Przetarg 7489169 - Przebudowa wraz z niezbędnym wyposażeniem Oddziału...

   
Analizuj Zamówienie 7489169 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-19
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa wraz z niezbędnym wyposażeniem Oddziału Kardiologii
Numer referencyjny: EP/24/2020

1. Przedmiotem zamówienia jest P
rzebudowa wraz z niezbędnym wyposażeniem Oddziału Kardiologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej przyszłego terenu budowy.
4. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (Klasyfikacji CPV):
45.00.00.00-7: Roboty budowlane
45.30.00.00-0: Roboty instalacyjne w budynkach
45.31.70.00-2: Inne instalacje elektryczne
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) roboty ogólnobudowlane, w tym w szczególności wykonywane przez majstra, montera, wszystkich pracowników skierowanych do pozostałych prac fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego (z wyłączeniem osób, pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z późn. zmian.);
2) roboty elektryczne/teletechniczne: w tym w szczególności wykonywane przez majstra, montera instalacji i/lub urządzeń oraz operatorów sprzętu budowlanego (z wyłączeniem osób, pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. z późn. zmian.);
3) roboty sanitarne, w tym w szczególności wykonywane przez majstra, montera instalacji i/lub urządzeń, montera sieci, wszystkich pracowników skierowanych do pozostałych prac fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego (z wyłączeniem osób, pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186t.j. z późn. zmian.);
9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, w tym wezwaniu, terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
11. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 9 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
13. UWAGA: W przypadku przywołania w opracowaniu opisu przedmiotu zamówienia i dokumentacji znaków towarowych, nazw własnych materiałów, sprzętów, urządzeń, systemów i innych należy traktować je jedynie, jako wzorzec jakościowy i są podane w celu określenia wymogów jakościowych im stawianych, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j.) i aktami wykonawczymi do niej. Zamawiający dopuszcza stosowanie innych, równoważnych materiałów, sprzętów, urządzeń, systemów i innych pod warunkiem zachowania tożsamych lub wyższych parametrów technicznych.
14. UWAGA: Ilekroć w treści niniejszego dokumentu Zamawiający wyraźnie dopuszcza rozwiązania, urządzenia, sprzęty, parametry, materiały itd. równoważne, poprzez posłużenie się po ich opisie zwrotem „lub równoważny”, jako rozwiązania, urządzenia, sprzęty, parametry, materiały itd. równoważne należy rozumieć rozwiązania, urządzenia, sprzęty, parametry, materiały itd. o parametrach technicznych takich jak wielkość, grubość, waga, moc elektryczna, poziom hałasu nie gorszych lub lepszych niż parametry minimalne (referencyjne) określone przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametru lepszego” Zamawiający rozumieć będzie parametr działający na korzyść Zamawiającego np. poprzez zmniejszenie zużycia energii elektrycznej lub zwiększenie standardu bezpieczeństwa, cechujący się korzystniejszymi dla Zamawiającego parametrami technicznymi, merytorycznymi, cechami użytkowymi, jakościowymi lub funkcjonalnymi.
15. UWAGA: Ilekroć Zamawiający formułuje wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia lub jego elementów poprzez odesłanie do konkretnych norm, rozumieć przez to należy również dopuszczenie spełnienia wymagań określonych w normie lub normach równoważnych. Przez „normy równoważne” rozumieć należy normy polskie lub europejskie określające wymagania jakościowe w analogicznym zakresie rzeczowym, co norma wskazana przez Zamawiającego, w których wymagane minimalne parametry jakościowe określono na nie niższym poziomie (jakościowym) aniżeli w normie wskazanej przez Zamawiającego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540095025-N-2020 z dnia: 2020-06-02
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-03, godzina: 09:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-10, godzina: 09:00



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540101174-N-2020 z dnia: 2020-06-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-10, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-06-17, godzina: 09:00
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45300000, 45317000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10402489 2024-04-25
godz. 23:59
Lubelskie Wykonanie projektu kompleksowej adaptacji i wyposażenia przyjaznego pokoju przesłuchań (błękitny/niebieski pokój przesłuchań) i na jego podstawie realizacja prac adaptacyjnych, dosta...
10439478 2024-04-29
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Remont i dostosowanie do obowiązujących przepisów Kojców dla psów
10392987 2024-05-06
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105. Zakres robót do wykonania obejmuje modernizację pomieszczeń WC damsk...
10487495 2024-05-08
godz. 08:00
Mazowieckie W - wykonanie robót; Oddział Toruń; Dostosowanie obiektu do roli awaryjnego magazynu WN w Toruniu przy ul. Żółkiewskiego 35A Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w postępowaniu ...
10484221 2024-05-09
godz. 10:00
Podkarpackie I.7013.26.2024.KM „Modernizacja budynków Urzędu Miasta Krosna” - wymiennikownia PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10484012 2024-05-10
godz. 00:00
Śląskie Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Jaworzynce Zapasieki planuje się kompleksową przebudowę dachu na budynku szkoły, podniesienie konstrukcji i zagospodarowanie części strych...
10481107 2024-05-10
godz. 08:50
Mazowieckie ZP/CZD/063/24 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB STWORZENIA BIOBANKU i PEDIATRYCZNEGO CENTRUM MEDYCYNY CYFROWEJ na terenie Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w trybie „zapr...
10481092 2024-05-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Modernizacja powierzchni w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, służącej rehabilitacji, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych Pr...
10485282 2024-05-14
godz. 10:00
Śląskie Nowy Sącz- Wykonanie przebudowy pomieszczenia sterowni -
10385697 2024-06-21
godz. 14:00
Podkarpackie Przebudowa toalet szkolnych - pierwsze piętro Toalety szkolne - piętro • Uprzątnięcie pomieszczeń, wyburzenie ścianek działowych • Wywóz gruzu • Demontaż starych instalacji wo...