Przetarg 8569179 - Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Termomodernizacja PP Nr...

   
Analizuj Zamówienie 8569179 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-12-01
przedmiot ogłoszenia
Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Termomodernizacja PP Nr 8 w Czechowicach-Dziedzicach - Kompleksowa termomodernizacja budynków uży
teczności publicznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii- etap II” obejmuje między innymi:ROBOTY BUDOWLANE: - ocieplenie ścian zewnętrznych;- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;- ocieplenie dachu;- ocieplenie tarasu;- remont kominów;- odtworzenie instalacji odgromowej;- wykonanie podjazdu dla wózków dziecięcych;- remont schodów;- dostawa i montaż ramy pod panele fotowoltaiczne;- prace remontowe uzupełniające.ROBOTY INSTALACJI C.O.- roboty demontażowe;- instalacja centralnego ogrzewania;- montaż klimatyzatora – pomieszczenie kuchni.ROBOTY INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ- montaż 8 paneli fotowoltaicznych;- montaż jednego sieciowego falownika;- montaż tablicy elektrycznej DC;- montaż rozdzielnicy elektrycznej AC- okablowanie prądu stałego oraz zmiennego;- instalacje teletechniczne;- ochrona od porażeń;- ochrona przeciwprzepięciowa.UWAGA:Zakończenie prac instalacyjnych wewnątrz budynku przedszkola do dnia 26.08.2022 r.- Roboty realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej.- Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody na osobie i mieniu wynikłe w obiekcie.- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z projektem technicznym, z zachowaniem wszystkich warunków podanych w dokumentacji, pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.- Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, p.poż oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.- Wykonawca dokona wszelkich sprawdzeń, badań, pomiarów wykonanych robót oraz uzyska pozytywne protokoły ich odbiorów od stosowanych instytucji lub osób, jeśli jest to wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami, niezbędnymi do prawidłowego użytkowania obiektu.Zamawiający zabezpiecza środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia na rok 2022 r. do kwoty w wysokości: 499 190,00 zł brutto,Łączna wartość faktur wystawionych przez Wykonawcę w poszczególnych latach nie może przekroczyć kwoty zabezpieczonej przez Zamawiającego w budżecie w poszczególnych latach na realizację przedmiotu umowy, w tym w roku 2022 do wysokości nie przekraczającej kwoty 499 190,00 zł brutto. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości kwoty zabezpieczonych środków finansowych.INNE UWARUNKOWANIA:1. Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty remontowo-budowlane Zamawiający oczekuje od Wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych placówkach oświatowych.2. Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób gwarantujący ciągłe funkcjonowanie obiektu oraz zminimalizowanie ograniczeń i uciążliwości związanych z wykonywanymi pracami.3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.5. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.7. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót objętych umową. Harmonogram będzie określał oraz wskazywał zaawansowanie robót wraz z wartościami tych robót. Określone w harmonogramie procentowe zaawansowanie robót korelować będzie z rzeczywistą wartością robót wykonanych w ramach danej pozycji harmonogramu. Harmonogram będzie podlegał zatwierdzeniu przez ustanowionego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia z wytycznymi programowymi zawartymi w aktualnym „Przewodniku dla beneficjentów EFRR RPO WSL 2014-2020” (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego). Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad promocji określonych w ww. wytycznych.9. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia rozliczenia do każdej wystawionej faktury na formularzu Tabeli nr 1 „Rozliczenie wydatków zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie” zawartym w załączniku nr 16 do SWZ. Rozliczenie zawiera podział kosztów zgodnie z sygnaturą kosztów określoną we wniosku o dofinansowanie. Formularz może być modyfikowany w trakcie realizacji Umowy przez Zamawiającego, a Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do sporządzenia rozliczenia według zmodyfikowanego, aktualnego formularza.10. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego na formularzu Tabeli nr 2 „Harmonogram rzeczowo-finansowy” zawartym w załączniku nr 16 do SWZ:1) niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy2) każdorazowo na wniosek Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru – aktualizacja harmonogramu jak w pkt 1)Pozycje harmonogramu stanowić będą elementy scalone z pozycji kosztorysowych, na podstawie podziału kosztów zgodnie z sygnaturą kosztów określoną we wniosku o dofinansowanie.11. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (termomodernizowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót). W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:- dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ;- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SWZ; - przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ;- audyt energetyczny – załącznik nr 13 do SWZ;- ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna – załącznik nr 14 do SWZ;- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 15 do SWZ;- formularze (dotyczące rozliczenia projektu) – załącznik nr 16 do SWZ.które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.Uwaga: Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać poglądowo kalkulując cenę.Niniejsze postępowanie stanowi część projektu „Kompleksowa termomodernizacja z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – etap II” , każda część jest przedmiotem oddzielnego postępowania. Umowa nr UDA-RPSL.04.03.02-24-OB72/20-00 z dnia 19 lipca 2021 r. dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka Niskoemisyjna, działanie: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, poddziałanie: 4.3.2. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – RIT.

