Zlecenie 9109104 - Przedmiotem zamówienia jest nabycie materiałów do badań...

   
Zamówienie 9109104 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-08-16
przedmiot zlecenia
Przedmiotem zamówienia jest nabycie materiałów do badań - elementów na potrzeby firmy ABCZER Jarosław Lipiński w ramach projektu „
Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” w ramach Działania 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały niezbędne do wytworzenia modeli badawczych i modułów do urządzeń zaplanowanych do wykorzystywania na potrzeby prac badawczych i rozwojowych w projekcie pn. „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” Zapytanie ofertowe podzielone jest na części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne oraz paramenty przedmiotu zamówienia: W ramach materiałów niezbędne do nabycia są następujące elementy: CZĘŚĆ 1 - Teflon i uszczelnienia Teflon i uszczelnienia są niezbędne do wykonania elementów składowych modeli badawczych i modułów. Składowe przedmiotu wyceny: • Polietylen PE HD 1000 1000X2000 – 10 szt. (Etap I -4szt., Etap II- 6 szt.) • Poliuretan PUR 1000 1000X2000 - 10 szt. (Etap I -4szt., Etap II- 6 szt.) • Policzterofluoroetylen PTFT 1000 1000X2000 – 10 szt. (Etap I -4szt., Etap II- 6 szt.) INFORMACJE DODATKOWE DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI: 1. Wyłoniony Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia na swój koszt i ryzyko dostawę do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Morąga zgodnie z Zapytaniem ofertowym, jego rozładunek oraz ubezpieczenie na czas transportu Przedmiotu zamówienia. 2. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji Wykonawcy za dostarczony przedmiot zamówienia na zasadach wskazanych w kodeksie cywilnym oraz umowie. 3. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony bez wad i usterek fizycznych oraz wad prawnych, w tym bez jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób trzecich, będzie wytworzony wyłącznie z należytej jakości i nowych komponentów, a także odpowiadać będzie właściwościom i zapewnieniom określonym w Ofercie oraz spełniać będzie wymogi europejskich norm lub Polskich Norm przenoszących normy europejskie, a także obowiązujących przepisów prawa. Ponadto, Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. 4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest miejsce realizacji projektu wskazane przez Zamawiającego zgodnie z Zapytaniem Ofertowym. 5. Mogące wystąpić w Zapytaniu ofertowym znaki towarowe, pochodzenia czy patenty mają charakter wyłącznie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań. 6. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 7. Za rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym np. znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, normą, czy aprobatą. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany udowodnić, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym. 8. Przedmiot zamówienia musi posiadać techniczną kartę jakościową, która zostanie dostarczona wraz z tym przedmiotem. 9. Wykonawca do kosztu przedmiotu zamówienia powinien doliczyć koszty związane z dostarczeniem Zamawiającemu następujących dokumentów: a) Certyfikat CE b) Instrukcję obsługi w języku polskim, w wersji drukowanej i elektronicznej c) w wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim, wszelkich stosownych certyfikatów potwierdzających zgodność z aktualnymi aprobatami, polskimi normami i przepisami dopuszczającymi do ich stosowania. 10. Kody wspólnego słownika zamówień (CPV): CZĘŚĆ 1 - 24500000 – 9 Tworzywa sztuczne w formatach podstawowych IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (TERMIN REALIZACJI UMOWY) 1. Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI) Od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami: a) ETAP I - do 21 dni b) ETAP II, do 60 dni. 2. Zamawiający przewiduje dokonywanie dostaw partiami. Ostateczny harmonogram zostanie dookreślony przy podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą/wykonawcami. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ustalonego Harmonogramu zaplanowanych dostaw za zgodą stron. Zmiana ta nie będzie wymagała zawierania aneksu do Umowy pod warunkiem, iż nowy Harmonogram nie będzie wykraczał poza datę wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę dokonania przez Zamawiającego odbioru wszystkich dostaw/dostawy przedmiotu zamówienia, potwierdzonego podpisanym przez obie strony bez zastrzeżeń protokołem odbioru końcowego.Przedmiotem zamówienia jest nabycie materiałów do badań - elementów na potrzeby firmy ABCZER Jarosław Lipiński w ramach projektu „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” w ramach Działania 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały niezbędne do wytworzenia modeli badawczych i modułów do urządzeń zaplanowanych do wykorzystywania na potrzeby prac badawczych i rozwojowych w projekcie pn. „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” Zapytanie ofertowe podzielone jest na części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne oraz paramenty przedmiotu zamówienia: W ramach materiałów niezbędne do nabycia są następujące elementy: CZĘŚĆ 2 - Ruszt do lasera – 100 szt. (Etap I – 30 szt. Etap II – 70 szt.) Materiały te są niezbędne do wytworzenia modeli badawczych i modułów. Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu Lasera TRUMPF 5030, r. prod. – 2006. Dostarczane elementy muszą być kompatybilne z posiadanym urządzeniem. INFORMACJE DODATKOWE DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI: 1. Wyłoniony Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia na swój koszt i ryzyko dostawę do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Morąga zgodnie z Zapytaniem ofertowym, jego rozładunek oraz ubezpieczenie na czas transportu Przedmiotu zamówienia. 2. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji Wykonawcy za dostarczony przedmiot zamówienia na zasadach wskazanych w kodeksie cywilnym oraz umowie. 3. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony bez wad i usterek fizycznych oraz wad prawnych, w tym bez jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób trzecich, będzie wytworzony wyłącznie z należytej jakości i nowych komponentów, a także odpowiadać będzie właściwościom i zapewnieniom określonym w Ofercie oraz spełniać będzie wymogi europejskich norm lub Polskich Norm przenoszących normy europejskie, a także obowiązujących przepisów prawa. Ponadto, Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. 4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest miejsce realizacji projektu wskazane przez Zamawiającego zgodnie z Zapytaniem Ofertowym. 5. Mogące wystąpić w Zapytaniu ofertowym znaki towarowe, pochodzenia czy patenty mają charakter wyłącznie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań. 6. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 7. Za rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym np. znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, normą, czy aprobatą. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany udowodnić, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym. 8. Przedmiot zamówienia musi posiadać techniczną kartę jakościową, która zostanie dostarczona wraz z tym przedmiotem. 9. Wykonawca do kosztu przedmiotu zamówienia powinien doliczyć koszty związane z dostarczeniem Zamawiającemu następujących dokumentów: a) Certyfikat CE b) Instrukcję obsługi w języku polskim, w wersji drukowanej i elektronicznej c) w wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim, wszelkich stosownych certyfikatów potwierdzających zgodność z aktualnymi aprobatami, polskimi normami i przepisami dopuszczającymi do ich stosowania. 10. Kody wspólnego słownika zamówień (CPV): CZĘŚĆ II - 42674000 – 1 Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (TERMIN REALIZACJI UMOWY) 1. Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI) Od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami: a) ETAP I - do 21 dni b) ETAP II, do 60 dni. 2. Zamawiający przewiduje dokonywanie dostaw partiami. Ostateczny harmonogram zostanie dookreślony przy podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą/wykonawcami. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ustalonego Harmonogramu zaplanowanych dostaw za zgodą stron. Zmiana ta nie będzie wymagała zawierania aneksu do Umowy pod warunkiem, iż nowy Harmonogram nie będzie wykraczał poza datę wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę dokonania przez Zamawiającego odbioru wszystkich dostaw/dostawy przedmiotu zamówienia, potwierdzonego podpisanym przez obie strony bez zastrzeżeń protokołem odbioru końcowego.Przedmiotem zamówienia jest nabycie materiałów do badań - elementów na potrzeby firmy ABCZER Jarosław Lipiński w ramach projektu „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” w ramach Działania 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały niezbędne do wytworzenia modeli badawczych i modułów do urządzeń zaplanowanych do wykorzystywania na potrzeby prac badawczych i rozwojowych w projekcie pn. „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” Zapytanie ofertowe podzielone jest na części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne oraz paramenty przedmiotu zamówienia: W ramach materiałów niezbędne do nabycia są następujące elementy: CZĘŚĆ 3 - Materiały do piły taśmowej (Etap I) Materiały te są niezbędne do wytworzenia modeli badawczych i modułów. Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu Piły taśmowej BOMAR economic 510.320 DG. Dostarczane elementy muszą być kompatybilne z posiadanym urządzeniem. Składowe przedmiotu zamówienia: • piła M42 34x1,1x4780 4/6 – 7szt. • piła M42 34x1,1x4780 5/6 – 7szt. • piła M42 34x1,1x4780 5/8 – 7szt. • piła M42 34x1,1x4780 8/12 – 7szt. • piła M42 34x1,1x4780 10/14 – 7szt. INFORMACJE DODATKOWE DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI: 1. Wyłoniony Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia na swój koszt i ryzyko dostawę do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Morąga zgodnie z Zapytaniem ofertowym, jego rozładunek oraz ubezpieczenie na czas transportu Przedmiotu zamówienia. 2. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji Wykonawcy za dostarczony przedmiot zamówienia na zasadach wskazanych w kodeksie cywilnym oraz umowie. 3. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony bez wad i usterek fizycznych oraz wad prawnych, w tym bez jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób trzecich, będzie wytworzony wyłącznie z należytej jakości i nowych komponentów, a także odpowiadać będzie właściwościom i zapewnieniom określonym w Ofercie oraz spełniać będzie wymogi europejskich norm lub Polskich Norm przenoszących normy europejskie, a także obowiązujących przepisów prawa. Ponadto, Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. 4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest miejsce realizacji projektu wskazane przez Zamawiającego zgodnie z Zapytaniem Ofertowym. 5. Mogące wystąpić w Zapytaniu ofertowym znaki towarowe, pochodzenia czy patenty mają charakter wyłącznie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań. 6. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 7. Za rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym np. znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, normą, czy aprobatą. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany udowodnić, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym. 8. Przedmiot zamówienia musi posiadać techniczną kartę jakościową, która zostanie dostarczona wraz z tym przedmiotem. 9. Wykonawca do kosztu przedmiotu zamówienia powinien doliczyć koszty związane z dostarczeniem Zamawiającemu następujących dokumentów: a) Certyfikat CE b) Instrukcję obsługi w języku polskim, w wersji drukowanej i elektronicznej c) w wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim, wszelkich stosownych certyfikatów potwierdzających zgodność z aktualnymi aprobatami, polskimi normami i przepisami dopuszczającymi do ich stosowania. 10. Kody wspólnego słownika zamówień (CPV): CZĘŚĆ III - 42674000 – 1 Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (TERMIN REALIZACJI UMOWY) 1. Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI) Od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami: a) ETAP I - do 21 dni b) ETAP II, do 60 dni. 2. Zamawiający przewiduje dokonywanie dostaw partiami. Ostateczny harmonogram zostanie dookreślony przy podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą/wykonawcami. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ustalonego Harmonogramu zaplanowanych dostaw za zgodą stron. Zmiana ta nie będzie wymagała zawierania aneksu do Umowy pod warunkiem, iż nowy Harmonogram nie będzie wykraczał poza datę wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę dokonania przez Zamawiającego odbioru wszystkich dostaw/dostawy przedmiotu zamówienia, potwierdzonego podpisanym przez obie strony bez zastrzeżeń protokołem odbioru końcowego.Przedmiotem zamówienia jest nabycie materiałów do badań - elementów na potrzeby firmy ABCZER Jarosław Lipiński w ramach projektu „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” w ramach Działania 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały niezbędne do wytworzenia modeli badawczych i modułów do urządzeń zaplanowanych do wykorzystywania na potrzeby prac badawczych i rozwojowych w projekcie pn. „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” Zapytanie ofertowe podzielone jest na części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne oraz paramenty przedmiotu zamówienia: W ramach materiałów niezbędne do nabycia są następujące elementy: CZĘŚĆ 4 - Elektrody i uchwyty spawalnicze Etap I, Etap II) Materiały te są niezbędne do wytworzenia modeli badawczych i modułów. Składowe przedmiotu zamówienia: • Elektrody średnica 3,2 mm do stali 304 – 12 kg (Etap I -3 kg., Etap II- 9 kg) • Uchwyt spawalniczy 400 A – 3 sztuki (Etap I -1 szt., Etap II- 2 szt.) INFORMACJE DODATKOWE DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI: 1. Wyłoniony Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia na swój koszt i ryzyko dostawę do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Morąga zgodnie z Zapytaniem ofertowym, jego rozładunek oraz ubezpieczenie na czas transportu Przedmiotu zamówienia. 2. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji Wykonawcy za dostarczony przedmiot zamówienia na zasadach wskazanych w kodeksie cywilnym oraz umowie. 3. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony bez wad i usterek fizycznych oraz wad prawnych, w tym bez jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób trzecich, będzie wytworzony wyłącznie z należytej jakości i nowych komponentów, a także odpowiadać będzie właściwościom i zapewnieniom określonym w Ofercie oraz spełniać będzie wymogi europejskich norm lub Polskich Norm przenoszących normy europejskie, a także obowiązujących przepisów prawa. Ponadto, Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. 4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest miejsce realizacji projektu wskazane przez Zamawiającego zgodnie z Zapytaniem Ofertowym. 5. Mogące wystąpić w Zapytaniu ofertowym znaki towarowe, pochodzenia czy patenty mają charakter wyłącznie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań. 6. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 7. Za rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym np. znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, normą, czy aprobatą. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany udowodnić, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym. 8. Przedmiot zamówienia musi posiadać techniczną kartę jakościową, która zostanie dostarczona wraz z tym przedmiotem. 9. Wykonawca do kosztu przedmiotu zamówienia powinien doliczyć koszty związane z dostarczeniem Zamawiającemu następujących dokumentów: a) Certyfikat CE b) Instrukcję obsługi w języku polskim, w wersji drukowanej i elektronicznej c) w wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim, wszelkich stosownych certyfikatów potwierdzających zgodność z aktualnymi aprobatami, polskimi normami i przepisami dopuszczającymi do ich stosowania. 10. Kody wspólnego słownika zamówień (CPV): CZĘŚĆ IV - 44315100 – 2 Akcesoria spawalnicze IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (TERMIN REALIZACJI UMOWY) 1. Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI) Od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami: a) ETAP I - do 21 dni b) ETAP II, do 60 dni. 2. Zamawiający przewiduje dokonywanie dostaw partiami. Ostateczny harmonogram zostanie dookreślony przy podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą/wykonawcami. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ustalonego Harmonogramu zaplanowanych dostaw za zgodą stron. Zmiana ta nie będzie wymagała zawierania aneksu do Umowy pod warunkiem, iż nowy Harmonogram nie będzie wykraczał poza datę wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę dokonania przez Zamawiającego odbioru wszystkich dostaw/dostawy przedmiotu zamówienia, potwierdzonego podpisanym przez obie strony bez zastrzeżeń protokołem odbioru końcowego.Przedmiotem zamówienia jest nabycie materiałów do badań - elementów na potrzeby firmy ABCZER Jarosław Lipiński w ramach projektu „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” w ramach Działania 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały niezbędne do wytworzenia modeli badawczych i modułów do urządzeń zaplanowanych do wykorzystywania na potrzeby prac badawczych i rozwojowych w projekcie pn. „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” Zapytanie ofertowe podzielone jest na części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne oraz paramenty przedmiotu zamówienia: W ramach materiałów niezbędne do nabycia są następujące elementy: CZĘŚĆ 5 - Drut spawalniczy (Etap I, Etap II) Materiały te są niezbędne do wytworzenia modeli badawczych i modułów. Składowe przedmiotu zamówienia: • 308LSI 0,8 mm 15 kg - 7 szt. (Etap I -2szt., Etap II- 5 szt.) • 308LSI 1,0 mm 15 kg - 60 szt. (Etap I -5 szt., Etap II- 55 szt.) • 308LSI 1,2 mm 15 kg - 7 szt. (Etap I -2szt., Etap II- 5 szt.) INFORMACJE DODATKOWE DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI: 1. Wyłoniony Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia na swój koszt i ryzyko dostawę do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Morąga zgodnie z Zapytaniem ofertowym, jego rozładunek oraz ubezpieczenie na czas transportu Przedmiotu zamówienia. 2. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji Wykonawcy za dostarczony przedmiot zamówienia na zasadach wskazanych w kodeksie cywilnym oraz umowie. 3. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony bez wad i usterek fizycznych oraz wad prawnych, w tym bez jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób trzecich, będzie wytworzony wyłącznie z należytej jakości i nowych komponentów, a także odpowiadać będzie właściwościom i zapewnieniom określonym w Ofercie oraz spełniać będzie wymogi europejskich norm lub Polskich Norm przenoszących normy europejskie, a także obowiązujących przepisów prawa. Ponadto, Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. 