Przetarg 7251963 - Przebudowa pałacu Radolińskich w Jarocinie” oraz...

   
Analizuj Zamówienie 7251963 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-12-24
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa pałacu Radolińskich w Jarocinie” oraz „Wykonanie ekspozycji stałej Muzeum Regionalnego w Jarocinie” w ramach zadanie in
westycyjnego pn. „Rewitalizacja, konserwacja, renowacja i adaptacja zabytkowego założenia pałacowo-parkowego w Jarocinie
Numer referencyjny: ZP/1/2019

5.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Pałacu Radolińskich w Jarocinie (etap I) oraz wykonanie ekspozycji stałej Muzeum Regionalnego w Jarocinie (etap II).
5.1.1. Etap I - przebudowa Pałacu Radolińskich w Jarocinie:
1) adaptacja pomieszczeń piwnicznych, parteru oraz części piętra na sale muzealne,
2) zagospodarowanie części poddasza na salę lekcyjną dla szkoły muzycznej,
3) odtworzenie pierwotnej amfilady łączącej obecną aulę z pomieszczeniami znajdującymi się obok niej,
4) odtworzenie pierwotnego przejścia pomiędzy skrzydłami pałacu przy pomieszczeniu sejfu na parterze,
5) wbudowanie windy przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych,
6) montaż platform schodowy dla osób niepełnosprawnych,
7) przebudowa toalet na parterze,
8) wykonanie systemu wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń przeznaczonych pod działalność muzeum,
9) wykonanie nowej instalacji elektrycznej w części budynku przeznaczonego pod działalność muzeum,
10) częściowa przebudowa instalacji wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wykonania nowych instalacji ciepła technologicznego, wentylacji i klimatyzacji,
11) remont pomieszczeń i aranżację wnętrza na potrzeby organizacji wystawy i siedziby muzeum,
12) wykonanie adaptacji akustycznej sali koncertowej (aktualnej auli pałacu) oraz montaż systemów multimedialnych,
13) wykonanie instalacji okablowania strukturalnego, telewizyjnego systemu dozorowego oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w części pałacu przeznaczonej pod działalność muzeum.
5.1.2. Etap II - wykonanie i uruchomienie ekspozycji stałej Muzeum Regionalnego w Jarocinie wg gotowego projektu wraz z dostawą niezbędnego sprzętu, wyposażenia i oprogramowania:
1) wykonanie robót remontowych, wykończeniowych i instalacyjnych (do sieci wykonanych w I etapie),
2) zakup, dostawa i montaż mebli, sprzętu oraz urządzeń i systemów AVi IT, instalacja artefaktów, modeli, inne instalacje artystyczne i interaktywne wg projektu, wraz z przeniesieniem praw autorskich majątkowych oraz udzielenie licencji także do materiałów źródłowych niezbędnych do przygotowania treści ekspozycji a nie będących częścią zbiorów Zamawiającego,
3) zakup, dostawa i instalacja oprogramowania ora systemów sterowania urządzeniami i zarządzania wystawą,
4) zaprojektowanie systemu informacji i identyfikacji wizualnej oraz wdrożenie go na etapie wykonywania poszczególnych elementów aranżacji i scenografii wystawy, wraz z przeniesieniem praw autorskich majątkowych oraz udzielenie licencji także do materiałów źródłowych niezbędnych do przygotowania systemu, a nie będących częścią zbiorów Zamawiającego,
5) opracowanie i wykonanie kontentu do urządzeń multimedialnych wg wytycznych opracowanych w scenariuszu wystawy, wraz z przeniesieniem praw autorskich majątkowych oraz udzielenie licencji także do materiałów źródłowych niezbędnych do przygotowania treści kontentu multimedialnego, a nie będących częścią zbiorów Zamawiającego,
5.1.3. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do:
1) sporządzenia dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu, ekspozycji stałej, instalacji i urządzeń powstałych i zamontowanych w ramach Zamówienia oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego,
2) dokonania skutecznego zgłoszenia zakończenia budowy oraz doprowadzenie do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu.

