Przetarg 6696440 - „Przebudowa Willi Wagenera w Kostrzynie nad Odrą w ramach...

   
Analizuj Zamówienie 6696440 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-04-10
przedmiot ogłoszenia
„Przebudowa Willi Wagenera w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu Miejsce Pamięci Odry i Warty”.
Numer referencyjny: ZP.271.6.20
19.GC

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonania zadania pn „Przebudowa Willi Wagenera w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu Miejsce Pamięci Odry i Warty”. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę i adaptację byłego budynku Urzędu Miasta przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą na cele kulturalno – edukacyjne wraz z dostosowaniem budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje min: roboty rozbiórkowe, konstrukcyjne, murarskie, tynkarskie, malarskie, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych posadzek i podłóg, wymianę pokrycia dachowego, wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, centralnego ogrzewania, montaż wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji teletechnicznych, montaż windy, wykonanie nowej elewacji zewnętrznej wraz z kolorystyką, roboty porządkowe.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540080477-N-2019 z dnia: 2019-04-24
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest:
2. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w" zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być:
2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w" zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
Dysponowanie co najmniej 3 osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót w tym: 1.Kierownik budowy: - wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, mający dwuletnią praktykę w robotach budowlanych przy zabytkach, lub posiadający zaświadczenie od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o nadzorowaniu i kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych. 2.kierownik robót budowlanych posiadający stosowne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia: wykształcenie wyższe i uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3.kierownik robót budowlanych posiadający stosowne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia: wykształcenie wyższe i uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
W ogłoszeniu powinno być:
Dysponowanie co najmniej 3 osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót, w tym:
1. kierownik budowy: - wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r., poz.2272), posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, mający dwuletnią praktykę w robotach budowlanych przy zabytkach, lub posiadający zaświadczenie od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o nadzorowaniu i kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych.
2. kierownik robót budowlanych posiadający stosowne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia: wykształcenie wyższe i uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r., poz.2272), posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
3. kierownik robót budowlanych posiadający stosowne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia: wykształcenie wyższe i uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018 r., poz.2272), posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy; pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany w: umowie mogą dotyczyć: 1) zmiany" wysokości wynagrodzenia wykonawcy, 2) zmiany" terminu wykonania zamówienia, 3) zmian rozwiązań technicznych lub technologicznych, 4) zmian sposobu wykonania zamówienia, 5) zmiany producenta materiałów budowlanych, urządzeń, 6) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych. 3. Wartość robót może zostać zwiększona lub zmniejszona w przypadku gdy na wniosek Zamawiającego ulegną zmianie parametry jakościowe lub techniczne materiałów lub urządzeń. W takim przypadku zmiana wartości zostanie dokonana za pomocą kosztorysu różnicowego. 4. Wartość robót budowlanych może zostać zwiększona w przypadku realizacji przez Wykonawcę robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały" spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy' nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 5. Wartość robót może zostać zwiększona lub zmniejszona w przypadku realizacji robót dodatkowych bądź w przypadku rezygnacji z wykonania części robót, których łączna wartość jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej w § 8 ust. 1 niniejszego paragrafu. Powyższe wartości nie kompensują się. 6. Zamawiający" dopuszcza konieczność wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego oraz zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 7. Dopuszcza się zmianę osób stanowiących kluczowy personel Wykonawcy. Zmiana może nastąpić na wniosek Wykonawcy; zawierające uzasadnienie zmiany oraz dokumenty potwierdzające, iż wskazane osoby spełniają warunki udziału w postępowaniu w ramach, którego Wykonawcy" udzielono niniejszego zamówienia. 8. Dopuszcza się zmianę terminu tylko w przypadkach: 1) przestojów" i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2) działania siły" wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, 3) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac \y tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność — fakt ten musi być potwierdzony" w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru, 4) wystąpienia okoliczności (np. konieczność wykonania robót, które nie byty przewidziane w projekcie wykonawczym), których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 5) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonywania robót, 6) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, udzielenia zamówień, dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, 7) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 8) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 9) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe, organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 10) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 11) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 12) niemożności wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Strony zobowiązują się dokonać zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy w przypadku:
3.1.konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających m.in. ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
3.2.stwierdzenia przez Zamawiającego braku konieczności wykonania części robót objętych przedmiotem umowy. W takiej sytuacji zmiana będzie dotyczyć zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy oraz obniżenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy
o wartość tej części przedmiotu umowy, która została ustalona na podstawie kosztorysu ofertowego. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia,
w tym prawo do odszkodowania,
3.3.konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych w stosunku do określonych
w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
ze względu na zamiany obowiązującego prawa,
3.4.konieczności zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń oraz technologii wykonania robót w sytuacji gdy użycie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót stanie się niemożliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub w sytuacji pojawienia się na rynku materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń lub technologii nowszej generacji o lepszych parametrach technicznych lub pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
4. Strony mogą dokonać zmian postanowień umowy w zakresie dotyczącym zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
4.1. przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
4.2.działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót,
4.3.wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – fakt ten musi być potwierdzony w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru,
4.4wystąpienia okoliczności (np. konieczność wykonania robót, które nie były przewidziane w projekcie wykonawczym), których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
4.5.wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonywania robót,
4.6 wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,
4.7.działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
4.8.wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
4.9.wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
4.10.niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
4.11.niemożności wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
4.12. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może być przedłużony o czas trwania tych okoliczności.
