Przetarg 8999035 - „Przebudowa wiaduktu w ul. Żeromskiego w Radomiu nad...

   
Analizuj Zamówienie 8999035 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-06-24
przedmiot ogłoszenia
„Przebudowa wiaduktu w ul. Żeromskiego w Radomiu nad torami PKP wraz z infrastrukturą towarzyszącą” Numer referencyjny: NZ.2603.61
.2022
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji obejmująca dwa zadania, które muszą z przyczyn technicznych być wykonane łącznie tj:
(1) „Przebudowa wiaduktu w ul. Żeromskiego w Radomiu nad torami PKP wraz z infrastrukturą towarzyszącą” oraz
(2) "Budowa peronu przy wiadukcie ul. Żeromskiego w Radomiu realizowanego w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej w Radomiu"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 3 SWZ.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu NIEograniczonego stosowana będzie procedura, o której mowa w art 139 PZP.
Wymagane jest zatrudnienie na podstawie stosunku pracy zgodnie z pkt. 3.9 SWZ.
Informacje ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji obejmująca 2 zadania, które muszą z przyczyn technicznych być wykonane łącznie t.j.: (1) „Przebudowa wiaduktu w ul. Żeromskiego w Radomiu nad torami PKP wraz z infrastrukturą towarzyszącą” oraz (2) "Budowa peronu przy wiadukcie ul. Żeromskiego w Radomiu realizowanego w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacja zagrożeń eksploatacyjnych na sieci kolejowej w Radomiu" W ramach zadania finansowanego przez Zamawiającego nr 1 tj. Gminę Miasta Radomia w ramach działalności Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji należy wykonać następujący zakres robót: 1.rozbiórka istniejącego wiaduktu w ciągu ul. Żeromskiego/Lubelska, 2.budowa 2 wiaduktów, Uwaga! Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby wiadukt w kierunku lotniska (strona południowa) został oddany do użytkowania w terminie 18 miesięcy od podpisania umowy i umożliwiał tymczasowy ruch dwukierunkowy. 3.przebudowa nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników i dróg rowerowych na wiaduktach oraz w ich obrębie 4.przebudowa sieci infrastruktury technicznej wodociągowej, ciepłowniczej, energetycznej 5.budowa nowego połączenia ul. Średniej z ul. Metalową 6.budowa przystanków autobusowych na wiaduktach 7,budowa ekranów akustycznych zgodnie z wydaną decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach 8.budowa wind, schodów ruchomych, schodów stałych wraz z zadaszeniem 9. Do wykonania będą: a) 2 wiadukty o szerokości łącznej ok. 32,0 m i dł. ok. 290,0 m b) 2 pasy ruchu o szerokości 3,5 m + zatoka postojowa na całej dł. 3 m + ciąg pieszo rowerowy 5m - każdy obiekt c) połączenie ul. Średniej z ul. Metalową o dł. ok. 85 m i szerokości całkowitej ok. 14 m d) budowa ciągów pieszo-rowerowych o łącznej dł.ok. 500 m. W ramach zadania finansowanego przez Zam.2 tj. PKP Polskie Linie Kolejowe S. A. należy wykonać następujący zakres robót: 1. peron kolejowy PKP pod wiaduktem wraz zadaszeniem o dł. 300 m i szerokości 3,5 - 8,60 m 2.budowa peronu kolejowego PKP PLK S.A., dwukrawędziowego posadowionego na palach trakcyjnych na podkonstrukcji z belek żelbetowych prefabrykowanych i monolitycznych, przekrytej stropem filigran i nawierzchni z płyt peronowych i chodnikowych z odwodnieniem wraz z małą architekturą i oznakowanie 3.budowa zadaszenia peronu kolejowego PKP PLK S.A. w konstrukcji stalowej, szklonej, przykrytej blachą trapezową z elementami wykończenia z blach aluminiowych, płyt kompozytowych oraz elementów ze stali nierdzewnej na stopach i ławach żelbetowych 4.budowa instalacji elektrycznych wraz z liniami zasilającymi peronu kolejowego PKP PLK S.A. z rozdzielnią przewidzianą do zasilenia schodów ruchomych i wind, oświetlenia peronu wraz liniami zasilającymi i przewidzianym odbiorami. oświetlenie peronu, windy schody ruchome 5.wykonanie kompletnego projektu systemu CSDIP w zakresie i formie niezbędnej do realizacji zamówienia w trybie przetargu. Projekt musi zawierać wszystkie niezbędne do posadowienia konstrukcji wsporczych CSDIP wzmocnienia konstrukcji peronu, wzmocnienia lub zmianę konstrukcji zadaszenia peronu w przypadku wykorzystania jej jako konstrukcję wsporczą do powieszenia paneli CSDIP, komplet rur PE „orurowania” dla potrzeb zasilenia nn oraz instalacji LV, miejsce na rozdzielnie nn i punkty dystrybucyjne – zaprojektowane i wykonane na etapie realizacji konstrukcji peronu 6.uzyskanie certyfikacji peronu na podstawie udzielonych pełnomocnictw od PKP PLK S.A 7.w zakresie rozwiązań materiałowych i technicznych nie stosowanych na liniach kolejowych uzyskanie ich dopuszczeń zgodnych z procedurą SMS-PW-17 dotyczącą dopuszczenia elementów i technologii przeznaczonych do stosowania na liniach kolejowych zarządzanych przez PKP PLKS.A 8.Jeżeli którakolwiek część dokumentów przewiduje, że Wykonawca ma zaprojektować jakąkolwiek część robót, Wykonawca przedłoży Zam. 2 Dokumentację Projektową dla danej części robót zgodnie z procedurą ustaloną w Umowie Pozostałe wymagania określone w pkt. 3 SWZ
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 143-408149 z dnia 2022-07-27:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 02/08/2022
