Przetarg 7608835 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie prac...

   
Analizuj Zamówienie 7608835 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-24
przedmiot ogłoszenia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach w budynku przy ul. Skawińskiej 8
w Krakowie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
Numer referencyjny: 141.2711.45.2020

3) Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach w budynku przy ul. Skawińskiej 8 w Krakowie, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
1.1 Zakres prac obejmuje wykonanie między innymi robót ogólnobudowlanych, a w tym robót rozbiórkowych, dezynfekcyjnych, posadzkarskich w tym cyklinowania i lakierowania parkietu, murarskich, tynkarskich, malarskich, dostawa i montaż: drzwi, okien, sufitów podwieszanych, ścianki działowej z płyt GK oraz aluminiowych, wymiany okładzin posadzkowych i ściennych, uzupełnienia i położenia nowych posadzek z tworzyw sztucznych, wykonania obudów elementów konstrukcyjnych i instalacji, robót wykończeniowych, demontażu starej i wykonanie nowej instalacji: sanitarnej, elektrycznej, dostawy i montażu urządzeń oraz osprzętu sanitarnego i elektrycznego.
1.2 Podstawowym celem zadania jest wykonanie robót adaptacyjnych, które przywrócą remontowanym pomieszczeniom właściwości użytkowe i estetyczne, utracone podczas dotychczasowej eksploatacji i wynikających z ich naturalnego zużycia.
1.3 Przedmiot zamówienia realizowany będzie w budynku przy ul. Skawińskiej 8, położonym na działkach nr 55 i 56 obręb ewid. S-216 jedn. ewid. Kraków – Śródmieście.
1.4 Zakres prac dla poszczególnych pomieszczeń obejmuje:
1.4.1. wymianę ślusarki okiennej, aluminiowej w skrzydle zachodnim (parter I, II, III, IV, V piętro);
1.4.2 remont pomieszczeń parteru, I, II, III piętra w budynku głównym oraz parteru i I piętra w części zachodniej w zakresie:
a) zabezpieczenia podłóg, stolarki drzwiowej i ślusarki okiennej;
b) robót rozbiórkowych i demontażowych;
c) robót malarskich i dezynfekcyjnych;
d) wymiany okładzin posadzkowych i ściennych;
e) cyklinowania i pomalowania parkietu;
f) malowania drzwi;
g) robót naprawczych i uzupełniających ścian posadzek, tynku;
h) wymianę okien;
i) montaż rusztowań;
j) wykonanie robót sanitarnych i elektrycznych w tym dostawa i montaż osprzętu i urządzeń sanitarnych i elektrycznych (w tym m.in.: umywalki, zlewozmywaki, baterie umywalkowe i zlewozmywakowe, ustępy, klimatyzatory, kratki wentylacyjne, lampy);
1.4.3 Rozbudowę sieci strukturalnej.
1.5 Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w Załączniku 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”, dokumentacji technicznej; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, przy czym Zamawiający podkreśla, iż przedmiary mają wyłącznie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty i jej wyceny jest opis przedmiotu zamówienia i STWiORB.
1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
1.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
1.8 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane, w tym na zastosowane materiały i urządzenia*warunek dodatkowo punktowany i min. 60 miesięcznej rękojmi za wady*warunek dodatkowo punktowany, zgodnie z zapisami karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 2 do wzoru umowy.
1.9 Gwarancja i rękojmia będą liczone od dnia następnego liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
1.10 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia.
1.11 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP.
1.12 Podczas wykonywania prac, pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowani nazwą firmy.
1.13 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
1.14 Wybrany Wykonawca w celu zawarcia umowy najpóźniej na dwa dni robocze przed wyznaczonym dniem na jej podpisanie zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu egzemplarza kosztorysu szczegółowego (w wersji papierowej i elektronicznej – edytowalnej, rozszerzenie .xml).
1.15 Zamawiający zaznacza, iż wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami wzoru umowy zawartego w niniejszej SIWZ.
1.16 Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań:
1.16.1 Z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby skierowane do realizacji umowy a wykonujące roboty ogólnobudowlane, rozbiórkowe, dezynfekcyjne, posadzkarskie w tym cyklinowanie i lakierowanie parkietu, murarskie, tynkarskie, malarskie, Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dziennik Ustaw z 2019r., poz. 1040z późn. zm.), przy czym rozpoczęcie przez wskazane osoby realizacji tych umów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy lub świadczenia określonych robót w ramach wykonywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Zobowiązanie wynikające ze zdania poprzedniego dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją robót objętych zakresem umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych.
1.16.2 Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi zatrudnienie na umowę o pracę w zakresie jakim dotyczy, Wykonawca winien złożyć najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji umowy, przy czym rozpoczęcie przez wskazaną/e osobę/y realizacji tej/ych umowy/ów może nastąpić później, jednak musi nastąpić najpóźniej z chwilą rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy lub świadczenia określonych robót w ramach wykonywania umowy.
1.16.3 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez osobę/y będącą/e pracownikiem/ami, o których mowa w pkt 1.16.1 powyżej.