5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
5.2.1. Główny przedmiot:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
5.2.2. Dodatkowe przedmioty:
45262522-6 Roboty murarskie
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 Roboty malarskie
45323000-7 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
45431000-7 Kładzenie płytek
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
30200000-1 Urządzenia komputerowe
32322000-6 Urządzenia multimedialne
39154000-6 Sprzęt wystawowy
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
32417000-9 Sieci multimedialne
31611000-2 Zestawy instalacji elektrycznej
31500000-1Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32321300-2 Materiały audiowizualne
48780000-9 Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywania i zawartością
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
51000000-9 Usługi instalowania
79930000-2 Specjalne usługi projektowe
79822500-7 Usługi projektów graficznych
72212520-0 Usługi opracowywania oprogramowywania multimedialnego
92110000-5 Produkcja filmów kinowych i wideo oraz podobne usługi
5.3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Dokumentacja projektowa opracowana odrębnie dla dwóch etapów:
5.3.1. dla etapu I: przebudowa Pałacu Radolińskich w Jarocinie, składająca się z 5-ciu części:
1) branża budowalna,
2) branża sanitarna,
3) branża elektryczna,
4) branża akustyczna,
5) branża teletechniczna.
5.3.2. dla etapu II: wykonanie i uruchomienie ekspozycji stałej Muzeum Regionalnego w Jarocinie wg gotowego projektu wraz z dostawą niezbędnego sprzętu, wyposażenia i oprogramowania, składająca się z 4 części:
1) scenografia - opis założeń:
scenariusz wystawy,
scenografia rzuty.
2) oświetlenie,
3) system audiowizualny:
systemy audiowizualne – schematy,
rozmieszczenie stanowisk multimedialnych.
4) treści multimedialne – opis kontentu dla stanowisk multimedialnych.
5.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera również Tom IV SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
5.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ponadto Tom V SIWZ Kosztorysy ofertowe do każdej z poszczególnych części - branż dokumentacji projektowej, opracowane odrębnie dla dwóch etapów:
5.4.1. dla etapu I:
1) Kosztorys ofertowy roboty remontowe i renowacyjne
2) Kosztorys ofertowy instalacje sanitarne
3) Kosztorys ofertowy instalacje elektryczne
4) Kosztorys ofertowy adaptacja akustyczna
4a.) Kosztorys ofertowy nagłośnienie, systemy multimedialne
5) Kosztorys ofertowy instalacje niskoprądowe, teletechnika
5.4.2. dla etapu II:
1) Kosztorys ofertowy scenografia,
2) Kosztorys ofertowy oświetlenie,
3) Kosztorys ofertowy systemy audiowizualne,
4) Kosztorys ofertowy treści multimedialne.

5.6. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy.
5.7. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:


5.7.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia. Wyżej wymienione prace obejmują:
- roboty remontowe i wykończeniowe,
- roboty instalacyjne elektryczne,
- roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
- instalowanie infrastruktury teletechnicznej,
- montaż urządzeń i wyposażenia.
Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie których Wykonawca wykaże, że ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz co do zasady nie ma on zastosowania do kierownika budowy, kierowników robót i kierownika projektu. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z przedmiotem niniejszej umowy.
5.7.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.7.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
5.7.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.7.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy,
5.7.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.7.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w pkt. 5.7.1. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.7.1. czynności.
5.7.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5.8. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Warunkiem stosowania rozwiązań równoważnych jest pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich odpowiednikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.9. Podwykonawstwo:
a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia,
b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy,
c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540009994-N-2020 z dnia: 2020-01-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
branża Budowlana - obiekty, Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża obiekty zabytkowe, obiekty użyteczności publicznej, komputery, serwery, oprogramowanie komputerowe, meble i akcesoria, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 30200000, 31500000, 31611000, 32321300, 32322000, 32417000, 39150000, 39154000, 45262522, 45310000, 45311000, 45312000, 45323000, 45324000, 45331000, 45430000, 45431000, 45442100, 45453000, 48000000, 48780000, 51000000, 72212520, 79822500, 79930000, 92110000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe , obiekty użyteczności publicznej , komputery, serwery , oprogramowanie komputerowe , meble i akcesoria , sprzęt rtv, multimedia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10365955 2024-04-16
godz. 10:00
Dolnośląskie BZP.2712.3.2024.ECS Remont elewacji od strony Odry wraz z wymianą stolarki okiennej budynku WF przy ul. Św. Jadwigi 3/4, we Wrocławiu”. 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana...
10375688 2024-04-18
godz. 10:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn. „Modernizacja i rozbudowa infrastruktury informatycznej dla PSZOK-ów i Instalacji Komunalnej w celu dostosowania jej do aktualnych standardów i w...
10333127 2024-04-18
godz. 14:00
Zachodniopomorskie Wykonanie prac konsekratorskich i restauratorskich oraz robót budowlanych w ramach inwestycji pn. Remont budynku przy ul. Niepodległości w Łobzie,dofinansowanych z Rządowego Programu Od...
10334933 2024-04-18
godz. 15:00
Mazowieckie Remont zabytkowego budynku kościoła parafii św. Mikołaja Biskupa w Krześlinie.
10365914 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa oraz wdrożenie systemu monitorowania cyberbezpieczństwa (SIEM) oraz świadczenie usługi monitorowania cyberbezpieczeństwa (SOC) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie...
10330792 2024-04-24
godz. 11:00
Świętokrzyskie „Poprawa jakości funkcjonowania komunikacji publicznej poprzez unowocześnianie infrastruktury Kieleckiej Karty Miejskiej – ETAP I – Dostawa serwerów na potrzeby prawidłowego funkcj...
10370945 2024-04-24
godz. 12:00
Łódzkie Przedmiotem niniejszego postępowania jest Dostawa, konfiguracja i wdrożenie infrastruktury IT na potrzeby projektu Medical University of Lodz- Digital Medicine Center (MULDiMediC)-zgodnie ...
10365792 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Wdrożenie Nowego Systemu Centralnego obsługującego instalację wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie Nowego Systemu Centralnego (...
10380240 2024-04-29
godz. 00:00
Wielkopolskie KONSERWACJA I RESTAURACJA POLICHROMII W KAPLICY ŚW. KAZIMIERZA W KOŚCIELE PW. ŚW. APOSTOŁÓW PIOTRA I PAWŁA W STARYM MIEŚCIE Przedmiotem zamówienia jest konserwacja ołtarza i polichr...
10381576 2024-04-30
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w ramach zadania pn. „Klasztorne - remont dachu wraz z częściową przebudową jego konstrukcji w budynku ko...