Przetarg 7913438 - PRZEBUDOWA KOMPLEKSU BOISK PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W...

   
Analizuj Zamówienie 7913438 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-31
przedmiot ogłoszenia
PRZEBUDOWA KOMPLEKSU BOISK PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W MIEJSCOWOŚCI JASTRZĘBIA GMINA CIĘŻKOWICE
Numer referencyjny: GI.271.6
6.2020

Zamówienie obejmuje:
1) Przebudowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 34,0m x 51,0m o powierzchni 1734m2 w tym:
a) podbudowa przepuszczalna , drenaż
b) nawierzchnia do piłki nożnej – sztuczna trawa
Wymagane minimalne parametry techniczne dla sztucznej trawy :
- sztuczna trawa posiadająca raport techniczny potwierdzający spełnienie wymagań FIFA Quality Concept for Football Turf oraz potwierdzający spełnienie parametrów (wytrzymałość łączenia klejonego po starzeniu, wyrywanie pęczka po starzeniu, przepuszczalność wody przez kompletny system) wg wytycznych FIFA
- wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa
- wypełnienie traw– piasek kwarcowy , granulat EPDM (syntetyczny),
- typ włókna: monofil
- skład chemiczny włókna: polietylen
- ciężar włókna: min. 8.800 Dtex,
- gęstość trawy: min. 100 600 włókien /m2
c) obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska
d) wyposażenie:
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach – 2 sztuki
- siatki do bramek – 2 sztuki
2) Przebudowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa:
a) Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego:
Technologia typu EPDM – nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. Nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
Parametry nawierzchni poliuretanowej: zgodne z normą PN-EN 14877:2014.
b) wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy – 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm – 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości – 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach – 2 sztuki
c) wyposażenie siatkowej i tenisa
- słupki do siatkówki , aluminiowe, (badminton, , siatkówka) – 2 sztuki
- siatka do siatkówki – 1 sztuka
- krzesło sędziowskie - 1 sztuka
- słupki do tenisa ziemnego aluminiowe – 2 sztuki
- siatka do tenisa ziemnego – 1 sztuka
3) Ogrodzenie terenu, piłkochwyty, stojak rowerowy.
4) Ciągi komunikacyjne
Ciągi komunikacyjne– kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym.
2.6. Bieżnia i skocznia w dal
Technologia typu EPDM – nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. Nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
Roboty należy wykonać zgodnie dokumentacją opisaną ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ – PROJEKT BUDOWLANY ORAZ ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (STWIORB).
Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego.
2. Wykonawca zapewni transport materiałów pochodzących z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 6 km.
3. Szczegółowy opis robót zawierają: Projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz przedmiary robót stanowiące integralną część SIWZ. Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy służąc do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia ale nie są podstawą do wyliczenia ceny.
4. Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadających wymagane atesty
i certyfikaty, które będą wymagane do przedstawienia Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
5. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, lecz
o parametrach nie gorszych niż te które zostały szczegółowo opisane w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ – PROJEKTY BUDOWLANY ORAZ ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (STWIORB).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. UWAGA: W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach, wyłącznie za zgodą Zamawiającego - na etapie realizacji zamówienia – w przypadku ukazania się na rynku materiałów nowocześniejszych, o lepszych właściwościach i parametrach, Zamawiający dopuszcza możliwość ich zastosowania w zamian za materiały zaproponowane w ofercie.
Jednak zmiana ta nie może wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia, przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu.
Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której istotne postanowienia stanowią załącznik nr 11 do SIWZ.
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako ryczałtowe,
a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny oferty na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac opisano dalej.
7. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Ministerstwa Sportu w ramach programu Sportowa Polska 2020.
8. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP:
1) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016, poz. 666 ze zm.) w tym, osoby wykonujące bezpośrednio na budowie roboty branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, tj.:
Pracowników niższego szczebla technicznego – odpowiedzialnych za organizowanie
i realizację robót budowlanych:
a) Majster - wykonywanie prac polegających na:
wytyczeniu elementów budowlanych,
organizacji pracy sił własnych i podwykonawców,
