Przetarg 7559488 - Przebudowa pomieszczeń Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej...

   
Analizuj Zamówienie 7559488 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-29
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa pomieszczeń Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej w celu utworzenia pracowni badań
wirusologicznych metodą RtPCR
Numer referencyjny: 22/20

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej ul. Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała w celu utworzenia pracowni badań wirusologicznych metodą RtPCR.
2. Wykonanie robót budowlanych nastąpi na podstawie:
1) Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik Nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „siwz”;
2) Rysunku Nr 1 „Schemat dostosowania pomieszczeń laboratoryjnych na potrzeby Pracowni RtPCR” stanowiącego Załącznik Nr 1.2 do siwz;
3) Rysunku Nr 2 „Schemat dostosowania pomieszczeń laboratoryjnych na potrzeby Pracowni RtPCR” stanowiącego Załącznik Nr 1.3 do siwz;
4) przedmiaru robót stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz;
5) postanowień wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 6 do siwz.
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do prawidłowego przygotowania oferty. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej na terenie budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia w terminie od dnia publikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia do upływu terminu do składania ofert w godzinach od 08:00 do 14:00. Osobą wskazaną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest pracownik Zamawiającego Pani Magdalena Loska codziennie w dni robocze od godz. 8:00 do 14:00 pod nr telefonu +48 33 810 28 63.
5. Budynki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Szpital Wojewódzki w Bielsku –Białej podczas wykonywania wszystkich prac budowlanych będą użytkowane. W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do uzgadniania terminu i sposobu wykonania najbardziej uciążliwych prac z Zamawiającym.
6. Wykonawca jest zobowiązany, aby wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane niezbędne do realizacji zamówienia, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, wykonujących roboty budowlane niezbędne do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 6 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagania dotyczącego zatrudniania tych osób na podstawie umowy o pracę i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540122218-N-2020 z dnia: 2020-07-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-07-15, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-07-17, godzina: 09:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
W ogłoszeniu jest:
ZŁOŻENIE OFERTY I OPIS SPOSOBU JEJ PRZYGOTOWANIA: 1. Oferta musi być złożona, pod
rygorem nieważności, w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej opatrzona odpowiednio
własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. Wykonawca, nie
później niż w terminie składania ofert, może zastrzec, że wskazane przez niego informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą
być udostępniane innym uczestnikom postępowania, z zastrzeżeniem informacji, o których mowa w
art. 86 ust. 4 ustawy pzp. Wykonawca musi wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa. 3. Wymagania dotyczące złożenia oferty w formie pisemnej i sposobu jej
przygotowania: 1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy uwzględnieniu regulacji
zawartych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 931 ze
zm.) i podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z
dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym lub
udzielonym pełnomocnictwem. 2) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być
parafowane przez osobę podpisującą ofertę z tym zastrzeżeniem, że naniesienie zmian lub skreśleń w
formularzu ofertowym oraz innych formularzach i projekcie umowy, będących załącznikami do siwz,
w miejscach do tego nieprzeznaczonych tj., gdy formularz nie przewiduje wyboru (wariantów) lub
uzupełnienia (wypełnienia) treści, skutkować będzie odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem zmian
wynikających z modyfikacji siwz dokonanej przez Zamawiającego, jeżeli takie występują. 3) Do
oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa w siwz w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2
sporządzone, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 4) Ofertę wraz ze wszystkimi
wymaganymi oświadczeniami i dokumentami dołączonymi do oferty, należy umieścić w
nieprzezroczystej, zapieczętowanej kopercie, opatrzonej danymi Wykonawcy (pełna nazwa i dokładny
adres Wykonawcy) oraz napisem: „Przebudowa pomieszczeń Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej ul. Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała w celu
utworzenia pracowni badań wirusologicznych metodą RtPCR” – nr referencyjny 22/20 5) Oferty
należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, Al. Armii
Krajowej 101 43-316 Bielsko-Biała (III piętro, pokój 302). 6) Niewłaściwe oznakowanie koperty może
być przyczyną otwarcia jej przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku oferta zostanie
potraktowana jako oferta handlowa, a nie oferta w rozumieniu ustawy pzp i nie będzie brana pod
uwagę w chwili otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu. W przypadku wysłania koperty kurierem na opakowaniu firmy kurierskiej należy bezwzględnie umieścić informację, że jest to „Przebudowa
pomieszczeń Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej ul. Al.
Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała w celu utworzenia pracowni badań wirusologicznych
metodą RtPCR” – nr referencyjny 22/20. 7) W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, o których mowa powyżej, Wykonawca winien w sposób nie
budzący wątpliwości zastrzec, które z zawartych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i
oznaczyć je klauzulą: „Dokumenty zastrzeżone – tajemnica przedsiębiorstwa”. Zaleca się wydzielenie
tych informacji w złożonej ofercie. 8) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert
zmienić ofertę. Zmiany złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących
przy składaniu ofert. Kopertę zawierającą zmiany oferty należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem
„ZMIANA”. 9) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę.
Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez
osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem
potwierdzającym posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym
pełnomocnictwem złożonym w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez notariusza. Powiadomienie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy
składaniu ofert. Kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem
„WYCOFANIE”. 10) Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.
Oferty, które zostaną dostarczone do siedziby zamawiającego w stanie uszkodzonym, wskazującym na
możliwość zapoznania się z zawartością nie będą dopuszczone do publicznego otwarcia ofert i zostaną
niezwłocznie zwrócone wykonawcy bez rozpatrzenia. 4. Wymagania dotyczące złożenia oferty w
postaci elektronicznej: 1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia,
zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz
publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na
miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na
którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 2) Oferta powinna być
sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx,
.rtf, .odt. .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym
zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu. Ofertę należy złożyć w
oryginale. 3) Do oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa w siwz w Rozdziale VIII ust. 2
pkt 2 w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie wraz
z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP). 4) Wszelkie
informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik
stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część
skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). 5) Wykonawca może przed upływem terminu do
składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. Sposób zmiany i
wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu. 5. Termin
składania ofert upływa dnia 15 lipca 2020r., o godz. 09:00. 6. Wykonawca po upływie terminu do
składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty. SPOSÓB
KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ FORMA, W JAKIEJ
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY MUSZĄ BYĆ SKŁADANE (NIE DOTYCZY SKŁADANIA
OFERT) 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie
informacji odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23
listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188 ze zm.), zwanej dalej „ustawą –
Prawo pocztowe”, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub elektronicznie za pomocą poczty
elektronicznej, email przetargi@hospital.com.pl lub pośrednictwem dedykowanego formularza
dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). 2.
Dokumenty lub oświadczenia, wymienione w Rozdziale IX siwz, składane w formie pisemnej muszą
być złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, za pośrednictwem
operatora pocztowego w rozumieniu ustawy – Prawo pocztowe, osobiście lub pośrednictwem
posłańca. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub
kopii oświadczenia sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 3. Dokumenty
lub oświadczenia, wymienione w Rozdziale IX siwz, składane w postaci elektronicznej, muszą być
złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub
oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem
elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu
elektronicznego. 4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i
przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U z 2017r. poz. 1320 ze zm.) oraz rozporządzeniu
Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126 ze
zm.). 5. Wnioski o wyjaśnienie treści siwz przekazywane są za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną – na adres e-mail: przetargi@hospital.com.pl, zaleca się aby wnioski, o których
mowa powyżej przekazywane były również w wersji edytowalnych plików. Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pomocą poczty elektronicznej wynosi 10MB. KOMUNIKACJA MIĘDZY
ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCAMI - INFORMACJE OGÓLNE 1. Komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za pośrednictwem operatora pocztowego w
rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188 ze
zm.), zwanej dalej „ustawą – Prawo pocztowe”, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 123), a w przypadku złożenia oferty
przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , z uwzględnieniem postanowień zawartych w
Rozdziale XI i XII siwz. 2. Adres korespondencyjny Zamawiającego : Szpital Wojewódzki w Bielsku-
Białej, Al. Armii Krajowej 101 43-316 Bielsko-Biała (III piętro, pokój 302), Nr faksu: +48 33 810 21
01, e-mail: przetargi@hospital.com.pl. 3. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę w postaci
elektronicznej, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp
do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla
danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na
miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej siwz. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z
miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do
komunikacji wynosi 150 MB. 6. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z
Wykonawcami: Bożena Wiewióra i Agata Polok tel. 033/810 21 65, 77; e-mail:
przetargi@hospital.com.pl. 7. Każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt
otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazanych faksem lub przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 123). 8. Za datę przekazania oferty,
wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
ZASTRZEŻENIA DOTYCZĄCE SEKCJI II.8 Zaoferowany termin wykonania zamówienia nie może
być dłuższy niż do 50 dni od daty zawarcia umowy. Metoda oceny kryterium określonego w Sekcji
