Przetarg 7328649 - Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w...

   
Analizuj Zamówienie 7328649 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-11
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku - Część I - Gospodarka ściekowa
Numer referencyjny: 01/2020 Z
P

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1) wykonanie prac przedprojektowych i projektowych dla Etapu I tj. gospodarka ściekowa zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku” zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU cz. I i II.
2) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem polskim uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę dla Etapu I tj. gospodarka ściekowa zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku” zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU cz. I.
3) wykonanie robót budowlanych i montażowych dla Etapu I tj. gospodarka ściekowa zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku” zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU cz. I.
Poniżej podaje się hasłowo zakresy kolejnych etapów zadania inwestycyjnego w celu ogólnego zobrazowania zakresu przedmiotowej inwestycji (zakres Etapu II oraz PFU cz. II został podany w celach informacyjnych):

Przez Etap I zadania inwestycyjnego rozumie się przebudowę i rozbudowę komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku – w zakresie gospodarki ściekowej zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU cz. I.

Zakres zamówienia dotyczący Etapu I: obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie następujących obiektów:

Symbol Obiektu Nr Obiektu Nazwa Obiektu Zakres inwestycji
PZ 01 Punkt Zlewny Istniejący, modernizowany
ID 1 01a Instalacja dezodoryzacji Nowa
PG 02 Pompownia główna Istniejący, modernizowany
SDP 03 Budynek sitopiaskownika i płuczek piasku Nowy
OWS 1,
OWS 2 - VU 05/06-04 Osadniki wstępne Istniejące , modernizowane – adaptacja do funkcji zbiornika retencyjno-uśredniającego (VU) z częściowym zachowaniem funkcji osadników wstępnych
KB 1, KB 2 07/08 Komory beztlenowe Istniejący modernizowany
KR1 08a Komora rozdziału Nowa
RB 09 Reaktor biologiczny Istniejący, modernizowany – podział na dwa reaktory RB1(9a) i RB2 ( 9b)
OWT 10 Osadnik wtórny Istniejący, modernizowany- zmiana funkcji na Reaktor biologiczny RB 3 (10)
OWT 1 i 2 11/12 Osadniki wtórne Nowe
KR 2 12a Komora rozdziału Nowa
PWT 13 Pompownia wody technologicznej Nowa
SDP 14 Stacja dawkowania pożywek Nowa
POR 15 Pompownia osadu recyrkulowanego Istniejąca,
modernizowana
ID3 19a Instalacja dezodoryzacji Nowa
SD 24 Stacja Dmuchaw Istniejąca, modernizowana
BKiP i PS, ZP 25 Budynek krat i piaskownika , piaskownik, zbiornik piasku Istniejący do rozbiórki


Zakres zamówienia dotyczący Etapu I obejmuje również uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, wyników badań, uzgodnień, zatwierdzeń i decyzji administracyjnych związanych z zaprojektowaniem, wykonaniem, rozruchem i przekazaniem do użytkowania wykonanych/zmodernizowanych obiektów, a ponadto wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych, projektu budowlanego i projektów wykonawczych wraz z niezbędnymi badaniami i ekspertyzami, przy uwzględnieniu posiadanych przez Zamawiającego decyzji administracyjnych, wykonanie robót budowlano - montażowych, instalacyjnych, dostawa i montaż urządzeń i sprzętu, skompletowanie dokumentacji powykonawczej i wykonanie rozruchu obiektów będących przedmiotem przyjętej/przyjętych do realizacji części zamówienia, wykonanie prób końcowych, nadzór nad próbami eksploatacyjnymi i przeprowadzenie szkolenia dla personelu Zamawiającego.

Przez Etap II zadania inwestycyjnego rozumie się przebudowę i rozbudowę komunalnej oczyszczalni ścieków w Przeworsku – w zakresie gospodarki osadowej zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU cz. II.

Niniejsze zamówienie nie dotyczy Etapu II:

Symbol Obiektu Nr Obiektu Nazwa Obiektu Zakres inwestycji
PON 16 Pompownia osadu nadmiernego Istniejąca, remont
VZO1, WZO 2 17/18 Zagęszczacze osadu nadmiernego / Zbiorniki magazynowe osadu nadmiernego Istniejące , modernizowane – adaptacja na zbiorniki magazynowe osadu nadmiernego
KTS 19 Komora stabilizacji tlenowej osadu Nowa
BWO 20 Budynek węzła osadowego Istniejący , modernizowany
WOOiH 21 Wiata na osad odwodniony Nowa
VW 22 Zbiornik magazynowy wapna Nowy
VMO 23 Zbiornik magazynowy osadu Istniejący, modernizacja
ID2 23a Instalacja dezodoryzacji Nowa
PO 26 Poletka osadowe Istniejące do rozbiórki
BE Budynek energetyczny Istniejący, remontowany

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają:

a) Wzór umowy – CZ. II SIWZ.
b) Program Funkcjonalno- Użytkowy (dalej PFU) wraz z załącznikami – Część III SIWZ -dla Etapu I – gospodarka ściekowa
c) Program Funkcjonalno- Użytkowy (dalej PFU) wraz z załącznikami – Część III SIWZ -dla Etapu II-– gospodarka osadowa (dołączony do SIWZ w celach informacyjnych)

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540030401-N-2020 z dnia: 2020-02-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu
budowy, przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM oraz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej: jedną usługę
związaną z wykonaniem dokumentacji projektowej dla budowy, przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM lub
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej: jedną robotę budowlaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującą
wykonanie projektu i budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM, 5) Wymagania dotyczące
dysponowania osobami, które będą brały udział w postępowaniu: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej następującymi osobami:
a) Kierownik Zespołu Projektowego – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia
budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 􀀀 co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym
wykonanie co najmniej jednego projektu budowlanego, dla zadania obejmującego budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o
wydajności min 50 000 RLM, b) Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do
projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, 􀀀 co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym wykonanie co
najmniej jednego projektu budowlanego, dla zadania obejmującego budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50
000 RLM, c) Projektant branży instalacyjnej – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 􀀀 co
najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym wykonanie co najmniej jednego projektu budowlanego, dla zadania obejmującego budowę,
przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM. d) Projektant branży elektrycznej i AKPiA – (1 osoba) ma posiadać
kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i 􀀀 co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym wykonanie co najmniej jednego projektu budowlanego, dla zadania
obejmującego budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM, e) Projektant Technolog – (1 osoba) ma
posiadać kwalifikacje: 􀀀 co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym wykonanie co najmniej jednego projektu procesowo-technologicznego
oczyszczalni ścieków komunalnych o wydajności min 50 000 RLM f) Przedstawiciel Wykonawcy – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje: 􀀀 co
najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu kontraktami/umowami jako przedstawiciel Wykonawcy / Dyrektor Kontraktu, w tym:
zarządzanie kontraktem/umową obejmującym co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy, przebudowy lub rozbudowy
oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM oraz zarządzanie kontraktem/umową obejmującym co najmniej jedną usługę związaną z
wykonaniem dokumentacji projektowej dla budowy, przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM lub
zarządzanie kontraktem/umową obejmującym co najmniej jedną robotę budowlaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującą wykonanie
projektu i budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM g) Kierownik Budowy – (1 osoba) ma posiadać
kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 􀀀 co
najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy w tym: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu
(budowie, przebudowie, rozbudowie) oczyszczalni ścieków, o wydajności min 50 000 RLM h) Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych – (1
osoba) ma posiadać kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnobudowlanej,
􀀀 co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym: co najmniej jedną
robotę budowlaną polegającą na wykonaniu (budowie, przebudowie, rozbudowie) oczyszczalni ścieków wydajności min 50 000 RLM, i) Kierownik
robót sanitarnych – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych , 􀀀 co
najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym: co najmniej jedną robotę budowlaną
polegającą na wykonaniu (budowie, przebudowie, rozbudowie) oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM, j) Kierownik robót
elektrycznych i AKPiA – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń 􀀀 co najmniej 3-letnie doświadczenie
zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym: co najmniej jedna robotę budowlaną polegającą na wykonaniu (budowie,
przebudowie, rozbudowie) oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM, 6) Certyfikaty zarządzania jakością, zarządzania środowiskiem, oraz
bezpieczeństwem i higieną pracy Wykonawca zobowiązany jest wykazać aktualne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się
poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami zarządzania jakością, zarządzania środowiskiem, oraz bezpieczeństwem i
higieną pracy. Wykonawca będzie stosował podczas wykonywania zamówienia system zarządzania jakością, zarządzania środowiskiem, oraz
bezpieczeństwem i higieną pracy odwołując się do norm zarządzania opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych
przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji (np.:
certyfikat ISO 9001, ISO14001 oraz OHSAS 18001).
W ogłoszeniu powinno być:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu
budowy, przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM oraz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej: jedną usługę
związaną z wykonaniem dokumentacji projektowej dla budowy, przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM lub
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej: jedną robotę budowlaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującą
wykonanie projektu i budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM, 5) Wymagania dotyczące
dysponowania osobami, które będą brały udział w postępowaniu: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej następującymi osobami:
a) Kierownik Zespołu Projektowego – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia
budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 􀀀 co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym
wykonanie co najmniej jednego projektu budowlanego, dla zadania obejmującego budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o
wydajności min 50 000 RLM, b) Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do
projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, 􀀀 co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym wykonanie co
najmniej jednego projektu budowlanego, dla zadania obejmującego budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50
000 RLM, c) Projektant branży instalacyjnej – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 􀀀 co
najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym wykonanie co najmniej jednego projektu budowlanego, dla zadania obejmującego budowę,
przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM. d) Projektant branży elektrycznej i AKPiA – (1 osoba) ma posiadać
kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i 􀀀 co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym wykonanie co najmniej jednego projektu budowlanego, dla zadania
obejmującego budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM, e) Projektant Technolog – (1 osoba) ma
posiadać kwalifikacje: 􀀀 co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tym wykonanie co najmniej jednego projektu procesowo-technologicznego
oczyszczalni ścieków komunalnych o wydajności min 50 000 RLM f) Przedstawiciel Wykonawcy – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje: 􀀀 co
najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu kontraktami/umowami jako przedstawiciel Wykonawcy / Dyrektor Kontraktu, w tym:
zarządzanie kontraktem/umową obejmującym co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy, przebudowy lub rozbudowy
oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM oraz zarządzanie kontraktem/umową obejmującym co najmniej jedną usługę związaną z
wykonaniem dokumentacji projektowej dla budowy, przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM lub
zarządzanie kontraktem/umową obejmującym co najmniej jedną robotę budowlaną w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującą wykonanie
projektu i budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM g) Kierownik Budowy – (1 osoba) ma posiadać
kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 􀀀 co
najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy w tym: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu
(budowie, przebudowie, rozbudowie) oczyszczalni ścieków, o wydajności min 50 000 RLM h) Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych – (1
osoba) ma posiadać kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnobudowlanej,
􀀀 co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym: co najmniej jedną
robotę budowlaną polegającą na wykonaniu (budowie, przebudowie, rozbudowie) oczyszczalni ścieków wydajności min 50 000 RLM, i) Kierownik
robót sanitarnych – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych , 􀀀 co
najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym: co najmniej jedną robotę budowlaną
polegającą na wykonaniu (budowie, przebudowie, rozbudowie) oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM, j) Kierownik robót
elektrycznych i AKPiA – (1 osoba) ma posiadać kwalifikacje: 􀀀 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń 􀀀 co najmniej 3-letnie doświadczenie
zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, w tym: co najmniej jedna robotę budowlaną polegającą na wykonaniu (budowie,
przebudowie, rozbudowie) oczyszczalni ścieków o wydajności min 50 000 RLM,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest:
a) oświadczenia wykonawcy o rocznym obrocie wykonawcy lub o obrocie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż
ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b) informacji banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie
wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; c) dokumentów
potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. d) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty - potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdziale 9 pkt 5) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z
dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia-(wzór
wykazu załącznik nr 5 do IDW) i wykaz zadań projektowych (usług) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów na rzecz których te prace zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te prace projektowe zostały wykonane należycie,
w szczególności informacji o tym czy zostały one wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace projektowe były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty -
potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdziale 9 pkt 5) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia-(wzór wykazu załącznik nr 5 do
IDW). Uwaga: W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości zamawiającego, lub gdy z
poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może
zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych
informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. e) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzające spełnienie warunku opisanego w
IDW (wzór wykazu załącznik nr 6 do IDW), f) Aktualne Certyfikaty zarządzania jakością, zarządzania środowiskiem, oraz bezpieczeństwem i higieną
pracy (np.: certyfikat ISO 9001, ISO14001 oraz OHSAS 18001)
W ogłoszeniu powinno być:
a) oświadczenia wykonawcy o rocznym obrocie wykonawcy lub o obrocie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż
ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b) informacji banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie
wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; c) dokumentów
potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. d) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty - potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdziale 9 pkt 5) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z
dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia-(wzór
wykazu załącznik nr 5 do IDW) i wykaz zadań projektowych (usług) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów na rzecz których te prace zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te prace projektowe zostały wykonane należycie,
w szczególności informacji o tym czy zostały one wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace projektowe były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty -
potwierdzające spełnienie warunku opisanego w rozdziale 9 pkt 5) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia-(wzór wykazu załącznik nr 5 do
IDW). Uwaga: W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości zamawiającego, lub gdy z
poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może
zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych
informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. e) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzające spełnienie warunku opisanego w
IDW (wzór wykazu załącznik nr 6 do IDW),

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
a) Aktualne Certyfikaty zarządzania jakością, zarządzania środowiskiem, oraz bezpieczeństwem i higieną pracy (np.: certyfikat ISO 9001, ISO14001 oraz OHSAS 18001)


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540041978-N-2020 z dnia: 2020-03-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-03-16 godzina 11:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-03-30 godzina 11:45


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 16.03.2020 r. godz. 11:45.
W ogłoszeniu powinno być:
3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30.03.2020 r. godz. 11:45.
branża Wodno - kanalizacyjna, Projektowanie
podbranża projekt wod-kan, sieci zewnętrzne
kody CPV 45100000, 45200000, 45210000, 45220000, 45233140, 45300000, 45310000, 45400000, 71320000, 71323200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt wod-kan , sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10401257 2024-04-22
godz. 12:00
Śląskie Budowa drogi łączącej ul.Warszowicką z ul.Młyńską w Żorach z odwodnieniem, oświetleniem i kanałem technologicznym dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycj...
10424600 2024-04-22
godz. 13:00
Kujawsko-Pomorskie Przegląd infrastruktury podwodnej dla ujęcia Pompowni Wody Surowej ul. Toruńska PGE Energia Ciepła S.A. Oddział Elektrociepłownia w Bydgoszczy Szczegółowe informacje zawarte są w S...
10428941 2024-04-25
godz. 12:00
Małopolskie Budowa kanalizacji sanitarnej wraz siecią wodociągową w rejonie ul. Błażkówka i ul. T. Kościuszki oraz budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. J. Sowińskiego w Kalwarii Zebrzydowski...
10432534 2024-04-29
godz. 09:00
Mazowieckie Przebudowa dróg wewnętrznych - ulic Wiślanej i Weneckiej w miejscowości Brwilno Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg - ulicy Wiślanej i ulicy Weneckiej o łącznej długości ...
10428434 2024-04-29
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja i rozbudowa SUW Stanowo w ramach zadania „Rozbudowa SUW w Stanowie” w formule zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja Stacji Uzdatniania...
10432176 2024-04-29
godz. 11:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Ossa.Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)45231300 ...
10434680 2024-04-29
godz. 14:00
Śląskie Wykonanie robót związanych z wykonaniem kanalizacji sanitarnej (bez prac związanych z kanalizacją deszczową, zawartych w załączonym projekcie).
10433365 2024-04-30
godz. 10:00
Wielkopolskie Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Golina – Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Golinie wraz z przebudową sieci wodociągowej 1. Przedmiotem zamówienia jest wykon...
10446071 2024-05-08
godz. 12:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: „Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich” w ramach którego będą realizowany następujący zakres zamówienia:1.1. Z...
10428903 2024-05-10
godz. 13:00
Zachodniopomorskie Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie i modernizacji oczyszczalni ścieków w Cedyni wraz z przepompowniami ściek...