Przetarg 8192210 - Przedmiotem zamówienia jest: „Pełnienie nadzoru...

   
Analizuj Zamówienie 8192210 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-06-11
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn.: Dostosowanie
budynku Urzędu Miejskiego w Czersku do wymogów p.poż.".
1. Informacja o zakresie inwestycji
Zadanie dotyczy nadzoru nad pracami budowlanymi w budynku Urzędu Miejskiego w Czersku. Poniżej przedstawiono zakres prac budowlanych, nad realizacją których ma być prowadzony nadzór inwestorski:
1) Parter niski.
a) wymiana drzwi do kotłowni pom.0.16 na drzwi o odporności ogniowej EI30,
b) wymiana okna w pom.0.16 na okno o odporności ogniowej EI60,
c) wykonanie hydrantu na holu pom. 0.02,
d) wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i oddymiania,
e) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego.
2) Parter wysoki.
a) wymiana okuć w drzwiach podestu (pom.1.14) na okucia z blokadą otwarcia,
b) wykonanie hydrantu na holu pom. 1.15,
c) wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i oddymiania,
d) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego.
3) Piętro.
a) przebudowa okna na podeście klatki schodowej na okno oddymiające,
b) wydzielenie pom.2.01 i 2.02 przeszkleniem z drzwiami o odporności ogniowej EI30,
c) wykonanie hydrantu na holu pom. 2.02,
d) wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i oddymiania,
e) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego.
4) Poddasze.
a) wydzielenie pom.3.01 i 3.02 drzwiami o odporności ogniowej EI30,
b) wykonanie hydrantu na holu pom. 3.02,
c) wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i oddymiania,
d) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego.
2. Zakres prac budowlanych.
1) Pomieszczenie 0.16.
2) Pomieszczenie 0.02.
3) Pomieszczenie 0.14.
4) Pomieszczenie 0.15.
5) Pomieszczenie 2.01.
6) Pomieszczenie 2.02.
7) Pomieszczenie 3.02.
8) Posadzka klatki schodowej i balustrada odnowienie, naprawa, pokrycie.
9) Instalacja hydrantowa p.poż.
10) Instalacje elektryczne.
a) Instalacja sygnalizacji pożaru.
b) Instalacja oddymiania.
c) Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego.
11) Przebudowa przyłącza wodociągowego do budynku Urzędu Miejskiego.
Uwaga. W związku z tym, że wszystkie prace budowlane i instalacyjne wykonywane będą poza godzinami funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Czersku oraz w dni wolne od pracy, również usługi nadzoru muszą odbywać się w tym czasie.
godziny pracy Urzędu:
poniedziałek: 7.00 - 15.00
wtorek: 7.00 - 16.00
środa: 7.00 - 15.00
czwartek: 7.00 - 15.00
piątek: 7.00 -14.00
Natomiast narady i spotkania robocze Zamawiającego z Wykonawcą będą odbywać się w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Czersku.
3. Obowiązki ogólne
1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w pełnym zakresie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).
2) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
3) Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego.
4) Przygotowywanie i sporządzanie dokumentów, raportów, sprawozdań z realizacji zadania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją.
5) Przekazywanie co miesięcznego pisemnego raportu o postępie prac z realizacji inwestycji w terminie do 25 dnia każdego miesiąca.
6) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi przez osobę wskazaną w ofercie, tj. inspektora/inspektorów nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz zapewnienia jego/ich obecności na terenie budowy co najmniej 2 razy w tygodniu (obecność należy potwierdzić ustnym sprawozdaniem i podpisem obecności w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania).
4. Obowiązki - Etap Budowy
1) Udział w przekazaniu placu budowy.
2) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania, zgodnie
z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót.
3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, niezgodnych z dokumentacją projektową i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie.
4) Nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy.
5) Nadzorowanie i kontrolowanie wykonywania postanowień umowy z wykonawcą robót budowlanych w stosunku do realizacji elementów zadania oraz do przepisów prawa budowlanego i przepisów z nim związanych.
6) Nadzorowanie i kontrolowanie zgodności działań Wykonawcy robót budowlanych z sporządzonym przez niego i zatwierdzonym:
a) planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan BIOZ),
b) dokumentacją projektową.
7) Czuwanie nad prawidłową organizacją i zabezpieczeniem robót, zaplecza i terenu budowy oraz utrzymywaniem przez wykonawcę robót budowlanych porządku na terenie budowy.
8) Monitorowanie postępu robót oraz składanie stosownych raportów.
9) Podpisywanie protokołów odbioru elementów robót.
10) Informowania Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania.
11) Opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym ewentualnej zmiany materiałów, urządzeń i technologii.
