Przetarg 7256377 - Przebudowa skrzyżowania drogi nr 4332P na odc. od...

   
Analizuj Zamówienie 7256377 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-12-30
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa skrzyżowania drogi nr 4332P na odc. od skrzyżowania z drogą krajową nr 36 w m. Łąkociny do m. Janków Zaleśny na odc. dł
. ok . 4500m
Numer referencyjny: PZD.261.37.2019.10

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa skrzyżowania drogi nr 4332P na odc. od skrzyżowania z drogą krajową nr 36 w m. Łąkociny do m. Janków Zaleśny na odc. dł. ok. 4500m” zwane w dalszej treści niniejszej SIWZ „przedmiotem zamówienia”.
Niniejsze zamówienie realizowane jest na podstawie dwóch projektów budowalnych:
1) „Przebudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny na odcinku Łąkociny – Sulisław” – PROJEKT 1A – projektant M. Kasałka
2) „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny (odcinek Sulisław – Janków Zaleśny)” – PROJEKT 1B – projektant P. Urbański

Zamówienie obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
roboty pomiarowe;
roboty ziemne (odhumusowanie, formowanie i zagęszczanie nasypów, zakup i dowóz piasku);
roboty przygotowawcze (mechaniczne karczowanie zagajników, obcięcie konarów drzew)
roboty rozbiórkowe (rozebranie przepustów rurowych, ścianek czołowych, ław betonowych, krawężników betonowych, nawierzchni bitumicznej, podbudowy z kruszywa kamiennego, nawierzchni z kostki betonowej, ścieków z elementów betonowych, obrzeży);
roboty odwodnieniowe (kanały z rur o śr. 160 mm, 315 mm, 400 mm oraz 630 mm, studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe, studnie rewizyjne z kręgów betonowych oraz z PVC, obudowy wylotów);
wykonanie drenażu francuskiego;
ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych;
wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej;
poszerzenie i remont jezdni bitumicznej;
wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej;
wykonanie ścieżki rowerowej i ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej;
wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z mieszanki granitowej, bitumicznej oraz z betonowej kostki brukowej;
odtworzenie i odmulenie rowu przydrożnego;
wykonanie pobocza utwardzonego z mieszanki granitowej;
ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie objętym kosztorysami ofertowymi:
Kosztorys ofertowy – załącznik nr 1A do SIWZ – dot. projektu budowlanego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny na odcinku Łąkociny – Sulisław”
Kosztorys ofertowy – załącznik nr 1B do SIWZ – dot. projektu budowlanego pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny (odcinek Sulisław – Janków Zaleśny)”

Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540002678-N-2020 z dnia: 2020-01-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest:
Przebudowa skrzyżowania drogi nr 4332P na odc. od skrzyżowania z drogą krajową nr 36 w m. Łąkociny do m. Janków Zaleśny na odc. dł. ok . 4500m
W ogłoszeniu powinno być:
Przebudowa drogi nr 4332P na odc. od skrzyżowania z drogą krajową nr 36 w m. Łąkociny do m. Janków Zaleśny na odc. dł. ok. 4500m


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa skrzyżowania drogi nr 4332P na odc. od skrzyżowania z drogą krajową nr 36 w m. Łąkociny do m. Janków Zaleśny na odc. dł. ok. 4500m” zwane w dalszej treści niniejszej SIWZ „przedmiotem zamówienia”.
