Przetarg 8560660 - „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul....

   
Analizuj Zamówienie 8560660 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-11-26
przedmiot ogłoszenia
„Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu”.

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonani
e robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w ramach zadania pod nazwą „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1”, obejmujące swoim zakresem roboty architektoniczne i konstrukcyjno-budowlane, instalacje sanitarne i instalację elektryczną, z wyłączeniem robót już wykonanych, o których mowa w ust. 2.2. Nie będą wykonywane i nie podlegają wycenie roboty budowlane już wykonane, tj.:1) roboty budowlane wykonane wg ekspertyzy mykologiczno-budowlanej w pomieszczeniach piwnicznych budynku obejmujące:­ usunięcie z muru odpadającego tynku: 916,600 m²,­ wykucie starych spoin na głębokość 2 cm i oczyszczenie muru: 916,600 m²,­ wykonanie, przy użyciu iniekcji, izolacji poziomej wtórnej wszystkich ścian wewnętrznych poprzez wywiercenie otworów i wprowadzenie do nich preparatu iniekcyjnego: 153,490 m;2) roboty budowlane wykonane na I Piętrze budynku obejmujące:­ wyburzenie przybudówki przy wejściu do budynku od strony północnej, wraz z oknami i drzwiami stalowymi,­ pozostawienie podestu betonowego;3) roboty budowlane wykonane na II Piętrze budynku obejmujące:­ wykonanie otworów w ścianach kolankowych pod czerpnie i wyrzutnie powietrza,­ wykucie ścian działowych,­ montaż stolarki drzwiowej wewnątrzlokalowej,­ wykonanie podkonstrukcji pod agregat,­ wykonanie podestu na poddaszu,­ wzmocnienie istniejącej belki,­ malowanie istniejących belek stalowych;4) roboty budowlane wykonane na dachu budynku obejmujące:­ wymiana części elementów więźby dachowej,­ demontaż pełnego deskowania,­ demontaż rynien oraz rur spustowych,­ montaż rur spustowych i rynien z zachowaniem istniejących średnic oraz spadków,­ wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich,­ wykonanie nowych warstw dachu,­ montaż stolarki okiennej,­ wykonanie okładzin stropów,­ zabezpieczenie konstrukcji drewnianej.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu robót budowlanych niezbędnych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa, z zastrzeżeniem ust. 2, dokumentacja projektowo – techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ, w której skład wchodzi:1) Projekt budowlany i wykonawczy: Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz budowa wentylacji mechanicznej w celu dostosowania do potrzeb ogniska baletowego budynku przy ul. Jana Tarnowskiego 1 w Jarosławiu;2) Ekspertyza mykologiczno – budowlana dotycząca zawilgocenia pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ul. Jana Tarnowskiego 1 w Jarosławiu;3) Decyzje i postanowienia, w tym:a) Decyzja Starosty Jarosławskiego Nr 797/2018 z dnia 14. 11. 2018 r. (znak: AB-AAB.6740.754.2018) – pozwolenie na budowę,b) Postanowienie Starosty Jarosławskiego z dnia 15. 11. 2018 r., znak: AB-AAB.6740.754.2018, o sprostowaniu błędu w decyzji Starosty Jarosławskiego Nr 797/2018 z dnia 14.11. 2018 r.,c) Decyzja Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 22. 10. 2018 r., znak: INR-II.5142.281.2018.PG;d) Postanowienie Podkarpackiego Wojewódzkiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej z dnia 19. 10. 2018 r., znak: WZ.5595.250.2018.4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.4. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.5. W ramach wykonania / realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz umowy zawartej na wykonanie zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt:1) zapewni Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową i niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz uprawnienia do kierowania budową / pracami (robotami budowlanymi) przy zabytkach nieruchomych lub spełniającego wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;2) zapewni kierowników robót branżowych, dla wszystkich branż, dla których będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz uprawnienia do kierowania pracami (robotami budowlanymi) przy zabytkach nieruchomych lub spełniających wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;3) wykona próby eksploatacyjne i dokona rozruchu zamontowanych w trakcie realizacji zamówienia / umowy urządzeń, instalacji, systemów i sprawdzi je pod względem ich poprawnego oraz bezpiecznego działania;4) przeprowadzi instruktaż dla osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi, użytkowania, utrzymania i konserwacji zamontowanych w trakcie realizacji zamówienia / umowy urządzeń, instalacji, systemów w miejscu ich zamontowania.5) w razie konieczności wynikających z przepisów prawa, własnym staraniem i na własny koszt dokona zgłoszeń do odbioru wykonanych robót do odpowiednich inspekcji, służb i straży oraz dokona opłat z tytułu odbioru wykonanych robót przez odpowiednie inspekcje, służby i straże.6. