Zlecenie 7783063 - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Wybór Wykonawcy...

   
Zamówienie 7783063 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-10-29
przedmiot zlecenia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Wybór Wykonawcy na zakup oraz dostawę płynów do dezynfekcji rąk i powierzchni w ramach pr
ojektu „Region Dobrego Wsparcia” numer projektu RPZP.07.06.00-32-P001/20, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 (RPO WZ 2014-2020). OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: UWAGA BAZA KONKURENCYJNOŚCI NIE POZWALA WYBRAĆ MIEJSCE REALIZACJI WOJ. ZACHODNIOPOMORSKIE DLATEGO WYBRANO ADRES REALIZACJI SIEDZIBĘ ZAMAWIAJĄCEGO. Miejsce dostawy: Płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni mają być dostarczone w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie województwa zachodniopomorskiego. Uwaga - Zamawiający drogą mailową na e-mail osoby wskazanej do kontaktu w umowie z wykonawcą będzie wskazywał miejsce oraz ilość płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni do dostarczenia. Planowane jest 12 punktów/miejsc dostawy na terenie województwa zachodniopomorskiego. Zakres zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby projektu pn. „Region Dobrego Wsparcia”, fabrycznie nowych płynów do dezynfekcji rąk i powierzchni według poniższego wykazu: A. Płyn do dezynfekcji rąk - 12.000 LITRÓW (uwaga przy opakowaniu np. 5 litrów w opakowaniu będzie to 2400 opakowań) • opakowanie od 1 litra do 10 litrów, ze względu na dopuszczenie różnych opakowań cena przeliczana będzie na jeden litr w celu porównywalności ofert, • produkt musi być przeznaczony do higienicznej dezynfekcji rąk, • produkt o działaniu bakteriobójczym, wirusobójczym, grzybobójczym do dezynfekcji rąk w tym w obiektach użyteczności publicznej, w którego składzie min. 70% stanowi alkohol etylowy, • składnikami pomocniczymi produktu będzie substancja zapachowa, neutralizująca częściowo wyczuwalność alkoholu oraz substancja nawilżająca dłonie (np. gliceryna i/lub aloes itp.), • termin przydatności będzie nie krótszy niż 8 miesięcy od daty dostawy, • produkt przeznaczony do powszechnego stosowania, • produkt gotowy do użycia, • nie dopuszcza się butelek typu PET, • środki dezynfekcyjne jako produkty biobójcze powinny spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych oraz wymagań rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 528/2012 z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie udostępniania na rynku i stosowania produktów biobójczych (Dz. Urz. UE L 167 z 27.06.2012, str. 1). Powinny posiadać odpowiednie pozwolenie na obrót oraz posiadać wpis do Wykazu Produktów Biobójczych, • produkt powinien posiadać ważny wpis do Wykazu Produktów Biobójczych. 12000 litrów (uwaga przy opakowaniu np. 5 litrów w opakowaniu będzie to 2400 opakowań, ze względu na dopuszczenie różnych opakowań proszę podać cenę na jeden litr w celu porównywalności ofert) B. Płyn do dezynfekcji powierzchni - 12.000 (uwaga przy opakowaniu np. 5 litrów w opakowaniu będzie to 2400 opakowań) • opakowanie od 1 litra do 10 litrów, ze względu na dopuszczenie różnych opakowań cena przeliczana będzie na jeden litr w celu porównywalności ofert, • produkt musi być przeznaczony do dezynfekcji powierzchni, • produkt o działaniu bakteriobójczym, wirusobójczym, grzybobójczym do dezynfekcji rąk w tym w obiektach użyteczności publicznej, w którego składzie min. 70% stanowi alkohol etylowy, • składnikami pomocniczymi produktu będzie substancja zapachowa, neutralizująca częściowo wyczuwalność alkoholu, • termin przydatności będzie nie krótszy niż 8 miesięcy od daty dostawy, • produkt przeznaczony do powszechnego stosowania, • produkt gotowy do użycia, • środki dezynfekcyjne jako produkty biobójcze powinny spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych oraz wymagań rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 528/2012 z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie udostępniania na rynku i stosowania produktów biobójczych (Dz. Urz. UE L 167 z 27.06.2012, str. 1). Powinny posiadać odpowiednie pozwolenie na obrót oraz posiadać wpis do Wykazu Produktów Biobójczych, • produkt powinien posiadać ważny wpis do Wykazu Produktów Biobójczych. Uwaga dopuszcza się zaoferowanie tego samego płynu dla płynu do dezynfekcji rąk i płynu do dezynfekcji powierzchni jeśli płyn ten będzie spełniał minimalne parametry wskazane w opisie dla płynu do dezynfekcji rąk i płynu do dezynfekcji powierzchni. 2. Płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni (dalej materiały/środki ochronny lub płynny) będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie nosić znamion używania i być dobrej jakości. Okres gwarancji dostarczanych materiałów/środków ochronny nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego. 3. Materiały/środki ochrony muszą być opakowane w fabryczne opakowanie typowe dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, muszą posiadać znak firmowy, nazwę produktu, podstawowe dane o produkcie, adres producenta, kraj pochodzenia. 