |
kody CPV | 80530000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Podkarpackie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Podkarpackie |