Przetarg 7494300 - Przebudowa i odbudowa dróg gminnych w ramach Funduszu Dróg...

   
Analizuj Zamówienie 7494300 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-21
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa i odbudowa dróg gminnych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych 2020 na terenie Gminy Lipusz.
Numer referencyjny: RG.271
.10.2020

4 . OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych.
4.2. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45233140-2 Roboty drogowe
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę i odbudowę dróg gminnych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych 2020 na terenie Gminy Lipusz.

Część I zamówienia – Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych – ul. Remusa i Stolema w miejscowości Lipusz

W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącej drogi gruntowej na drogę o nawierzchni z kostki betonowej (dwuteownik). Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, planowanych zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia.

Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi:
- 8 cm kostka betonowa (dwuteownik w kolorze szarym do nawierzchni jezdni oraz dwuteownik w kolorze grafit do nawierzchni zjazdów)
- 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4
- 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie

Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego drogowego 15x30x100 ułożonego na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Ustawienie krawężników na ławach betonowych wykonuje się na podsypce cementowo - piaskowej. Grubość warstwy podsypki powinna wynosić 5 cm. Spoiny krawężników nie powinny przekraczać szerokości 1 cm.


Przekrój poprzeczny drogi zaprojektowano jako jednostronny z 2% spadkiem w kierunku krawężnika betonowego. Przekrój podłużny zaprojektowano w taki sposób aby zapewnić sprawny spływ wód opadowych do planowanych wpustów ulicznych.

Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu wykopów (wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni). Grunt z wykopu i korytowania należy odwieźć do utylizacji.

Rozwiązania wysokościowe poszczególnych odcinków chodnika zaprojektowano przy założeniu: " optymalizacja rozwiązania wysokościowego jezdni z dostosowaniem spadków podłużnych do przepisów Rozporządzenia " dostosowaniem niwelety do istniejących zjazdów " zapewnienia warunków dla uzyskania prawidłowego odwodnienia jezdni dróg gminnych

Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, teletechniczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna. Projektowana grubość konstrukcji drogi wynosi 36 cm. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. Przypomina się, że roboty ziemne w pobliżu kabli i przewodów podziemnych należy wykonywać ręcznie. Zaleca się ustalenie rzeczywistej lokalizacji urządzeń poprzez wykopy próbne.

W obrębie projektowanego odcinka nie znajduje się żadna zieleń stanowiąca kolizję z projektowaną przebudową.

Odwodnienie drogi powiatowej funkcjonuje jako powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do istniejących rowów trawiastych. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do wpustów odwodnieniowych oraz studni chłonnych zlokalizowanych pod jezdnią.

W zakresie organizacji ruchu zaprojektowano znaki drogowe oraz progi zwalniające listwowe U-16d.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1) Projekt budowlany- załącznik nr 7 do SWIZ;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWIZ.
3) Przedmiar robót -załącznik Nr 9 - Przedmiar robót – należy traktować jako podglądowy i stanowi on wyłącznie materiał informacyjny nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.


Część II zamówienia – Przebudowa dróg gminnych ulic Ks. P. Dunajskiego, Ks. Z. Jutrzenki -Trzebiatowskiego w miejscowości Lipusz

W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącej drogi gruntowej na drogę o nawierzchni z kostki betonowej (dwuteownik). Szerokość projektowanej jezdni wynosi od 4,2 do 5,0 m. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, planowanych zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia.

Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi oraz zjazdów :
8 cm kostka betonowa (dwuteownik w kolorze szarym do nawierzchni jezdni oraz dwuteownik w kolorze grafit do nawierzchni zjazdów)
3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4
25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie

Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego drogowego 15x30x100 ułożonego na płasko na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.

Na podstawie aktualnego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: wodociąg, kanalizacja, sieć energetyczna oraz sieć teletechniczna. Projektowana grubość konstrukcji drogi wynosi 36 cm. Przypomina się, że roboty ziemne w pobliżu kabli i przewodów podziemnych należy wykonywać ręcznie. Zaleca się ustalenie rzeczywistej lokalizacji urządzeń poprzez wykopy próbne.

W pasie drogowym nie znajduje się żadne zadrzewienie stanowiące kolizję z planowanymi robotami.

Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano jako powierzchniowe. Wody opadowe zostaną zagospodarowane w pasie drogowym i nie będą oddziaływać na działki sąsiednie.

W zakresie organizacji ruchu zaprojektowano znaki drogowe oraz progi zwalniające listwowe U-16d.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1) Projekt budowlany- załącznik nr 7 do SWIZ;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWIZ.
3) Przedmiar robót -załącznik Nr 9 - Przedmiar robót – należy traktować jako podglądowy i stanowi on wyłącznie materiał informacyjny nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.


Część III zamówienia – Odbudowa drogi gminnej 184002G (dz. ewid. nr 294/3, 169, 205, 162) Gostomko w km od 0+010 do 1+200

W pasie drogi gminnej zaplanowano odbudowę nawierzchni na nawierzchnię asfaltową na długości 1190,00 m.b. Szerokość projektowanej drogi wynosi 4,0 m. Zaprojektowano mijanki o długości 25,0 m.b. umożliwiające wymijanie się pojazdów.