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia (wykonane roboty budowlane) rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;2) zagospodarować we własnym zakresie materiały pochodzące z demontażu i odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji; 3) właściwie postępować z materiałami z demontażu oraz odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;4) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji prac / robót związanych z wykonaniem zamówienia / umowy;5) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, do ich wykonania bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi nieuzasadnionymi kosztami;6) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania tzw. „robót dodatkowych”, do ich wykonania na podstawie tych samych czynników cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z), jakie zostaną wykazane w Kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę w wyniku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej dla Zamawiającego, a w przypadku braku takich czynników cenotwórczych w złożonym Kosztorysie ofertowym, na podstawie czynników cenotwórczych zawartych w aktualnych cennikach Sekocenbud.7. Wymagania odnośnie urządzeń dostarczonych i montowanych urządzeń:1) dostarczone i zamontowane w ramach realizacji zamówienia urządzenia muszą być:a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,b) fabrycznie nowe, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania, c) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich;2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia i zamontowania przez Wykonawcę urządzeń będących produktami powystawowymi lub demonstracyjnymi;3) wszystkie dostarczone i zamontowane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi, a te które tego wymagają, również: dokumentacje techniczno-rozruchowe (DTR), aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami oraz inne dokumenty wymagane przy tego typu urządzeniach, a także karty gwarancyjne;4) bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ich przedmiotu bez zastrzeżeń.8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami SWZ oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ

ZP.272.10.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00292744/01 z dnia: 2021-11-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w ramach zadania pod nazwą „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1”, obejmujące swoim zakresem roboty architektoniczne i konstrukcyjno-budowlane, instalacje sanitarne i instalację elektryczną, z wyłączeniem robót już wykonanych, o których mowa w ust. 2.
2. Nie będą wykonywane i nie podlegają wycenie roboty budowlane już wykonane, tj.:
1) roboty budowlane wykonane wg ekspertyzy mykologiczno-budowlanej w pomieszczeniach piwnicznych budynku obejmujące:
­ usunięcie z muru odpadającego tynku: 916,600 m²,
­ wykucie starych spoin na głębokość 2 cm i oczyszczenie muru: 916,600 m²,
­ wykonanie, przy użyciu iniekcji, izolacji poziomej wtórnej wszystkich ścian wewnętrznych poprzez wywiercenie otworów i wprowadzenie do nich preparatu iniekcyjnego: 153,490 m;
2) roboty budowlane wykonane na I Piętrze budynku obejmujące:
­ wyburzenie przybudówki przy wejściu do budynku od strony północnej, wraz z oknami i drzwiami stalowymi,
­ pozostawienie podestu betonowego;
3) roboty budowlane wykonane na II Piętrze budynku obejmujące:
­ wykonanie otworów w ścianach kolankowych pod czerpnie i wyrzutnie powietrza,
­ wykucie ścian działowych,
­ montaż stolarki drzwiowej wewnątrzlokalowej,
­ wykonanie podkonstrukcji pod agregat,
­ wykonanie podestu na poddaszu,
­ wzmocnienie istniejącej belki,
­ malowanie istniejących belek stalowych;
4) roboty budowlane wykonane na dachu budynku obejmujące:
­ wymiana części elementów więźby dachowej,
­ demontaż pełnego deskowania,
­ demontaż rynien oraz rur spustowych,
­ montaż rur spustowych i rynien z zachowaniem istniejących średnic oraz spadków,
­ wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich,
­ wykonanie nowych warstw dachu,
­ montaż stolarki okiennej,
­ wykonanie okładzin stropów,
­ zabezpieczenie konstrukcji drewnianej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu robót budowlanych niezbędnych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa, z zastrzeżeniem ust. 2, dokumentacja projektowo – techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ, w której skład wchodzi:
1) Projekt budowlany i wykonawczy: Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz budowa wentylacji mechanicznej w celu dostosowania do potrzeb ogniska baletowego budynku przy ul. Jana Tarnowskiego 1 w Jarosławiu;
2) Ekspertyza mykologiczno – budowlana dotycząca zawilgocenia pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ul. Jana Tarnowskiego 1 w Jarosławiu;
3) Decyzje i postanowienia, w tym:
a) Decyzja Starosty Jarosławskiego Nr 797/2018 z dnia 14. 11. 2018 r. (znak: AB-AAB.6740.754.2018) – pozwolenie na budowę,
b) Postanowienie Starosty Jarosławskiego z dnia 15. 11. 2018 r., znak: AB-AAB.6740.754.2018, o sprostowaniu błędu w decyzji Starosty Jarosławskiego Nr 797/2018 z dnia 14.11. 2018 r.,
c) Decyzja Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 22. 10. 2018 r., znak: INR-II.5142.281.2018.PG;
d) Postanowienie Podkarpackiego Wojewódzkiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej z dnia 19. 10. 2018 r., znak: WZ.5595.250.2018.
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia,
a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
5. W ramach wykonania / realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz umowy zawartej na wykonanie zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt:
1) zapewni Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową i niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz uprawnienia do kierowania budową / pracami (robotami budowlanymi) przy zabytkach nieruchomych lub spełniającego wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
2) zapewni kierowników robót branżowych, dla wszystkich branż, dla których będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz uprawnienia do kierowania pracami (robotami budowlanymi) przy zabytkach nieruchomych lub spełniających wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
3) wykona próby eksploatacyjne i dokona rozruchu zamontowanych w trakcie realizacji zamówienia / umowy urządzeń, instalacji, systemów i sprawdzi je pod względem ich poprawnego oraz bezpiecznego działania;
4) przeprowadzi instruktaż dla osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi, użytkowania, utrzymania i konserwacji zamontowanych w trakcie realizacji zamówienia / umowy urządzeń, instalacji, systemów w miejscu ich zamontowania.
5) w razie konieczności wynikających z przepisów prawa, własnym staraniem i na własny koszt dokona zgłoszeń do odbioru wykonanych robót do odpowiednich inspekcji, służb i straży oraz dokona opłat z tytułu odbioru wykonanych robót przez odpowiednie inspekcje, służby i straże.
6. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia (wykonane roboty budowlane) rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;
2) zagospodarować we własnym zakresie materiały pochodzące z demontażu i odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji;
3) właściwie postępować z materiałami z demontażu oraz odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
4) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji prac / robót związanych z wykonaniem zamówienia / umowy;
5) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, do ich wykonania bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi nieuzasadnionymi kosztami;
6) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania tzw. „robót dodatkowych”, do ich wykonania na podstawie tych samych czynników cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z), jakie zostaną wykazane w Kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę w wyniku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej dla Zamawiającego, a w przypadku braku takich czynników cenotwórczych w złożonym Kosztorysie ofertowym, na podstawie czynników cenotwórczych zawartych w aktualnych cennikach Sekocenbud.
7. Wymagania odnośnie urządzeń dostarczonych i montowanych urządzeń:
1) dostarczone i zamontowane w ramach realizacji zamówienia urządzenia muszą być:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
b) fabrycznie nowe, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania,
c) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia i zamontowania przez Wykonawcę urządzeń będących produktami powystawowymi lub demonstracyjnymi;
3) wszystkie dostarczone i zamontowane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi, a te które tego wymagają, również: dokumentacje techniczno-rozruchowe (DTR), aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami oraz inne dokumenty wymagane przy tego typu urządzeniach, a także karty gwarancyjne;
4) bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ich przedmiotu bez zastrzeżeń.
