Przetarg 7726147 - Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku” w...

   
Analizuj Zamówienie 7726147 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-09-30
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Miasta Kraśnik
Numer referencyjny: WIR
.FiZP.271.1.43.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Miasta Kraśnik”.
1) Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich.
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ronda imienia Żołnierzy Wyklętych (skrzyżowanie ul. Struga, Mostowej, Lubelskiej i Jagiellońskiej) w Kraśniku na działkach o nr ewid.: 339/6, 341/2, 341/3, 341/4, 79/16, obręb geodezyjny Zarzecze I, działkach o nr ewid.: 490, 489, 486, 488, 487, 485, 477, obręb geodezyjny Ośrodek i działce o nr ewid. 552/1, obręb geodezyjny Zarzecze II wraz z rozbiórką istniejących obiektów, budowę niezbędnej infrastruktury technicznej oraz budowę obiektów budowlanych.
Zamówienie obejmuje m.in.:
1) rozbiórkę obiektów kubaturowych naziemnych (14 szt.) łącznie ze schodami zewnętrznymi, utwardzeniami, garażami zewnętrznymi blaszanymi, terenowego kanału do obsługi pojazdów, zbiornika ziemnego oraz podest z płyt betonowych wraz z murkiem oporowym i schodami zewnętrznymi na gruncie przy istniejącym pomniku Partyzanta w Kraśniku dz. ew. nr 486, 487, 488 itp. Istniejący pomnik Partyzanta wraz z postumentem i płytą kamienną okalającą postument pozostaje nienaruszony. Rozbiórka nie obejmuje samego pomnika Partyzanta wraz z postumentem i okalającą płytą kamienną. Rozbiórka obejmuje również zagospodarowanie terenu wokół pomnika (rozbiórka utwardzeń z płyt chodnikowych, terenowych schodów zewnętrznych oraz donic betonowych,
2) wykonanie robót drogowych o nawierzchni z mieszanki asfaltowo-mineralnej o powierzchni ok. 5,340 km2 wraz z infrastrukturą towarzysząca,
3) zagospodarowanie terenu skweru na rondzie o powierzchni ok. 0.3720 ha: montaż obiektów małej architektury, budowa alejek oraz pielęgnacją zieleni
4) budowę budynku toalety publicznej,
5) montaż systemowych wiat przystankowych, poczekalni i wiaty na rowery,
6) wykonanie oświetlenia parkowego,
Oraz wykonanie innych elementów niewymienionych w opisie, a ujętych w dokumentacji projektowej.
3. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zapewni także:
1. W zakresie dotyczącym budynku toalety:
1) rozruch techniczny i technologiczny zainstalowanych urządzeń i instalacji wraz z wymaganymi do tego produktami,
2) opracowanie wszelkich regulaminów, instrukcji obsługi i eksploatacji zainstalowanych urządzeń i instalacji,
3) opracowanie dla obiektów „Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego”,
4) wyposażenie i oznakowanie obiektu oraz zagospodarowania terenu w zakresie ochrony przeciwpożarowej, na zasadach określonych w aktualnie obowiązujących przepisach przeciwpożarowych (m.in.: gaśnice, urządzenia przeciwpożarowe, drogi ewakuacyjne, plany ewakuacyjne, instrukcje i inne elementy ppoż.),
2. Sprawdzenie wydajności hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę,
3. inne dokumenty wymagane do uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla wszystkich obiektów objętych zamówieniem,
4. uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
4. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez:
1) Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe DOMBUD Miazga Robert, ul. Krakowska 4,
23-200 Kraśnik,
2) Centrum Technologii Projektowanie, Konsulting i doradztwo Techniczne, Dominów145D, 20-388 Lublin stanowiące załącznik do SIWZ wraz z uwzględnieniem zapisów niniejszej umowy oraz SIWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity, Dz. U. z 2020 r.
poz. 1333) zwane dalej „Prawo budowlane” wraz z przepisami wykonawczymi.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
8. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy
– Prawo budowlane.
9. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów
oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
10. Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały
lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
11. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie
do norm, krajowych ocen technicznych, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego,
jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę wymienionych poniżej kluczowych części zamówienia w zakresie wykonania: robót drogowych o nawierzchni z mieszanki asfaltowo-mineralnej wraz z towarzysząca infrastrukturą .
14. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) zwany dalej k.p.:
1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in.: osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych),
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp
– Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 pkt 8-9 umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, na etapie realizacji umowy, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu danego pracownika zawierającego informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
