Przetarg 7601238 - Przebudowa i remont budynku komunalnego wraz ze zmianą...

   
Analizuj Zamówienie 7601238 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-21
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa i remont budynku komunalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych w Wojkowicach Kościelnych przy
ul. Dąbrowskiej 2
Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.20.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu budynku komunalnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicznych w Wojkowicach Kościelnych przy ul. Dąbrowskiej 2, działka nr 1675/1.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Projekcie Budowlano-Wykonawczym, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, Decyzji Starosty Będzińskiego Nr 308.2014 z dnia 09.04.2014 r. o pozwoleniu na budowę, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w innych pozwoleniach, warunkach, zatwierdzeniach, postanowieniach, opiniach, decyzjach, uzgodnieniach
i pismach wydanych do ww. zadania i stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub dokumentacji, i obejmuje w szczególności:

1) wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych wewnętrznych,
2) wykonanie robót wodno-kanalizacyjnych, c.o. i gazowych wraz z kotłownią gazową,
3) wykonanie instalacji elektrycznych,
4) wykonanie robót zewnętrznych przy budynku.

3. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do:
a) urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,
b) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie prawidłową technologią wykonywania robót,
c) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z prawidłową technologią wykonywania robót,
d) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
e) wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,
f) w razie konieczności występowania z wnioskami o zajęcie pasa drogowego oraz poniesienia kosztów zajęcia,
g) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu,
h) jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku gdy będzie odpłatny,
i) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób
i pomiarów na każde polecenie koordynatora zadania z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,
j) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
k) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających,
l) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
m) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
n) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
o) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
p) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia).
q) przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Materiały te stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 10 km.
r) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
s) zapewnienia wyspecjalizowanej ochrony obiektu w przypadku gdy prace spowodują jego jakiekolwiek otwarcie,
t) zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli
i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem
i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Będzinie. Do dnia odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu podpisanej przez geodetę mapy inwentaryzacyjnej
z kompletnie naniesionymi obiektami wraz z dowodem złożenia tej mapy
w Powiatowym Ośrodku (pismo przewodnie z pieczątką wpływu lub oświadczenie geodety). Po otrzymaniu zatwierdzonej przez Ośrodek inwentaryzacji, Wykonawca przekaże ją Zamawiającemu w terminie ustalonym w protokole odbioru końcowego.
u) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

4. Prowadzone prace nie powinny utrudniać funkcjonowania budynku, w tym przemieszczania się osób wynajmujących lokale, pracowników i klientów oraz nie powinny powodować konieczności zawieszenia działalności przez wynajmujących.
W przeciwnym przypadku należy poinformować Zamawiającego i wynajmujących
o konieczności przestoju z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem i minimalizować czas przestoju.

5. Pozostałe warunki zamówienia:
1) Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy w formie uproszczonej oraz szczegółowej wraz ze szczegółowa tabela elementów scalonych. Ceny i wartości należy przedstawić w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
2) Należy zachować warunki wynikające z decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, pism, zatwierdzeń i postanowień wydanymi do ww. zadania i stanowiącymi załącznik do SIWZ lub dokumentacji.
3) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia, wykształcenie i doświadczenie, konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
4) W trakcie robót Wykonawca przedstawi materiały do akceptacji Inspektorowi nadzoru lub koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. Jeżeli Wykonawca nie przedstawi materiałów do akceptacji to ponosi ryzyko zabudowania materiałów niezgodnych z parametrami z dokumentacji. W przypadku zabudowania materiałów o niezgodnych parametrach Wykonawca na własny koszt przebuduje niezgodny element lub nie otrzyma za ten element wynagrodzenia.
5) Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
6) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
7) Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.
8) Wykonawcy w celu prawidłowego przygotowania oferty umożliwia się przeprowadzenie wizji w terenie.
9) Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu.

6. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie (faksem, drogą elektroniczną) do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej.

