Przetarg 7275218 - „Przebudowa fragmentu budynku przy ul. Winnej 9 w Elblągu...

   
Analizuj Zamówienie 7275218 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-13
przedmiot ogłoszenia
„Przebudowa fragmentu budynku przy ul. Winnej 9 w Elblągu - utworzenie Punktu Pierwszego Kontaktu w ramach projektu „ Nowoczesny i
skuteczny Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu”- etap I

Przebudowa fragmentu budynku przy ul. Winnej 9 – utworzenie Punktu Pierwszego Kontaktu w ramach projektu „Nowoczesny i skuteczny Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu”- etap I. Przedmiot główny: CPV: 45000000-7;
Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane
Lokalizacja robót budowlanych: ul. Winna 9, 82-300 Elbląg
Zakres zamówienia obejmuje: zbudowanie nowego wejścia od strony ul. 12 Lutego z podjazdem dla osób z niepełnosprawnościami, zadaszeniem, z drzwiami przystosowanymi dla osób z niepełnosprawnościami, zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami; Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę Project System z siedzibą w Elblągu (82-300),
ul. Kumieli 1-2, stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa (dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego), przedmiar oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
Projekt budowlany i wykonawczy:
a) branża architektoniczna i konstrukcyjna
b) branża sanitarna

2) Przedmiary robót:
a) branża architektoniczna i konstrukcyjna
b) branża sanitarna

3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
a) branża architektoniczna i konstrukcyjna
b) branża sanitarna
Wymagania i warunki wykonania zamówienia:
1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia i zapoznanie się z dokumentacją projektową.
2) Cena (brutto) oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikającego wprost z dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), jak również nieujęte w dokumentacji projektowej oraz STWiOR, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, odpadów, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót.
3) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo- kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego:
a) ubezpieczenie robót, urządzeń, sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia,
b) ubezpieczenie wobec osób trzecich.
Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy.
4) W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Harmonogram musi być zatwierdzony przez Zamawiającego.
5) Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt.
6) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów.
7) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a — 143d ustawy Prawo zamówień publicznych.
8) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego.
3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
a) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
b) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
7. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości, licząc od daty odbioru końcowego robót. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
8. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.
9. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego.
11. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
12. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10455375 2024-04-25
godz. 10:00
Podkarpackie Remont i modernizacja części korytarza oraz toalet w suterenach Zespołu Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie
10425477 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Przebudowa szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego w budynku użyteczności publicznej przy ul. Henryka Sienkiewicza 3 w Warszawie. Przedmiotem zamówienia w formule "zaprojektuj ...
10433588 2024-04-29
godz. 11:00
Mazowieckie Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:Branża budowlana:• remont (wewnątrz) budynku ośrodka zdrowia (pomieszczenia wg ...
10441065 2024-04-30
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowę szatni pływalni (wykonanie odwodnienia posadzek) w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w dzielnicy Mokotów.2. Przedmiot zamówienie obe...
10451587 2024-05-06
godz. 10:00
Małopolskie Modernizacja infrastruktury szkolno-przedszkolnej w mieście Chełmek Część 1: Część nr 1: Modernizacja budynku Samorządowego Zespołu Szkół nr 1 im. A. Mickiewicza w Chełmku przy...
10480050 2024-05-06
godz. 12:00
Świętokrzyskie Modernizacja wejścia do pomieszczenia sprężarkowni na terenie Targów Kielce S.A.
10473450 2024-05-07
godz. 09:00
Łódzkie Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 1. Przedmiot zamówienia: 1) Zakres robót budowlanych – remont parteru i pierwszego piętra - zgodnie z projektem: roboty remontowe w...
10473420 2024-05-08
godz. 09:30
Łódzkie Modernizacja Sali sportowej w Zespole Szkół Mundurowo-Technicznych w Ostrowie. Zakres robót obejmuje:1) Roboty ogólnobudowlane:• remont ścian i sufitów ( szpachlowanie, gładzie, ma...
10432517 2024-05-08
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa wielofunkcyjnego budynku Gminnego Ośrodka Kultury z częścią mieszkalną.2. Szczegó...
10448460 2024-05-08
godz. 10:00
Pomorskie Część 1: CZĘŚĆ 1Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie – etap ISzczegółowy zakres pracy dotyczący części 1 (etapu I) w załączniku nr 11 do SWZ, Część 2: CZĘŚĆ 2R...