Przetarg 7503907 - Przebudowa pomieszczeń budynku nr 1 i części instalacji...

   
Analizuj Zamówienie 7503907 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-27
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa pomieszczeń budynku nr 1 i części instalacji szpitala oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego
Numer referencyjny: ZP/04/
2020

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń budynku nr 1 i części instalacji szpitala oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, z podziałem na 2 Zadania.
Zadanie nr 1 z podziałem na dwie części: część nr 1 „Przebudowa pomieszczeń budynku nr 1 na potrzeby Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej ” . oraz część nr 2 „Modernizacja części wewnętrznej sieci wodociągowej wody zimnej i ciepłej, instalacji c.o., wewnętrznej i zewnętrznej sieci kanalizacyjnej oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej kondygnacji podziemnej”
Zadanie nr 2 – Wykonywania obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją Zadania nr 1.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedyncze Zadanie. Oferty można składać w odniesieniu do jednego, kilku lub wszystkich Zadań (części zamówienia). Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym Zadaniu.
6. Prace budowlano - montażowe – zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do siwz.
Główny KOD CPV: 45000000-7
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 z podziałem na dwie części: część nr 1 „Przebudowa pomieszczeń budynku nr 1 na potrzeby Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej” oraz część nr 2 „Modernizacja części wewnętrznej sieci wodociągowej wody zimnej i ciepłej, instalacji c.o., wewnętrznej i zewnętrznej sieci kanalizacyjnej oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej kondygnacji podziemnej”
ZADANIE NR 1 Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI: • CZĘŚĆ NR 1 - „Przebudowa pomieszczeń budynku nr 1 na potrzeby Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej ” . • CZĘŚĆ NR 2 - „Modernizacja części wewnętrznej sieci wodociągowej wody zimnej i ciepłej, instalacji c.o., wewnętrznej i zewnętrznej sieci kanalizacyjnej oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej kondygnacji podziemnej” CZĘŚĆ NR 2 obejmuje dwa n/w wymienione poniżej składniki: Składnik nr 1: Budowa zapasowego ujęcia wody. Składnik nr 2: Remont i modernizacja części instalacji sanitarnych oraz izolacji przeciwwilgociowej kondygnacji podziemnej w budynku 116 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ. Ustalenie należnego wynagrodzenia dla Wykonawcy robót budowlanych odbywało się będzie w oparciu o obmiar robót faktycznie wykonanych i czynniki cenotwórcze zawarte w złożonej ofercie. Kosztorys załączony do oferty, zawierający wycenę robót ma być sporządzony w wersji szczegółowej dla każdej wycenianej pozycji , zawierającej koszty bezpośrednie nakładów na robociznę, materiały i sprzęt , z narzutami kosztów pośrednich i zyskiem . Kosztorys musi zawierać wycenę wszystkich pozycji inwestorskiego przedmiaru robót , wycenę robót ujętych w SIWZ , robót wynikłych w wyniku udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi na skierowane przez potencjalnych oferentów zapytania z uwzględnieniem projektu budowlanego oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wprowadzenie do kosztorysu ofertowego nowej pozycji wymaga skierowania zapytania do Zamawiającego na etapie postępowania przetargowego. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest złożyć ofertę na dwie części. Oferta złożona tylko na jedną część będzie odrzucona .