7. Rozwiązania równoważne:
a) Jeżeli w dokumentacji, specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załącznikach do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę, należy je traktować jako wskazane przykładowo.
b) Ilekroć mowa jest o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np…” należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system (typ, np.:..) taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z załączoną dokumentacją i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów emisyjnych.
c) Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe
w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych,
w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji
i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w dokumentacji projektowej, STWiORB, SIWZ, załącznikach, umowie.
d) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku odniesienia w dokumentacji przetargowej do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, w tym dokumenty równoważne.
e) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

8. Warunki płatności: wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i będzie płatne częściowo, w kwartalnych ratach, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym i faktycznym stopniem zaawansowania prac, przelewem na rachunek Wykonawcy, przy czym ostatnia faktura nie może być niższa niż 10% ceny całkowitej. Faktury Wykonawcy za wykonane roboty zostaną zapłacone w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru częściowego/końcowego robót podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego.

9. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, udzieli Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynoszącej minimum 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, a maksymalnie na okres 72 miesięcy, zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca udziela rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi zadeklarowanej gwarancji. Okres udzielonej gwarancji na cały pozostały przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i będzie uwzględniony podczas oceny ofert na zasadach określonych w Części XIX SIWZ.

10. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących prace fizyczne pod kierownictwem kierownika budowy lub kierowników robót lub Wykonawcy, w tym operatorów sprzętu w trakcie realizacji zamówienia, tj. czynności w trakcie robót określonych w Rozdziale III pkt 2 SIWZ.
2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest
w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
4) Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty inne, budownictwo mieszkaniowe
kody CPV 45111200, 45231300, 45260000, 45262000, 45262500, 45310000, 45312310, 45315700, 45320000, 45321000, 45331100, 45332200, 45332300, 45410000, 45421100, 45430000, 45431000, 45442100, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty inne , budownictwo mieszkaniowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10378398 2024-04-11
godz. 11:30
Świętokrzyskie Wzmocnienie połączeń warstwy fakturowej z warstwą nośną płyt W-70 w systemie kotew HARDPRO budynków mieszkalnych wielorodzinnych w zasobach SM Na Stoku w Kielcach
10330445 2024-04-19
godz. 08:00
Śląskie Remont i przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Zebrzydowickiej 31 w wyniku którego zostaną zmodernizowane 23 lokale mieszkalne w mieszkaniowym zasobie gminy Przedmiotem zamówienia jes...
10470420 2024-04-27
godz. 23:59
Małopolskie Opis Zlece budowę dwóch domów w zabudowie bliźniaczej (połówki) ok 120 m2 połówka. Stan surowy otwarty bez materiałów . Wejście początek maja kraków wzgórza krzesławickie Budy...
10421527 2024-04-29
godz. 08:00
Dolnośląskie budowa budynku mieszkalno-usługowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Królowej Marysieńki 5 w Jaworze.
10370941 2024-04-29
godz. 10:00
Łódzkie Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - Miasto Brzeziny Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zad...
10432873 2024-04-30
godz. 12:00
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Remont pawilonu nr 9 w Górnie dla potrzeb mieszkań treningowych” w ramach Projektu pn.: „Zwiększenie dostępu do...
10466106 2024-05-06
godz. 11:00
Małopolskie 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa tężni solankowej wraz...
10381405 2024-05-09
godz. 09:00
Małopolskie Budowa 20 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej - 40 lokali mieszkalnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Goetzów Okocimskich obszar wiejski o...
10089368 2024-06-04
godz. 10:00
Dolnośląskie „Termomodernizacja budynku mieszkalno – usługowego przy ul. 11 Listopada 62 w Wałbrzychu” 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku mieszkalno – usługowego zlokal...
10342581 2024-06-12
godz. 11:00
Mazowieckie „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Skarżynie gm. Płońsk” Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące zadanie inwestycyjne w formule zaprojektuj i wybuduj pn....