5. Strony zobowiązują się dokonać zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym zmiany wynagrodzenia w przypadku:
5.1. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie
z terminami ustalonymi w harmonogramie rzeczowo – finansowym, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów,
5.2.zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia,
5.3zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienia na rzecz Zamawiającego,
5.4ograniczenia na wniosek Zamawiającego realizacji części przedmiotu umowy i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu umowy bez ograniczenia jego zakresu powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu umowy i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych,
5.5 konieczności wykonania robót zamiennych jeżeli wprowadzone zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę lub konieczności wykonania robót dodatkowych. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych wynagrodzenie umowne ulega zmianie o różnicę wartości robót zaniechanych i wartości robót, które będą wykonywane. Wartość robót zaniechanych oraz wartość robót, które będą wykonywane zostanie ustalona w zatwierdzonym przez zamawiającego kosztorysie różnicowym. Podstawą do określenia ilości robót zaniechanych będzie dokumentacja projektowa, a podstawą do określenia ich wartości będzie cena jednostkowa dla tej roboty określona w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do umowy. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych wynagrodzenie umowne ulega zmianie o wartości robót, które będą wykonywane. Ustalenie wartości robót zamiennych i dodatkowych nastąpi na podstawie cen jednostkowych przyjętych do kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 4 do umowy, a w przypadku braku cen jednostkowych poprzez zastosowanie wskaźników cenotwórczych (stawka robocizny, narzut z tytułu kosztów pośrednich, kosztów zakupu, zysku, ceny materiałów i sprzętu) zastosowanych w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do umowy. W przypadku braku właściwych wskaźników cenotwórczych w formularzu ofertowym, Wykonawca przyjmuje zatwierdzone przez Zamawiającego wskaźniki cenotwórcze, ceny materiałów wg cen zakupu, pracy sprzętu wg faktycznie poniesionych kosztów.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym zmiany podwykonawcy, zwiększenia lub zmniejszenia zakresu robót budowlanych, które wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców.
7. Przedłużenie terminu wykonania umowy dopuszczalne jest tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub wniesienia nowego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na przedłużony termin wykonania przedmiotu umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
8. Dopuszcza się zmianę osób stanowiących kluczowy personel Wykonawcy. Zmiana może nastąpić na wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany oraz dokumenty potwierdzające, iż wskazane osoby spełniają warunki udziału w postępowaniu w ramach, którego Wykonawcy udzielono niniejszego zamówienia.
9. Podstawą wprowadzenia zmiany jest pisemne wystąpienie Strony, która jest inicjatorem jej wprowadzenia. Wykonawca zobowiązany jest także do złożenia wraz z wnioskiem o dokonanie zmiany dokumentów uzasadniających wnioskowaną wysokość dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust.5 pkt 5.1, 5.2, 5.3. W sytuacji określonej w ust.5 pkt 5.2 wniosek ma zawierać uzasadnienie zawierające szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazanie daty, od której nastąpiła bądź ma nastąpić zmiana wysokości kosztów wykonania umowy. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikało, w jakim zakresie zmiany te maja wpływ na koszty wykonania umowy, w szczególności: pisemne zestawienie wynagrodzeń pracowników wykonujących prace (przed zmianą, jak i po zmianie) wraz z określeniem części etatu, w jakim wykonują oni bezpośrednio prace związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi. W sytuacji określonej w ust.5 pkt 5.3 wniosek Wykonawcy winien zawierać pisemne zestawienie wynagrodzeń pracowników wykonujących czynności objęte niniejszą umową (przed zmianą, jak i po zmianie) wraz ze wskazaniem kwoty składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem części etatu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia, w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę wniosku o którym mowa w ust. 9 kwoty o jaką należy zmienić wynagrodzenie Wykonawcy. W sytuacji niezatwierdzenia przez Zamawiającego kwoty o jaką należy zmienić wynagrodzenie, Zamawiający ma obowiązek uzasadnić na piśmie swoją decyzję. Odmowa dokonania przez Zamawiającego zmian nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 7. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 pkt 3 lit.a) i b)termin wykonania umowy może być przedłużony maksymalnie o czas trwania tych okoliczności. Przedłużenie terminu wykonania umowy dopuszczalne jest tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
1. Oferty należy składać do dnia: 26.04.2019r. do godz. 09.30 w Urzędzie Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66 – 470 Kostrzyn nad Odrą , (Sekretariat - II piętro)
2. Oferty zostaną otwarte dnia: 26.04.2019r. o godz. 10.00 w Urzędzie Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66 – 470 Kostrzyn nad Odrą , (Sala Konferencyjna - II piętro).

W ogłoszeniu powinno być:
1. Oferty należy składać do dnia: 10.05.2019r. do godz. 09.30 w Urzędzie Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66 – 470 Kostrzyn nad Odrą , (Sekretariat - II piętro)
2. Oferty zostaną otwarte dnia: 10.05.2019r. o godz. 10.00 w Urzędzie Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66 – 470 Kostrzyn nad Odrą , ( Sala Konferencyjna - II piętro).


II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust.2.2 pkt I-III SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 2.2)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty zabytkowe
kody CPV 45111300, 45210000, 45310000, 45330000, 45331000, 45400000, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10369319 2024-04-30
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Wykonanie robót restauratorskich i konserwatorskich dla zadania inwestycyjnego pn. Przeprowadzenie prac restauratorskich i konserwatorskich cokołu w zabytkowym kościele w Koszelewach
10482666 2024-05-02
godz. 12:00
Mazowieckie Prace konserwatorskie na cmentarzu Les Champeaux w Montmorency 2024 (Francja)
10397459 2024-05-06
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie robót konserwatorsko-budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Remont konserwatorski elewacji gotyckiego Kościoła p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w Lembargu - etap...
10422227 2024-05-13
godz. 10:00
Pomorskie Renowacja witraży okiennych i drzwi wejściowych oraz remont posadzek w kościele parafialnym p.w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Półcznie
10431882 2024-05-14
godz. 12:00
Mazowieckie Remont konstrukcji więźby drewnianej oraz wymiana pokrycia dachowego plebanii przy kościele pw. Matki Bożej Pocieszenia w Żyrardowie
10452186 2024-05-15
godz. 15:30
Dolnośląskie Wykonanie nowego pokrycia dachów przy ul. Piastowskiej 26 we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia: Wykonanie nowego pokrycia dachów stromych od strony ulicy i podwórka wraz z odróbkami blac...
10442643 2024-05-16
godz. 09:00
Dolnośląskie Renowacja elewacji zabytkowego kościoła pw św. Piotra i Pawła w Kamiennej Górze
10456343 2024-05-17
godz. 00:00
Łódzkie Remont części dachu kościoła parafialnego pw. Św. Apostołów Szymona i Judy Tadeusza w Dmeninie (XV w.)
10461484 2024-05-20
godz. 09:00
Lubuskie Prace konserwatorsko - restauratorskie przy epitafium Wolfa von Dihrn i jego żony Magdaleny, należącego do kościoła pw. św. Anny w Konotopie dofinansowanej z Rządowego Programu Odbudo...
10472455 2024-05-20
godz. 15:00
Wielkopolskie Remont i naprawa dachu i elewacji kościoła p.w. św. Wojciecha w Rojowie Przedmiotem zamówienia jest remont i naprawa dachu i elewacji kościoła p.w. św. Wojciecha w Rojowie. Szczegół...