Przetarg 11094667 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku...

   
Analizuj Zamówienie 11094667 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-02-14
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowe
go Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku wraz wewnętrznymi instalacjami: wodną, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji opadowej, c.o. gazową i elektryczną, zewnętrznymi instalacjami: kanalizacji sanitarnej, kanalizacji opadowej i elektryczną, z zagospodarowaniem terenu i rozbiórką części istniejącego muru na działce nr 108/7 obr. 0011 Ptasia Góra w Kłodzku, przy ul. Wyspiańskiego 2N na potrzeby funkcji administracyjnej dla pracowników oddziału OIP w Kłodzku.2. Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie w budynku wpisanym do ewidencji zabytków, tym samym roboty budowlane będą realizowane zgodne z wydanymi zaleceniami konserwatorskimi. W ramach przedmiotowej inwestycji zostaną wykonane prace polegające m.in. na:1) rozbiórce muru tzw. „spacerniaka”;2) montażu podnośnika dla osób niepełnosprawnych na zewnątrz budynku;3) remoncie schodów zewnętrznych;4) odtworzeniu istniejącej stolarki okiennej;5) przebudowie drzwi wejściowych, tj. zamurowaniu istniejącego okna i drzwi powstałych wtórnie i zastąpienie ich nową stolarką drzwiową z naświetlem;6) przebudowie wewnątrz budynku wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych od środka;7) montażu windy wewnątrz obiektu;8) wymianie pokrycia dachowego na imitację łupka;9) montażu jednostek zewnętrznych klimatyzacji i pomp ciepła na podkonstrukcji stalowej na terenie działki;10) remoncie elewacji polegającym na: oczyszczeniu elewacji; wykonaniu nowych spoin spójnych kolorystycznie ze spoinami historycznymi; wzmocnieniu cegieł i ich ewentualnej miejscowej wymianie przy zastosowaniu cegieł identycznych względem wymiarów i kolorystyki z cegłami historycznymi; wymianie uszkodzonych kształtek parapetowych na nowe identyczne z oryginałem; usunięciu odspojonych tynków i tynków wtórnych; wykonanie nowych tynków wapienno-trasowych oraz tynków renowacyjnych o fakturze identycznej z zachowanymi tynkami historycznymi; malowaniu elewacji tynkowanych;11) wyposażeniu obiektu w wewnętrzne instalacje: wodną, kanalizacji sanitarnej, gazową, c.o. z pompy ciepła wspomaganej kotłem gazowym, wentylacji mechanicznej z rekuperacją, elektryczną i odgromową wraz z niezbędnymi urządzeniami technicznymi.12) wykonaniu wiaty śmietnikowej, podkonstrukcji na urządzenia techniczne oraz miejsce ze złączem do ładowania pojazdów elektrycznych (złącze na ścianie budynku).PARAMETRY TECHNICZNE OBIEKTU:Powierzchnia zabudowy: 246,30 m2,Powierzchnia użytkowa: 492,84 m2Kubatura obiektu: 3386,20 m33. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na nie następujące dokumenty:1) Opis przedmiotu zamówienia (informacje ogólne)2) Dokumentacja projektowa, w tym: PROJEKT BUDOWLANY, W TYM: PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU ORAZ PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY PROJEKT TECHNICZNY BRANŻY ARCHITEKTONICZNEJ TOM II PROJEKT TECHNICZNY BRANŻA KONSTRUKCYJNA TOM III PROJEKT TECHNICZNY BRANŻY SANITARNEJ, TOM IIIa PROJEKT TECHNICZNY PRZYŁĄCZA WOD.-KAN., TOM IV PROJEKT TECHNICZNY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ PROJEKT WYKONAWCZY TOM Ia PROJEKT BRANŻY ARCHITEKTONICZNEJ, PROJEKT WYKONAWCZY TOM I PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU, TOM II PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA KONSTRUKCYJNA, TOM III PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻY SANITARNEJ, TOM IIIa PROJEKT WYKONAWCZY PRZYŁĄCZA WOD.-KAN., TOM IV PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ wraz z PROJEKTEM-INSTRUKCJĄ BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO, SCENARIUSZEM POŻAROWYM I MATRYCĄ STEROWAŃ URZĄDZEŃ PPOŻ,,3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych,4) Przedmiary robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej,5) Decyzja nr 84/I/B/2024 pozwolenie na budowę z dnia 30 października 2024 r.,6) Uzgodnienie konserwatorskie znak W/N.5183.3625.2024.AM z dnia 04.11.2024 r.7) Postanowienie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 528/2024 r. z dnia 23.10.2024 r.

