Przetarg 11283586 - Przebudowa ul. Kopernika, Mickiewicza, Rybackiej w...

   
Analizuj Zamówienie 11283586
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-05-23
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa ul. Kopernika, Mickiewicza, Rybackiej w Międzyzdrojach polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej.

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic: M. Kopernika, A. Mickiewicza,
Rybackiej wraz ze skrzyżowaniami ul. Bohaterów w Warszawy i Gryfa Pomorskiego o łącznej długości 836 m (tj. ul. M. Kopernika: 253 m; ul. Mickiewicza: 400 m, ul. Rybacka: 183 m) i szerokości od 4,50 do 6,0 m.2.1. Zakres robót obejmuje:1) Wykonanie warstwy wyrównawczej na ul. M. Kopernika (na odcinku ok. 215 m od budynku Posterunku Policji ul. M. Kopernika 2 do skrzyżowania z ul. Bohaterów Warszawy) na szerokości 2,5 m (zgodnie z rys. wykonanie warstwy wyrównawczej i usunięcie nawierzchni z kostki), w tym:a) roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km – ok. 537,5 m2,b) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych,c) skropienie asfaltem nawierzchni drogowych,d) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5cm (warstwa wiążąca) – ok. 537,5 m2.2) Usunięcie nawierzchni z kostki kamiennej (5,5 m2) i wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych na ul. Rybackiej – 5,5m2 (skrzyżowanie z ul. A. Mickiewicza) - (zgodnie z rys. Wykonanie warstwy wyrównawczej i usunięcie nawierzchni z kostki).3) Regulacje pionowe studzienek dla zaworów wodociągowych, dla włazów kanałowych, dla kratek ściekowych ulicznych (30 szt.), w tym wymiana 3 szt. włazów kanałowych.4) Wykonanie nawierzchni: - usunięcie korekcyjne zapadnięć – 1 kpl,- frezowanie nierówności– 1 kpl,- mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni– 1 kpl,- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych– 1 kpl.Wykonanie na całej szerokości ulic: M. Kopernika, A. Mickiewicza, Rybackiej wraz ze skrzyżowaniami ul. Bohaterów w Warszawy i Gryfa Pomorskiego nawierzchni nakładki drogowej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. 5cm (szacunkowy zakres wykonania nawierzchni wynosi ok 4.510,00 m2).5) Odtworzenie oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową – szacunkowa wartość ok. 100,33 m2.6) Zjazdy – przełożenie istniejących wjazdów i regulacja wysokościowa krawężników – 1 kpl.2.2. W zakresie wymagań do lepiszczy asfaltowych należy stosować asfalty drogowe wg PN-EN 12591 [27] lub polimeroasfalty wg PN-EN 14023 [59] – zgodnie ze specyfikacją techniczną. 2.3. W ramach niniejszego Zamówienia Wykonawca zobligowany będzie do:- zrealizowania wszystkich prac zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, wiedzą techniczną i przepisami bhp;- ponoszenia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie:a) organizacji i wykonywania usługi;b) zabezpieczenia interesów osób trzecich;c) ochrony środowiska;d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;e) organizacji i utrzymywania zaplecza wykonywania prac;f) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego;g) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.- Wykonawca ma obowiązek przestrzegania bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na terenie robót.- roboty można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robot zgodnie z przepisami prawa i czasową organizacją ruchu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robot w trakcie ich wykonywania.- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania robot.- w przypadku uszkodzenia jakichkolwiek urządzeń infrastruktury technicznej, zieleni, innych elementów zagospodarowania terenu itp. występujących w rejonie prowadzenia robót, Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika/Właściciela oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem/Właścicielem. - w czasie realizacji prac Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.- Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności.- Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym wykonywaniem prac objętych niniejszą umową oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy.2.4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich niezbędnych prac związanych z przygotowaniem oraz zagospodarowaniem terenu budowy oraz zabezpieczenia terenu budowy oraz zorganizowanie dla swoich potrzeb i na własny koszt zaplecza budowy, dozoru swojego mienia znajdującego się na terenie budowy oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w czasie trwania tego zabezpieczenia. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany do wdrożenia czasowej organizacji ruchu (projekt COR wykona Zamawiający).2.6. Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu, nie później niż do 5 dni po zawarciu niniejszej umowy, harmonogramu rzeczowo – finansowego Przedmiotu umowy (zwanego dalej „Harmonogramem”), sporządzonego w formie papierowej i elektronicznej (plik excel) na adres: um_katarzynakapral@miedzyzdroje.pl. Harmonogram obejmować ma terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót, wszystkie koszty i opłaty związane z realizacją Przedmiotu umowy, wszelkie materiały, urządzenia i wyposażenie oraz roboty niezbędne do wykonania Przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu w specyfikacji warunków zamówienia. Harmonogram ma określać termin wykonania i koszt realizowanego Przedmiotu umowy w ramach umowy zawartej z Wykonawcą. 2.7. Termin wykonania zamówienia od dnia 15 września 2025 r. do dnia 14 listopada 2025 r.

RI.ZP.271.13.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00263913/01 z dnia: 2025-06-06
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający informuje, że Szczegółowe specyfikacje techniczne (SST) zostały skorygowane i zaktualizowane do obowiązujących przepisów.

Specyfikacja zamieszczona w dniu 23.05.2025 r. jest nieaktualna.
Zaktualizowane SST widnieją pod nazwą :

1) D-05.03.05A Nawierzchnia z BA-Warstwa wiążąca
2) D-05.03.05B Nawierzchnia z BA-Warstwa ścieralna



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00268242/01 z dnia: 2025-06-09
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-10 08:00
Po zmianie:
2025-06-23 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-10 08:05
Po zmianie:
2025-06-23 08:05
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, organizacja ruchu drogowego
kody CPV 45233123, 45233220, 45233221
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się