4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest miejsce realizacji projektu wskazane przez Zamawiającego zgodnie z Zapytaniem Ofertowym. 5. Mogące wystąpić w Zapytaniu ofertowym znaki towarowe, pochodzenia czy patenty mają charakter wyłącznie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań. 6. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 7. Za rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym np. znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, normą, czy aprobatą. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany udowodnić, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym. 8. Przedmiot zamówienia musi posiadać techniczną kartę jakościową, która zostanie dostarczona wraz z tym przedmiotem. 9. Wykonawca do kosztu przedmiotu zamówienia powinien doliczyć koszty związane z dostarczeniem Zamawiającemu następujących dokumentów: a) Certyfikat CE b) Instrukcję obsługi w języku polskim, w wersji drukowanej i elektronicznej c) w wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim, wszelkich stosownych certyfikatów potwierdzających zgodność z aktualnymi aprobatami, polskimi normami i przepisami dopuszczającymi do ich stosowania. 10. Kody wspólnego słownika zamówień (CPV): CZĘŚĆ V - 44315100 – 2 Akcesoria spawalnicze IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (TERMIN REALIZACJI UMOWY) 1. Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI) Od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami: a) ETAP I - do 21 dni b) ETAP II, do 60 dni. 2. Zamawiający przewiduje dokonywanie dostaw partiami. Ostateczny harmonogram zostanie dookreślony przy podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą/wykonawcami. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ustalonego Harmonogramu zaplanowanych dostaw za zgodą stron. Zmiana ta nie będzie wymagała zawierania aneksu do Umowy pod warunkiem, iż nowy Harmonogram nie będzie wykraczał poza datę wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę dokonania przez Zamawiającego odbioru wszystkich dostaw/dostawy przedmiotu zamówienia, potwierdzonego podpisanym przez obie strony bez zastrzeżeń protokołem odbioru końcowego.Przedmiotem zamówienia jest nabycie materiałów do badań - elementów na potrzeby firmy ABCZER Jarosław Lipiński w ramach projektu „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” w ramach Działania 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały niezbędne do wytworzenia modeli badawczych i modułów do urządzeń zaplanowanych do wykorzystywania na potrzeby prac badawczych i rozwojowych w projekcie pn. „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” Zapytanie ofertowe podzielone jest na części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne oraz paramenty przedmiotu zamówienia: W ramach materiałów niezbędne do nabycia są następujące elementy: CZĘŚĆ 6 - Łożyska i obudowy (Etap I -, Etap II) Łożyska i obudowy są niezbędne do wykonania elementów składowych modeli badawczych i modułów. Składowe przedmiotu wyceny: • Łożysko NU 204 ECP – 8 szt. (Etap I -4 szt., Etap II- 4 szt.) • Łożysko NU 2205 ECP – 8 szt. (Etap I -4 szt., Etap II- 4 szt.) • Łożyska NU 2212 ECP – 4 szt. (Etap I -2szt., Etap II- 2 szt.) • Łożysko NU 2214 ECP – 4 szt. (Etap I -2szt., Etap II- 2 szt.) INFORMACJE DODATKOWE DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI: 1. Wyłoniony Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia na swój koszt i ryzyko dostawę do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Morąga zgodnie z Zapytaniem ofertowym, jego rozładunek oraz ubezpieczenie na czas transportu Przedmiotu zamówienia. 2. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji Wykonawcy za dostarczony przedmiot zamówienia na zasadach wskazanych w kodeksie cywilnym oraz umowie. 3. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony bez wad i usterek fizycznych oraz wad prawnych, w tym bez jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób trzecich, będzie wytworzony wyłącznie z należytej jakości i nowych komponentów, a także odpowiadać będzie właściwościom i zapewnieniom określonym w Ofercie oraz spełniać będzie wymogi europejskich norm lub Polskich Norm przenoszących normy europejskie, a także obowiązujących przepisów prawa. Ponadto, Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. 4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest miejsce realizacji projektu wskazane przez Zamawiającego zgodnie z Zapytaniem Ofertowym. 5. Mogące wystąpić w Zapytaniu ofertowym znaki towarowe, pochodzenia czy patenty mają charakter wyłącznie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań. 6. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 7. Za rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym np. znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, normą, czy aprobatą. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany udowodnić, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym. 8. Przedmiot zamówienia musi posiadać techniczną kartę jakościową, która zostanie dostarczona wraz z tym przedmiotem. 9. Wykonawca do kosztu przedmiotu zamówienia powinien doliczyć koszty związane z dostarczeniem Zamawiającemu następujących dokumentów: a) Certyfikat CE b) Instrukcję obsługi w języku polskim, w wersji drukowanej i elektronicznej c) w wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim, wszelkich stosownych certyfikatów potwierdzających zgodność z aktualnymi aprobatami, polskimi normami i przepisami dopuszczającymi do ich stosowania. 10. Kody wspólnego słownika zamówień (CPV): CZĘŚĆ VI - 44440000 – 6 Łożyska IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (TERMIN REALIZACJI UMOWY) 1. Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI) Od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami: a) ETAP I - do 21 dni b) ETAP II, do 60 dni. 2. Zamawiający przewiduje dokonywanie dostaw partiami. Ostateczny harmonogram zostanie dookreślony przy podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą/wykonawcami. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ustalonego Harmonogramu zaplanowanych dostaw za zgodą stron. Zmiana ta nie będzie wymagała zawierania aneksu do Umowy pod warunkiem, iż nowy Harmonogram nie będzie wykraczał poza datę wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę dokonania przez Zamawiającego odbioru wszystkich dostaw/dostawy przedmiotu zamówienia, potwierdzonego podpisanym przez obie strony bez zastrzeżeń protokołem odbioru końcowego.Przedmiotem zamówienia jest nabycie materiałów do badań - elementów na potrzeby firmy ABCZER Jarosław Lipiński w ramach projektu „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” w ramach Działania 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały niezbędne do wytworzenia modeli badawczych i modułów do urządzeń zaplanowanych do wykorzystywania na potrzeby prac badawczych i rozwojowych w projekcie pn. „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” Zapytanie ofertowe podzielone jest na części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne oraz paramenty przedmiotu zamówienia: W ramach materiałów niezbędne do nabycia są następujące elementy: CZĘŚĆ 7 - Przekładnie i napędy (Etap I, Etap II) Przekładnie i napędy są niezbędne do wykonania elementów składowych modeli badawczych i modułów. Składowe przedmiotu zamówienia: • Przekładnia z silnikiem z tuleją drążoną, mocowana na wale, obroty wyjściowe przekładni 30, moc silnika 1,5 KW – 2 szt. (Etap I) • Przekładnia z silnikiem z tuleją drążoną, mocowana na wale, obroty wyjściowe przekładni 30, moc silnika 4 KW – 2 szt. (Etap II) • Przekładnia z silnikiem z tuleją drążoną, mocowana na wale, obroty wyjściowe przekładni 30, moc silnika 0,55 KW – 4 szt. ( Etap I ) • Przekładnia z silnikiem z tuleją drążoną, mocowana na wale, obroty wyjściowe przekładni 30, moc silnika 1,1 KW – 4 szt. ( Etap II) INFORMACJE DODATKOWE DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI: 1. Wyłoniony Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia na swój koszt i ryzyko dostawę do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Morąga zgodnie z Zapytaniem ofertowym, jego rozładunek oraz ubezpieczenie na czas transportu Przedmiotu zamówienia. 2. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji Wykonawcy za dostarczony przedmiot zamówienia na zasadach wskazanych w kodeksie cywilnym oraz umowie. 3. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony bez wad i usterek fizycznych oraz wad prawnych, w tym bez jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób trzecich, będzie wytworzony wyłącznie z należytej jakości i nowych komponentów, a także odpowiadać będzie właściwościom i zapewnieniom określonym w Ofercie oraz spełniać będzie wymogi europejskich norm lub Polskich Norm przenoszących normy europejskie, a także obowiązujących przepisów prawa. Ponadto, Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. 4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest miejsce realizacji projektu wskazane przez Zamawiającego zgodnie z Zapytaniem Ofertowym. 5. Mogące wystąpić w Zapytaniu ofertowym znaki towarowe, pochodzenia czy patenty mają charakter wyłącznie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań. 6. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 7. Za rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym np. znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, normą, czy aprobatą. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany udowodnić, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym. 8. Przedmiot zamówienia musi posiadać techniczną kartę jakościową, która zostanie dostarczona wraz z tym przedmiotem. 