Przetarg 8999035 - „Przebudowa wiaduktu w ul. Żeromskiego w Radomiu nad...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 8999035
---|---|
źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2022-06-24 |
przedmiot ogłoszenia | „Przebudowa wiaduktu w ul. Żeromskiego w Radomiu nad torami PKP wraz z infrastrukturą towarzyszącą” Numer referencyjny: NZ.2603.61 .2022 Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji obejmująca dwa zadania, które muszą z przyczyn technicznych być wykonane łącznie tj: (1) „Przebudowa wiaduktu w ul. Żeromskiego w Radomiu nad torami PKP wraz z infrastrukturą towarzyszącą” oraz (2) "Budowa peronu przy wiadukcie ul. Żeromskiego w Radomiu realizowanego w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej w Radomiu" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 3 SWZ. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu NIEograniczonego stosowana będzie procedura, o której mowa w art 139 PZP. Wymagane jest zatrudnienie na podstawie stosunku pracy zgodnie z pkt. 3.9 SWZ. Informacje ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji obejmująca 2 zadania, które muszą z przyczyn technicznych być wykonane łącznie t.j.: (1) „Przebudowa wiaduktu w ul. Żeromskiego w Radomiu nad torami PKP wraz z infrastrukturą towarzyszącą” oraz (2) "Budowa peronu przy wiadukcie ul. Żeromskiego w Radomiu realizowanego w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej w Radomiu" W ramach zadania finansowanego przez Zamawiającego nr 1 tj. Gminę Miasta Radomia w ramach działalności Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji należy wykonać następujący zakres robót: 1.rozbiórka istniejącego wiaduktu w ciągu ul. Żeromskiego/Lubelska, 2.budowa 2 wiaduktów, Uwaga! Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby wiadukt w kierunku lotniska (strona południowa) został oddany do użytkowania w terminie 18 miesięcy od podpisania umowy i umożliwiał tymczasowy ruch dwukierunkowy. 3.przebudowa nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników i dróg rowerowych na wiaduktach oraz w ich obrębie 4.przebudowa sieci infrastruktury technicznej wodociągowej, ciepłowniczej, energetycznej 5.budowa nowego połączenia ul. Średniej z ul. Metalową 6.budowa przystanków autobusowych na wiaduktach 7,budowa ekranów akustycznych zgodnie z wydaną decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach 8.budowa wind, schodów ruchomych, schodów stałych wraz z zadaszeniem 9. Do wykonania będą: a) 2 wiadukty o szerokości łącznej ok. 32,0 m i dł. ok. 290,0 m b) 2 pasy ruchu o szerokości 3,5 m + zatoka postojowa na całej dł. 3 m + ciąg pieszo rowerowy 5m - każdy obiekt c) połączenie ul. Średniej z ul. Metalową o dł. ok. 85 m i szerokości całkowitej ok. 14 m d) budowa ciągów pieszo-rowerowych o łącznej dł.ok. 500 m. W ramach zadania finansowanego przez Zam.2 tj. PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. należy wykonać następujący zakres robót: 1. peron kolejowy PKP pod wiaduktem wraz zadaszeniem o dł. 300 m i szerokości 3,5 - 8,60 m 2.budowa peronu kolejowego PKP PLK S.A., dwukrawędziowego posadowionego na palach trakcyjnych na podkonstrukcji z belek żelbetowych prefabrykowanych i monolitycznych, przekrytej stropem filigran i nawierzchni z płyt peronowych i chodnikowych z odwodnieniem wraz z małą architekturą i oznakowanie 3.budowa zadaszenia peronu kolejowego PKP PLK S.A. w konstrukcji stalowej, szklonej, przykrytej blachą trapezową z elementami wykończenia z blach aluminiowych, płyt kompozytowych oraz elementów ze stali nierdzewnej na stopach i ławach żelbetowych 4.budowa instalacji elektrycznych wraz z liniami zasilającymi peronu kolejowego PKP PLK S.A. z rozdzielnią przewidzianą do zasilenia schodów ruchomych i wind, oświetlenia peronu wraz liniami zasilającymi i przewidzianym odbiorami. oświetlenie peronu, windy schody ruchome 5.wykonanie kompletnego projektu systemu CSDIP w zakresie i formie niezbędnej do realizacji zamówienia w trybie przetargu. Projekt musi zawierać wszystkie niezbędne do posadowienia konstrukcji wsporczych CSDIP wzmocnienia konstrukcji peronu, wzmocnienia lub zmianę konstrukcji zadaszenia peronu w przypadku wykorzystania jej jako konstrukcję wsporczą do powieszenia paneli CSDIP, komplet rur PE „orurowania” dla potrzeb zasilenia nn oraz instalacji LV, miejsce na rozdzielnie nn i punkty dystrybucyjne – zaprojektowane i wykonane na etapie realizacji konstrukcji peronu 6.uzyskanie certyfikacji peronu na podstawie udzielonych pełnomocnictw od PKP PLK S.A 7.w zakresie rozwiązań materiałowych i technicznych nie stosowanych na liniach kolejowych uzyskanie ich dopuszczeń zgodnych z procedurą SMS-PW-17 