Czas lokalny: 09:15
Powinno być:
Data: 12/09/2022
Czas lokalny: 09:15
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 29/11/2022
Powinno być:
Data: 09/01/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 02/08/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 12/09/2022
Czas lokalny: 10:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 170-480854 z dnia 2022-09-05:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
I. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
a) zrealizował roboty polegające na budowie lub przebudowie co najmniej dwóch obiektów mostowych (wiadukt drogowy lub most) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła minimum 20,0 m lub długości obiektu co najmniej 60 m i klasie obciążenia „A” wg PN-85/S-10030 lub równoważnej,
b) zrealizował roboty polegające na budowie lub przebudowie co najmniej dwóch peronów, w tym co najmniej jeden wyspowy (dwukrawędziowy) z zadaszeniem, wiatami peronowymi i wymaganą infrastrukturą budowany lub przebudowywany przy prowadzonym ruchu po torach sąsiednich.
Uwaga!
- za obiekt mostowy Zamawiający uzna obiekt mostowy w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 nr 63 poz. 735 ze zm.) spełniający wymagania określone przez Zamawiającego.
- za Peron Zamawiający będzie uważał:
● budowlę kolejową umieszczoną wzdłuż torów, umożliwiająca wsiadanie i wysiadanie z pociągów,
● Peron dwukrawędziowy – (dawniej nazywany dwustronnym) budowla zapewniająca dostęp do pociągów podróżnym wzdłuż obu krawędzi peronowych.
Powinno być:
I. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
a) zrealizował roboty polegające na budowie lub przebudowie co najmniej dwóch obiektów mostowych (wiadukt drogowy lub most, lub estakada) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła minimum 20,0 m lub długości obiektu co najmniej 60 m i klasie obciążenia „A” wg PN-85/S-10030 lub równoważnej,
b) zrealizował roboty polegające na budowie lub przebudowie co najmniej dwóch peronów, w tym co najmniej jeden wyspowy (dwukrawędziowy) z zadaszeniem lub wiatami peronowymi i wymaganą infrastrukturą budowany lub przebudowywany przy prowadzonym ruchu po torach sąsiednich.
Uwaga!
- za obiekt mostowy Zamawiający uzna obiekt mostowy w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 nr 63 poz. 735 ze zm.) spełniający wymagania określone przez Zamawiającego.
- za Peron Zamawiający będzie uważał:
● budowlę kolejową umieszczoną wzdłuż torów, umożliwiająca wsiadanie i wysiadanie z pociągów,
● Peron dwukrawędziowy – (dawniej nazywany dwustronnym) budowla zapewniająca dostęp do pociągów podróżnym wzdłuż obu krawędzi peronowych.
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
-budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń.Doświadczenie zawodowe praca na stanowisku kierownika budowy lub robót przy budowie lub przebudowie co najmniej 2 obiektów mostowych (most lub wiadukt drogowy) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła min.15,0 m lub dł. obiektu co najmniej 30 m i klasie obciążenia „A”wg PN-85/S-10030 lub równoważnej
Powinno być:
-budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń.Doświadczenie zawodowe praca na stanowisku kierownika budowy lub robót przy budowie lub przebudowie co najmniej 2 obiektów mostowych (most lub wiadukt drogowy, lub estakada) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła min.15,0 m lub dł. obiektu co najmniej 30 m i klasie obciążenia „A”wg PN-85/S-10030 lub równoważnej
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
-robót mostowych uprawnienia budowlane do kierowania robotami bud.w specjalności mostowej bez ograniczeń.Doświadczenie zawodowe praca na stanowisku kierownika budowy lub robót przy budowie lub przebudowie co najmniej 2 obiektów mostowych (most lub wiadukt drogowy) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła min.15,0 m lub dł. obiektu co najmniej 30m i klasie obciążenia „A” wg PN-85/S-10030 lub równoważnej
Powinno być:
-robót mostowych uprawnienia budowlane do kierowania robotami bud.w specjalności mostowej bez ograniczeń.Doświadczenie zawodowe praca na stanowisku kierownika budowy lub robót przy budowie lub przebudowie co najmniej 2 obiektów mostowych (most lub wiadukt drogowy, lub estakada) o rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła min.15,0 m lub dł. obiektu co najmniej 30m i klasie obciążenia „A” wg PN-85/S-10030 lub równoważnej
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
-robót konstrukcyjnobudowlanych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w spec.konstrukcyjnobudowlanej w zakresie obiektów służących do prowadzenia ruchu pociągów i obsługi podróżnych (peronów) bez ograniczeń.Posiada co najmniej 36 m-cy doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót lub Inspektora Nadzoru w rozumieniu ustawy Pr.bud. w spec.konstrukcyjnobudowlanej na robotach związanych z Budową lub Przebudową infrastruktury kolejowej w zakresie obiektów służących do prowadzenia ruchu pociągów i obsługi podróżnych (peronów)
Powinno być:
-robót konstrukcyjno-budowlanych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w spec.konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.Posiada co najmniej 36 m-cy doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót lub Inspektora Nadzoru w rozumieniu ustawy Pr.bud. w spec.konstrukcyjno-budowlanej na robotach związanych z Budową lub Przebudową infrastruktury kolejowej w zakresie obiektów służących do prowadzenia ruchu pociągów i obsługi podróżnych (peronów)
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Zamiast:
-wykaz robót budowlanych wykonanych NIE wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane
Powinno być:
-wykaz robót budowlanych wykonanych NIE wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane
Numer sekcji: VI.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe:
Zamiast:
-Kosztorysy Ofertowe sporządzonym metodą kalkulacji szczegółowej
Powinno być:
-Kosztorys Ofertowy
Numer sekcji: III.1.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamiast:
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów udostępniających zasoby, NIEzależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, z zastrzeżeniem, że w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu udostępniającego zasoby celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia, warunek określony w 7.1.4 ppkt 4.1 SWZ co najmniej jeden z TAKich podmiotów lub wykonawca (a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - co najmniej jeden z TAKich wykonawców).
Powinno być:
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów udostępniających zasoby, NIEzależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, z zastrzeżeniem, że w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu udostępniającego zasoby celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia, warunek określony w 7.1.4 ppkt 4.1 SWZ musi spełniać co najmniej jeden z TAKich podmiotów lub wykonawca.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 12/09/2022
Czas lokalny: 09:15
Powinno być:
Data: 19/09/2022
Czas lokalny: 09:15
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 09/01/2023
Powinno być:
Data: 16/01/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 12/09/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 19/09/2022
Czas lokalny: 10:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 180-508497 z dnia 2022-09-19:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 19/09/2022
Czas lokalny: 09:15
Powinno być:
Data: 23/09/2022
Czas lokalny: 09:15
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 16/01/2023
Powinno być:
Data: 20/01/2023
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 19/09/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 23/09/2022
Czas lokalny: 10:00
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, mosty, wiadukty, linie kolejowe, tramwajowe, organizacja ruchu drogowego
kody CPV 45110000, 45111200, 45220000, 45221121, 45230000, 45233120, 45234000, 45234100, 45234115
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , mosty, wiadukty , linie kolejowe, tramwajowe , organizacja ruchu drogowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10375023 2024-04-11
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Budowa drogi leśnej L11090001 w Leśnictwie Wierzchomino, etap II. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu budowy drogi służącej...
10370142 2024-04-11
godz. 10:00
Opolskie Remont cząstkowy nawierzchni w ramach utrzymania i konserwacji dróg na terenie Powiatu Prudnickiego w 2024 r. Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych mieszanką mineralno – asfa...
10375313 2024-04-11
godz. 10:00
Podkarpackie Przebudowa drogi wewnętrznej przy ulicy Kościelnej i Spokojnej w miejscowości Wołkowyja Przedmiotem zamówienia jest jest przebudowa dwóch odcinków dróg gminnych – fragment ul. Ko...
10374648 2024-04-11
godz. 10:00
Wielkopolskie Budowa chodnika na ul. Bukowej w Walerianowie - ostatni odcinek 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę chodnika na ul. Bukowej w Walerianowie - ostatni odcinek.2. Szczegółowy zakres ro...
10368232 2024-04-11
godz. 11:00
Łódzkie Remont parkingu przy ul. Spacerowej 70
10335649 2024-04-12
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Budowa obiektów infrastruktury uzdrowiskowej i rewitalizacja terenów zielonych wraz z przebudową nawierzchni deptaka spacerowego w Ciechocinku Zakres prac do wykonania obejmuje między i...
10379716 2024-04-12
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa i modernizacja dróg gminnych” – przebudowa ulic Barwniczej i Nasielskiej (odc. Makowska – Boremlowska), w Dzielnicy Praga – P...
10375001 2024-04-12
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest: Budowa mostu przez rzekę Kalinkę w ciągu drogi krajowej nr 16 w miejscowości Skomętno Wielkie. O/OL.D-3.2411.2.2024
10369200 2024-04-15
godz. 12:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: „Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich” w ramach którego będą realizowany następujący zakres zamówienia:1.1. Z...
10375732 2024-04-17
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa drogi gminnej "Pniaki" w km od 0+010,00 do 2+068,00 w miejscowości Klecza Dolna, Gmina Wadowice.” W ramach zadania Zamawiający przewiduje do wyk...