Przetarg 7391848 - Przebudowa i rozbudowa ujęcia i stacji wodociągowej w...

   
Analizuj Zamówienie 7391848 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-18
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa i rozbudowa ujęcia i stacji wodociągowej w Abramowie
Numer referencyjny: ZP.271.2.2020

1. Przedmiotem zamówienia je
st „Przebudowa i rozbudowa ujęcia i stacji wodociągowej w Abramowie”.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Przebudowa i rozbudowa ujęcia i stacji wodociągowej w Abramowie” (numer projektu RPLU.06.04.00-06-0035/18) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata
2014-2020 Oś Priorytetowa 6 Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów Działanie 6.4 Gospodarka wodno-ściekowa.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) remont i przebudowę budynku stacji wodociągowej, w tym m.in. wydzielenie chlorowni, ocieplenie ścian i stropu, wykonanie zmiany pokrycia dachowego, przebudowę sanitariatu, wymianę drzwi, wykonanie nowych posadzek, okładzin ścian, reperację tynków, malowanie, wymianę instalacji i urządzeń sanitarnych, instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji odgromowej budynku, wykonanie fundamentów pod urządzenia,
2) przebudowę instalacji do odżelaziania i odmanganiania wody,
3) przebudowę instalacji do dezynfekcji wody,
4) przebudowę instalacji do pompowania wody do sieci – zestaw hydroforowy,
5) budowę zbiorników wodociągowych z izolacją termiczną,
6) przebudowę i budowę rurociągów wody surowej, uzdatnionej i rurociągów ssawnych do pomp,
7) budowę rurociągów przelewowych i spustowych z nowych zbiorników do istniejącej kanalizacji technologicznej,
8) budowę kanalizacji popłuczyn z odstojnikiem popłuczyn,
9) przebudowę kanalizacji sanitarnej z chlorownią,
10) wyłączenie z eksploatacji i demontaż zbiorników wodociągowych 2*150 m3 stalowych D = 6,30 m z izolacją termiczną i komorą zasuw,
11) zmianę funkcji istniejącego odstojnika popłuczyn na magazyn osadu z odstojnika,
12) przebudowę zasilania w energię elektryczną – przeniesienie pomiaru,
13) wykonanie instalacji siłowej, sterowniczej, sygnalizacji włamania i napadu, instalacji odgromowej budynku,
14) wykonanie linii kablowych zasilających pompę popłuczyn, studnie głębinowe, linii nn do zbiorników wodociągowych,
15) wykonanie oświetlenia zewnętrznego,
16) budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 40 kW,
17) budowę dróg i chodników na terenie stacji wodociągowej,
18) przebudowę drogi dojazdowej,
19) budowę placu manewrowego,
20) przebudowę ogrodzenia stacji wodociągowej i wymianę bramy wjazdowej i furtki,
21) przebudowę ogrodzenia studni głębinowej nr 1.
4. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ z uwzględnieniem zapisów umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
6. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.):
1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in.: osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych),
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 pkt 9-10 umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, na etapie realizacji umowy, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu danego pracownika, zawierającego informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
9. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.).
10. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
11. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
12. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, krajowych ocen technicznych lub europejskich ocen technicznych, aprobat technicznych i specyfikacji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540054023-N-2020 z dnia: 2020-03-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać: Elektronicznie Nie adres Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Wymagane jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty należy składać w formie pisemnej. Adres: ul. Szkolna 2, 21-143 Abramów
W ogłoszeniu powinno być:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
należy przesyłać: Elektronicznie TAK adres https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dopuszczone jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
TAK Inny sposób: Oferty można składać w formie pisemnej. Adres: ul. Szkolna 2, 21-143 Abramów. Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: NIE