Część nr: 2 Nazwa: Wykonywanie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją Zadania nr 1
Umowne terminy realizacji na roboty budowlane w/w Zadań wynikające z projektów umów z przyszłym Wykonawcą robót budowlanych wynoszą : 1) dla części nr 1 – rozpoczęcie robót lipiec 2020 r., zakończenie robót 30.11.2021 r.; 2) dla części nr 2 – rozpoczęcie robót lipiec 2020 r., zakończenie robót 30.11.2020 r. Warunkiem zawarcia umowy na wykonywanie obowiązków nadzoru inwestorskiego jest rozstrzygnięcie przetargu nieograniczonego na Zadanie nr 1. A. Informacje ogólne 1. Zamawiający posiada na część nr 1 pozwolenie na budowę , projekt budowlany, projekt wykonawczy , przedmiary i kosztorysy robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót . 2. Zamawiający posiada na część nr 2 aktualne zgłoszenie wykonania robót do właściwego organu oraz projekty budowlane , projekty wykonawcze , przedmiary , kosztorysy i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót . 3. Opis zakresu robót na w/w zadaniach zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia tych zadań oraz załączonej dokumentacji projektowej . Składający ofertę może ponadto zapoznać się z zakresem robót ujętych w dokumentacji projektowej poprzez wgląd do niej u Zamawiającego po telefonicznym uzgodnieniu terminu. 4. Obydwie części nr 1 i 2, Zadania nr 1 rozliczane będą finansowo w oparciu o obmiar wykonanych robót , obowiązujące zasady kosztorysowania z uwzględnieniem składników cenotwórczych zawartych w złożonej przez Wykonawcę robót budowlanych ofercie, zawierającej szczegółowy kosztorys wyceny robót. 5. Składający ofertę zwany dalej Wykonawcą ma obowiązek zapewnić nadzór inwestorski w specjalności: - konstrukcyjno – budowlanej ; -instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych ; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych . 6. Na obydwu częściach Zadania nr 1 inspektor robót branżowych powinien bywać minimum trzy razy w tygodniu przez co najmniej 2 godziny , jeżeli prowadzone są roboty branżowe , a jeżeli roboty nie są prowadzone bytność wynikać będzie z potrzeb zgłoszonych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego . 7. Udokumentowaniem pobytu inspektora nadzoru na budowie będzie wpis w zarejestrowanym przez 116 Szpital papierowym dzienniku obecności . 8. Wszyscy inspektorzy nadzoru winni : - posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie wykonywania nadzoru inwestorskiego w rozumieniu art.12 ustawy prawo budowlane , potwierdzone stosowną decyzją właściwego organu samorządu zawodowego ; - należeć do izby samorządu zawodowego i mieć aktualną opłatę składki wynikającą z tej przynależności . 9. Koordynatorem inspektorów na części nr 1 będzie inspektor w specjalności konstrukcyjno – budowlanej , a na części nr 2 w specjalności instalacji sanitarnych .

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540098843-N-2020 z dnia: 2020-06-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
 dla Zadania nr 1 i 2 wykonawca musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości: Zadanie nr 1 część nr 1 – co najmniej 5 000 000,00 zł. brutto każda, Zadanie nr 1 część nr 2 – co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto każda; i zrealizował należycie co najmniej jeden nadzór inwestorski inwestycji o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto każda; polegającą na wykonaniu roboty budowlanej w obiekcie użyteczności publicznej zewnątrz lub wewnątrz budynku.
 dla Zadania nr 1 wykonawca musi wskazać osobę, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia i pełnić będzie funkcję Kierownika budowy dla każdej części osobno;
Wykonawca musi wskazać osoby, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną jej powierzone.

W ogłoszeniu powinno być:
 dla Zadania nr 1 i 2 Wykonawca musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, polegające na zrealizowaniu należycie: co najmniej jednej roboty budowlanej w obiekcie użyteczności publicznej zewnątrz lub wewnątrz budynku, o wartości: Zadanie nr 1 część nr 1 – co najmniej 5 000 000,00 zł. brutto każda (o podobnym zakresie jak roboty budowlane dla zadania nr 1 część nr 1), Zadanie nr 1 część nr 2 – co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto każda (o podobnym zakresie jak roboty budowlane dla zadania nr 1 część nr 2). Dla Zadania nr 2 wymaga się aby Wykonawca wykazał się należytą realizacją co najmniej jednego nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną w obiekcie użyteczności publicznej zewnątrz lub wewnątrz budynku o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto każda.
 dla Zadania nr 1 wykonawca musi wskazać osobę, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia i pełnić będzie funkcję Kierownika budowy dla każdej części osobno;
Wykonawca musi wskazać osoby, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną jej powierzone.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540103514-N-2020 z dnia: 2020-06-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-06-18, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-06-22, godzina: 11:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540105183-N-2020 z dnia: 2020-06-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wystąpią przesłanki wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
1. Oferta Wykonawcy nie zabezpieczona należytą formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
2. Przystępując do przetargu na całość przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 150.800,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy osiemset złotych 00/100 groszy), natomiast wykonawcy przystępujący do poszczególnych Zadań zobowiązani są do wniesienia wadium na poszczególne zadania w wysokości:
Zadanie nr 1 - 147 000,00 zł.
Zadanie nr 2 - 3 800,00 zł.
Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedno zadanie muszą zsumować wysokość wadium dla zadań, w których chcą uczestniczyć.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
BGK Oddział w Opolu 36 1130 1219 0026 3006 1820 0006 - środki finansowe powinny wpłynąć na konto Zamawiającego do 18.06.2020 r. do godz. 11:00 pod rygorem odrzucenia oferty.
W tytule przelewu należy podać znak sprawy: ZP/04/2020 oraz nr Zadania.