15. Zamawiający zastrzega, iż minimalny okres udzielonej gwarancji wynosi:
1) 36 miesięcy dla gwarancji na roboty budowlane,
2) 24 miesiące dla gwarancji na wbudowane urządzenia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540208742-N-2020 z dnia: 2020-10-23
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
(...)3. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zapewni także: 1. W zakresie dotyczącym budynku toalety: 1) rozruch techniczny i technologiczny zainstalowanych urządzeń i instalacji wraz z wymaganymi do tego produktami, 2) opracowanie wszelkich regulaminów, instrukcji obsługi i eksploatacji zainstalowanych urządzeń i instalacji, 3) opracowanie dla obiektów „Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego”, 4) wyposażenie i oznakowanie obiektu oraz zagospodarowania terenu w zakresie ochrony przeciwpożarowej, na zasadach określonych w aktualnie obowiązujących przepisach przeciwpożarowych (m.in.: gaśnice, urządzenia przeciwpożarowe, drogi ewakuacyjne, plany ewakuacyjne, instrukcje i inne elementy ppoż.), 2. Sprawdzenie wydajności hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych w zakresie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę, 3. inne dokumenty wymagane do uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla wszystkich obiektów objętych zamówieniem, 4. uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu.(...)
W ogłoszeniu powinno być:
(...)3. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zapewni także: 1. W zakresie dotyczącym budynku toalety: 1) opracowanie wszelkich regulaminów, instrukcji obsługi i eksploatacji zainstalowanych urządzeń i instalacji, 2) opracowanie dla obiektów „Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego”, 3) wyposażenie i oznakowanie obiektu oraz zagospodarowania terenu w zakresie ochrony przeciwpożarowej, na zasadach określonych w aktualnie obowiązujących przepisach przeciwpożarowych (m.in.: gaśnice, urządzenia przeciwpożarowe, drogi ewakuacyjne, plany ewakuacyjne, instrukcje i inne elementy ppoż.), 2. Sprawdzenie wydajności hydrantów w zakresie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę, 3. Inne dokumenty wymagane do uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla wszystkich obiektów objętych zamówieniem, 4. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu.(...)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
(...)13. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę wymienionych poniżej kluczowych części zamówienia w zakresie wykonania: robót drogowych o nawierzchni z mieszanki asfaltowo-mineralnej wraz z towarzysząca infrastrukturą . (...)
W ogłoszeniu powinno być:
(...)Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę wymienionych poniżej kluczowych części zamówienia w zakresie wykonania: robót drogowych o nawierzchni z mieszanki asfaltowo-mineralnej.(...)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
(...)Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: 1) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) wykonał min. 1 robotę w zakresie zagospodarowania przestrzeni publicznej polegające na: budowie i/lub przebudowie dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej oraz budowie/ i lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci wodociągowo-kanalizacyjnych, energetycznych o łącznej wartości robót co najmniej 2.000.000 zł brutto. (...)
W ogłoszeniu powinno być:
(...)Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: 1) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
wykonał min. 1 robotę w zakresie zagospodarowania przestrzeni publicznej polegającą na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej wraz
z budową lub przebudową lub rozbudową sieci wodociągowo-kanalizacyjnych
i energetycznych o wartości robót co najmniej 2.000.000 zł brutto w ramach jednego zadania(...)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest:
(...) 2) wykaz robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ) polegających na wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na zagospodarowania przestrzeni publicznej: budowie i/lub przebudowie dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej oraz budowie/ i lub przebudowie i/lub rozbudowie sieci wodociągowo-kanalizacyjnych, energetycznych o łącznej wartości robót co najmniej 2.000.000 zł brutto., w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat, miejsc wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, (...)
W ogłoszeniu powinno być:
(...)2)wykaz robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ) polegających na wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie zagospodarowania przestrzeni publicznej polegającej na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej wraz z budową lub przebudową lub rozbudową sieci wodociągowo-kanalizacyjnych i energetycznych o wartości robót co najmniej 2.000.000 zł brutto
w ramach jednego zadania , w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat, miejsc wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty(...)



