Przetarg 7331071 - Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku gospodarczego z...

   
Analizuj Zamówienie 7331071 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-12
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku gospodarczego z dostosowaniem na potrzeby kultury w miejscowości Wola Wereszczyńska w
ramach projektu pn. „Ochrona dziedzictwa kulturowego Polesia, przebudowa budynków publicznych Gminy Urszulin na potrzeby kultury”
Numer referencyjny: Or.271,3.2020.PW

2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku gospodarczego z dostosowaniem na potrzeby kultury w miejscowości Wola Wereszczyńska w ramach projektu pn. „Ochrona dziedzictwa kulturowego Polesia, przebudowa budynków publicznych Gminy Urszulin na potrzeby kultury”.
2.2. Zakres i rodzaj robót obejmuje wykonanie w szczególności:
wykonanie prac pomiarowych,
wykonanie robót rozbiórkowych, z właściwym zagospodarowaniem powstałych odpadów we własnym zakresie,
wykonanie robót ziemnych,
wykonanie ław i stóp fundamentowych,
wykonywanie robót murarskich i żelbetowych w tym montaż elementów prefabrykowanych w miejscach docelowych,
wykonanie hydroizolacji,
wykonanie podłóg na gruncie,
wykonanie stropu międzykondygnacyjnego,
wykonanie więźby i połaci dachowej,
dostawa i montaż stolarki i ślusarki drzwiowej i okiennej,
wykonanie izolacji termicznej obiektu wraz z wyprawą tynkarską,
wykonanie prac zewnętrznych elewacyjnych w tym dostawa i montaż uprzednio zaakceptowanych okiennic,
wykonanie schodów zewnętrznych i pochylni dla os. niepełnosprawnej,
wykonanie robót sanitarnych wraz z dostawą i montażem niezbędnego osprzętu oraz wykonaniem przyłączy,
dostaw i montaż nowego kotła c.o. zgodnego z dokumentacją projektową przystosowanego do spalania pelletu każdej klasy,
wykonanie bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe,
wykonanie robót elektrycznych wraz z dostawą i montażem niezbędnego osprzętu,
dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędnym osprzętem,
wykonanie robót wykończeniowych jak tynki, glazura, sufity podwieszane, listwy przyścienne itd,
wykonanie robót brukarskich (po uprzednim zaakceptowaniu koloru i kształtu elementów brukowych) wraz z podbudowami w otoczeniu obiektu,
niwelacja przyległego terenu wraz z obsianiem mieszanką traw,
prace pielęgnacyjne.
dostarczenie dokumentacji powykonawczej i geodezyjnej,
przygotowanie kompletnego wniosku oraz uzyskanie pozwolenia
na użytkowanie obiektu budowlanego.

Ponadto Zamawiający informuje że:
- okiennice i ościeże muszą być odporne na warunki atmosferyczne poprzez zastosowanie odpowiedniego materiału oraz właściwe ich zabezpieczanie preparatami nie pogorszającymi walorów estetycznych. Okiennice muszą posiadać opcję zamknięcia obiektu na okres zimowy od strony wewnętrznej niwelującej przy tym efekt żagla. Wygląd oraz wymiary okiennic i ościeży należy dostosować do aktualnych rysunków elewacyjnych. Okucia okiennic winny pasować stylistycznie do całości elewacji. Przed dostarczeniem i montażem okiennic oraz okuć należy uzgodnić je z Zamawiającym.,
- kolumny architektoniczne zlokalizowane przed wejściami do obiektu należy wykonać zgodnie z rysunkami elewacji. Podstawa i głowica kolumny prosta prostokątna. Kolumny o zmiennym przekroju (kwadrat – koło – kwadrat) należy zbroić kołowo prętami żebrowanymi AIIIN 6xØ10 cm w rozstawie strzemion co 18 cm prętami ze stali gładkiej A0 Ø6 cm. Zbroić zgodnie ze sztuką budowalna i obowiązującymi normami z uwzględnieniem wymaganego zagęszczenia strzemion przy podstawie i głowicy
- poprzez „podłogę klinkierową” Zamawiający rozumie płytki ceramiczne, kamienne lub kamionkowe imitujące wygląd cegły lub drewna. Ostateczny wygląd i kolorystyka płytek zostanie określony przez Zamawiającego w późniejszym etapie realizacji inwestycji,
- Zamawiający nie wymaga, aby dostarczony i zamontowany kocioł na pellet drzewny był przebadany w akredytowanej jednostce badawczej na emisję i zużycie prądu oraz posiadał potwierdzający to certyfikat. Kocił dostarczony i zamontowany musi spełniać wszystkie obligatoryjne normy i posiadać niezbędne certyfikaty wymagane odpowiednimi przepisami i normami dla tego typu urządzeń. Kocioł musi być w klasie 5 oraz być przystosowany do spalania pelletu każdej klasy,
- Wymagania i wytyczne przy wykonywaniu posadzki przemysłowej typu DST:
1. Podbudowa:
- gruntowa (piaski, pospółki) gr. min. 20 cm
- dolna (piasek różnoziarnisty, żwir, tłuczeń) gr. 15cm Is=0,97
- górna (beton podkładowy C16/20) gr. 10cm
Warstwa poślizgowa
- 2 warstwy folii PE gr. 0,2mm lub 1 warstwa folii PE gr. 0,3mm
2. Beton posadzkowy
- klasa min. C25/30
- w/c <0,5 - ilość cementu <350kg/m3 - cement cem i, cem ii/a-s, cem iii/a - uziarnienie kruszywa <16mm, zalecane <8mm - zawartość frakcji <25mm 4% - punkt piaskowy ok. 35% - łączna ilość frakcji cementu i kruszywa frakcji <25mm max. 450kg/m3 - konsystencja na placu budowy s3 - opad stożka abrahmsa ok. 12cm - beton bez dodatku popiołów lotnych 3. zbrojenie - włókna polipropylenowe - gęstość 0,9kg/dm3 - wytrzymałość na rozciąganie ft 150mpa - dozowanie - wg wytycznych producenta ok 600g/m3 mieszanki, ze względu na brak dylatacji zwiększyć o 20% 4. warstwa utwardzająca - sucha posypka -wybrany producent - klasa ścieralności a1,5 - dozowanie 4,5 kg/m2 ±10% - wytrzymałość na ścieranie >60MPa
5. Warstwa impregnująca (zalecana)
- preparat do impregnacji powierzchniowej uszczelniająco-utwardzający
- dozowanie wg zaleceń producenta - ok. 0,1 l/m2
Dodatkowo:
- górna podbudowa z tolerancją ±1,0cm mierzone łatą dł. 3,0m,
- nie zezwala się na dodawanie wody do mieszanki betonowej, należy stosować plastyfikatory w zalecanych ilościach, żeby nie opóźnić znacząco procesu wiązania, co uniemożliwi utwardzenie nawierzchni,
- utwardzenie powierzchniowe metodą DST wykonać przed utwardzeniem się betonu w momencie, gdy po wejściu na beton ślady stóp będą nie większe niż 3-4mm oraz po usunięciu nadmiaru zaczynu cementowego,
- dylatację obwodową wykonać z pianki poliuretanowej gr. 2x8mm, wypełnienie szczelin po ok 30 dniach, sznurem dylatacyjnym i elastyczną masą,
- równość posadzki głównej powinna być zgodna z normą DIN 18202, część 5, parag. 2, wiersz 3,
- posadzkę w drzwiach i bramach zabezpieczyć poprzez zatopienie kątownika 50x50x4mm z dospawanymi wąsami,
- kolor posadzki uzgodnić z Inwestorem,
- stosować się do wytycznych wykonania zawartych w instrukcja producenta,
- roboty budowlane powinny być wykonywane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane,
- należy przyjąć zasadę, że na poszczególne roboty wszystkie materiały muszą pochodzić z tego samego systemu,
- zastosowane materiały budowlane powinny odpowiadać Polskim Normom i posiadać wymagane prawem certyfikaty i dopuszczenia,

Uwaga! Przedstawiona kolejność jest tylko ciągiem sugerowanym. Wykonawca sam ustali kolejność robót i przedstawi ją do zaopiniowania Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed przystąpieniem do robót.

2.3. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:
Projekty budowlano-wykonawcze i wykonawcze,
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
Przedmiary robót,
W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SIWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiar robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy musi być zgodny z przedmiarami robót i powinien zawierać podstawę wyceny robót, opis robót zgodny z opisem ujętym w przedmiarze robót, obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz zryczałtowaną cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru.
2.4. Rozwiązania równoważne.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
2.5. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.
2.6. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania ubezpieczenia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 11 projektu umowy.
2.7. Podwykonawcy.
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:
1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3
do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
2) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców,
a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia.
3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w § 14 Projektu umowy.
2.8. Klauzula zatrudnienia.
Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, prace operatorów sprzętu, prace wykonywane przez kierowców i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia. (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy).
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są § 13 Projektu umowy stanowiącym (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45310000, 45311000, 45312100, 45312200, 45315700
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10312567 2024-04-19
godz. 09:00
Mazowieckie Budowa przychodni zdrowia na terenie Wiązowny, gm. Wiązowna Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie przychodni zdrowia w Wiązownie wraz z apteką i infrastruk...
10399048 2024-04-19
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Dokończenie budowy Zakładu Przyrodoleczniczego w Uzdrowisku Gołdap Część 1: Wykonane dotychczas prace zrealizowane zostały na podstawie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę nr...
10345160 2024-04-22
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola w Jonkowie”, polegającego na budowie budynku przedszkola o kubaturze brutto ok. 3964,70 m3 wraz...
10380588 2024-04-22
godz. 10:00
Podkarpackie „Innowacyjne Branżowe Centrum Umiejętności lotniczych w Krośnie” – roboty budowlane 1. Przedmiotem zamówienia jest zamierzenie budowlane obejmujące przebudowę, rozbudowę i nad...
10332001 2024-04-22
godz. 14:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa byłego przedszkola na budynek mieszkalnyZakres robót, które należy objąć projektem i wykonaniem w ramach planowanej przebudowy:ocieplenie stropu...
10397911 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa i przebudowa Gminnego Przedszkola w Jadowie wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego Zadanie 1: Rozbudowa i przebudowa Przedszkola gminnego wraz z budową wiaty śmietnikowejPr...
10406576 2024-04-24
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych robót budowlano-instalacyjnych związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów UKSW i infrastruktury terenu w należytym stanie techniczn...
10425442 2024-04-26
godz. 10:30
Pomorskie Wykonanie dokumentacji technicznej oraz budowa domu dziennego pobytu dla osób starszych i niepełnosprawnych w miejscowości Sierakowice 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobr...
10432903 2024-04-29
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Warlubiu 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. „Polskich Olim...
10440395 2024-04-30
godz. 12:00
Wielkopolskie „Utworzenie żłobka publicznego w Łobżenicy” „Adaptacja części budynku szkolnego zlokalizowanego na działce nr 611 w Łobżenicy (tzw. pawilon) w celu dostosowania do potrzeb wyc...