5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;
b) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
c) Kwotę gwarancji;
d) Termin ważności gwarancji;
e) Zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie lub bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji),
6. Do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wpłaty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporządzony na podstawie art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 128 ze zm.) – nie wymagający podpisu ani stempla).
7. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawcę w innych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do depozytu u Głównego Księgowego w siedzibie Zamawiającego w Opolu ul. Wróblewskiego 46, pok. 10, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.
8. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu.
UWAGA!
Złożenie dokumentu wadialnego w innym miejscu i błędnej formie może spowodować zastosowanie sankcji wynikającej z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
9. Zwrot wadium lub ewentualne ponowne jego wniesienie regulują przepisy art. 46 i art. 184 Pzp.

W ogłoszeniu powinno być:
Oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wystąpią przesłanki wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
1. Oferta Wykonawcy nie zabezpieczona należytą formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
2. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na poszczególne zadania w wysokości:
Zadanie nr 1 - 147 000,00 zł.
Zadanie nr 2 - 3 800,00 zł.
Wykonawca oraz jego pracownicy lub osoby, którym zlecono wykonanie robót/prac (podwykonawcy) nie mogą składać ofert na więcej niż jedno zadanie, ponieważ wystąpi konflikt interesów w myśl art. 24 Ustawy Prawo Budowlane.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
BGK Oddział w Opolu 36 1130 1219 0026 3006 1820 0006 - środki finansowe powinny wpłynąć na konto Zamawiającego do 18.06.2020 r. do godz. 11:00 pod rygorem odrzucenia oferty.
W tytule przelewu należy podać znak sprawy: ZP/04/2020 oraz nr Zadania.
5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;
b) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
c) Kwotę gwarancji;
d) Termin ważności gwarancji;
e) Zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie lub bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji),
6. Do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wpłaty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporządzony na podstawie art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 128 ze zm.) – nie wymagający podpisu ani stempla).
7. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawcę w innych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do depozytu u Głównego Księgowego w siedzibie Zamawiającego w Opolu ul. Wróblewskiego 46, pok. 10, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.
8. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu.
UWAGA!
Złożenie dokumentu wadialnego w innym miejscu i błędnej formie może spowodować zastosowanie sankcji wynikającej z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
9. Zwrot wadium lub ewentualne ponowne jego wniesienie regulują przepisy art. 46 i art. 184 Pzp.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540107047-N-2020 z dnia: 2020-06-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-22, godzina: 11:00.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-24, godzina: 11:00.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
Oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający zatrzyma
wadium, jeżeli wystąpią przesłanki wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium musi
obejmować cały okres związania ofertą. 1. Oferta Wykonawcy nie zabezpieczona należytą
formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 2. Przystępując do przetargu
wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na poszczególne zadania w wysokości: Zadanie
nr 1 - 147 000,00 zł. Zadanie nr 2 - 3 800,00 zł. Wykonawca oraz jego pracownicy lub osoby,
którym zlecono wykonanie robót/prac (podwykonawcy) nie mogą składać ofert na więcej niż
jedno zadanie, ponieważ wystąpi konflikt interesów w myśl art. 24 Ustawy Prawo Budowlane.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących
formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) 4. Wadium
wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK
Oddział w Opolu 36 1130 1219 0026 3006 1820 0006 - środki finansowe powinny wpłynąć na
konto Zamawiającego do 18.06.2020 r. do godz. 11:00 pod rygorem odrzucenia oferty. W tytule
przelewu należy podać znak sprawy: ZP/04/2020 oraz nr Zadania. 5. W przypadku składania
przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną,
bezwarunkową i płatną w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być
wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym
prawem i winna zawierać następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy)
beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej
udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) Określenie wierzytelności, która ma być
zabezpieczona gwarancją; c) Kwotę gwarancji; d) Termin ważności gwarancji; e) Zobowiązanie
gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie
lub bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), 6. Do oferty
należy dołączyć oryginał dowodu wpłaty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne
potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporządzony na podstawie art. 7 ustawy z dnia
29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 128 ze zm.) – nie wymagający
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP406/Preview/e4465f11-247e-471f-918c-eb90af...
3 z 4 2020-06-16 14:38
podpisu ani stempla). 7. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawcę w innych
formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do
depozytu u Głównego Księgowego w siedzibie Zamawiającego w Opolu ul. Wróblewskiego
46, pok. 10, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 8. Nie
dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium
złożonego w innej formie niż w pieniądzu. UWAGA! Złożenie dokumentu wadialnego w
innym miejscu i błędnej formie może spowodować zastosowanie sankcji wynikającej z art. 89
ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 9. Zwrot wadium lub ewentualne ponowne jego wniesienie
regulują przepisy art. 46 i art. 184 Pzp.