1.16.4 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby/ób, o których mowa w pkt. 1.16.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów (wskazanych we wzorze umowy) poświadczających zatrudnienie osoby/ób wskazanej/ych w pkt 1.16.1 powyżej na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy.
1.17 Zamawiający korzystając z uprawnienia wynikającego z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj.: robót ogólnobudowlanych, w tym m. in.: robót rozbiórkowych, dezynfekcyjnych, posadzkarskich w tym cyklinowania i lakierowania parkietu, murarskich, tynkarskich, malarskich, dostawa i montaż: drzwi, okien, sufitów podwieszanych, ścianki działowej z płyt GK oraz aluminiowych, wymiany okładzin posadzkowych i ściennych, uzupełnienia i położenia nowych posadzek z tworzyw sztucznych, wykonania obudów elementów konstrukcyjnych i instalacji, robót wykończeniowych, demontażu starej i wykonanie nowej instalacji: sanitarnej, elektrycznej, dostawy i montażu urządzeń i osprzętu: sanitarnego i elektrycznego, na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie lub innych obiektach dydaktyczno – naukowych UJ CM zlokalizowanych w obrębie ul. Skawińskiej w Krakowie o wartości do 100% zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia odpowiednio do wskazanego w pkt. 4) SIWZ terminu i z uwzględnieniem jego zapisów.
3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia odpowiadający treści SIWZ i przedstawić cenę kosztorysową oferty, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru cen jednostkowych, dla całości zamówienia wyliczoną w oparciu o przedmiar robót i załączniki do SIWZ, a wskazać ją w formularzu oferty odpowiednio jako cenę za całość zamówienia oraz przedstawić w załączonym do oferty kosztorysie w formie uproszczonej, opisując oferowany przedmiot zamówienia i jego koszty, odpowiednio do treści przedmiaru robót i STWiORB oraz pozostałych załączników do SIWZ Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej SIWZ oraz jej załączników.
4. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary robót mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ceny, a następnie rozliczeń umowy jest opis przedmiotu zamówienia oraz STWiORB.
5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty zaleca się załączyć ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert.
6. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści wraz z załącznikami.
7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w SIWZ.
8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia, 45421134-2 Roboty w zakresie usuwania gruzu, 45442190-5 Usuwanie warstwy malarskiej, 45262500-6 Roboty murarskie i murowe, 44112310-4 Ścianki działowe, 45410000-4 Tynkowanie, 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian, 45442100-8 Roboty malarskie, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe, 45421110-8 Instalowanie ram drzwiowych i okiennych, 45421114-6 Montaż stolarki aluminiowej, 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, 45317000-2 Inne instalacje elektryczne, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45331210-1 Instalowanie wentylacji, 72700000-7 Usługi w zakresie sieci komputerowej, 72710000-0 Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej.
9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
10. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540146687-N-2020 z dnia: 2020-08-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-08-10, godzina 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-08-12, godzina 11:00,
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 44112310, 45000000, 45111100, 45262500, 45300000, 45311000, 45314000, 45317000, 45330000, 45331200, 45331210, 45400000, 45410000, 45421100, 45421110, 45430000, 45442100, 45442190, 45450000, 72700000, 72710000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10402816 2024-04-24
godz. 09:00
Lubelskie Modernizacja budynku internatu Zespołu Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji budynku internatu Zespołu Szkó...
10424779 2024-04-25
godz. 09:00
Lubuskie Dostosowanie pomieszczeń ZHW do wymagań Pracowni AIV w systemie "zaprojektuj i wybuduj" Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej i wykonanie n...
10396727 2024-04-26
godz. 09:00
Dolnośląskie Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka w Marcinkowicach w systemie "zaproj...
10429651 2024-04-30
godz. 10:00
Świętokrzyskie 1). Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla zadania „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Osinach wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu” w ...
10465658 2024-05-08
godz. 08:00
Lubuskie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice” ul. Piłsudskiego 18, 69-100 Słubice. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: 1) specy...
10481094 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja i remonty placówek edukacyjnych w Powiecie Sochaczewskim 1. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnej, przebudowie łaziene...
10464266 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Poprawa oferty kulturalnej poprzez rozbudowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Dzierzgówek Zakres inwestycji:Ławy fundamentowe- Ławy fundamentowe żelbetowe, monolityczne klasa beton...
10398856 2024-05-08
godz. 10:00
Podkarpackie Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Miodowa 6 wraz z zagospodarowaniem terenu i remontem budynku dydaktycznego – etap I w formule „zaprojektuj i wybuduj” Prz...
10446824 2024-05-22
godz. 10:00
Lubelskie „Przebudowa Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Lubelskiej w ramach dostosowania do nowelizacji przepisów przeciwpożarowych i podniesienia standardu w pokojach mieszkalnych w formule zap...
10416234 2024-06-18
godz. 10:00
Śląskie Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa siedziby prokuratur różnego szczebla w Katowicach" Przedmiotem zamówienia jest budowa siedziby prokuratur różnego ...