9. Wykonawca do kosztu przedmiotu zamówienia powinien doliczyć koszty związane z dostarczeniem Zamawiającemu następujących dokumentów: a) Certyfikat CE b) Instrukcję obsługi w języku polskim, w wersji drukowanej i elektronicznej c) w wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim, wszelkich stosownych certyfikatów potwierdzających zgodność z aktualnymi aprobatami, polskimi normami i przepisami dopuszczającymi do ich stosowania. 10. Kody wspólnego słownika zamówień (CPV): CZĘŚĆ VII - 42140000 – 2 Przekładnie zębate i elementy napędowe IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (TERMIN REALIZACJI UMOWY) 1. Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI) Od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami: a) ETAP I - do 21 dni b) ETAP II, do 60 dni. 2. Zamawiający przewiduje dokonywanie dostaw partiami. Ostateczny harmonogram zostanie dookreślony przy podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą/wykonawcami. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ustalonego Harmonogramu zaplanowanych dostaw za zgodą stron. Zmiana ta nie będzie wymagała zawierania aneksu do Umowy pod warunkiem, iż nowy Harmonogram nie będzie wykraczał poza datę wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę dokonania przez Zamawiającego odbioru wszystkich dostaw/dostawy przedmiotu zamówienia, potwierdzonego podpisanym przez obie strony bez zastrzeżeń protokołem odbioru końcowego.Przedmiotem zamówienia jest nabycie materiałów do badań - elementów na potrzeby firmy ABCZER Jarosław Lipiński w ramach projektu „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” w ramach Działania 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały niezbędne do wytworzenia modeli badawczych i modułów do urządzeń zaplanowanych do wykorzystywania na potrzeby prac badawczych i rozwojowych w projekcie pn. „Opracowanie przepływowego systemu próżniowego podawania płynnych i sypkich komponentów” Zapytanie ofertowe podzielone jest na części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne oraz paramenty przedmiotu zamówienia: W ramach materiałów niezbędne do nabycia są następujące elementy: CZĘŚĆ 8 - Tarcze, ściernice, emulgol (Etap I, Etap II) • emulgol 200 l – 1szt. (Etap II) • Tarcza do cięcia metalu wzmocniona 125x1,0 – 1000 szt. ( Etap I – 100 szt. Etap II – 900 szt.) • Tarcza do cięcia metalu standard 125x1,0 – 1000 szt. ( Etap I – 100 szt. Etap II – 900 szt.) • Tarcza do cięcia metalu 230x1,9 – 300 szt. ( Etap I – 30 szt. Etap II – 270 szt.) • Tarcza listkowa do szlifowania metalu 125 - 1200 szt. 125x 40- 200 szt. ( Etap I – 20 szt. Etap II – 180 szt.) 125x 60- 200 szt. ( Etap I – 20 szt. Etap II – 180 szt.) 125x 80 - 400 szt. ( Etap I – 40 szt. Etap II – 360 szt.) 125x 100 - 200 szt. ( Etap I – 20 szt. Etap II – 180 szt.) 125 x 120- 200 szt. ( Etap I – 20 szt. Etap II – 180 szt.) • Tarcza listkowa do szlifowania metalu 125 INOX – 1200 szt. 125x40-200 szt. ( Etap I – 20 szt. Etap II – 180 szt.) 125x60- 200 szt. ( Etap I – 20 szt. Etap II – 360 szt.) 125x80- 400 szt. ( Etap I – 40 szt. Etap II – 180 szt.) 125x100- 200 szt. ( Etap I – 20 szt. Etap II – 180 szt.) 125x120- 200 szt. ( Etap I – 20 szt. Etap II – 180 szt.) Tarcza do szlifowania metalu 125x6,0x22,3 - 400 szt. ( Etap I – 40 szt. Etap II – 180 szt.) • Krążek na rzep 1200 szt. P120- 200 szt. ( Etap I – 20 szt. Etap II – 180 szt.) P240- 200 szt. ( Etap I – 20 szt. Etap II – 180 szt.) P320- 200 szt. ( Etap I – 20 szt. Etap II – 180 szt.) P600- 200 szt. ( Etap I – 20 szt. Etap II – 180 szt.) P1200- 200 szt. ( Etap I – 20 szt. Etap II – 180 szt.) P2500- 200 szt. ( Etap I – 20 szt. Etap II – 180 szt.) • szczotka doczołowa gwint m14 60 INOX - 100 szt. ( Etap I – 10 szt. Etap II – 90 szt.) • szczotka tarczowa gwint m14 125 INOX – 100 szt. ( Etap I – 10 szt. Etap II – 90 szt.) • Ściernica 200/25/32 - 100 szt. ( Etap I – 10 szt. Etap II – 90 szt.) • Ściernica 200/20/32 – 100 szt. ( Etap I – 10 szt. Etap II – 90 szt.) • Krążek fibra 125 Gr 40- 500 szt. ( Etap I – 50 szt. Etap II – 450 szt.) Gr 60- 500 szt. ( Etap I – 50 szt. Etap II – 450 szt.) Gr 80- 500 szt. ( Etap I – 50 szt. Etap II – 450 szt.) Łącznie 1500 szt. INFORMACJE DODATKOWE DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI: 1. Wyłoniony Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia na swój koszt i ryzyko dostawę do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Morąga zgodnie z Zapytaniem ofertowym, jego rozładunek oraz ubezpieczenie na czas transportu Przedmiotu zamówienia. 2. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji Wykonawcy za dostarczony przedmiot zamówienia na zasadach wskazanych w kodeksie cywilnym oraz umowie. 3. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony bez wad i usterek fizycznych oraz wad prawnych, w tym bez jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób trzecich, będzie wytworzony wyłącznie z należytej jakości i nowych komponentów, a także odpowiadać będzie właściwościom i zapewnieniom określonym w Ofercie oraz spełniać będzie wymogi europejskich norm lub Polskich Norm przenoszących normy europejskie, a także obowiązujących przepisów prawa. Ponadto, Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz musi być zgodny z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej. 4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest miejsce realizacji projektu wskazane przez Zamawiającego zgodnie z Zapytaniem Ofertowym. 5. Mogące wystąpić w Zapytaniu ofertowym znaki towarowe, pochodzenia czy patenty mają charakter wyłącznie przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań. 6. W razie opisania Przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 7. Za rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym np. znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, normą, czy aprobatą. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany udowodnić, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym. 8. Przedmiot zamówienia musi posiadać techniczną kartę jakościową, która zostanie dostarczona wraz z tym przedmiotem. 9. Wykonawca do kosztu przedmiotu zamówienia powinien doliczyć koszty związane z dostarczeniem Zamawiającemu następujących dokumentów: a) Certyfikat CE b) Instrukcję obsługi w języku polskim, w wersji drukowanej i elektronicznej c) w wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim, wszelkich stosownych certyfikatów potwierdzających zgodność z aktualnymi aprobatami, polskimi normami i przepisami dopuszczającymi do ich stosowania. 10. Kody wspólnego słownika zamówień (CPV): CZĘŚĆ VIII - 14810000 – 2 Wyroby ścierne IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (TERMIN REALIZACJI UMOWY) 1. Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia (DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI) Od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą/Wykonawcami: a) ETAP I - do 21 dni b) ETAP II, do 60 dni. 2. Zamawiający przewiduje dokonywanie dostaw partiami. Ostateczny harmonogram zostanie dookreślony przy podpisaniu umowy z wybranym wykonawcą/wykonawcami. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ustalonego Harmonogramu zaplanowanych dostaw za zgodą stron. Zmiana ta nie będzie wymagała zawierania aneksu do Umowy pod warunkiem, iż nowy Harmonogram nie będzie wykraczał poza datę wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę dokonania przez Zamawiającego odbioru wszystkich dostaw/dostawy przedmiotu zamówienia, potwierdzonego podpisanym przez obie strony bez zastrzeżeń protokołem odbioru końcowego.
branża Mechanika i metalurgia, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża łożyska, maszyny i sprzęty inne, artykuły spawalnicze
kody CPV 14810000, 24500000, 42140000, 42674000, 44315100, 44440000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: łożyska , maszyny i sprzęty inne , artykuły spawalnicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10300109 2024-04-08
godz. 08:00
Podkarpackie Obsługa serwisowa (naprawa, przegląd, kalibracja, wzorcowanie) urządzeń kontrolno - pomiarowych do badania trzeźwości dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie oraz dla jednostek t...
10371075 2024-04-08
godz. 13:00
Pomorskie RG/160032160/44 AK - ZASUWY 2" SPAWANE
10302515 2024-04-10
godz. 09:00
Śląskie Dostawa złączy mechanicznych do taśm przenośnikowych dla Węglokoks Kraj S.A. KWK Bobrek w roku 2024 (gr Termin składania ofert Część zamówienia nr 1
10375896 2024-04-10
godz. 14:00
Mazowieckie EW Gorzupia II - Remont cykliczny Hz-2 komponent
10341708 2024-04-11
godz. 09:00
Śląskie Dostawy do kopalń JSW S.A. części do wiertnic różnego typu z terminem realizacji 12 miesięcy od daty zawarcia umowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja tech...
10375157 2024-04-11
godz. 12:00
Pomorskie RG/ZT/331083-TP Dostawa NALCO 1806
10378063 2024-04-12
godz. 23:58
Świętokrzyskie EUROBUD - modernizacja Automatyki Koszalin Toruń 2024 -
10315292 2024-04-15
godz. 08:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem urządzeń warsztatowych.2. Warunki realizacji zamówienia określono w dokumentach zamówienia (Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane po...
10365915 2024-04-16
godz. 09:00
Śląskie Dostawy do kopalń JSW S.A. artykułów wiertniczych w ilości 15 888 szt. z terminem realizacji 12 miesięcy od daty zawarcia umowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyf...
10321361 2024-04-18
godz. 12:00
Małopolskie Dostawa i wymiana worków filtracyjnych wraz z koszami w Instalacji Odsiarczania Spalin w CEZ Skawina. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy i wymiany worków filtracyjnych wra...