nadzorze nad prowadzonymi robotami branżowymi,
bieżącej kontroli kosztów i jakość prowadzonych robót,
wspomaganiu Kierownika Robót w organizacji, prowadzeniu i rozliczaniu robót,
bieżącej kontroli zużycia materiałów
kontroli sprzętu
b) Brygadzista - wykonywanie prac polegających na:
− sprawowaniu nadzoru nad podległą grupą pracowników fizycznych,
− podziale zadań w zespole oraz kontroli ich realizacji,
− wsparciu merytorycznym pracowników
Pracowników fizycznych – bezpośrednio wykonujących roboty budowlane oraz proste prace budowlane.
Pozostali robotnicy budowlani i inne osoby wykonujące wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych tzw. pracownicy fizyczni.
Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót oraz osób świadczących usługi na budowie w ramach własnej działalności gospodarczej (np. osoby wykonujące transport, operatorzy koparek).
9. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na:
a. Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 4 do SIWZ,
b. Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj.
wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa w ust 9 pkt 1, ze wskazaniem stanowisk i czynności, oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z podaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
Wykonawca pozostaje administratorem danych osobowych udostępnianych
w związku z realizacją umowy.
Nieprzedstawienie we wskazanym terminie ww. dokumentów, bądź przedstawienie dokumentów niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie
z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
c. Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego
w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj.
wykaz pracowników Wykonawcy i/lub Podwykonawców, o których mowa w ust ust. 9 pkt 1 , ze wskazaniem stanowisk i czynności oraz oświadczenie Wykonawcy i/lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
oraz na wezwanie Zamawiającego, poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia (których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy) wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony).
Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników oraz z zachowaniem zasad zapewniających ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; dla osób mających wykonywać te czynności.
W związku z faktem, iż umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów wskazanych powyżej.
Wykonawca pozostaje administratorem danych osobowych udostępnianych
w związku z realizacją umowy.
d. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień
w powyższym zakresie.
10. W przypadku niedopełnienia wymogu zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy lub niedopełnienia wymogów związanych z wykazaniem spełniania tego obowiązku zgodnie z wymogami SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości
1000,00 zł za każdy przypadek stwierdzenia powyższego uchybienia w stosunku do pojedynczego pracownika,
11. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy i naliczeniem kar umownych.
12. Wykonawca zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu umowy Pracownicy wykonujący roboty zostaną przeszkoleni w zakresie przepisów BHP oraz przepisów o ochronie danych osobowych i RODO.
13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
14. Zmiana osób wskazanych przez Wykonawcę będzie możliwa w następującej sytuacji:
a) na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania przez niego prac;
b) na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami.
15. Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego w formie pisemnej o zmianie pracownika wykonującego prace w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia takiej zmiany.
W przypadku dokonania takiej zmiany Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia, iż osoba ta spełnia wymagania określone w SIWZ
16. Zmiana pracownika wykonującego prace w ramach realizacji przedmiotu umowy skutkuje zmianą Wykazu Pracowników wykonujących prace i nie wymaga zawierania przez Strony aneksu do umowy.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu stanowią załączniki:
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ – PROJEKTY BUDOWLANY,
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ - SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (STWIORB),
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ – PRZEDMIARY ROBÓT.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540401934-N-2021 z dnia: 2021-01-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Wymagane minimalne parametry techniczne dla sztucznej trawy :
- sztuczna trawa posiadająca raport techniczny potwierdzający spełnienie wymagań FIFA Quality Concept for Football Turf oraz potwierdzający spełnienie parametrów (wytrzymałość łączenia klejonego po starzeniu, wyrywanie pęczka po starzeniu, przepuszczalność wody przez kompletny system) wg wytycznych FIFA
- wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa
- wypełnienie traw– piasek kwarcowy , granulat EPDM (syntetyczny),
- typ włókna: monofil
- skład chemiczny włókna: polietylen
- ciężar włókna: min. 8.800 Dtex,
- gęstość trawy: min. 100 600 włókien /m2