Niniejsze zamówienie realizowane jest na podstawie dwóch projektów budowalnych:
1) „Przebudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny na odcinku Łąkociny – Sulisław” – PROJEKT 1A – projektant M. Kasałka
2) „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny (odcinek Sulisław – Janków Zaleśny)” – PROJEKT 1B – projektant P. Urbański
Zamówienie obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
 roboty pomiarowe;
 roboty ziemne (odhumusowanie, formowanie i zagęszczanie nasypów, zakup i dowóz piasku);
 roboty przygotowawcze (mechaniczne karczowanie zagajników, obcięcie konarów drzew)
 roboty rozbiórkowe (rozebranie przepustów rurowych, ścianek czołowych, ław betonowych, krawężników betonowych, nawierzchni bitumicznej, podbudowy z kruszywa kamiennego, nawierzchni z kostki betonowej, ścieków z elementów betonowych, obrzeży);
 roboty odwodnieniowe (kanały z rur o śr. 160 mm, 315 mm, 400 mm oraz 630 mm, studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe, studnie rewizyjne z kręgów betonowych oraz z PVC, obudowy wylotów);
 wykonanie drenażu francuskiego;
 ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych;
 wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej;
 poszerzenie i remont jezdni bitumicznej;
 wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej;
 wykonanie ścieżki rowerowej i ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej;
 wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z mieszanki granitowej, bitumicznej oraz z betonowej kostki brukowej;
 odtworzenie i odmulenie rowu przydrożnego;
 wykonanie pobocza utwardzonego z mieszanki granitowej;
 ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
 inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie objętym kosztorysami ofertowymi:
 Kosztorys ofertowy – załącznik nr 1A do SIWZ – dot. projektu budowlanego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny na odcinku Łąkociny – Sulisław”
 Kosztorys ofertowy – załącznik nr 1B do SIWZ – dot. projektu budowlanego pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny (odcinek Sulisław – Janków Zaleśny)”
Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa drogi
nr 4332P na odc. od skrzyżowania z drogą krajową nr 36 w m. Łąkociny do m. Janków Zaleśny na odc. dł. ok. 4500m” zwane w dalszej treści niniejszej SIWZ „przedmiotem zamówienia”.
Niniejsze zamówienie realizowane jest na podstawie dwóch projektów budowalnych:
3) „Przebudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny na odcinku Łąkociny – Sulisław” – PROJEKT 1A – projektant M. Kasałka
4) „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny (odcinek Sulisław – Janków Zaleśny)” – PROJEKT 1B – projektant P. Urbański
Zamówienie obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
 roboty pomiarowe;
 roboty ziemne (odhumusowanie, formowanie i zagęszczanie nasypów, zakup i dowóz piasku);
 roboty przygotowawcze (mechaniczne karczowanie zagajników, obcięcie konarów drzew)
 roboty rozbiórkowe (rozebranie przepustów rurowych, ścianek czołowych, ław betonowych, krawężników betonowych, nawierzchni bitumicznej, podbudowy z kruszywa kamiennego, nawierzchni z kostki betonowej, ścieków z elementów betonowych, obrzeży);
 roboty odwodnieniowe (kanały z rur o śr. 160 mm, 315 mm, 400 mm oraz 630 mm, studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe, studnie rewizyjne z kręgów betonowych oraz z PVC, obudowy wylotów);
 wykonanie drenażu francuskiego;
 ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych;
 wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej;
 poszerzenie i remont jezdni bitumicznej;
 wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej;
 wykonanie ścieżki rowerowej i ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej;
 wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z mieszanki granitowej, bitumicznej oraz z betonowej kostki brukowej;
 odtworzenie i odmulenie rowu przydrożnego;
 wykonanie pobocza utwardzonego z mieszanki granitowej;
 ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
 inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie objętym kosztorysami ofertowymi:
 Kosztorys ofertowy – załącznik nr 1A do SIWZ – NOWY - dot. projektu budowlanego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny na odcinku Łąkociny – Sulisław”
 Kosztorys ofertowy – załącznik nr 1B do SIWZ – NOWY - dot. projektu budowlanego pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny (odcinek Sulisław – Janków Zaleśny)”
Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez Zamawiającego; b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy
te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 6 do SIWZ).
c) Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ) lub przedstawią
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. - jeśli dysponują
sprzętem budowlanym, środkami transportu i urządzeniami technicznymi w ilościach i o parametrach
niezbędnych do realizacji zamówienia oraz podadzą informację o podstawie do dysponowania tymi
zasobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego. Przez niezbędny potencjał sprzętowy należy rozumieć dysponowanie przez Wykonawcę
co najmniej następującym sprzętem budowlanym, środkami transportu i urządzeniami wymienionymi
w tabeli w pkt. IX.2.3) b). d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
(załącznik nr 4 do SIWZ).