- Klasa drogi – D
- Kategoria drogi - Gminna
- Spadek poprzeczny 2-3%
- Długość odcinka 1190,00 m.b

Dla kategorii ruchu KR1, na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni drogi gminnej:
4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S
4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W
20 cm warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm

Jezdnia drogi gminnej ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm i szerokości 0,75 m.b. Spadek poprzeczny poboczy wynosi 6%.

Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 "Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania". Roboty przygotowawcze przed wykonaniem robót ziemnych obejmują wykonaniu wykopów, nasypów oraz koryta. Po wykonaniu koryta powstałe podłoże pod korpus ziemny drogi należy wyprofilować.

Dzięki ukształtowanym spadkom poprzecznym jezdni, jak również spadkowi podłużnemu woda deszczowa zostanie odprowadzona powierzchniowo z odprowadzeniem na przyległe pobocza i skarpy trawiaste.

Wykonawca robót winien uzgodnić sposób prowadzenia robót z właścicielami posesji sąsiadujących by ograniczyć do minimum utrudnienia w dostępie do ich posesji w czasie prowadzenia robót.

Zakres inwestycji obejmuje także wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego akustycznego.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1) Projekt budowlany- załącznik nr 7 do SWIZ;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWIZ.
3) Przedmiar robót -załącznik Nr 9 - Przedmiar robót – należy traktować jako podglądowy i stanowi on wyłącznie materiał informacyjny nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.

Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia współfinasowany jest z Funduszu Dróg Samorządowych na rok 2020.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych – ul. Remusa i Stolema w miejscowości Lipusz
W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącej drogi gruntowej na drogę o nawierzchni z kostki betonowej (dwuteownik). Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, planowanych zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi: - 8 cm kostka betonowa (dwuteownik w kolorze szarym do nawierzchni jezdni oraz dwuteownik w kolorze grafit do nawierzchni zjazdów) - 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4 - 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego drogowego 15x30x100 ułożonego na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Ustawienie krawężników na ławach betonowych wykonuje się na podsypce cementowo - piaskowej. Grubość warstwy podsypki powinna wynosić 5 cm. Spoiny krawężników nie powinny przekraczać szerokości 1 cm. Przekrój poprzeczny drogi zaprojektowano jako jednostronny z 2% spadkiem w kierunku krawężnika betonowego. Przekrój podłużny zaprojektowano w taki sposób aby zapewnić sprawny spływ wód opadowych do planowanych wpustów ulicznych. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu wykopów (wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni). Grunt z wykopu i korytowania należy odwieźć do utylizacji. Rozwiązania wysokościowe poszczególnych odcinków chodnika zaprojektowano przy założeniu: " optymalizacja rozwiązania wysokościowego jezdni z dostosowaniem spadków podłużnych do przepisów Rozporządzenia " dostosowaniem niwelety do istniejących zjazdów " zapewnienia warunków dla uzyskania prawidłowego odwodnienia jezdni dróg gminnych Na podstawie aktualnie wykonanego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: kable energetyczne, teletechniczne, wodociąg i kanalizacja sanitarna. Projektowana grubość konstrukcji drogi wynosi 36 cm. W celu uniknięcia ewentualnych kolizji lub awarii istniejącego uzbrojenia z elementami projektowanymi, należy zgłosić do poszczególnych właścicieli uzbrojenia terenu zamiar rozpoczęcia prac ziemnych z wyprzedzeniem min. 7 dni. Przypomina się, że roboty ziemne w pobliżu kabli i przewodów podziemnych należy wykonywać ręcznie. Zaleca się ustalenie rzeczywistej lokalizacji urządzeń poprzez wykopy próbne. W obrębie projektowanego odcinka nie znajduje się żadna zieleń stanowiąca kolizję z projektowaną przebudową. Odwodnienie drogi powiatowej funkcjonuje jako powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do istniejących rowów trawiastych. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do wpustów odwodnieniowych oraz studni chłonnych zlokalizowanych pod jezdnią. W zakresie organizacji ruchu zaprojektowano znaki drogowe oraz progi zwalniające listwowe U-16d. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również: 1) Projekt budowlany- załącznik nr 7 do SWIZ; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWIZ. 3) Przedmiar robót -załącznik Nr 9 - Przedmiar robót – należy traktować jako podglądowy i stanowi on wyłącznie materiał informacyjny nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.

Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa dróg gminnych ulic Ks. P. Dunajskiego, Ks. Z. Jutrzenki -Trzebiatowskiego w miejscowości Lipusz
W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącej drogi gruntowej na drogę o nawierzchni z kostki betonowej (dwuteownik). Szerokość projektowanej jezdni wynosi od 4,2 do 5,0 m. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, planowanych zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi oraz zjazdów : 8 cm kostka betonowa (dwuteownik w kolorze szarym do nawierzchni jezdni oraz dwuteownik w kolorze grafit do nawierzchni zjazdów) 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego drogowego 15x30x100 ułożonego na płasko na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Na podstawie aktualnego podkładu geodezyjnego stwierdza się występowanie następującego uzbrojenia: wodociąg, kanalizacja, sieć energetyczna oraz sieć teletechniczna. Projektowana grubość konstrukcji drogi wynosi 36 cm. Przypomina się, że roboty ziemne w pobliżu kabli i przewodów podziemnych należy wykonywać ręcznie. Zaleca się ustalenie rzeczywistej lokalizacji urządzeń poprzez wykopy próbne. W pasie drogowym nie znajduje się żadne zadrzewienie stanowiące kolizję z planowanymi robotami. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano jako powierzchniowe. Wody opadowe zostaną zagospodarowane w pasie drogowym i nie będą oddziaływać na działki sąsiednie. W zakresie organizacji ruchu zaprojektowano znaki drogowe oraz progi zwalniające listwowe U-16d. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również: 1) Projekt budowlany- załącznik nr 7 do SWIZ; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWIZ. 3) Przedmiar robót -załącznik Nr 9 - Przedmiar robót – należy traktować jako podglądowy i stanowi on wyłącznie materiał informacyjny nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.

Część nr: 3 Nazwa: Odbudowa drogi gminnej 184002G (dz. ewid. nr 294/3, 169, 205, 162) Gostomko w km od 0+010 do 1+200
W pasie drogi gminnej zaplanowano odbudowę nawierzchni na nawierzchnię asfaltową na długości 1190,00 m.b. Szerokość projektowanej drogi wynosi 4,0 m. Zaprojektowano mijanki o długości 25,0 m.b. umożliwiające wymijanie się pojazdów. - Klasa drogi – D - Kategoria drogi - Gminna - Spadek poprzeczny 2-3% - Długość odcinka 1190,00 m.b Dla kategorii ruchu KR1, na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni drogi gminnej: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 20 cm warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm Jezdnia drogi gminnej ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm i szerokości 0,75 m.b. Spadek poprzeczny poboczy wynosi 6%. Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 "Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania". Roboty przygotowawcze przed wykonaniem robót ziemnych obejmują wykonaniu wykopów, nasypów oraz koryta. Po wykonaniu koryta powstałe podłoże pod korpus ziemny drogi należy wyprofilować. Dzięki ukształtowanym spadkom poprzecznym jezdni, jak również spadkowi podłużnemu woda deszczowa zostanie odprowadzona powierzchniowo z odprowadzeniem na przyległe pobocza i skarpy trawiaste. Wykonawca robót winien uzgodnić sposób prowadzenia robót z właścicielami posesji sąsiadujących by ograniczyć do minimum utrudnienia w dostępie do ich posesji w czasie prowadzenia robót. Zakres inwestycji obejmuje także wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego akustycznego. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również: 1) Projekt budowlany- załącznik nr 7 do SWIZ; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWIZ. 3) Przedmiar robót -załącznik Nr 9 - Przedmiar robót – należy traktować jako podglądowy i stanowi on wyłącznie materiał informacyjny nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45233140, 45233220
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10478203 2024-05-09
godz. 09:00
Podkarpackie Przebudowa drogi powiatowej Nr 2028R w miejscowości Jasienica Rosielna oraz budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2005R w miejscowości Haczów Część 1: Przebudowa DP Nr 2028R Jasie...
10465663 2024-05-09
godz. 11:00
Świętokrzyskie Część 1: Część 1. Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina StrawczynETAP I. Uzbrojenie terenów w sieć wodno - kanalizacyjną w mie...
10483714 2024-05-09
godz. 11:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi gminnej nr 105146L od km 0+000,00 do km 2+560,00 w miejscowości Kocia Góra i Zezulin Drugi”.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamó...
10465285 2024-05-09
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Budowa drogi gminnej w miejscowości Świdwie Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w śladzie gruntowej drogi, w miejscowości Świdwie, powiat sępoleński, województwo Kujaw...
10484428 2024-05-09
godz. 11:00
Dolnośląskie Część 1: Część 1 - Elewacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Tąpadła 35 wraz z pracami wewnętrznymi1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn...
10464604 2024-05-10
godz. 12:00
Wielkopolskie Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu – etap I Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1/ roboty rozbiórkowe (rozebranie istniejącej nawierzchni chodnik...
10480598 2024-05-10
godz. 12:00
Pomorskie Przebudowa drogi powiatowej nr 3206G Etap I, na odcinku Sypanica-Prabuty w km. 8+300 - 10+340 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3206G, etap I, na odcinku...
10483643 2024-05-15
godz. 15:00
Wielkopolskie Zagospodarowanie podwórka, utwardzenie nawierzchni 40/2024 Adres: Jeżyce Obmiar/powierzchnia: zgodnie z załączonymi przedmiarami i rzutam Opis robót: przedmiotem zamówienia jest zagosp...
10286168 2024-05-17
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Przebudowa drogi powiatowej nr 3569Z Cetuń - DW 168. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane stanowiące przebudowę drogi powiatowej nr 3569 Cetuń – DW 168 na odcinku o długości...
10456196 2024-05-20
godz. 09:00
Podlaskie Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zbójna w ramach Polskiego Ładu. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.: Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zbójnaw ramac...