12) W razie zaistnienia robót dodatkowych po zgłoszeniu przez Kierownika Budowy na piśmie konieczności ich wykonania wraz z uzasadnieniem i po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego na ich wykonanie, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe.
13) Niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania.
14) Rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
15) Sprawdzanie i odbieranie wykonanych robót budowlanych w tym kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż trzy dni od daty zgłoszenia ich odbioru
z potwierdzonym wpisem Wykonawcy robót budowlanych do dziennika budowy.
16) Przygotowanie i potwierdzanie gotowości robót do odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów.
17) Potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym.
18) Uczestniczenie w spotkaniach powołanych przez Zamawiającego i w naradach koordynacyjnych.
19) Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, rozliczeniami i czynnościami wykonywanymi w ramach niniejszej umowy przed przekazaniem jej Zamawiającemu na odbiorze końcowym.
20) Udział w protokolarnym przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych znajdujących się na terenie budowy materiałów, wyrobów budowlanych i wykonanych robót oraz w inwentaryzacji wykonanych robót, w razie odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót budowlanych przez którąkolwiek ze stron, wg stanu na dzień odstąpienia.
21) Uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich zmian skutkujących wzrostem ceny kontraktowej lub wydłużeniem terminu zakończenia robót budowlanych.
22) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych.
23) Żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub zgłoszeniem robót budowlanych.
24) Bieżąca kontrola ilości i terminowości wykonywanych robót.
25) Podejmowanie działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji.
26) Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót.
27) Informowanie na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót).
28) Sprawdzanie kompletu dokumentów do dokonania odbioru końcowego robót (projektów z naniesionymi w trakcie realizacji zmianami, protokołów prób i odbiorów, certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp.).
29) Uczestnictwo w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego (minimum 1 raz w ciągu roku), potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.
30) W ramach każdego przeglądu gwarancyjnego Nadzór ma obowiązek sporządzenia protokołu z przeglądu zawierającego opis stwierdzonych wad wraz z podaniem terminu ich usunięcia oraz nadzorowanie prac naprawczych w trakcie usuwania wad i protokolarne poświadczenie usunięcia wad. Każdy przegląd gwarancyjny to co najmniej 2 spotkania komisji przeglądu w terenie.
Z uwagi na ograniczona liczbę znaków, dokończenie opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ- Opisie przedmiotu zamówienia.

WZ.271.34.2021
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10451173 2024-04-23
godz. 00:00
Śląskie Świadczenie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad wykonywanymi pracami związanymi z wymianą źródła ogrzewania wraz z instalacją gazu, cwu i co w budynkach wielorodzinnych ...
10451439 2024-04-24
godz. 09:00
Śląskie IR.271.016.2024.ŚR Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, dotyczące oświetlenia boiska piłkarskiego przy ul. Pokrzyńskiego w Libid...
10399360 2024-04-24
godz. 09:30
Śląskie Poprawa infrastruktury drogowej w Żywcu poprzez modernizację ulic Część 1: Część nr 1 zamówienia pn.: Modernizacja ulicy Futrzarskiej - prace polegać będą na: regulacji pionowej...
10423278 2024-04-24
godz. 12:00
Łódzkie Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: „Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku A – ZSP nr 1” w Tomaszowie Mazowieckim kosztorysowej wraz z: in...
10446237 2024-04-24
godz. 12:00
Mazowieckie WZP-297/MW/24 Przedmiotem zapytania jest usługa polegająca na okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych Komendy Stołecznej Policji. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Przedmiot...
10425549 2024-04-24
godz. 12:00
Lubuskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wykonanie ekspertyzy technicznej przegród wewnętrznych budynku ul. Ogrodowa 2,2a,2b, 67-400 Wschowa zgodnie z załączonym postanowieniem PINB Postanowienie PINB...
10458476 2024-04-25
godz. 12:00
Śląskie ZO –12/ 2024 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad wykonywanymi robotami budowlanymi w postępowaniu TP. 3 -2024 prowadzonym pn.: „Wymiana rynien, obróbek blacharskich z robotami to...
10384126 2024-04-26
godz. 15:00
Mazowieckie wykonanie na osiedlu "Przy kamieniu" w Piasecznie przeglądów kominiarskich w latach 2024-2028
10449108 2024-04-29
godz. 09:00
Podkarpackie Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie "Restauracja i poprawa infrastruktury Muzeum Marii Konopnickiej w Żarnowcu" 2. Zamówienie obejmuje w szczególności:a) bieżący nadzór nad ...
10451812 2024-05-07
godz. 14:00
Mazowieckie Szacowanie wartości zamówienia- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Cyberbezpieczeństwa NASK”