W ogłoszeniu powinno być:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez Zamawiającego; b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy
te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 6 do SIWZ - NOWY).
c) Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ - NOWY) lub przedstawią
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. - jeśli dysponują
sprzętem budowlanym, środkami transportu i urządzeniami technicznymi w ilościach i o parametrach
niezbędnych do realizacji zamówienia oraz podadzą informację o podstawie do dysponowania tymi
zasobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego. Przez niezbędny potencjał sprzętowy należy rozumieć dysponowanie przez Wykonawcę
co najmniej następującym sprzętem budowlanym, środkami transportu i urządzeniami wymienionymi
w tabeli w pkt. IX.2.3) b). d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
(załącznik nr 4 do SIWZ - NOWY).



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) „Formularz ofertowy” (załącznik do SIWZ nr 1) oraz
kosztorysy ofertowe (załącznik do SIWZ nr 1A i 1B), 2) Oświadczenie Wykonawcy składane na
podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA WRAZ Z
OFERTĄ - załącznik do SIWZ nr 2 (do wypełnienia), 3) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji
Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja) – SKŁADA
WRAZ Z OFERTĄ TYLKO TEN WYKONAWCA, KTÓRY POLEGA NA ZDOLNOŚCIACH LUB
SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW – zgodnie z pkt XII.2 SIWZ - załącznik nr 3 (do wypełnienia);
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe
pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w
postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno
być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeśli dotyczy); 5) Dokumenty,
z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z
oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów
składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie
wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium
wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Ponadto: 1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności
albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23
ustawy Pzp (propozycja) – SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA
ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W art. 86
ust. 5 USTAWY PZP - załącznik nr 7 (do wypełnienia); 2) Potencjał osobowy - załącznik nr 4 (do
wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 3)
OŚWIADCZENIE o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę – załącznik nr 5 (do wypełnienia) -
SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 4) Doświadczenie
zawodowe (wykaz robót) – załącznik nr 6 (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA
WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 5) Potencjał techniczny/sprzętowy – załącznik nr 8 (do
wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
W ogłoszeniu powinno być:
Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) „Formularz ofertowy” (załącznik do SIWZ nr 1-NOWY) oraz kosztorysy ofertowe (załącznik do SIWZ nr 1A -NOWY i 1B-NOWY),
2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ - załącznik do SIWZ nr 2 -NOWY (do wypełnienia),
3) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja) – SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ TYLKO TEN WYKONAWCA, KTÓRY POLEGA NA ZDOLNOŚCIACH LUB SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW – zgodnie z pkt XII.2 SIWZ - załącznik nr 3 -NOWY (do wypełnienia);
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeśli dotyczy);
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Ponadto:
1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (propozycja) – SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W art. 86 ust. 5 USTAWY PZP - załącznik nr 7 -NOWY (do wypełnienia);
2) Potencjał osobowy - załącznik nr 4 -NOWY (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO;
3) OŚWIADCZENIE o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę – załącznik nr 5 -NOWY (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO;
4) Doświadczenie zawodowe (wykaz robót) – załącznik nr 6 -NOWY (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO;
5) Potencjał techniczny/sprzętowy – załącznik nr 8 -NOWY (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany
terminu wykonania przedmiotu umowy (§7 umowy) w przypadku: a) wystąpienia niekorzystnych
warunków atmosferycznych lub gruntowych uniemożliwiających wykonywanie robót; b) działania siły
wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c) w przypadku wystąpienia
kolizji niemożliwych do przewidzenia na etapie projektowania, a uniemożliwiających realizację robót
objętych przedmiotem umowy, o czas niezbędny do ich usunięcia, co wymaga potwierdzenia przez
inspektora nadzoru inwestorskiego (wpisem do dziennika budowy – o ile dotyczy); d) wystąpienia
rozbieżności między dokumentacją projektową, a stanem rzeczywistym w terenie, powodujących
konieczność wstrzymania robót, potwierdzonych przez inspektora nadzoru (w dzienniku budowy – o ile
dotyczy), o ilość dni wstrzymania robót, w tym wystąpienie nieprzewidzianych robót mających wpływ na
prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia
terminu umowy podstawowej, Zamawiający dopuszcza przedłużenie tego terminu, o okres niezbędny do
realizacji ww. robót; e) ze względu na opóźnienia w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień
decyzji lub opinii innych organów administracji, niezbędnych do realizacji inwestycji, na które
Wykonawca nie miał wpływu a dołożył wszelkiej staranności w celu ich uzyskania o czas niezbędny do
ich uzyskania; f) wystąpieniem robót dodatkowych, zamiennych których nie można było wcześniej
przewidzieć - jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia
dodatkowego; g) ze względu na zmianę uchwały budżetowej; h) zawieszeniem robót przez
Zamawiającego; i) wystąpienia innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które w
szczególności dotyczyć będą: - nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego; -
konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; - przedłużającej
się procedury wyboru oferty - powyżej 30 dni; z zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia
którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec
odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób
należyty. 2) zmiany osobowe (§5 umowy) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany personelu
wskazanego przez Wykonawcę w ofercie. Zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w zdaniu
poprzednim w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę
na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką
zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i
doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób
wymaganego postanowieniami SIWZ. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany,
o której mowa powyżej nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do kierowania robotami
którejkolwiek osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku
kierownictwa robót /budowy będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od
Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót. Zmiana którejkolwiek
z osób, o których mowa powyżej winna być zaakceptowana przez Zamawiającego. Skierowanie bez
akceptacji Zamawiającego, do kierowania robotami innych osób niż wskazane w ofercie Wykonawcy
stanowi podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 3) zmiany wartości
umowy (§1 umowy) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) konieczności wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych, o których mowa w § 7 ust. 2 pkt 6)
projektu umowy; b) ustalenia ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy, które zostanie wyliczone po
odbiorze robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy, zatwierdzonym protokołem odbioru
końcowego, na podstawie przeprowadzonego obmiaru oraz kosztorysu powykonawczego, sporządzonego
przez Wykonawcę potwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zaakceptowanego przez
Zamawiającego, zgodnie z przyjętymi cenami jednostkowymi określonymi w kosztorysie ofertowym oraz
rzeczywiście wykonanymi i odebranymi przez Zamawiającego ilościami (§6 pkt 4). c) w przypadku
zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia
zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio dostosowana (§6 pkt 7).
W ogłoszeniu powinno być:
2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany
terminu wykonania przedmiotu umowy (§7 umowy) w przypadku: a) wystąpienia niekorzystnych
warunków atmosferycznych lub gruntowych uniemożliwiających wykonywanie robót; b) działania siły
wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c) w przypadku wystąpienia
kolizji niemożliwych do przewidzenia na etapie projektowania, a uniemożliwiających realizację robót
objętych przedmiotem umowy, o czas niezbędny do ich usunięcia, co wymaga potwierdzenia przez
inspektora nadzoru inwestorskiego (wpisem do dziennika budowy – o ile dotyczy); d) wystąpienia
rozbieżności między dokumentacją projektową, a stanem rzeczywistym w terenie, powodujących
konieczność wstrzymania robót, potwierdzonych przez inspektora nadzoru (w dzienniku budowy – o ile
dotyczy), o ilość dni wstrzymania robót, w tym wystąpienie nieprzewidzianych robót mających wpływ na
prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia
terminu umowy podstawowej, Zamawiający dopuszcza przedłużenie tego terminu, o okres niezbędny do
realizacji ww. robót; e) ze względu na opóźnienia w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień
decyzji lub opinii innych organów administracji, niezbędnych do realizacji inwestycji, na które
Wykonawca nie miał wpływu a dołożył wszelkiej staranności w celu ich uzyskania o czas niezbędny do
ich uzyskania; f) wystąpieniem robót dodatkowych, zamiennych których nie można było wcześniej
przewidzieć - jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia
dodatkowego; g) ze względu na zmianę uchwały budżetowej; h) zawieszeniem robót przez
Zamawiającego; i) wystąpienia innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które w
szczególności dotyczyć będą: - nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego; -
konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; - przedłużającej
się procedury wyboru oferty - powyżej 30 dni; z zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia
którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec
odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób
należyty. 2) zmiany osobowe (§5 umowy) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany personelu
wskazanego przez Wykonawcę w ofercie. Zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w zdaniu
poprzednim w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę
na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką
zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i
doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób
wymaganego postanowieniami SIWZ. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany,
o której mowa powyżej nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do kierowania robotami
którejkolwiek osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku
kierownictwa robót /budowy będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od
Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót. Zmiana którejkolwiek
z osób, o których mowa powyżej winna być zaakceptowana przez Zamawiającego. Skierowanie bez
akceptacji Zamawiającego, do kierowania robotami innych osób niż wskazane w ofercie Wykonawcy
stanowi podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 3) zmiany wartości
umowy (§1 umowy) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) konieczności wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych, o których mowa w § 7 ust. 2 pkt 6)
projektu umowy; b) ustalenia ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy, które zostanie wyliczone po
odbiorze robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy, zatwierdzonym protokołem odbioru
końcowego, na podstawie przeprowadzonego obmiaru oraz kosztorysu powykonawczego, sporządzonego
przez Wykonawcę potwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zaakceptowanego przez
Zamawiającego, zgodnie z przyjętymi cenami jednostkowymi określonymi w kosztorysie ofertowym oraz
rzeczywiście wykonanymi i odebranymi przez Zamawiającego ilościami (§6 pkt 4). c) w przypadku
zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia
zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio dostosowana (§6 pkt 7).d) Strony dopuszczają możliwość zmiany wartości robót etapów I i II w przypadku zawarcia przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie zadania z Wielkopolskim Urzędem Wojewódzkim w Poznaniu lub jej zmiany regulującej terminy wykorzystania dofinansowania. W takim przypadku Wykonawca przedstawi nowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót (§7 ust. 2 projektu umowy).


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540008760-N-2020 z dnia: 2020-01-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa drogi
nr 4332P na odc. od skrzyżowania z drogą krajową nr 36 w m. Łąkociny do m. Janków Zaleśny na odc. dł. ok. 4500m” zwane w dalszej treści niniejszej SIWZ „przedmiotem zamówienia”.
Niniejsze zamówienie realizowane jest na podstawie dwóch projektów budowalnych:
1) „Przebudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny na odcinku Łąkociny – Sulisław” – PROJEKT 1A – projektant M. Kasałka
2) „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny (odcinek Sulisław – Janków Zaleśny)” – PROJEKT 1B – projektant P. Urbański
Zamówienie obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
 roboty pomiarowe;
 roboty ziemne (odhumusowanie, formowanie i zagęszczanie nasypów, zakup i dowóz piasku);
 roboty przygotowawcze (mechaniczne karczowanie zagajników, obcięcie konarów drzew)
 roboty rozbiórkowe (rozebranie przepustów rurowych, ścianek czołowych, ław betonowych, krawężników betonowych, nawierzchni bitumicznej, podbudowy z kruszywa kamiennego, nawierzchni z kostki betonowej, ścieków z elementów betonowych, obrzeży);
 roboty odwodnieniowe (kanały z rur o śr. 160 mm, 315 mm, 400 mm oraz 630 mm, studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe, studnie rewizyjne z kręgów betonowych oraz z PVC, obudowy wylotów);
 wykonanie drenażu francuskiego;
 ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych;
 wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej;
 poszerzenie i remont jezdni bitumicznej;
 wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej;
 wykonanie ścieżki rowerowej i ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej;
 wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z mieszanki granitowej, bitumicznej oraz z betonowej kostki brukowej;
 odtworzenie i odmulenie rowu przydrożnego;
 wykonanie pobocza utwardzonego z mieszanki granitowej;
 ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
 inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie objętym kosztorysami ofertowymi:
 Kosztorys ofertowy – załącznik nr 1A do SIWZ – NOWY - dot. projektu budowlanego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny na odcinku Łąkociny – Sulisław”
 Kosztorys ofertowy – załącznik nr 1B do SIWZ – NOWY - dot. projektu budowlanego pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny (odcinek Sulisław – Janków Zaleśny)”
Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa drogi
nr 4332P na odc. od skrzyżowania z drogą krajową nr 36 w m. Łąkociny do m. Janków Zaleśny na odc. dł. ok. 4500m” zwane w dalszej treści niniejszej SIWZ „przedmiotem zamówienia”.