ZP.271.41.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00314845/01 z dnia: 2021-12-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-16 10:00
Po zmianie:
2021-12-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-16 11:00
Po zmianie:
2021-12-21 11:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00320069/01 z dnia: 2021-12-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-21 10:00
Po zmianie:
2021-12-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-21 11:00
Po zmianie:
2021-12-22 11:30
branża Ciepłownictwo i gaz, Dekarstwo, Elewacje, termomodernizacje, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo, Wentylacja i klimatyzacja, Energia odnawialna (OZE)
podbranża instalacje grzewcze, pokrycia dachowe, okna, drzwi, instalacje, termomodernizacja, energia solarna
kody CPV 45262100, 45310000, 45331000, 45410000, 45421000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje grzewcze , pokrycia dachowe , okna, drzwi , instalacje , termomodernizacja , energia solarna

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10423262 2024-04-30
godz. 09:00
Podlaskie Wykonanie termomodernizacji z wymianą obróbek blacharskich dotyczy całego budynku A ( A1,AL.,AP, AL.*,AP* ) Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymst...
10438466 2024-04-30
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest jest Remont i modernizacja miejsca do przechowywania odpadów autoklawowalnych na terenie ODiZZB WIHE (Wiata na odpady) - Etap II.Wycenę robót należy wykonać...
10135455 2024-04-30
godz. 10:00
Dolnośląskie Termomodernizacja kompleksu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu w zakresie: budowa sieci fotowoltaicznej z magazynami energii 67/PN/2023 **************************** UWAGA ZMIANA O...
10440378 2024-04-30
godz. 10:00
Małopolskie Wykonanie systemu klimatyzacji VRF wraz z serwisem i konserwacją w budynku przy ul. Przy Rondzie 6 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie systemu klimatyzacji VRF w części po...
10450378 2024-05-07
godz. 09:30
Kujawsko-Pomorskie Remont- częściowa wymiana pokrycia dachowego na budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul. Sienkiewicza 37 w Toruniu. Remont - częściowa wymiana pokrycia dachowego RB/23/12WOG/202...
10449475 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie WYKONANIE REMONTU CZĘŚCI DACHU WRAZ Z TARASEM ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA POZIOMIE +12,80 WRAZ Z ODTWORZENIEM ELEMENTÓW ODPROWADZENIA WÓD OPADOWYCH W BUDYNKU PRZY UL. NIEDZIELSKIEGO 2C (KL V) ...
10455348 2024-05-07
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Kompleksowa renowacja okien w zabytkowej Cerkwi Greckokatolickiej pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Górowie Iławeckim
10445559 2024-05-10
godz. 15:00
Śląskie 1. Roboty polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w Ośrodku Biznesu w Rybniku ul. Jankowicka 23/25 stanowiącym własność Zamawiającego
10433464 2024-05-13
godz. 11:00
Lubelskie Wymiana pokrycia dachowego i obróbek blacharskich oraz remont konstrukcji dachu prezbiterium i zakrystii zabytkowego budynku kościoła parafialnego rzymskokatolickiego pw Świętych Aposto...
10458083 2024-05-14
godz. 13:00
Świętokrzyskie remont istniejącej instalacji wody lodowej wraz z przebudową automatyki wentylacji dla potrzeb klimatyzacji hal wystawienniczych F i G na terenie Targów Kielce S.A.