Zlecenie 7987728 - Przedłużenie o 12 miesięcy posiadanego kontraktu...

   
Zamówienie 7987728 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-02-25
przedmiot zlecenia
Przedłużenie o 12 miesięcy posiadanego kontraktu serwisowego dla posiadanej macierzy dyskowej HP 3PAR 7400.
Zamawiający posiada m
acierz dyskową HP 3PAR 7400 (P/N QR483A, S/N CZ2349005G) z zainstalowanym 3PAR OS w wersji 3.2.2 (MU6) wraz z patchami P99,P119,P126. Macierz posiada 240 dysków twardych. Urządzenie jest objęte kontraktem serwisowym (3PAR URZAD LUBLIN, PL-P2829-05, PL-P2829-06, PL-P646-12, PL-P646-25). W przedłużonym kontrakcie serwisowym nie jest wymagane pozostawianie uszkodzonych dysków twardych u Zamawiającego.
Informacje o posiadanych licencjach:
Adaptive Flash Cache
Adaptive Optimization
Autonomic Rebalance
Dynamic Optimization
System Reporter
Thin Conversion
Thin Copy Reclamation
Thin Deduplication
Thin Persistence
Thin Provisioning (10240000G)
Virtual Copy VSS Provider for Microsoft Windows
System is licensed for unlimited disks
Parametry posiadanego kontraktu serwisowego:
Sprzęt:
HPE Proactive Care CTR wDMR SVC
HPE Hardware Maintenance Onsite Support
Hardware Problem Diagnosis
24 hrs, Day 7
6 Hr Call-To-Repair Time
Onsite Support
Parts and Material provided
24 hrs, Day 6
24 Hrs Std Office Days
Enhanced Parts Logistics
Holidays Covered
Defective Media Retention
Access to Adv Tech Specialists
Remote Delivery SVC Advanced
Oprogramowanie:
HPE Software Technical Unlimited Support
24 Hrs Day 6
Holidays Covered
24 Hrs Day 7
24 Hrs Std Office Days
SW Technical Support
SW Electronic Support
Standard Response
Access to Adv Tech Specialists
HPE Software Updates SVC
HPE Recommended Doc Upd Method
License to Use & SW Updates
HPE Recommended SW Upd Method
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża serwis, naprawa
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: serwis, naprawa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10280716 2024-03-28
godz. 12:00
Mazowieckie Usługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń CISCO Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług serwisu pogwarancyjnego zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w T...
10283469 2024-04-03
godz. 10:00
Mazowieckie Utrzymanie i rozwój systemu do prowadzenia obsługi kadrowo-płacowej, finansowo-księgowej i magazynowej w GITD
10381194 2024-04-04
godz. 13:00
Mazowieckie Serwis systemu Acronis Cyber Protect
10385902 2024-04-05
godz. 12:00
Małopolskie Uruchomienie i utrzymanie przez okres 36 miesięcy kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
10407276 2024-04-11
godz. 12:00
Mazowieckie 30/ZO/2024 Zakup wsparcia dla 4 szt. posiadanych licencji programu Toad for Oracle (wersja licencji Professional Edition) PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Toad for Oracle Wsparcia dla 4 szt. posi...
10403861 2024-04-11
godz. 13:00
Dolnośląskie 3CX wirtualna centrala - licencja + wsparcie -
10427036 2024-04-18
godz. 10:00
Świętokrzyskie Opieka serwisowa nad oprogramowaniem Infomedica/AMMS
10463146 2024-04-22
godz. 10:00
Świętokrzyskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Maintenance PowerEdge T430 Service Tag: DC6Z752 28.04 wsparcie Next Business Day na rok 27.04.2024 – 26.04.2025 1 szt. 2 Maintenance PowerEdge R730xd Service Tag...
10403629 2024-04-25
godz. 00:00
Mazowieckie Zlecę naprawę drukarki - Warszawa Witam. Mam problem z OKI C931. W polu na druku "wrzuca" żółty pasek. Zlecę naprawę. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
10416252 2024-05-09
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Odnowienie wsparcia technicznego FortiCare Premium oraz licencji FortiGuard UTP dla urządzeń FortiGate 101E oraz FortiGate 600E. Przedmiotem zamówienia jest usługa:1) odnowienie wsparci...