8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami SWZ oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w ramach zadania pod nazwą „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1”, obejmujące swoim zakresem roboty architektoniczne i konstrukcyjno-budowlane, instalacje sanitarne i instalację elektryczną, z wyłączeniem robót już wykonanych, o których mowa w ust. 2.
2. Nie będą wykonywane i nie podlegają wycenie roboty budowlane już wykonane, tj.:
1) roboty budowlane wykonane wg ekspertyzy mykologiczno-budowlanej w pomieszczeniach piwnicznych budynku obejmujące:
­ usunięcie z muru odpadającego tynku: 916,600 m²,
­ wykucie starych spoin na głębokość 2 cm i oczyszczenie muru: 916,600 m²,
­ wykonanie, przy użyciu iniekcji, izolacji poziomej wtórnej wszystkich ścian wewnętrznych poprzez wywiercenie otworów i wprowadzenie do nich preparatu iniekcyjnego: 153,490 m;
2) roboty budowlane wykonane na I Piętrze budynku obejmujące:
­ wyburzenie przybudówki przy wejściu do budynku od strony północnej, wraz z oknami i drzwiami stalowymi,
­ pozostawienie podestu betonowego;
3) roboty budowlane wykonane na II Piętrze budynku obejmujące:
­ wykonanie otworów w ścianach kolankowych pod czerpnie i wyrzutnie powietrza,
­ wykucie ścian działowych,
­ montaż stolarki drzwiowej wewnątrzlokalowej,
­ wykonanie podkonstrukcji pod agregat,
­ wykonanie podestu na poddaszu,
­ wzmocnienie istniejącej belki,
­ malowanie istniejących belek stalowych;
4) roboty budowlane wykonane na dachu budynku obejmujące:
­ wymiana części elementów więźby dachowej,
­ demontaż pełnego deskowania,
­ demontaż rynien oraz rur spustowych,
­ montaż rur spustowych i rynien z zachowaniem istniejących średnic oraz spadków,
­ wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich,
­ wykonanie nowych warstw dachu,
­ montaż stolarki okiennej,
­ wykonanie okładzin stropów,
­ zabezpieczenie konstrukcji drewnianej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu robót budowlanych niezbędnych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa, z zastrzeżeniem ust. 2, dokumentacja projektowo – techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ, w której skład wchodzi:
1) Projekt budowlany i wykonawczy: Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz budowa wentylacji mechanicznej w celu dostosowania do potrzeb ogniska baletowego budynku przy ul. Jana Tarnowskiego 1 w Jarosławiu;
2) Ekspertyza mykologiczno – budowlana dotycząca zawilgocenia pomieszczeń piwnicznych w budynku przy ul. Jana Tarnowskiego 1 w Jarosławiu;
3) Decyzje i postanowienia, w tym:
a) Decyzja Starosty Jarosławskiego Nr 797/2018 z dnia 14. 11. 2018 r.,
b) Postanowienie Starosty Jarosławskiego z dnia 15. 11. 2018 r. o sprostowaniu błędu w decyzji Nr 797/2018 z dnia 14.11. 2018 r.,
c) Decyzja Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 22. 10. 2018 r.,
d) Postanowienie Podkarpackiego Wojewódzkiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej z dnia 19. 10. 2018 r.;
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
5) Dokumentacja konserwatorsko – restauratorska, w tym:
a) Opinia konserwatorska,
b) Dokumentacja konserwatorska,
c) Program prac konserwatorskich i restauratorskich.
4. W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia,
a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.
5. W ramach wykonania / realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz umowy zawartej na wykonanie zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt:
1) zapewni Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową i niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz uprawnienia do kierowania budową / pracami (robotami budowlanymi) przy zabytkach nieruchomych lub spełniającego wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
2) zapewni kierowników robót branżowych, dla wszystkich branż, dla których będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz uprawnienia do kierowania pracami (robotami budowlanymi) przy zabytkach nieruchomych lub spełniających wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
3) wykona próby eksploatacyjne i dokona rozruchu zamontowanych w trakcie realizacji zamówienia / umowy urządzeń, instalacji, systemów i sprawdzi je pod względem ich poprawnego oraz bezpiecznego działania;
4) przeprowadzi instruktaż dla osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi, użytkowania, utrzymania i konserwacji zamontowanych w trakcie realizacji zamówienia / umowy urządzeń, instalacji, systemów w miejscu ich zamontowania.
