Przetarg 7484143 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania poddasza...

   
Analizuj Zamówienie 7484143 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-15
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na świetlicę środowiskową w budynku byłego Gimnazjum Gminnego w
Perlejewie
Numer referencyjny: GP.271.1.7.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na świetlicę środowiskową w budynku byłego Gimnazjum Gminnego w Perlejewie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Dla przedmiotowego zamówienia wykonawcy winni wykorzystać zakres odpowiadający przedmiotowej SIWZ.
Rozwiązania równoważne: W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy PZP oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
Zamawiający, w dniu zamieszczenia niniejszej SIWZ, na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę (brutto): 640.747,00 PLN
Podanie powyższej kwoty nie stanowi naruszenia art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, bowiem bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poinformuje wykonawców o kwocie, jaką przeznaczy na sfinansowanie zamówienia.
Warunki realizacji robót:
2. Roboty będą wykonywane w dni powszednie przy aprobacie Zamawiającego.
3. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest opracowanie i dostarczenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane: art. 21a (Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.).
4. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego.
5. Kierownik (budowy) robót powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
6. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. (Dz.U. z 2003 r., Nr 47, poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
7. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania.
8. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu.
9. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego.
10. Wykonawca oświadcza, iż zawarł na czas obowiązywania umowy, umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub ubezpieczenie kontraktu na okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż cena ofertowa brutto. W przypadku przedłużenia czasu realizacji remontu Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia ubezpieczenia, przedstawiając kopię tych dokumentów przed wygaśnięciem poprzedniej umowy ubezpieczenia.
11. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. Odpady – surowce wtórne (żelazo, miedź, mosiądz, itp.), należy przekazać do skupu złomu. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt.
12. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt.
13. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.), zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia minimum jednej osoby wykonującej w szczególności czynności: roboty wykończeniowe, przy czym:
13.1 W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy.
13.2 Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. Kopia umowy/umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
13.3 W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie zanonimizowanych umów o pracę z tymi osobami.
13.4 Na każde żądanie Zamawiającego – w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania – Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w niniejszym SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców.
13.5 Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 13.3 i 13.4 stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
13.6 Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne, posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio - w pkt 13.3 i 13.4 powyżej oraz w SIWZ.
14 Planowane zebranie Wykonawców odbędzie się w dniu: 25.05.2020 r. o godz. 10:00 na terenie planowanej inwestycji.
15 W sprawie zebrania należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną: pracownik Zamawiającego - p. Jarosław Oksztul - tel. 856578515 w. 23.
Zebranie, o którym mowa powyżej, nie jest zebraniem wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 ustawy Pzp.
Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobą nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które nasuną się w trakcie jak i po zebraniu wykonawców należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 39715200, 44220000, 44411000, 45111300, 45210000, 45261000, 45261210, 45262100, 45262300, 45262310, 45262500, 45311000, 45321000, 45324000, 45330000, 45331210, 45400000, 45422000, 45431000, 45432113, 45442100, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10318861 2024-04-05
godz. 09:00
Małopolskie Zespół Szkół Specjalnych Nr 11, al. Dygasińskiego 25 - budowa sali rehabilitacyjno-sportowej. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali rehabilitacyjno-sportowej przy Zespole Szkół...
10309653 2024-04-05
godz. 09:00
Pomorskie Budowa kancelarii podwójnej leśnictw w Gogolewku Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na budowie kancelarii podwójnej leśnictw o powierzchni użytkow...
10342280 2024-04-08
godz. 11:00
Małopolskie Rozbudowa i przebudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Dolnej w związku z budową sali gimnastycznej. 1. Budowa sali gimnastycznej realizowana jest jako rozbudowa (przebu...
10371231 2024-04-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury. . Opis przedmiotu zamówienia:Miejscowość OkulicePrzedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjne...
10325260 2024-04-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pracownię audiowizualną wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbu...
10345701 2024-04-11
godz. 11:00
Małopolskie Rozbudowa WDK w Czarnochowicach 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie rozbudowy Wiejskiego Domu Kultury w Czarnochowicach o dodatkowe skrzydło, które zawiera pomieszczenia dla OSP,...
10341940 2024-04-12
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku PdOZ z adaptacją pomieszczeń po byłej PID na potrzeby służbowe Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie w formule zaprojektuj i wybud...
10366639 2024-04-12
godz. 09:00
Dolnośląskie Przebudowa budynku B Delegatury Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Jeleniej Górze, ul. Okopowa 6 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu realizację zadani...
10307101 2024-04-16
godz. 08:30
Pomorskie Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Jana Matejki 1 w Pruszczu Gdańskim Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót oraz wszelkich dostaw lub usług, zgodne z opisem przed...
10324989 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie "Budowa budynku szkoły podstawowej przy ul. Hennela/Silnikowej w Warszawie - 3 etap", w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zespołu szkolno-przedszkolnego w rejonie ul. Hennela". ...