dotyczącą dopuszczenia elementów i technologii przeznaczonych do stosowania na liniach kolejowych zarządzanych przez PKP PLKS.A 8.Jeżeli którakolwiek część dokumentów przewiduje, że Wykonawca ma zaprojektować jakąkolwiek część robót, Wykonawca przedłoży Zam. 2 Dokumentację Projektową dla danej części robót zgodnie z procedurą ustaloną w Umowie Pozostałe wymagania określone w pkt. 3 SWZ **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2022/S 143-408149 z dnia 2022-07-27: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: IV.2.2 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Zamiast: Data: 02/08/2022 Czas lokalny: 09:15 Powinno być: Data: 12/09/2022 Czas lokalny: 09:15 Numer sekcji: IV.2.6 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Zamiast: Data: 29/11/2022 Powinno być: Data: 09/01/2023 Numer sekcji: IV.2.7 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert Zamiast: Data: 02/08/2022 Czas lokalny: 10:00 Powinno być: Data: 12/09/2022 Czas lokalny: 10:00 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2022/S 170-480854 z dnia 2022-09-05: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: III.1.3 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Zamiast: I. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): a) zrealizował roboty polegające na budowie lub przebudowie co najmniej dwóch obiektów mostowych (wiadukt drogowy lub most) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła minimum 20,0 m lub długości obiektu co najmniej 60 m i klasie obciążenia „A” wg PN-85/S-10030 lub równoważnej, b) zrealizował roboty polegające na budowie lub przebudowie co najmniej dwóch peronów, w tym co najmniej jeden wyspowy (dwukrawędziowy) z zadaszeniem, wiatami peronowymi i wymaganą infrastrukturą budowany lub przebudowywany przy prowadzonym ruchu po torach sąsiednich. Uwaga! - za obiekt mostowy Zamawiający uzna obiekt mostowy w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 nr 63 poz. 735 ze zm.) spełniający wymagania określone przez Zamawiającego. - za Peron Zamawiający będzie uważał: ● budowlę kolejową umieszczoną wzdłuż torów, umożliwiająca wsiadanie i wysiadanie z pociągów, ● Peron dwukrawędziowy – (dawniej nazywany dwustronnym) budowla zapewniająca dostęp do pociągów podróżnym wzdłuż obu krawędzi peronowych. Powinno być: I. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): a) zrealizował roboty polegające na budowie lub przebudowie co najmniej dwóch obiektów mostowych (wiadukt drogowy lub most, lub estakada) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła minimum 20,0 m lub długości obiektu co najmniej 60 m i klasie obciążenia „A” wg PN-85/S-10030 lub równoważnej, b) zrealizował roboty polegające na budowie lub przebudowie co najmniej dwóch peronów, w tym co najmniej jeden wyspowy (dwukrawędziowy) z zadaszeniem lub wiatami peronowymi i wymaganą infrastrukturą budowany lub przebudowywany przy prowadzonym ruchu po torach sąsiednich. Uwaga! - za obiekt mostowy Zamawiający uzna obiekt mostowy w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 nr 63 poz. 735 ze zm.) spełniający wymagania określone przez Zamawiającego. - za Peron Zamawiający będzie uważał: ● budowlę kolejową umieszczoną wzdłuż torów, umożliwiająca wsiadanie i wysiadanie z pociągów, ● Peron dwukrawędziowy – (dawniej nazywany dwustronnym) budowla zapewniająca dostęp do pociągów podróżnym wzdłuż obu krawędzi peronowych. Numer sekcji: III.1.3 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Zamiast: -budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń.Doświadczenie zawodowe praca na stanowisku kierownika budowy lub robót przy budowie lub przebudowie co najmniej 2 obiektów mostowych (most lub wiadukt drogowy) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła min.15,0 m lub dł. obiektu co najmniej 30 m i klasie obciążenia „A”wg PN-85/S-10030 lub równoważnej Powinno być: -budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń.Doświadczenie zawodowe praca na stanowisku kierownika budowy lub robót przy budowie lub przebudowie co najmniej 2 obiektów mostowych (most lub wiadukt drogowy, lub estakada) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła min.15,0 m lub dł. obiektu co najmniej 30 m i klasie obciążenia „A”wg PN-85/S-10030 lub równoważnej Numer sekcji: III.1.3 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Zamiast: -robót mostowych uprawnienia budowlane do kierowania robotami bud.w specjalności mostowej bez ograniczeń.Doświadczenie zawodowe praca na stanowisku kierownika budowy lub robót przy budowie lub przebudowie co najmniej 2 obiektów mostowych (most lub wiadukt drogowy) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła min.15,0 m lub dł. obiektu co najmniej 30m i klasie obciążenia „A” wg PN-85/S-10030 lub równoważnej Powinno być: -robót mostowych uprawnienia budowlane do kierowania robotami bud.w specjalności mostowej bez ograniczeń.Doświadczenie zawodowe praca na stanowisku kierownika budowy lub robót przy budowie lub przebudowie co najmniej 2 obiektów mostowych (most lub wiadukt drogowy, lub estakada) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła min.15,0 m lub dł. obiektu co najmniej 30m i klasie obciążenia „A” wg PN-85/S-10030 lub równoważnej Numer sekcji: III.1.3 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Zamiast: -robót konstrukcyjnobudowlanych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w spec.konstrukcyjnobudowlanej w zakresie obiektów służących do prowadzenia ruchu pociągów i obsługi podróżnych (peronów) bez ograniczeń.Posiada co najmniej 36 m-cy doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót lub Inspektora Nadzoru w rozumieniu ustawy Pr.bud. w spec.konstrukcyjnobudowlanej na robotach związanych z Budową lub Przebudową infrastruktury kolejowej w zakresie obiektów służących do prowadzenia ruchu pociągów i obsługi podróżnych (peronów) Powinno być: -robót konstrukcyjno-budowlanych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w spec.konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.Posiada co najmniej 36 m-cy doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót lub Inspektora Nadzoru w rozumieniu ustawy Pr.bud. w spec.konstrukcyjno-budowlanej na robotach związanych z Budową lub Przebudową infrastruktury kolejowej w zakresie obiektów służących do prowadzenia ruchu pociągów i obsługi podróżnych (peronów) Numer sekcji: III.1.3 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Zamiast: -wykaz robót budowlanych wykonanych NIE wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane Powinno być: -wykaz robót budowlanych wykonanych NIE wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane Numer sekcji: VI.3 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe: Zamiast: -Kosztorysy Ofertowe sporządzonym metodą kalkulacji szczegółowej Powinno być: -Kosztorys Ofertowy Numer sekcji: III.1.2 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Sytuacja ekonomiczna i finansowa Zamiast: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów udostępniających zasoby, NIEzależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, z zastrzeżeniem, że w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu udostępniającego zasoby celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia, warunek określony w 7.1.4 ppkt 4.1 SWZ co najmniej jeden z TAKich podmiotów lub wykonawca (a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - co najmniej jeden z TAKich wykonawców). Powinno być: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów udostępniających zasoby, NIEzależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, z zastrzeżeniem, że w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu udostępniającego zasoby celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia, warunek określony w 7.1.4 ppkt 4.1 SWZ musi spełniać co najmniej jeden z TAKich podmiotów lub wykonawca. Numer sekcji: IV.2.2 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Zamiast: Data: 12/09/2022 Czas lokalny: 09:15 Powinno być: Data: 19/09/2022 Czas lokalny: 09:15 Numer sekcji: IV.2.6 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Zamiast: Data: 09/01/2023 Powinno być: Data: 16/01/2023 Numer sekcji: IV.2.7 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert Zamiast: Data: 12/09/2022 Czas lokalny: 10:00 Powinno być: Data: 19/09/2022 Czas lokalny: 10:00 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2022/S 180-508497 z dnia 2022-09-19: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: IV.2.2 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Zamiast: Data: 19/09/2022 Czas lokalny: 09:15 Powinno być: Data: 23/09/2022 Czas lokalny: 09:15 Numer sekcji: IV.2.6 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Zamiast: Data: 16/01/2023 Powinno być: Data: 20/01/2023 Numer sekcji: IV.2.7 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert Zamiast: Data: 19/09/2022 Czas lokalny: 10:00 Powinno być: Data: 23/09/2022 Czas lokalny: 10:00 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice, mosty, wiadukty, linie kolejowe, tramwajowe, organizacja ruchu drogowego |
kody CPV | 45110000, 45111200, 45220000, 45221121, 45230000, 45233120, 45234000, 45234100, 45234115 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Mazowieckie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Mazowieckie |