Przetarg 7892463 - Przebudowa pomieszczeń mieszkalnych Domu Studenta Nr 1...

   
Analizuj Zamówienie 7892463 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-23
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa pomieszczeń mieszkalnych Domu Studenta Nr 1 Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim w formule zaprojekt
uj i wybuduj
Numer referencyjny: SSds.ZP/252-24/20/KJ

1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem Decyzji pozwolenia na budowę oraz robót budowlanych przebudowy pomieszczeń mieszkalnych zlokalizowanych na piętrze 6 i 7 Domu Studenta Nr 1 Akademii Jakub z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Piłsudskiego 9 w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Szczegółowo zakres inwestycji obejmuje:
a) przebudowę wszystkich sekcji mieszkalnych na kondygnacji 6 piętra, który przewiduje zmianę aranżacji polegającą na wyodrębnieniu nowych sekcji, z których jedna będzie posiadała dwa pokoje mieszkalne, łazienkę oraz aneks. Na kondygnacji 6 piętra powstanie 12 nowych sekcji mieszkalnych.
b) przebudowę południowej części sekcji mieszkalnych na kondygnacji 7 piętra, na których przewiduje się zmianę aranżacji polegającą na wyodrębnieniu nowych sekcji, z których jedna będzie posiadała dwa pokoje mieszkalne, łazienkę oraz aneks. Na kondygnacji 7 piętra powstanie 8 nowych sekcji mieszkalnych.

3. Zakres robót budowlanych na kondygnacji 6 i 7 piętra obejmuje zmianę układu pomieszczeń, umożliwiających wydzielenie niezależnych sekcji mieszkalnych składających się z dwóch pokoi mieszkalnych, łazienki oraz aneksu. W chwili obecnej, sekcje mieszkalne posiadają wspólną przechodnią łazienkę.
4. Zakres robót obejmuje:
- zmianę układu ścian działowych,
- remont ścian istniejących ( tynkowanie, szpachlowanie, malowanie)
- remont sufitów (tynkowanie, szpachlowanie, malowanie)
- remont posadzek , które będą wykończone panelem podłogowym
- wykończenie nowych łazienek płytką ceramiczną wraz z wykonaniem niezbędnych prac sanitarnych
- wykończenie aneksów wraz w wyposażeniem polegającym na umieszczeniu mebli kuchennych wraz z wyposażeniem obejmującym: zlew jednokomorowy z okapnikiem, kuchenkę indukcyjną małą dwupalnikową, cokół ścienny zabezpieczający ścianę ponad blatem (płytka ceramiczna), montaż wyciągu kuchennego z filtrem węglowym
- montaż nowych drzwi wewnątrz sekcji mieszkalnych z podcięciem umożliwiającym grawitacyjny przepływ powietrza
- montaż nowych drzwi przeciwpożarowych do sekcji mieszkalnych wraz z ich powiększeniem w świetle z 80cm do 90cm.
- montaż nawiewników systemowych w istniejących oknach zlokalizowanych w pokojach
- kompleksowe wykonanie nowych instalacji elektrycznych i sanitarnych w sekcjach mieszkalnych
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania i pionów instalacyjnych części budynku objętej opracowaniem, na podstawie istniejącej dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno - użytkowy.
Zakres prac projektowych i budowlanych obejmuje:

6. Wykonawca opracuje w 2 egz. dokumentację powykonawczą, na którą będą składały się m.in:
- rysunki detali;
- projekt organizacji i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy;
- instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektów, instalacji i urządzeń związanych z obiektem oraz instrukcję postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia;
- plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wszystkich robót, opracowana na aktualnym planie sytuacyjno – wysokościowym, pokolorowanym, z wyliczeniem ilości wszystkich robót wykonanych w ramach Kontraktu ( jeśli takowa będzie potrzebna );
- pozwolenia na budowę wraz z załączoną dokumentacją projektową (dotyczy wszystkich robót );
- warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, wszelkie inne pozwolenia urzędowe związane z realizacją robót;
- dziennik budowy;
- protokoły odbiorów częściowych i końcowych – protokoły z prób rozruchowych;
- protokoły pomiarowe i świadectwa kontroli jakości;
- receptury i ustalenia technologiczne;
- rysunki i opisy uwiarygodnione przez projektanta, kierownika budowy i inspektora nadzoru – operaty geodezyjne i książka obmiarów;
- geodezyjne pomiary powykonawcze;
- dziennik montażu;
- aprobaty techniczne (deklaracje zgodności) , certyfikaty materiałów i urządzeń;
- instrukcje obsługi urządzeń ( DTR );
- oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, WZZT, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami (na podstawie oświadczeń kierowników robót branżowych);
- oświadczenie kierownika budowy o doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren – a także, w razie korzystania, ulicy, sąsiedniej działki lub lokalu;
- karty gwarancyjne urządzeń technicznych i elementów budowlanych (z warunkami gwarancji);
- karty katalogowe urządzeń;
- kontrakt zawarty z Wykonawcą oraz inne kontrakty wykonawcze zawierane przez Inwestora;
- oferty na zawarcie umów na konserwację urządzeń;
- ekspertyzy;
- powiadomienia odpowiednich instytucji wynikające z Prawa Budowlanego;
- pozwolenie na użytkowanie uzyskane w imieniu Zamawiającego (jeśli dotyczy)
- dokumentację należy podzielić na poszczególne branże, ponumerować strony i włożyć w sposób trwały do opisanych segregatorów.
Koszt tej dokumentacji należy uwzględnić w cenie wykonania przedmiotu zamówienia.
W trakcie trwania robót budowlanych budynek będzie czynny w związku z czym Wykonawca musi zabezpieczyć i umożliwić korzystanie ze wszystkich mediów.
7. Zamawiający ustala wizje lokalną z wykonawcami w celu zapoznana się z miejscem realizacji zamówienia na dzień 29 grudnia 2020 r. godz. 12.00, budynek Domu Studenta przy ul. Piłsudskiego 9. Zamawiający jednocześnie informuje, iż w trakcie spotkania będzie sporządzona lista obecności.
Udział w wizji lokalnej należy zgłosić drogą e-mailową najpóźniej 1 dzień przez datą określoną w niniejszym pkt.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zamówienia na roboty budowlane. Jednocześnie wykonawca, który zamierza powierzyć część prac podwykonawcy ma obowiązek wskazać tą część zamówienia oraz wskazać nazwę oraz adres firmy podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy pkt. 7.
9. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.