4. Ilości materiałów/środków ochronny zawartych w Formularzu Oferty zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych materiałów/środków ochronny z zachowaniem cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający zastrzega możliwość nie zamówienia z listy wskazanych materiałów/środków ochronny niektórych produktów. 5. Ceny jednostkowe wynikające z oferty Wykonawcy nie ulegną podwyższeniu w okresie realizacji umowy, chyba że nastąpi sytuacja, o której mowa w § 9 ust. 3 lit. ii Umowy. 6. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości materiałów/środków ochronny, w tym jeżeli jakość dostarczonych materiałów/środków ochronny, co uniemożliwia prawidłowe ich wykorzystanie, Zamawiający ma prawo odesłać produkt jako wadliwy lub niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany materiałów/środków ochronny. Termin wykonania zamówienia. • Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. • Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem uzyskania zgody od Instytucji Pośredniczącej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 działanie 7.6. na zmiany w aktualnym budżecie projektu „Region Dobrego Wsparcia” – wniosek o dofinansowanie suma kontrolna 7a8694e9aa . Kompletna oferta powinna zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik). 3) Pełnomocnictwo dla osób/y podpisujących/cej ofertę, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione (jeśli dotyczy). Uwaga Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży kartę charakterystyki produktu, karta ta będzie wymagana na etapie podpisania umowy. 8. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty. Ofertę należy złożyć w jednej z wymienionych form: • osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-16.00 w siedzibie Fundacji Nauka dla Środowiska w Koszalinie przy ul. Racławickiej 15-17 budynek F, l lub • pocztą tradycyjną/kurierem na adres: Fundacja Nauka dla Środowiska, ul. Racławicka 15-17, 75-620 Koszalin lub • w wersji elektronicznej (skan podpisanych dokumentów) na adres e-mail emilia.kasprzak@ndsfund.org lub • poprzez bazę konkurencyjności zgodnie z instrukcją znajdującą się na stronie https://archiwum-bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/info/web_instruction (proszę pamiętać o dołączeniu wymaganych załączników składając ofertę przez bazę konkurencyjności w formie skanu podpisanych dokumentów) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 01.12.2020. do godz. 09:00. Decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego (lub wpływu na serwer poczty e-mali w przypadku wersji elektronicznej). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, materiały medyczne
kody CPV 33631600
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki czystości , kosmetyki i artykuły higieniczne , materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10321352 2024-04-30
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych dla Zakładu Patomorfologii wraz z dzierżawą aparatów na okres 36 miesięcy - sprawa nr Z/14/PN/24 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesy...
10398822 2024-05-06
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Nazwa przedmiotu zamówienia: „Dostawa produktów farmaceutycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie”.Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa leków z podziałem na 26 Pakiet...
10398825 2024-05-06
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa kaset i materiałów zużywalnych wraz z najmem analizatorów zgodnie z zapisami załącznika nr 2 do SWZ formularza asortymentowo cenowego. ...
10406385 2024-05-07
godz. 08:50
Mazowieckie ZP/CZD/052/24 Dostawa podłoży do automatycznego systemu posiewu próbek mikrobiologicznych WASP – 2 pakiety Przedmiotem zamówienia jest dostawa podłoży do automatycznego systemu posi...
10395713 2024-05-08
godz. 09:00
Lubelskie Dostawa asortymentu chirurgii naczyniowej wraz z dzierżawą generatora do litotrypsji na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa asortymentu...
10395677 2024-05-15
godz. 08:15
Pomorskie Dostawa asortymentu okulistycznego w 18 pakietach
10416292 2024-05-16
godz. 09:45
Mazowieckie Kotwice do artroskopowego zaopatrywania uszkodzeń stawu ramiennego 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kotwic do artroskopowego zaopatrywania uszkodzeń stawu ramiennego prz...
10428740 2024-05-16
godz. 11:00
Wielkopolskie Dzierżawa analizatora koagulologicznego i chemiluminescencyjnego wraz z odczynnikami na okres 36 miesięcy dla labolatorium Diagnostyki Hematologicznej - Pracownia Hemostazy , Zakup trombel...
10433169 2024-05-17
godz. 09:00
Mazowieckie P-16-2024 Zakup i dostawa opatrunków oraz wyrobów medycznych na potrzeby oddziałów Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
10433244 2024-05-21
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa implantów do osteosyntezy dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o. Implanty do osteosyntezy - zgodnie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 1 d...