IV.2.2) oraz w siwz ust. 1 tabela pkt 3 tj. "Termin wykonania zamówienia ": Wykonawca, któryzaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 10 dni otrzyma 20 punktów. Wykonawca, który
zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 5 dni otrzyma 10 punktów. Wykonawca, który
zaoferuje termin wykonania zamówienia wymagany zapisem siwz otrzyma 0 punktów
W ogłoszeniu powinno być:
ZŁOŻENIE OFERTY I OPIS SPOSOBU JEJ PRZYGOTOWANIA: 1. Oferta musi być złożona, pod
rygorem nieważności, w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej opatrzona odpowiednio
własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. Wykonawca, nie
później niż w terminie składania ofert, może zastrzec, że wskazane przez niego informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą
być udostępniane innym uczestnikom postępowania, z zastrzeżeniem informacji, o których mowa w
art. 86 ust. 4 ustawy pzp. Wykonawca musi wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa. 3. Wymagania dotyczące złożenia oferty w formie pisemnej i sposobu jej
przygotowania: 1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, przy uwzględnieniu regulacji
zawartych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 931 ze
zm.) i podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z
dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym lub
udzielonym pełnomocnictwem. 2) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być
parafowane przez osobę podpisującą ofertę z tym zastrzeżeniem, że naniesienie zmian lub skreśleń w
formularzu ofertowym oraz innych formularzach i projekcie umowy, będących załącznikami do siwz,
w miejscach do tego nieprzeznaczonych tj., gdy formularz nie przewiduje wyboru (wariantów) lub
uzupełnienia (wypełnienia) treści, skutkować będzie odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem zmian
wynikających z modyfikacji siwz dokonanej przez Zamawiającego, jeżeli takie występują. 3) Do
oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa w siwz w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2
sporządzone, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 4) Ofertę wraz ze wszystkimi
wymaganymi oświadczeniami i dokumentami dołączonymi do oferty, należy umieścić w
nieprzezroczystej, zapieczętowanej kopercie, opatrzonej danymi Wykonawcy (pełna nazwa i dokładny
adres Wykonawcy) oraz napisem: „Przebudowa pomieszczeń Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej ul. Al. Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała w celu
utworzenia pracowni badań wirusologicznych metodą RtPCR” – nr referencyjny 22/20 5) Oferty
należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, Al. Armii
Krajowej 101 43-316 Bielsko-Biała (III piętro, pokój 302). 6) Niewłaściwe oznakowanie koperty może
być przyczyną otwarcia jej przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku oferta zostanie
potraktowana jako oferta handlowa, a nie oferta w rozumieniu ustawy pzp i nie będzie brana pod
uwagę w chwili otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu. W przypadku wysłania koperty kurierem na opakowaniu firmy kurierskiej należy bezwzględnie umieścić informację, że jest to „Przebudowa
pomieszczeń Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej ul. Al.
Armii Krajowej 101, 43-316 Bielsko-Biała w celu utworzenia pracowni badań wirusologicznych
metodą RtPCR” – nr referencyjny 22/20. 7) W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, o których mowa powyżej, Wykonawca winien w sposób nie
budzący wątpliwości zastrzec, które z zawartych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i
oznaczyć je klauzulą: „Dokumenty zastrzeżone – tajemnica przedsiębiorstwa”. Zaleca się wydzielenie
tych informacji w złożonej ofercie. 8) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert
zmienić ofertę. Zmiany złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących
przy składaniu ofert. Kopertę zawierającą zmiany oferty należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem
„ZMIANA”. 9) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę.
Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez
osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem
potwierdzającym posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym
pełnomocnictwem złożonym w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez notariusza. Powiadomienie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy
składaniu ofert. Kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem
„WYCOFANIE”. 10) Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.
Oferty, które zostaną dostarczone do siedziby zamawiającego w stanie uszkodzonym, wskazującym na
możliwość zapoznania się z zawartością nie będą dopuszczone do publicznego otwarcia ofert i zostaną
niezwłocznie zwrócone wykonawcy bez rozpatrzenia. 4. Wymagania dotyczące złożenia oferty w
postaci elektronicznej: 1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia,
zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz
publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na
miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na
którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 2) Oferta powinna być
sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx,
.rtf, .odt. .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym
zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu. Ofertę należy złożyć w
oryginale. 3) Do oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa w siwz w Rozdziale VIII ust. 2
pkt 2 w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie wraz
z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP). 4) Wszelkie
informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik
stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część
skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). 5) Wykonawca może przed upływem terminu do
składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. Sposób zmiany i
wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu. 5. Wykonawca po upływie terminu do
składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty. SPOSÓB
KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ FORMA, W JAKIEJ
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY MUSZĄ BYĆ SKŁADANE (NIE DOTYCZY SKŁADANIA
OFERT) 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie
informacji odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23
listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188 ze zm.), zwanej dalej „ustawą –
Prawo pocztowe”, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub elektronicznie za pomocą poczty
elektronicznej, email przetargi@hospital.com.pl lub pośrednictwem dedykowanego formularza
dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). 2.