1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 1 osobę realizującą czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz 1 osobę w zakresie branży elektrycznej i 1 osobę w zakresie branży sanitarnej zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę.
2) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu przystąpienia do wykonywania robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu informację na temat osób zatrudnionych na Umowę o pracę, ze wskazaniem czynności, które dana osoba będzie wykonywała w zakresie realizacji zamówienia.
3) Wykonawca jest zobowiązany w trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a jeżeli strony nie ustalą terminu – w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności, o których mowa w pkt 1) są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją złożoną w ofercie Wykonawcy;
4) Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie ich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.);
5) nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi w ramach zamówienia czynności, o których mowa w pkt 1) w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 4) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1) na podstawie umowy o pracę;
10. Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty budowlane.
11. Wykonawca zobowiązany jest odpady budowlane przekazać do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami przekazując zamawiającemu Karty Przekazania Odpadów.
12. Materiały z rozbiórki, które zamawiający uzna za nadające się do dalszego wykorzystania, lub stanowiące wartość złomu wykonawca przekaże osobie wskazanej przez zamawiającego.
13. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540398650-N-2021 z dnia: 2021-01-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.01.2021, godzina: 10:00,



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia składania ofert tj. do 14 stycznia 2021 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska 36 1500 1416 1214 1001 0684 0000. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy: a: oryginał dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. nie ponumerowany i nie związany na stałe z ofertą; b: kopię dowodu wniesienia wadium, opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną) dołączyć do oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.

W ogłoszeniu powinno być:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia składania ofert tj. do 22 stycznia 2021 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska 36 1500 1416 1214 1001 0684 0000. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy: a: oryginał dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. nie ponumerowany i nie związany na stałe z ofertą; b: kopię dowodu wniesienia wadium, opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną) dołączyć do oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża obiekty użyteczności publicznej, budownictwo mieszkaniowe, projekt budowlany
kody CPV 45212413
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , budownictwo mieszkaniowe , projekt budowlany

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10424254 2024-05-06
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Część 1: Zadanie 1. Budowa świetlicy przy ul. Cyprysowej w Gajewie, gmina Giżycko wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i wyposażeniem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ...
10473424 2024-05-07
godz. 09:00
Mazowieckie Przebudowa pomieszczeń wraz z dostosowaniem do przepisów ochrony przeciwpożarowej w Ośrodku Warszawskiego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach k. Giżycka woj. warmińsko-mazurskie1. Przedm...
10456731 2024-05-07
godz. 10:00
Dolnośląskie „Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie” I. Zakres prac w branży architektura – konstrukcja :1. Przebudowa klatki schodowej w zakresie wykon...
10479943 2024-05-07
godz. 10:00
Świętokrzyskie Opracowanie projektu oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych decyzji administracyjnych dla budowy myjni bezdotykowej, opracowanie kosztorysu, nadzór nad projektem wraz z pełnien...
10465659 2024-05-08
godz. 10:00
Pomorskie Budowa i rozbudowa dwóch szkół na terenie Gminy Szemud 2. Budowa nowego budynku Szkoły Podstawowej w Koleczkowie oraz rozbudowy istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Łebieńskiej...
10480009 2024-05-08
godz. 11:00
Lubelskie Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania „Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML”. 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej rozb...
10474544 2024-05-08
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi, w podziale na dwa zadania:Zadanie nr 1: Przebudowa ulic: Matejki, Reymonta, Żeromski...
10432525 2024-05-10
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Budowa żłobka przy ul. Pszczelnej w Szczecinie - w formule „zaprojektuj i wybuduj” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania pn. „Budowa żłobka przy ul. Pszczelnej w S...
10473865 2024-05-10
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i montażowych koniecznych dla realizacji zadania pn. Wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem Branżowego Centrum Umi...
10401558 2024-05-13
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Zagospodarowanie terenu p.poż w Wołczkowie wraz z salą szkoleń specjalistycznych przy remizie w Wołczkowie Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP w Woł...