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Przebudowa i rozbudowa ujęcia i stacji wodociągowej w Abramowie”, nie otwierać przed 02.04.2020 r. godz. 10:15”. Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Abramów, ul. Szkolna 2, 21-143 Abramów, sekretariat, przed upływem terminu składania ofert tj.: do 02.04.2020 r. do godz. 10:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 02.04.2020 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
W ogłoszeniu powinno być:
4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Przebudowa i rozbudowa ujęcia i stacji wodociągowej w Abramowie”, nie otwierać przed 07.04.2020 r. godz. 11:00”. Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Abramów, ul. Szkolna 2, 21-143 Abramów, sekretariat, przed upływem terminu składania ofert tj.: do 07.04.2020 r. do godz. 10:00.0
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 07.04.2020 r. do godz. 10:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
15. Zamawiający, w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszcza możliwość wniesienia dokumentu wadium w oryginale w formie elektronicznej podpisanego podpisem kwalifikowanym przez wystawcę. Wadium w formie elektronicznej należy wnieść najpóźniej do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 07.04.2020 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem ePUAPu lub pocztą elektroniczną na adres h.nakonieczna@abramow.pl. W przypadku składania oferty drogą elektroniczną dokument wadium należy przesłać wraz z ofertą.”


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.4
W ogłoszeniu jest:
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
W ogłoszeniu powinno być:
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych
lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w
postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: TAK


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-04-02, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-04-07, godzina: 10:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.3
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do: 2020-04-30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do: 2020-05-06
branża Wodno - kanalizacyjna, Energia odnawialna (OZE)
podbranża sieci zewnętrzne, energia solarna
kody CPV 9331200, 45110000, 45112700, 45210000, 45231000, 45231300, 45231400, 45232000, 45233000, 45233120, 45233200, 45233222, 45252126, 45261210, 45300000, 45310000, 45315100, 45315700, 45320000, 45321000, 45330000, 45342000, 45400000, 51900000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sieci zewnętrzne , energia solarna

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10420585 2024-04-24
godz. 07:30
Mazowieckie Wykonanie robót budowlanych w zakresie dotyczącym realizacji zadania pn. „Wyposażenie w alternatywne źródła zasilania Szkoły Podstawowej nr 388 przy ulicy Deotymy 25/33 w Warszawie...
10416594 2024-04-24
godz. 08:00
Wielkopolskie Budowa ulic o dużej intensywności zabudowy na terenie gminy Rokietnica - ul. Główna w Krzyszkowie i ul. Zacisze w Rokietnicy. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Głównej w K...
10423923 2024-04-29
godz. 09:00
Łódzkie „Budowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z ujęciami wody w miejscowości Krobanów” 1. Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest zaprojektowanie i wybudowanie Stacji Uzdatniania Wody wraz z ...
10431509 2024-04-29
godz. 09:00
Opolskie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Dn200 pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne w m. Pępice wraz z sięgaczami do działek indywidualnych nr 644/1, 698/1, 300/5, 295, 603/2 1. Planowa...
10431569 2024-04-29
godz. 12:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia instalacji fotowoltaicznej oraz kotłowni opartej na pompie ciepła. Zakres prac budowla...
10423139 2024-05-02
godz. 09:00
Dolnośląskie Wykonanie rurociągów PEHD SDR 11 PN16 DN400 o długości ok. 312 mb w ramach inwestycji: „Budowa rurociągu wody przemysłowej zasilającego w wodę stację produkcji wody DEMI na tereni...
10446577 2024-05-06
godz. 10:00
Pomorskie Słoneczne Liniewo poprawa bezpieczeństwa infrastruktury wodociągowej. W ramach zadania przewiduje się montaż odnawialnych źródeł energii na obiektach i infrastrukturze krytycznej tj...
10449763 2024-05-09
godz. 10:00
Wielkopolskie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Al. Zamkowa i ul. Pilska w Wieleniu- II etap (II przetarg) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego: Budowa sieci kanalizacji sanit...
10416215 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego, wyniesienie układów pomiarowo-rozdzielczych oświetlenia ulicznego poza stacje transformato...
10431728 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Wykonanie konserwacji kanałów: -Konserwacja kanału ogólnospławnego DN 500 mm w ul. Wawrzyniaka, Poznań -Konserwacja sieci kanalizacji sanitarnej DN 200 mm w ul. Ułaszyna Poznań -Kons...