Przetarg 7756228 - Przebudowa ulicy Sikorskiego (nr ewid. dz. 1068) w m-ci ...

   
Analizuj Zamówienie 7756228 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-15
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa ulicy Sikorskiego (nr ewid. dz. 1068) w m-ci Ustrzyki Dolne - odcinek od skrzyżowania z ulicą Nadg
órną na długości 290 mb
Numer referencyjny: ZP-271.15.2020

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim - 0.29 km
2) Rozebranie krawężników 15x30 cm na podsypce piaskowej z odwozem na odl do 5km – 150 mb
3) Karczowanie pni wraz z wywozem karpowiny na odległość do 5km i wyprofilowaniem terenu - 4 szt
4) Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat. IV z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km - wykopy pod konstrukcje drogi - 250 m3
5) Udrożnienie istniejących przykanalików (połączenie poprzeczne między studzienkami) 4 studzienki x 5mb – 20,0 mb
6) Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na ławie betonowej - 200 mb
7) Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna (wyrównanie ubytków w konstrukcji nawierzchni) – 100 m3
8) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca)- jezdnia + zjazdy – 1 895 m2
9) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) – 1 895 m2
10) Wykonanie opaski z kostki brukowej betonowej gr 10 na szerokości 20 cm jako oddzielający pas jezdny z masy bitumicznej od pasa przeznaczonego do ruchu pieszego z masy bitumicznej – 58 m2
11) Odmulenie istniejących studzienek burzowych z kręgów betonowych o średnicy fi 50cm z zastosowaniem nowych pokryw betonowych oraz krat żeliwnych typu ciężkiego z rusztem nieklawiszującym z regulacją do nowo projektowanej niwelety drogi - 8 szt.
12) Regulacja istniejących studzienek kanalizacyjnych z kręgów betonowych fi 120 cm - 23 szt.
13) Regulacja istniejących studzienek telekomunikacyjnych – 10 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Przedmiar robót – zał. Nr 7 i plan sytuacyjny zał. Nr 8 – stanowiące załączniki do SIWZ.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540202613-N-2020 z dnia: 2020-10-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.5
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem umowy wg załączonego wzoru oraz akceptacją zawartych we wzorze umowy klauzul. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych art.144 Ustawy Pzp. i w niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach: a) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika budowy - spełniającego wymagania zawarte w SIWZ po uzgodnieniu z Zamawiającym, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót, potwierdzoną przez Inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy lub w oparciu o sporządzoną notatkę służbową. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu przewidzianego na realizację zamówienia, o ilość dni w których te warunki wystąpią (opady, zbyt niskie temperatury), c) zmiany warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami wykonawcy robót klęski żywiołowej oraz zmian w zasadach finansowania. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji tych robót. d) zmiana podwykonawcy – na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. e) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich ( w tym również trudnej sytuacji finansowej Zamawiającego spowodowanej mniejszymi niż planowane dochodami budżetowymi); f) konieczności wykonania robót dodatkowych na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, g) opóźnień w realizacji zamówienia będących następstwem wad zawartych w dostarczonej przez zamawiającego dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, h) zmiany wynagrodzenia (jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę) w przypadkach: - zmiany ustawowej stawki podatku VAT, - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych; - zmiany umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, - zmiany treści umowy w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 4. Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. W/w zmiany wymagają sporządzenia i zawarcia aneksu do umowy.
W ogłoszeniu powinno być:
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem umowy wg załączonego wzoru oraz akceptacją zawartych we wzorze umowy klauzul. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych art.144 Ustawy Pzp. i w niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach: a) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika budowy - spełniającego wymagania zawarte w SIWZ po uzgodnieniu z Zamawiającym, b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność przerwania robót, potwierdzoną przez Inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy lub w oparciu o sporządzoną notatkę służbową. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu przewidzianego na realizację zamówienia, o ilość dni w których te warunki wystąpią (opady, zbyt niskie temperatury), c) zmiany warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami wykonawcy robót klęski żywiołowej oraz zmian w zasadach finansowania. stwierdzenia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 z późn. zm.); Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji tych robót.
d) zmiana podwykonawcy – na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. e) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich ( w tym również trudnej sytuacji finansowej Zamawiającego spowodowanej mniejszymi niż planowane dochodami budżetowymi); f) konieczności wykonania robót dodatkowych na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, g) opóźnień w realizacji zamówienia będących następstwem wad zawartych w dostarczonej przez zamawiającego dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, h) zmiany wynagrodzenia (jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę) w przypadkach: - zmiany ustawowej stawki podatku VAT, - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych; - zmiany umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, - zmiany treści umowy w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 4. Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. W/w zmiany wymagają sporządzenia i zawarcia aneksu do umowy.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233222, 45233252
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10474543 2024-05-09
godz. 10:50
Zachodniopomorskie Poprawa BRD na przejściu dla pieszych na DK22, m. Wałcz ul. Wojska Polskiego Przedmiotem zamówienia jest Poprawa BRD na przejściu dla Pieszych na DK22 w m. Wałcz ul. Wojska Polskiego -...
10473898 2024-05-09
godz. 12:00
Świętokrzyskie „Budowa drogi gminnej w miejscowości Jaworze, gmina Zagnańsk”. 1. Opis przedmiotu zamówienia.1.1. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w Dokumentacji Technicznej,...
10483702 2024-05-10
godz. 09:00
Wielkopolskie Przebudowa drogi gminnej nr 78P w miejscowości Kania .Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej G78P w miejscowości Salamonowo (obręb Kania): lokalizacja w km 0+008,60 – 0+670,...
10486421 2024-05-10
godz. 09:00
Małopolskie Przebudowa części DP 1022K w dwóch odcinkach na obszarze Gminy Alwernia ODCINEK 1 - Zadanie polega na remoncie drogi powiatowej w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogoweg...
10472872 2024-05-10
godz. 10:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy zadaniu pod nazwą „Modernizacja drogi gminnej nr 112055L w miejscowości Dzierążnia”1) Zakres zadania obejmuje:a. Roboty przygotowawc...
10486104 2024-05-14
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg wraz z budową sieci wodno – kanalizacyjnej na terenie Gminy Kłodzko – II etap RO.271.3.10.2024
10462898 2024-05-17
godz. 09:00
Lubuskie Przedmiotem zamówienia jest przebudowa komór na rurociągu magistralnym DN 1000. Powstaje w kontekście projektu
10265998 2024-05-20
godz. 10:00
Świętokrzyskie Przebudowa drogi powiatowej nr 1322T w miejscowości Daleszyce ul. Kościuszki wraz z budową chodnika i oświetleniem ulicznym Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1...
10481522 2024-05-20
godz. 15:00
Kujawsko-Pomorskie Budowa segmentowego budynku mieszkalnego BM1, BM2, BM3, BM4, BM5 przy ul. Gdańskiej 16E, 16F, 16G, 16L i 16M w Toruniu wraz z infrastrukturą techniczną, drogami osiedlowymi, chodnikami, m...
10308077 2024-06-17
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajowej wraz z niezbędną infrastrukturą. Przedmiotem niniejszego zamierzenia budowlanego jest „Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajo...