Przetarg 9688213 - Przebudowa pomieszczeń Wydziału Bezpieczeństwa i...

   
Analizuj Zamówienie 9688213 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2023-05-19
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa pomieszczeń Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi wraz z remontem kl
atki schodowej

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń biurowych zajmowanych obecnie przez Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego – znajdujących się na 2 piętrze dawnego Pałacu Juliusza Heinzla, przy ul. Piotrkowskiej 104 w Łodzi w budynku “A” Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi. Zakres prac obejmuje budynek wpisany do rejestru zabytków A/41 20.01.1971. Celem prac konserwatorskich jest zatrzymanie procesów niszczących i przywrócenie walorów estetycznych pomieszczeń. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia wymienionego w dokumentacji projektowej Dokumentacja projektowa podzielona została na II etapy jednak zamawiający nie przewiduje dokonywania odbiorów i płatności częściowych.2. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część niniejszej SWZ (Załącznik nr 1).3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji wynikają z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ, a także w projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.4. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał w opisie przedmiotu zamówienia przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc, posługiwanie się nazwami producentów, czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Zamawiający wskaże w Opisie Przedmiotu Zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty”, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, źródłem lub szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty usługi. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej powyżej. 5.Gwarancja: 1) termin gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz na zamontowane urządzenia i materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ. 2) Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz na zamontowane urządzenia i materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. 3) Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz na zamontowane urządzenia i materiały na okres 72 miesięcy lub 84 miesięcy, bądź na dłuższy okres, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wzór dokumentu gwarancji stanowi Załącznik nr 11 do SWZ;4) Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania 25-letniego certyfikatu gwarancyjnego producenta systemu okablowania strukturalnego, obejmującego wykonaną w ramach przedmiotu niniejszego postępowania część okablowania.6. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących roboty budowlane określone za pomocą dokumentacji projektowej, przez cały okres realizacji danej roboty wynikającej z przedmiotowego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), tj. osób wykonujących czynności związanych z realizacją zamówienia.Wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym kierowników budowy i kierowników robót.7. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób wskazanych w ust. 7 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.8. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej ani sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Wykonawca może jedynie, według własnego uznania, przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy. Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej powinni przesłać na adres poczty elektronicznej zk@lodz.uw.gov.pl stosowny wniosek. Po odbyciu wizji lokalnej zostanie podpisany protokół, który stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.9. Podwykonawstwo: 1) Zamawiający, na podstawie art. 121 pkt 1 ustawy Pzp, nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.2) Zamawiający, na podstawie art. 60 pkt 1 ustawy Pzp, nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.3) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 4) Zamawiający wymaga, w myśl art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

AL-V.272.14.2023

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2023/BZP 00243914/01 z dnia: 2023-06-01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00131169/02/P
Po zmianie:
2023/BZP 00131169/03/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-05 10:00
Po zmianie:
2023-06-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-05 10:10
Po zmianie:
2023-06-07 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-04
Po zmianie:
2023-07-06
branża Budowlana - obiekty, Energoelektryczna, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wentylacja i klimatyzacja, Wyposażenie wnętrz, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża obiekty zabytkowe, urządzenia, materiały, instalacje, meble i akcesoria, sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt rtv, multimedia, konstrukcje inne
kody CPV 31500000, 32324600, 39100000, 39110000, 39120000, 39710000, 45000000, 45111000, 45223100, 45232000, 45262300, 45262522, 45300000, 45310000, 45314310, 45320000, 45321000, 45331200, 45332200, 45400000, 45410000, 45421000, 45421146, 45421152, 45430000, 45442100, 45442200, 45450000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe , urządzenia, materiały , instalacje , meble i akcesoria , sprzęt gospodarstwa domowego , sprzęt rtv, multimedia , konstrukcje inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10397459 2024-05-06
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie robót konserwatorsko-budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Remont konserwatorski elewacji gotyckiego Kościoła p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w Lembargu - etap...
10464972 2024-05-06
godz. 14:00
Mazowieckie Remont pomieszczenia archiwum, wraz z montażem klimatyzacji
10451301 2024-05-07
godz. 09:00
Śląskie Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Renowacja i remont budynku „Pokusówki” w Świnnej...
10405788 2024-05-07
godz. 10:00
Opolskie Konserwacja obudowy zabytkowej studni w Korfantowie
10428653 2024-05-14
godz. 12:00
Lubelskie Przedmiotem Zamówienia jest: Dostawa przewodów elektroenergetycznych nN i SN dla PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź z podziałem na trzy części:• Część 1: Przewody elektroenerget...
10425126 2024-05-15
godz. 09:30
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych zespołów spalinowo - elektrycznych o mocy 20 kW w latach 2024 i 2025 wykonana zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ i załącznikach do ni...
10442643 2024-05-16
godz. 09:00
Dolnośląskie Renowacja elewacji zabytkowego kościoła pw św. Piotra i Pawła w Kamiennej Górze
10450437 2024-05-16
godz. 14:00
Lubelskie Remont dzwonnicy i ogrodzenia kościoła pw Matki Bożej Częstochowskiej w Radoryżu Kościelnym Częstochowskiej w Radoryżu Kościelnym
10461668 2024-05-20
godz. 11:00
Lubelskie Remont kościoła pw. św. Apostołów Piotra i Pawła w Kamionce - etap I
10455636 2024-05-20
godz. 14:00
Opolskie Remont i modernizacja dachu oraz elewacji Kościoła parafialnego p.w. Św. Andrzeja w Nowakach