W ogłoszeniu powinno być:
Wymagane minimalne parametry techniczne dla sztucznej trawy:
- sztuczna trawa posiadająca raport techniczny potwierdzający spełnienie wymagań FIFA Quality Concept for Football Turf oraz potwierdzający spełnienie parametrów (wytrzymałość łączenia klejonego po starzeniu, wyrywanie pęczka po starzeniu, przepuszczalność wody przez kompletny system) wg wytycznych FIFA
- wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa
- wypełnienie traw– piasek kwarcowy , granulat EPDM (syntetyczny w kolorze zielonym),
- typ włókna: monofil 100%
- grubość włókna min. 270 µm
- skład chemiczny włókna: polietylen
- ciężar włókna: min. 12.000 Dtex,
- gęstość trawy: min. 100 600 włókien /m2
- siła wyrywania pęczka min. 50 N,
- wodoprzepuszczalność min. 3000 mm/h



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
2) Przebudowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa:
W ogłoszeniu powinno być:
2) Przebudowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,11m x 32,00 m o powierzchni 611,52m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6)
W ogłoszeniu jest:
2.Dokumenty dotyczące nawierzchni z poliuretanu
a) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2014., lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie z poliuretanu potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni,
b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta,
c) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni,
d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

W ogłoszeniu powinno być:
2. Dokumenty dotyczące nawierzchni z poliuretanu
a) Certyfikat lub deklaracja zgodności lub wyniki badań na zgodność z normą PN-EN 14877:2014-02 potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni,
b) wyniki badań na zgodność z normą DIN 18035-6:2014 (bezpieczeństwo ekologiczne – zawartość związków chemicznych),
c) wyniki badań WWA z określeniem kl. 1,
d) atest higieniczny PZH,
e) Karta techniczna + autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.01.2021, godzina: 09:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540406271-N-2021 z dnia: 2021-01-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Wymagane minimalne parametry techniczne dla sztucznej trawy :
-sztuczna trawa posiadająca raport techniczny potwierdzający spełnienie wymagań FIFA Quality Concept for Football Turf oraz potwierdzający spełnienie parametrów (wytrzymałość łączenia klejonego po starzeniu, wyrywanie pęczka po starzeniu, przepuszczalność wody przez kompletny system) wg wytycznych FIFA
- wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa
- wypełnienie traw– piasek kwarcowy , granulat EPDM (syntetyczny w kolorze zielonym),
- typ włókna: monofil 100%
- grubość włókna min. 270 µm
- skład chemiczny włókna: polietylen
- ciężar włókna: min. 12.000 Dtex,
-gęstość trawy: min. 100 600 włókien /m2
- siła wyrywania pęczka min. 50 N,
-wodoprzepuszczalność min. 3000 mm/h

W ogłoszeniu powinno być:
Wymagane minimalne parametry techniczne dla sztucznej trawy :
-sztuczna trawa posiadająca raport techniczny potwierdzający spełnienie wymagań FIFA Quality Concept for Football Turf oraz potwierdzający spełnienie parametrów (wytrzymałość łączenia klejonego po starzeniu, wyrywanie pęczka po starzeniu, przepuszczalność wody przez kompletny system) wg wytycznych FIFA
-wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa
- wypełnienie traw– piasek kwarcowy , granulat EPDM (syntetyczny - pierwotny w kolorze zielonym),
-typ włókna: monofil 100%
-grubość włókna min. 270 µm
-skład chemiczny włókna: polietylen
-ciężar włókna: min. 12.000 Dtex,
-gęstość trawy: min. 100 600 włókien /m2
-siła wyrywania pęczka min. 50 N,
-wodoprzepuszczalność min. 3000 mm/h



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 22.01.2021, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 26.01.2021, godzina: 09:00
branża Drogownictwo
podbranża boiska
kody CPV 45212220
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: boiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10313297 2024-04-03
godz. 12:00
Wielkopolskie Budowa kompleksu lekkoatletycznego w Koźminie Wielkopolskim Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu lekkoatletycznego przy ulicy Kopernika w Koźminie Wielkopolskim. W skład komplek...
10335037 2024-04-09
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja infrastruktury sportowej na stadionie miejskim w Dobrzanach”, na terenie dz. nr 29, 30, 32 i 35 o...
10380075 2024-04-16
godz. 09:00
Małopolskie Modernizacja boiska w Nowej Wsi. Zakres zadania obejmuje prace wskazane w dokumentacji postępowania RI.271.1.9.2024.ANGI **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowa...
10371740 2024-04-24
godz. 09:00
Dolnośląskie Nazwa przedmiotu zamówienia: „Rozwój infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w gminie Miękinia – etap II”Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa kompleksu rekreacyjno-sp...
10432194 2024-04-29
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni boiska przy Publicznej Szkole Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 1 im. Zofii Nałkowskiej w Kobyłce. Szczegółowy opis przedmiot...
10440459 2024-04-30
godz. 10:00
Lubuskie Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz siłowni zewnętrznej STREET WORKOUT przy LO w Międzyrzeczu wraz z towarzyszącym zagospodarowaniem ternu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budow...
10452501 2024-05-02
godz. 10:30
Opolskie Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w t...
10447589 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest: Część I: Wykonanie, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanyc...
10453963 2024-05-07
godz. 09:00
Wielkopolskie Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych – etap II Przedmiotem inwestycji jest przebudo...
10464248 2024-05-09
godz. 12:00
Mazowieckie „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko - Orlik 2012” przy Zespole Szkół Nr 1 w Płocku 1” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na moder...