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540210125-N-2020 z dnia: 2020-10-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
(...)7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 30.10.2020 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).(...)
W ogłoszeniu powinno być:
(...)7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 16.11.2020 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).(...)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
2020-10-30, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
2020-11-16, godzina: 11:00,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3
W ogłoszeniu jest:
do: 2020-11-28
W ogłoszeniu powinno być:
do: 2020-12-15


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540224277-N-2020 z dnia: 2020-11-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
(...)7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu
składania ofert, tj. do 16.11.2020 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w
pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).(...)
W ogłoszeniu powinno być:
(...)7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu
składania ofert, tj. do 23.11.2020 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w
pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).(...)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
2020-11-16, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
2020-11-23, godzina: 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3
W ogłoszeniu jest:
2020-12-15
W ogłoszeniu powinno być:
2020-12-22


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540232617-N-2020 z dnia: 2020-11-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
(...)7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 23.11.2020 r. do godz.
11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).(...)
W ogłoszeniu powinno być:
(...)7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 01.12.2020 r. do godz.
11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).(...)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
2020-11-23, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
2020-12-01, godzina: 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3
W ogłoszeniu jest:
2020-12-22
W ogłoszeniu powinno być:
2020-12-30


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540239325-N-2020 z dnia: 2020-11-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
(...)7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 01.12.2020 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).(...)
W ogłoszeniu powinno być:
(...)7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 07.12.2020 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).(...)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
2020-12-01, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
2020-12-07, godzina: 11:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3
W ogłoszeniu jest:
2020-12-30
W ogłoszeniu powinno być:
2021-01-05
branża Budowlana - obiekty, Drogownictwo, Energoelektryczna, Tereny zielone
podbranża obiekty małogabarytowe, drogi, ulice, autostrady, obwodnice, oświetlenie, zieleń, mała architektura
kody CPV 45000000, 45111100, 45111200, 45215500, 45223100, 45223210, 45223220, 45223800, 45233250, 45236100, 45261100, 45261210, 45261214, 45261320, 45262100, 45262210, 45262300, 45262310, 45262520, 45400000, 45410000, 45421100, 45421152, 45421160, 45430000, 45431000, 45431200, 45432100, 45442100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty małogabarytowe , drogi, ulice, autostrady, obwodnice , oświetlenie , zieleń , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10457191 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie Remont cząstkowy z wbudowaniem mieszanki bitumicznej oraz remont przy użyciu emulsji i grysów na terenie gminy Poczesna Część 1: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ Z WBUDOWANIE...
10464279 2024-05-10
godz. 09:00
Świętokrzyskie Przebudowa oraz remont dróg i ulic na terenie miasta i gminy Sędziszów w 2024 roku Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz remont dróg i ulic na terenie miasta i gminy Sędziszów....
10402196 2024-05-10
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przebudowa drogi wojewódzkiej w województwie zachodniopomorskim 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Połczyn-Zdrój – Czaplinek:- Odcinek CD...
10483382 2024-05-13
godz. 09:00
Łódzkie Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Szczerców Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia dla części 1 zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Stanisławów Pierwsz...
10455367 2024-05-14
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiot zamówienia stanowi: Modernizacja ulic: Klonowa, Kwiatowa, Miła, Polna, Spacerowa, Wałowa, Wiśniowa, Zachodnia i Zacisze w Janikowie oraz drogi gminnej 150765Cw zakresie:wykonan...
10446815 2024-05-16
godz. 10:30
Mazowieckie Pielęgnacja, wycinka oraz nasadzenia drzew w pasach drogowych ulic gminnych Dzielnicy Ursynów Przedmiot zamówieniaPrzedmiotem zamówienia są:• cięcia pielęgnacyjne drzew,• wycinan...
10485841 2024-05-17
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Modernizacja oświetlenia płyty euroboiska na stadionie miejskim Ośrodka Sportu i Rekreacji w Goleniowie na ul. Sportowej 25. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja oświetlenia płyty ...
10486099 2024-05-27
godz. 13:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ulic Okrzei, Towarowej oraz Leśnej w OstrzeszowieZakres prac obejmować będzie:1) Ułożenie krawężników betonowych oraz oporników betonowych,...
10420998 2024-05-30
godz. 14:00
Śląskie Wycinka drzew, wykonanie nasadzeń oraz uporządkowanie terenu na terenie Terminala Paliw w Gutkowie -
10486767 2024-06-05
godz. 09:00
Małopolskie Wykonanie robót budowlanych dla zadania: FOLWARK KOMPETENCJI – centrum wsparcia w obszarze e-zdrowia, zdrowia i zdrowienia wraz z wyposażeniem oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na użyt...