Niniejsze zamówienie realizowane jest na podstawie dwóch projektów budowalnych:
3) „Przebudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny na odcinku Łąkociny – Sulisław” – PROJEKT 1A – projektant M. Kasałka
4) „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny (odcinek Sulisław – Janków Zaleśny)” – PROJEKT 1B – projektant P. Urbański
Zamówienie obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
 roboty pomiarowe;
 roboty ziemne (odhumusowanie, formowanie i zagęszczanie nasypów, zakup i dowóz piasku);
 roboty przygotowawcze (mechaniczne karczowanie zagajników, obcięcie konarów drzew)
 roboty rozbiórkowe (rozebranie przepustów rurowych, ścianek czołowych, ław betonowych, krawężników betonowych, nawierzchni bitumicznej, podbudowy z kruszywa kamiennego, nawierzchni z kostki betonowej, ścieków z elementów betonowych, obrzeży);
 roboty odwodnieniowe (kanały z rur o śr. 160 mm, 315 mm, 400 mm oraz 630 mm, studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe, studnie rewizyjne z kręgów betonowych oraz z PVC, obudowy wylotów);
 wykonanie drenażu francuskiego;
 ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych;
 wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej;
 poszerzenie i remont jezdni bitumicznej;
 wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej;
 wykonanie ścieżki rowerowej i ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej;
 wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z mieszanki granitowej, bitumicznej oraz z betonowej kostki brukowej;
 odtworzenie i odmulenie rowu przydrożnego;
 wykonanie pobocza utwardzonego z mieszanki granitowej;
 ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
 inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie objętym kosztorysami ofertowymi:
 Kosztorys ofertowy – załącznik nr 1A do SIWZ – NOWY II - dot. projektu budowlanego pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny na odcinku Łąkociny – Sulisław”
 Kosztorys ofertowy – załącznik nr 1B do SIWZ – NOWY II - dot. projektu budowlanego pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4332P Łąkociny – Janków Zaleśny (odcinek Sulisław – Janków Zaleśny)”
Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) „Formularz ofertowy” (załącznik do SIWZ nr 1-NOWY) oraz kosztorysy ofertowe (załącznik do SIWZ nr 1A -NOWY i 1B-NOWY),
2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ - załącznik do SIWZ nr 2 -NOWY (do wypełnienia),
3) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja) – SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ TYLKO TEN WYKONAWCA, KTÓRY POLEGA NA ZDOLNOŚCIACH LUB SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW – zgodnie z pkt XII.2 SIWZ - załącznik nr 3 -NOWY (do wypełnienia);
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeśli dotyczy);
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Ponadto: 1) Oświadczenie Wykonawcy o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (propozycja) –
SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA
W art. 86 ust. 5 USTAWY PZP - załącznik nr 7 -NOWY (do wypełnienia); 2) Potencjał osobowy - załącznik nr 4 -NOWY (do wypełnienia) -
SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 3) OŚWIADCZENIE o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę –
załącznik nr 5 -NOWY (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 4) Doświadczenie zawodowe
(wykaz robót) – załącznik nr 6 -NOWY (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 5) Potencjał
techniczny/sprzętowy – załącznik nr 8 -NOWY (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

W ogłoszeniu powinno być:
1) „Formularz ofertowy” (załącznik do SIWZ nr 1-NOWY II) oraz kosztorysy ofertowe (załącznik do SIWZ nr 1A -NOWY II i 1B-NOWY II),
2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ - załącznik do SIWZ nr 2 -NOWY (do wypełnienia),
3) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja) – SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ TYLKO TEN WYKONAWCA, KTÓRY POLEGA NA ZDOLNOŚCIACH LUB SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW – zgodnie z pkt XII.2 SIWZ - załącznik nr 3 -NOWY (do wypełnienia);
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeśli dotyczy);
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Ponadto: 1) Oświadczenie Wykonawcy o
przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (propozycja) –
SKŁADA KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA
W art. 86 ust. 5 USTAWY PZP - załącznik nr 7 -NOWY (do wypełnienia); 2) Potencjał osobowy - załącznik nr 4 -NOWY (do wypełnienia) -
SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 3) OŚWIADCZENIE o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę –
załącznik nr 5 -NOWY (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 4) Doświadczenie zawodowe
(wykaz robót) – załącznik nr 6 -NOWY (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO; 5) Potencjał
techniczny/sprzętowy – załącznik nr 8 -NOWY (do wypełnienia) - SKŁADA TYLKO WYKONAWCA WEZWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
branża Drogownictwo, Sprzątanie, Wodno - kanalizacyjna
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, organizacja ruchu drogowego, rozbiórki, demontaże, sieci zewnętrzne
kody CPV 45000000, 45111300, 45220000, 45231300, 45233100, 45233123, 45233161, 45233162, 45233221, 45233222, 45233290, 45233330
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , organizacja ruchu drogowego , rozbiórki, demontaże , sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10456172 2024-05-06
godz. 10:00
Łódzkie Remont dróg gminnych w m. Emilianów – Łubna Jakusy, m. Równa – Brudzew oraz w m. Wilczkowice - Bukowina 5.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu na odcinkach dróg gmin...
10451649 2024-05-07
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Budowa studni głębinowej Przedmiot umowy obejmuje: a) wykonanie studni nr 1A wraz z obudową i urządzeniami umożliwiającymi pobór wody oraz montażem ogrodzenia, z możliwością zmia...
10416255 2024-05-09
godz. 09:45
Mazowieckie Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odcinkami sieci oraz przepompownią w rejonie ul. Jaśminowej na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
10425183 2024-05-09
godz. 10:00
Podkarpackie Bieżące utrzymanie i konserwacja znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach zlokalizowanych w granicach administracyjnych Rzeszowa Przedmiotem zamówienia j...
10450793 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trojanów Zadanie I: Droga gminna w miejscowości Żabianka Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku o długoś...
10375991 2024-05-10
godz. 10:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: „Budowa obwodnicy dzielnicy Witomino w Gdyni”. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:1. wykonanie robót budowlanych ...
10451605 2024-05-15
godz. 11:00
Małopolskie Część 1: Zadanie nr 1: „Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna” - w systemie zaprojektuj-wybuduj:Zakres rzeczowy został określony na podstawie program...
10456196 2024-05-20
godz. 09:00
Podlaskie Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zbójna w ramach Polskiego Ładu. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.: Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zbójnaw ramac...
10433166 2024-05-20
godz. 09:00
Podkarpackie Opis przedmiotu zamówieniaRozbudowa drogi wojewódzkiej nr 989 Strzyżów – Lutcza od km 10 + 693 do km 11 + 558 polegająca na budowie mostu w km 10 + 971 na rz. Stobnica wraz z rozbudow...
10451038 2024-05-24
godz. 11:30
Śląskie Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Jasna Rola, Dusznicka, Żeńców, Jęczmi...