WR-POR-A.213.42.2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00119597/01 z dnia: 2025-02-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-04 10:00
Po zmianie:
2025-03-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-04 11:00
Po zmianie:
2025-03-06 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-02
Po zmianie:
2025-04-04


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00130565/01 z dnia: 2025-03-04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę,
co najmniej 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych)
4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda:
 miała wartość minimum 4 000 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych),
 polegała na przebudowie lub remoncie budynku ujętego
w ewidencji zabytków, bądź w obszarze ochrony archeologicznej, o kubaturze nie mniejszej niż 3 000 m3 (kubatura ta dotyczy ku-batury budynku, który został wykonany w ramach jednej roboty budowlanej), w tym co najmniej jedna dotyczyła budynku użyteczności publicznej.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia
i skierują do jego realizacji:
a) jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Dyrektora/Kierownika Kontraktu), która w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert była Dyrektorem/Kierownikiem Kontraktu przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych z których każda:
 miała wartość minimum 4 000 000,00 zł brutto (słownie: czte-ry miliony złotych).
 polegała na przebudowie lub remoncie budynku ujętego
w ewidencji zabytków, bądź w obszarze ochrony archeologicznej, o kubaturze nie mniejszej niż 3 000 m3 (kubatura ta dotyczy kubatury budynku, który został wykonany w ramach jednej roboty budowlanej), w tym co najmniej jedna dotyczyła budynku użyteczności publicznej.
b) jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, która w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert była Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót w branży konstrukcyjno - budowlanej przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych, z których każda:
 miała wartość minimum 4 000 000,00 zł brutto (słownie: czte-ry miliony złotych).
 polegała na przebudowie lub remoncie budynku
ujętego w ewidencji zabytków, bądź w obszarze ochrony
archeologicznej, o kubaturze nie mniejszej niż 3 000 m3
(kubatura ta dotyczy kubatury budynku, który został wykonany
w ramach jednej roboty budowlanej), w tym co najmniej jedna dotyczyła budynku użyteczności publicznej.
c) jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika robót sanitarnych) posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
d) jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika robót elektrycznych) posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
e) jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika robót telekomunikacyjnych) posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę,
co najmniej 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych)
4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda:
 miała wartość minimum 4 000 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych),
 polegała na przebudowie lub remoncie budynku ujętego
w ewidencji zabytków, bądź w obszarze ochrony archeologicznej, bądź w obszarze ochrony konserwatorskiej, o kubaturze nie mniejszej niż 3 000 m3 (kubatura ta dotyczy kubatury budynku, który został wykonany w ramach jednej roboty budowlanej), w tym co najmniej jedna dotyczyła budynku użyteczności publicznej.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
a) jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Dyrektora/Kierownika Kontraktu), która w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert była Dyrektorem/Kierownikiem Kontraktu przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych z których każda:
 miała wartość minimum 4 000 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych).
 polegała na przebudowie lub remoncie budynku ujętego
w ewidencji zabytków, bądź w obszarze ochrony archeologicznej, bądź w obszarze ochrony konserwatorskiej, o kubaturze nie mniejszej niż 3 000 m3 (kubatura ta dotyczy kubatury budynku, który został wykonany w ramach jednej roboty budowlanej), w tym co najmniej jedna dotyczyła budynku użyteczności publicznej.
b) jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, która w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert była Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót w branży konstrukcyjno - budowlanej przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych, z których każda:
 miała wartość minimum 4 000 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony złotych).
 polegała na przebudowie lub remoncie budynku ujętego w ewidencji zabytków, bądź w obszarze ochrony archeologicznej, bądź w obszarze ochrony konserwatorskiej, o kubaturze nie mniejszej niż 3 000 m3 (kubatura ta dotyczy kubatury budynku, który został wykonany w ramach jednej roboty budowlanej), w tym co najmniej jedna dotyczyła budynku użyteczności publicznej.
c) jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika robót sanitarnych) posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
d) jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika robót elektrycznych) posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
e) jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika robót telekomunikacyjnych) posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.3 SWZ,
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego
w pkt 6.1.4. ppkt 1) SWZ,
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. ppkt 1) SWZ.
Po zmianie:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.3 SWZ,
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. ppkt 1) SWZ,
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.1.4. ppkt 1) SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-06 10:00
Po zmianie:
2025-03-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-06 11:00
Po zmianie:
2025-03-11 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-04
Po zmianie:
2025-04-09


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00132452/01 z dnia: 2025-03-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy zł i 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Roz-woju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący
rachunek bankowy Zamawiającego:
Narodowy Bank Polski Oddział Wrocław
nr rachunku: 17 1010 1674 0035 2213 9120 1000
z adnotacją „Wadium – Numer referencyjny: WR-POR-A.213.500.2024”.
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł i 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Roz-woju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący
rachunek bankowy Zamawiającego:
Narodowy Bank Polski Oddział Wrocław
nr rachunku: 17 1010 1674 0035 2213 9120 1000
z adnotacją „Wadium – Numer referencyjny: WR-POR-A.213.500.2024”.
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-11 10:00
Po zmianie:
2025-03-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-11 11:00
Po zmianie:
2025-03-12 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-09
Po zmianie:
2025-04-10


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00137348/01 z dnia: 2025-03-07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:

Po zmianie:
5932553,45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.1.5. Kod waluty Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty zabytkowe, obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45111200, 45210000, 45223000, 45223100, 45223300, 45223500, 45231300, 45255600, 45260000, 45300000, 45310000, 45311000, 45311100, 45311200, 45315300, 45315600, 45316000, 45317300, 45330000, 45331100, 45331200, 45332200, 45332300, 45333000, 45400000, 45410000, 45421130, 45430000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się