5) w razie konieczności wynikających z przepisów prawa, własnym staraniem i na własny koszt dokona zgłoszeń do odbioru wykonanych robót do odpowiednich inspekcji, służb i straży oraz dokona opłat z tytułu odbioru wykonanych robót przez odpowiednie inspekcje, służby i straże.
6. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia (wykonane roboty budowlane) rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;
2) zagospodarować we własnym zakresie materiały pochodzące z demontażu i odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji;
3) właściwie postępować z materiałami z demontażu oraz odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
4) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji prac / robót związanych z wykonaniem zamówienia / umowy;
5) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, do ich wykonania bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi nieuzasadnionymi kosztami;
6) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania tzw. „robót dodatkowych”, do ich wykonania na podstawie tych samych czynników cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z), jakie zostaną wykazane w Kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę w wyniku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej dla Zamawiającego, a w przypadku braku takich czynników cenotwórczych w złożonym Kosztorysie ofertowym, na podstawie czynników cenotwórczych zawartych w aktualnych cennikach Sekocenbud.
7. Wymagania odnośnie urządzeń dostarczonych i montowanych urządzeń:
1) dostarczone i zamontowane w ramach realizacji zamówienia urządzenia muszą być:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
b) fabrycznie nowe, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania,
c) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia i zamontowania przez Wykonawcę urządzeń będących produktami powystawowymi lub demonstracyjnymi;
3) wszystkie dostarczone i zamontowane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi, a te które tego wymagają, również: dokumentacje techniczno-rozruchowe (DTR), aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami oraz inne dokumenty wymagane przy tego typu urządzeniach, a także karty gwarancyjne;
4) bieg gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ich przedmiotu bez zastrzeżeń.
8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami SWZ oraz warunki określonymi w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-14 09:00
Po zmianie:
2021-12-15 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-14 09:30
Po zmianie:
2021-12-15 09:30
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45300000, 45400000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10423182 2024-04-24
godz. 08:00
Łódzkie Przebudowa budynku przy ul. Przybyszewskiego 211 w Łodzi należącego do Veolii Energii Łódź SA
10473781 2024-04-25
godz. 00:00
Lubelskie Przebudowa ostatniej kondygnacji siedziby Prokuratury Regionalnej i Okręgowej w Lublinie
10432735 2024-04-26
godz. 11:00
Podkarpackie Adaptacja pomieszczeń bufetu na potrzeby powierzchni biurowej w budynku Centrali PGE Obrót S.A. w Rzeszowie. Przedmiotowe postępowanie zakupowe obejmuje adaptację pomieszczeń bufetu na...
10424227 2024-04-26
godz. 11:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: "Przebudowa pomieszczeń czytelni w Bibliotece Głównej" zgodnie z: Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - zwaną dalej równie...
10427779 2024-04-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczeń w I Liceum Ogólnokształcącym w Świdnicy. Kod CPV: 45000000-7, 45400000-1, 45442100-8, 45431000-7 3.1. S...
10433588 2024-04-29
godz. 11:00
Mazowieckie Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:Branża budowlana:• remont (wewnątrz) budynku ośrodka zdrowia (pomieszczenia wg ...
10476809 2024-05-07
godz. 12:30
Wielkopolskie Wykonani robót modernizacyjnych Część 1: Modernizacja klatki schodowej Część 2: Modernizacja korytarzy I i II p Część 3: Modernizacja pokoi pacjentów I i II p. ZOLiRM...
10468100 2024-05-09
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania 11847 pn.: „Dostosowanie pomieszczeń dla systemów teleinformatycznych niejawnych pracu...
10481102 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie Modernizacja pomieszczeń kuchennych w Szkole Podstawowej w Truskolasach Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń kuchennych w Szkole Podstawowej im. Stanisława Ligonia w Tru...
10485457 2024-05-14
godz. 11:00
Mazowieckie Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13. Cz...