W ogłoszeniu powinno być:
Oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający zatrzyma
wadium, jeżeli wystąpią przesłanki wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium musi
obejmować cały okres związania ofertą. 1. Oferta Wykonawcy nie zabezpieczona należytą
formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 2. Przystępując do przetargu
wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na poszczególne zadania w wysokości: Zadanie
nr 1 - 147 000,00 zł. Zadanie nr 2 - 3 800,00 zł. Wykonawca oraz jego pracownicy lub osoby,
którym zlecono wykonanie robót/prac (podwykonawcy) nie mogą składać ofert na więcej niż
jedno zadanie, ponieważ wystąpi konflikt interesów w myśl art. 24 Ustawy Prawo Budowlane.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących
formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) 4. Wadium
wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK
Oddział w Opolu 36 1130 1219 0026 3006 1820 0006 - środki finansowe powinny wpłynąć na
konto Zamawiającego do 24.06.2020 r. do godz. 11:00 pod rygorem odrzucenia oferty. W tytule
przelewu należy podać znak sprawy: ZP/04/2020 oraz nr Zadania. 5. W przypadku składania
przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną,
bezwarunkową i płatną w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być
wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym
prawem i winna zawierać następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy)
beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej
udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) Określenie wierzytelności, która ma być
zabezpieczona gwarancją; c) Kwotę gwarancji; d) Termin ważności gwarancji; e) Zobowiązanie
gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie
lub bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), 6. Do oferty
należy dołączyć oryginał dowodu wpłaty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne
potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporządzony na podstawie art. 7 ustawy z dnia
29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 128 ze zm.) – nie wymagający
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP406/Preview/e4465f11-247e-471f-918c-eb90af...
3 z 4 2020-06-16 14:38
podpisu ani stempla). 7. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawcę w innych
formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do
depozytu u Głównego Księgowego w siedzibie Zamawiającego w Opolu ul. Wróblewskiego
46, pok. 10, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 8. Nie
dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium
złożonego w innej formie niż w pieniądzu. UWAGA! Złożenie dokumentu wadialnego w
innym miejscu i błędnej formie może spowodować zastosowanie sankcji wynikającej z art. 89
ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 9. Zwrot wadium lub ewentualne ponowne jego wniesienie
regulują przepisy art. 46 i art. 184 Pzp.
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Projektowanie
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń, nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 45000000, 45111220, 45262522, 45300000, 45310000, 45315300, 45320000, 45324000, 45330000, 45331100, 45332000, 45332200, 45332400, 71247000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń , nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10442273 2024-04-26
godz. 11:00
Łódzkie WZ-091-53/24 Modernizacja budynku podstacji trakcyjnej Chocianowice PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Modernizacja budynku podstacji trakcyjnej Chocianowice Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia...
10431516 2024-04-29
godz. 09:00
Śląskie Część 1: ZADANIE NR 1: Budowa zaplecza sportowego wraz z przebudową bieżni lekkoatletycznej oraz infrastruktury stadionu sportowego w Łazach przy ul. Wiejskiej.A. OPIS – ZADANIE NR 1...
10429624 2024-04-29
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja Wąbrzeskiego Domu Kultury. Część 1: Część I zamówienia - Roboty budowlane polegające ma modernizacji Wąbrzeskiego Domu KulturyZakres prac obejmuje w szczególności:...
10433588 2024-04-29
godz. 11:00
Mazowieckie Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:Branża budowlana:• remont (wewnątrz) budynku ośrodka zdrowia (pomieszczenia wg ...
10405740 2024-04-30
godz. 09:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach realizacji projektu pn. „Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii”, zgodnie z...
10439141 2024-04-30
godz. 09:00
Mazowieckie „Opracowanie projektu budowanego wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego dla budowy gazociągu niskiego ciśnienia DN 90 PE w miejscowości Zielona Góra, ul. Dworcowa dz. 2/78, 2/35, 2/7...
10395737 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie oceny stanu technicznego budowli wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oceny stanu technicznego i stanu budowli hydrotechnicznych (Ust...
10450825 2024-05-07
godz. 11:00
Śląskie Remont Hali Technologicznej w celu utworzenia „Studenckiego Centrum Kreatywności”. Znak sprawy: IA1.284.6.2024.MW Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: • rozbiór...
10403345 2024-05-08
godz. 08:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa gazociągu wysokiego ciśnienia DN 500 MOP ...
10458309 2024-05-09
godz. 09:00
Dolnośląskie Modernizacja budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Sycowie 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na realizacji zadania pn. Modernizacji budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Syco...