Przetarg 6972782 - przebudowa telewizji dozorowej na Drogowym Przejściu...

   
Analizuj Zamówienie 6972782 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-08-22
przedmiot ogłoszenia
przebudowa telewizji dozorowej na Drogowym Przejściu Granicznym w Grzechotkach – etap II
Numer referencyjny: WO-IV.272.30.2019


1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przebudowę systemu monitoringu wizyjnego CCTV z analogowego na cyfrowy,
2) wykonanie zasilania instalacji monitoringu wizyjnego CCTV,
3) wykonanie wydzielonej sieci komputerowej systemu monitoringu wizyjnego CCTV,
4) montaż dodatkowych słupów do zamontowania kamer,
5) wymianę istniejącego systemu nadzoru,
6) przebudowę istniejących stanowisk operatorskich,
7) dostawę i montaż urządzeń wchodzących w skład monitoringu wizyjnego CCTV,
8) uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego CCTV,
9) przeszkolenie pracowników zamawiającego z obsługi systemu monitoringu wizyjnego CCTV i urządzeń wchodzących w jego skład.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarze robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz szczegółowym opisem wybranych urządzeń wchodzących w skład systemu monitoringu – załącznikami do SIWZ.
4. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót lub szczegółowy opis wybranych urządzeń wchodzących w skład systemu monitoringu mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w wymienionych wyżej dokumentach pod warunkiem, że zapewnią one kompatybilność z systemem już istniejącym, uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub szczegółowym opisie wybranych urządzeń wchodzących w skład systemu monitoringu, oraz będą nie gorsze pod względem:
1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość),
3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
5. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
6. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym SIWZ.
7. Dostarczone przez wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ,
8. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym przejściu granicznym, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania przejścia granicznego.
9. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z zastosowaniem klauzuli społecznej stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z czym wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1 bezrobotnego w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, przy uwzględnieniu:
1) zatrudnienia bezrobotnego w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. podpisania umowy o pracę z bezrobotnym nie później niż w terminie 7 dni licząc od dnia skierowania bezrobotnego przez powiatowy urząd pracy i na okres nie krótszy niż do zakończenia realizacji zamówienia, tj. do upływu okresu obowiązywania umowy z wykonawcą,
2) zatrudnienia, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub wykonawcę przed zakończeniem realizacji zamówienia, na to miejsce innego bezrobotnego, postanowienia ppkt 1 stosuje się odpowiednio,
3) przedstawienia zamawiającemu najpóźniej w terminie 3 dni licząc od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia zgłoszenia oferty pracy przekazanej powiatowemu urzędowi pracy,
4) przedstawienia zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni licząc od dnia otrzymania z powiatowego urzędu pracy skierowania bezrobotnego kopii tego skierowania oraz zanonimizowanej umowy o pracę z osobą skierowaną przez powiatowy urząd pracy.
10. Jeżeli wykonawca będzie miał siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, może przedstawić zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przekazanych odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę, odpisy wystawionych przez ten organ dokumentów kierujących bezrobotnego do pracy oraz zanonimizowaną umowę o pracę.
11. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo zwrócenia się w każdym okresie realizacji zamówienia do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia bezrobotnego, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentacji zamawiającemu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni, licząc od dnia wystąpienia o dokumentację przez zamawiającego.
12. W przypadku nieprzestrzegania przez wykonawcę wyżej wymienionych postanowień dotyczących zatrudnienia bezrobotnego przy realizacji przedmiotu zamówienia, zamawiający naliczy wykonawcy kary umowne określone w projekcie umowy – załączniku nr 3 do SIWZ.
13. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) osoby wykonujące czynności elektryka budowlanego obejmujące: instalację, konserwację i naprawy okablowania elektrycznego; analizę rysunków, schematów i dokumentacji okablowania w celu określenia etapów i metod działania; planowanie położenia i instalację okablowania, sprzętu i urządzeń; selekcję, cięcie i podłączanie kabli i przewodów do terminali i złączy; mierzenie i wyznaczanie punktów odniesienia dla instalacji; pozycjonowanie i instalowanie tablic rozdzielczych; testowanie ciągłości obwodu,
2) osoby wykonujące czynności programisty aplikacji obejmujące: obsługę techniczną kodu programu wskazanego w instrukcjach i specyfikacjach zgodnie z jakością uznanych standardów; zmienianie, naprawianie lub ulepszanie istniejących programów w celu zwiększenia ich wydajności operacyjnej lub dostosowania ich do nowych wymogów; przeprowadzanie prób programów i aplikacji oprogramowania w celu potwierdzenia, że będą one źródłem wymaganych informacji; kompilowanie i sporządzanie dokumentacji związanej z tworzeniem programów; identyfikowanie problemów, procesów i rozwiązań technicznych oraz informowanie o nich,
3) osoby wykonujące czynności operatora urządzeń teleinformatycznych obejmujące: obsługę i kontrolę zewnętrznych i pokrewnych urządzeń komputerowych; korzystanie z terminala komputerowego oraz uruchamianie urządzeń kontrolnych w komputerach i urządzeniach zewnętrznych w celu integrowania i eksploatacji sprzętu; monitorowanie systemów ostrzegających o wystąpieniu awarii sprzętu lub błędów w działaniu; odpowiadanie na wiadomości informujące o wystąpieniu błędów w programie przez wyszukiwanie i rozwiązywanie problemów, delegowanie rozwiązania problemów do innych pracowników lub kończenie pracy programu; zapoznawanie się z instrukcjami konfiguracji zadań w celu doboru odpowiedniego sprzętu, kolejności zastosowania przedmiotowych urządzeń, rodzaju materiałów, które należy załadować, np. płyt, papieru oraz ustawieniami w zakresie kontroli; odzyskiwanie, wyszukiwanie, oddzielanie i sortowanie w zależności od potrzeby, wyników pracy programu oraz przesyłanie danych do określonych użytkowników,
4) osoby wykonujące czynności robotnika budowlanego robót wykończeniowych obejmujące: wykonywanie różnorodnych prac wykończeniowych w budownictwie, tj.: prac murarskich, prac związanych z budową ścianek działowych, prac tynkarskich, osadzanie stolarki i ślusarki budowlanej oraz jej szklenie, wykonywanie różnego typu podłóg oraz prac glazurniczych; licowanie ścian i sufitów płytami gipsowo-kartonowymi; montaż konstrukcji nośnej z profili aluminiowych lub z innych materiałów oraz mocowanie płyt gipsowo-kartonowych przy wykonywaniu ścianek działowych.
14. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
branża Ochrona
podbranża instalacje
kody CPV 32000000, 45311000, 45314300, 45314310
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10399644 2024-04-11
godz. 00:00
Dolnośląskie Dostawa elektroizolacyjnej kamery inspekcyjnej w obudowie do PPN do 36kV AC / 54kV DC z wyposażeniem lub równoważnej – 3 sztuki
10398970 2024-04-12
godz. 23:59
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia łazienek, kotłowni i kuchni oraz monitoringu dla Niepublicznego Przedszkola „Tęczowa Dolina” w Pilźnie. 2. Zamówienie podzielone...
10407228 2024-04-17
godz. 11:00
Wielkopolskie ZKB-II.2635.6.1.2024 Dostawa elementów serwisowych dla Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 HP Renew Travel 15.6'' 2Z8A3AA grafitowy Plecak na laptopa 2...
10412916 2024-04-18
godz. 13:00
Mazowieckie Modernizacja systemu kontroli dostępu na dwóch stacjach I linii metra
10418017 2024-04-19
godz. 11:00
Pomorskie Świadczenie usług z zakresu ochrony osób i mienia oraz okresowej konserwacji i obsługi serwisowej systemów zabezpieczenia elektronicznego (CCTV i SSWiN) obiektów eksploatowanych przez ...
10425598 2024-04-19
godz. 12:00
Dolnośląskie BZA.37619.12.2024.KS Opracowanie inwentaryzacji obecnego systemu, tras kablowych oraz punktów dostępu pod kątem możliwości rozbudowy istniejącego systemu CCTV oraz opracowanie dokument...
10449606 2024-04-24
godz. 12:00
Mazowieckie świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie (IV c...
10449618 2024-04-24
godz. 12:00
Mazowieckie świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie (II część)
10456027 2024-04-26
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa i wdrożenie elektronicznych depozytorów kluczy w budynkach Preinkubatora Politechniki Rzeszowskiej - rozbudowa systemu
10486903 2024-05-02
godz. 11:00
Śląskie Usługa przebudowy linii napowietrznej niskiego napięcia wraz z wykonaniem instalacji do monitoringu terenów przyległych przy ul. Kopalnianej w Libiążu dla Południowego Koncernu Węglo...