Dokumenty lub oświadczenia, wymienione w Rozdziale IX siwz, składane w formie pisemnej muszą
być złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, za pośrednictwem
operatora pocztowego w rozumieniu ustawy – Prawo pocztowe, osobiście lub pośrednictwem
posłańca. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub
kopii oświadczenia sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 3. Dokumenty
lub oświadczenia, wymienione w Rozdziale IX siwz, składane w postaci elektronicznej, muszą być
złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub
oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem
elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu
elektronicznego. 4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i
przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U z 2017r. poz. 1320 ze zm.) oraz rozporządzeniu
Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126 ze
zm.). 5. Wnioski o wyjaśnienie treści siwz przekazywane są za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną – na adres e-mail: przetargi@hospital.com.pl, zaleca się aby wnioski, o których
mowa powyżej przekazywane były również w wersji edytowalnych plików. Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pomocą poczty elektronicznej wynosi 10MB. KOMUNIKACJA MIĘDZY
ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCAMI - INFORMACJE OGÓLNE 1. Komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie za pośrednictwem operatora pocztowego w
rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 2188 ze
zm.), zwanej dalej „ustawą – Prawo pocztowe”, osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 123), a w przypadku złożenia oferty
przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , z uwzględnieniem postanowień zawartych w
Rozdziale XI i XII siwz. 2. Adres korespondencyjny Zamawiającego : Szpital Wojewódzki w Bielsku-
Białej, Al. Armii Krajowej 101 43-316 Bielsko-Biała (III piętro, pokój 302), Nr faksu: +48 33 810 21
01, e-mail: przetargi@hospital.com.pl. 3. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę w postaci
elektronicznej, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp
do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla
danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na
miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej siwz. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z
miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do
komunikacji wynosi 150 MB. 6. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z
Wykonawcami: Bożena Wiewióra i Agata Polok tel. 033/810 21 65, 77; e-mail:
przetargi@hospital.com.pl. 7. Każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt
otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazanych faksem lub przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2019r. poz. 123). 8. Za datę przekazania oferty,
wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
ZASTRZEŻENIA DOTYCZĄCE SEKCJI II.8 Zaoferowany termin wykonania zamówienia nie może
być dłuższy niż do 50 dni od daty zawarcia umowy. Metoda oceny kryterium określonego w Sekcji
IV.2.2) oraz w siwz ust. 1 tabela pkt 3 tj. "Termin wykonania zamówienia ": Wykonawca, któryzaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 10 dni otrzyma 20 punktów. Wykonawca, który
zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 5 dni otrzyma 10 punktów. Wykonawca, który
zaoferuje termin wykonania zamówienia wymagany zapisem siwz otrzyma 0 punktów
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45215140, 45310000, 45330000, 45331000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10380037 2024-04-15
godz. 10:00
Dolnośląskie Modernizacja obiektu UMW, ul. Strzegomska 148, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian przyziemia oraz instalacji poziomów kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z pracami wykończen...
10345150 2024-04-15
godz. 10:00
Podkarpackie Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie przy ul. Składowej 5 do wymagań ochrony przeciwpożarowej 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegająca na dostosowaniu bud...
10397992 2024-04-18
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie robót budowlano - montażowych dla zadania pn.: Przebudowa istniejącego budynku warsztatowo – socjalnego zlokalizowanego na terenie Gazowni w Raciborzu przy ul. Piaskowej 6 wra...
10386035 2024-04-22
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa Publicznego Żłobka w Bogumiłowicach” zgodnie z postanowieniami niniejszej SWZ oraz załączoną dokumentacją.LOKALIZAC...
10399761 2024-04-29
godz. 09:30
Podlaskie MODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 65 NA POTRZEBY ZARZĄDU W BIAŁYMSTOKU CBZC Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku administracyjnego przy ul. Warszaw...
10392986 2024-04-30
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa aparatu RTG wraz z przeprowadzeniem prac remontowo – budowlanych dostosowujących pracownię RTG współpracującą z SOR, zlokalizowaną...
10415771 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja budynków publicznych i zaplecza sportowego w miejscowościach Korytnica i Jabłonowiec Zadanie I: Modernizacja budynku i zaplecza sportowego Szkoły Podstawowej w TrojanowiePr...
10448068 2024-05-06
godz. 17:00
Dolnośląskie Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Siedlcu na potrzeby zaplecza kuchennego – etap III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ. SPSi...
10455721 2024-05-08
godz. 12:00
Pomorskie Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ulicy Obrońców Westerplatte w Prabuty 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa łazienek na II piętrze budynku Szkoły Podstawo...
10446594 2024-05-14
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu. 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Ś...