Przetarg 7885972 - Przebudowa starego budynku Urzędu Gminy Wólka, z...

   
Analizuj Zamówienie 7885972 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-18
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa starego budynku Urzędu Gminy Wólka, z przeznaczeniem na cele kulturalne oraz siedzibę gminnej biblioteki publicznej
Nu
mer referencyjny: RI.271.18.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa starego budynku Urzędu Gminy Wólka z przeznaczeniem na cele kulturalne oraz siedzibę gminnej biblioteki publicznej.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: „Centrum Kultury w Gminie Wólka – Tradycja Kultura Nowoczesność” współfinansowanego ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne.
3. Zakres robót obejmuje:
1) przekazanie placu budowy wykonawcy robót na działce ogrodzonej,
2) uzupełnienie struktury istniejących ścian fundamentowych wraz z wykonaniem wzmocnień i wykonaniem podbicia fundamentów,
3) rozbiórka pokrycia dachowego i ścian wewnątrz budynku,
4) usunięcie urobku z rozbiórek,
5) wykonanie ścian oraz przebudowa istniejących stropów i nadproży,
6) montaż konstrukcji dachu głównego i nad wejściem do budynku z elementów drewnianych,
7) wykonanie przykrycia dachu z blachy płaskiej na rąbek stojący,
8) wykonanie instalacji wewnętrznych,
9) wykonanie tynków i podłoży,
10) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
11) wykonanie elewacji budynków,
12) wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych oraz roboty porządkowe na zewnątrz budynku,
13) zagospodarowanie działki określonej w projekcie zagospodarowania.
4. UWAGA: Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania łącznika!!!!
5. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ z uwzględnieniem zapisów umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
7. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320):
1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in.: osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych),
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 pkt 9-10 umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, na etapie realizacji umowy, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu danego pracownika, zawierającego informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
9. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
10. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
11. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
12. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
13. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, krajowych ocen technicznych lub europejskich ocen technicznych, aprobat technicznych i specyfikacji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
14. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540395824-N-2021 z dnia: 2021-01-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia
tysięcy 00/100 złotych), które może być wnoszone w: 􀀀 pieniądzu, 􀀀 poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, 􀀀 gwarancjach bankowych, 􀀀 gwarancjach ubezpieczeniowych, 􀀀
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2020
r., poz. 299 ze zm,). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego: 94 8689 0007 6500 0108 2000 0040. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione
w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z
potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przebudowa
starego budynku Urzędu Gminy Wólka. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu,
wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego.
Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność
przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość
złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie
przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W
takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.
Przebudowa starego budynku Urzędu Gminy Wólka, z przeznaczeniem na cele kulturalne oraz
siedzibę gminnej biblioteki publicznej, nie otwierać przed 8 stycznia 2021 r. godz. 10:15”. Dokument
musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-
258 Jakubowice Murowane, (sekretariat, I piętro) przed upływem terminu składania ofert tj.: do 8
stycznia 2021 r. do godz. 10:00. W przypadku trwających ograniczeń związanych z COVID 19 oferty
zostaną przyjęte w wejściu do budynku. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu
składania ofert, tj. do 8 stycznia 2021 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w
pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta
Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli
wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim
wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu
umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania
umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek
wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8,
jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium
wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku
bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca,
którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za
wniesione prawidłowo.
W ogłoszeniu powinno być:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia
tysięcy 00/100 złotych), które może być wnoszone w: 􀀀 pieniądzu, 􀀀 poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, 􀀀 gwarancjach bankowych, 􀀀 gwarancjach ubezpieczeniowych, 􀀀
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2020
r., poz. 299 ze zm,). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego: 94 8689 0007 6500 0108 2000 0040. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione
w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z
potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przebudowa
starego budynku Urzędu Gminy Wólka. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu,
wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego.
Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność
przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość
złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie
przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W
takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn.
Przebudowa starego budynku Urzędu Gminy Wólka, z przeznaczeniem na cele kulturalne oraz
siedzibę gminnej biblioteki publicznej, nie otwierać przed 18 stycznia 2021 r. godz. 10:15”. Dokument
musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-
258 Jakubowice Murowane, (sekretariat, I piętro) przed upływem terminu składania ofert tj.: do 18
stycznia 2021 r. do godz. 10:00. W przypadku trwających ograniczeń związanych z COVID 19 oferty
zostaną przyjęte w wejściu do budynku. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu
składania ofert, tj. do 18 stycznia 2021 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w
pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta
Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli
wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim
wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu
umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania
umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek
wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8,
jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium
wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku
bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca,
którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za
wniesione prawidłowo.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 08.01.2021, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 18.01.2021, godzina: 10:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3)
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do: 05.02.2021 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania
ofert)
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do: 16.02.2021 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania
ofert)




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540402435-N-2021 z dnia: 2021-01-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Tak Informacja na temat wadium 1. Każda oferta musi być
zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych),
które może być wnoszone w: 􀀀 pieniądzu, 􀀀 poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, 􀀀 gwarancjach bankowych, 􀀀 gwarancjach ubezpieczeniowych, 􀀀
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z
2020 r., poz. 299 ze zm,). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem
na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8689 0007 6500 0108 2000 0040. 3. Jeżeli wadium
zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty
kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy
wpisać: wadium - przebudowa starego budynku Urzędu Gminy Wólka. 4. Za wyjątkiem wadium
wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu
wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w
koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest
związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa
powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w
pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca
złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. Przebudowa starego
budynku Urzędu Gminy Wólka, z przeznaczeniem na cele kulturalne oraz siedzibę gminnej
biblioteki publicznej, nie otwierać przed 18 stycznia 2021 r. godz. 10:15”. Dokument musi być
złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20- 258
Jakubowice Murowane, (sekretariat, I piętro) przed upływem terminu składania ofert tj.: do 18
stycznia 2021 r. do godz. 10:00. W przypadku trwających ograniczeń związanych z COVID 19
oferty zostaną przyjęte w wejściu do budynku. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem
terminu składania ofert, tj. do 18 stycznia 2021 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium
wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców,
którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca
wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego
wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy,
który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w
wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium
wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)
wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1
ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.
87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)
nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione
prawidłowo.
W ogłoszeniu powinno być:
Tak Informacja na temat wadium 1. Każda oferta musi być
zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych),
które może być wnoszone w: 􀀀 pieniądzu, 􀀀 poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, 􀀀 gwarancjach bankowych, 􀀀 gwarancjach ubezpieczeniowych, 􀀀
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z
2020 r., poz. 299 ze zm,). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem
na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8689 0007 6500 0108 2000 0040. 3. Jeżeli wadium
zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty
kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy
wpisać: wadium - przebudowa starego budynku Urzędu Gminy Wólka. 4. Za wyjątkiem wadium
wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu
wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w
koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest
związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa
powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w
pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca
złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. Przebudowa starego
budynku Urzędu Gminy Wólka, z przeznaczeniem na cele kulturalne oraz siedzibę gminnej
biblioteki publicznej, nie otwierać przed 25 stycznia 2021 r. godz. 10:15”. Dokument musi być
złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20- 258
Jakubowice Murowane, (sekretariat, I piętro) przed upływem terminu składania ofert tj.: do 25
stycznia 2021 r. do godz. 10:00. W przypadku trwających ograniczeń związanych z COVID 19
oferty zostaną przyjęte w wejściu do budynku. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem
terminu składania ofert, tj. do 25 stycznia 2021 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium
wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców,
którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca
wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego
wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy,
który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w
wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium
wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)
wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1
ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.
87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)
nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione
prawidłowo.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 18.01.2021, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 25.01.2021, godzina: 10:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3)
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do: 16.02.2021 okres w dniach: (od
ostatecznego terminu składania ofert)
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do: 23.02.2021 okres w dniach: (od
ostatecznego terminu składania ofert)




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540406901-N-2021 z dnia: 2021-01-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
Tak Informacja na temat wadium 1. Każda oferta musi być
zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych),
które może być wnoszone w: 􀀀 pieniądzu, 􀀀 poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, 􀀀 gwarancjach bankowych, 􀀀 gwarancjach ubezpieczeniowych, 􀀀
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z
2020 r., poz. 299 ze zm,). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem
na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8689 0007 6500 0108 2000 0040. 3. Jeżeli wadium
zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty
kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy
wpisać: wadium - przebudowa starego budynku Urzędu Gminy Wólka. 4. Za wyjątkiem wadium
wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu
wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w
koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest
związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa
powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w
pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca
złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. Przebudowa starego
budynku Urzędu Gminy Wólka, z przeznaczeniem na cele kulturalne oraz siedzibę gminnej
biblioteki publicznej, nie otwierać przed 25 stycznia 2021 r. godz. 10:15”. Dokument musi być
złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20- 258
Jakubowice Murowane, (sekretariat, I piętro) przed upływem terminu składania ofert tj.: do 25
stycznia 2021 r. do godz. 10:00. W przypadku trwających ograniczeń związanych z COVID 19
oferty zostaną przyjęte w wejściu do budynku. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem
terminu składania ofert, tj. do 25 stycznia 2021 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium
wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców,
którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca
wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego
wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy,
który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w
wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium
wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)
wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1
ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.
87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)
nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione
prawidłowo.
W ogłoszeniu powinno być:
Tak Informacja na temat wadium 1. Każda oferta musi być
zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych),
które może być wnoszone w: 􀀀 pieniądzu, 􀀀 poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, 􀀀 gwarancjach bankowych, 􀀀 gwarancjach ubezpieczeniowych, 􀀀
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z
2020 r., poz. 299 ze zm,). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem
na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8689 0007 6500 0108 2000 0040. 3. Jeżeli wadium
zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty
kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy
wpisać: wadium - przebudowa starego budynku Urzędu Gminy Wólka. 4. Za wyjątkiem wadium
wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu
wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w
koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest
związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa
powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w
pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca
złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. Przebudowa starego
budynku Urzędu Gminy Wólka, z przeznaczeniem na cele kulturalne oraz siedzibę gminnej
biblioteki publicznej, nie otwierać przed 5 lutego 2021 r. godz. 10:15”. Dokument musi być
złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20- 258
Jakubowice Murowane, (sekretariat, I piętro) przed upływem terminu składania ofert tj.: do 5 lutego 2021 r. do godz. 10:00. W przypadku trwających ograniczeń związanych z COVID 19
oferty zostaną przyjęte w wejściu do budynku. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem
terminu składania ofert, tj. do 5 lutego 2021 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium
wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców,
którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca
wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub
unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego
wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy,
który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w
wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium
wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)
wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1
ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.
87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)
nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione
prawidłowo.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 25.01.2021, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 5.02.2021, godzina: 10:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do: 23.02.2021 okres w dniach: (od
ostatecznego terminu składania ofert)
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do: 5.03.2021 okres w dniach: (od
ostatecznego terminu składania ofert)
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10396513 2024-04-19
godz. 11:00
Dolnośląskie ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB IZBY PRZYJĘĆ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego obiektu pe...
10423913 2024-04-25
godz. 10:00
Pomorskie Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjno-biurowego – siedziby Nadleśnictwa Strzebielino Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie budynku...
10376490 2024-04-26
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Przebudowa i remont budynków warsztatów szkolnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im...
10415715 2024-04-26
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Adaptacja dwóch lokali użytkowych zlokalizowanych przy ul. Józefa Romana 11, 13 w Szczecinie, na przychodnię podstawowej opieki zdrowotnej oraz poradnię rehabilitacji i fizjoterapii 1....
10365970 2024-04-30
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przyłękach. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Przyłęki. Budynek posiada trzy kondygnacje naziemne, w tym po...
10462956 2024-05-07
godz. 10:00
Wielkopolskie Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Trębaczowie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych polegających na rozbudowie szkoły podstawowej w Trębaczowie o świetlic...
10462960 2024-05-08
godz. 09:00
Śląskie Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starej Wsi wraz z zagospodarowaniem terenu. Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest rozbudowa i częściowa przebudowa b...
10429209 2024-05-08
godz. 10:00
Lubuskie Budowa świetlicy wiejskiej w Buszowie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Przedmiotem zamówienia jest budowa świetli...
10474230 2024-05-14
godz. 10:00
Małopolskie Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Ośrodka Zdrowia w Cianowicach. 1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych związany...
10428907 2024-05-16
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych w Czaplinku w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej budynków public...