Przetarg 7598552 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2826L DK74 – Kocudza –...

   
Analizuj Zamówienie 7598552 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-20
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej nr 2826L DK74 – Kocudza – Władysławów w lokalizacji od km 4+340 do km 5+340 i od km 7+544 do km 9+205

Numer referencyjny: IiN.252.5.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2826L DK74 – Kocudza – Władysławów w lokalizacji od km 4+340 do km 5+340 i od km 7+544 do km 9+205 w oparciu o opracowaną dokumentację projektową. Zamówienie obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, nawierzchniowe, wykończeniowe oraz oznakowanie pionowe i poziome.
2. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi: oznakowania robót zgodnie z opracowanym przez siebie, uzgodnionym z zamawiającym i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem projektem czasowej organizacji ruchu, zorganizowanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie operatu powykonawczego, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
3. Zamawiający będzie wymagał, aby tablice znaków pionowych posiadały umieszczone na tylnej stronie tablicy „nalepki” z następującymi informacjami:
data produkcji znaku,
nazwa lub znak handlowy wykonawcy znaku,
okres gwarancji odpowiedni do typu folii odblaskowej lica znaku i materiału tarczy znaku (tj. 7, 10 lub 12 lat)
nazwa właściciela – Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
tel.15 8720 266
nr drogi: …………..
km ……………
Oznakowania powinny być wykonane w sposób trwały i wyraźny, czytelny z normalnej odległości widzenia, a całkowita powierzchnia naklejki nie była większa niż 30 cm2. Czytelność i trwałość cechy na tylnej stronie tarczy znaku nie powinna być niższa od wymaganej trwałości znaku. Naklejkę należy wykonać z folii nieodblaskowej
4. Zamawiający wymaga na oznakowanie poziome takiej samej gwarancji jak na pozostały zakres wykonanych robót budowlanych.
5. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, wyroby, materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązania równoważne uznawane będzie wykonanie robót budowlanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, projekcie, przedmiarze robót itp. pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach unii Europejskiej.
6. Termin wykonania zamówienia do dnia 30.11.2020r. Poprzez wykonanie zamówienia rozumie się wykonanie pełnego zakresu zamówienia potwierdzone wpisem do dziennika budowy i zgłoszeniem budowy do odbioru końcowego robót.
Za datę wykonania przedmiotu zamówienia uważa się faktyczną datę zakończenia zamówienia, tj. wykonanie robót budowlanych, uporządkowanie terenu budowy i jego zaplecza łącznie z przywróceniem otoczenia terenu do stanu pierwotnego, stwierdzone przez kierownika budowy w dzienniku budowy i potwierdzoną przez Inspektora nadzoru, a następnie ustaleniami protokołu odbioru końcowego. Zamawiający planuje dokonanie końcowego odbioru robót w terminie 14 dni od dnia zakończenia robót budowlanych jednak nie wcześniej niż 10.12.2020r.
7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik do umowy. Wykonawca składając ofertę akceptuje oświadczenie gwarancyjne stanowiące załącznik do umowy, w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta.
UWAGA:
Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.

8. Wymagania dotyczące Podwykonawstwa:
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zadnia. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców zobowiązany jest:
a) wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców,
b) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał, podczas realizacji umowy, zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143b ustawy Pzp.
c) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy.
9. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
9.1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne, związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, (tj. roboty przygotowawcze, roboty nawierzchniowe, roboty wykończeniowe, oznakowanie pionowe i poziome, itp.) których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.), o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.
9.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w/w czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
9.3. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy,
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1781), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy,
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
9.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540136221-N-2020 z dnia: 2020-07-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5
W ogłoszeniu jest:
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie:
1. przedłożyć harmonogram rzeczowo – finansowy robot,
2. wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10% ceny brutto podanej w Ofercie,
3. przedłożyć umowę konsorcjum w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

W ogłoszeniu powinno być:
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie:
1. przedłożyć harmonogram rzeczowo – finansowy robot,
2. wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% ceny brutto podanej w Ofercie,
3. przedłożyć umowę konsorcjum w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, organizacja ruchu drogowego
kody CPV 45000000, 45111200, 45233140, 45233210, 45233220, 45233290, 45233292
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , organizacja ruchu drogowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10370860 2024-05-06
godz. 10:00
Opolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wzdłuż DW nr 378 w m. Gnojna etap II zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.11.10.00-8 – roboty w zakres...
10447119 2024-05-06
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą „Kontynuacja przebudowy sieci drogowej w miejscowości Jegłownik, rozpoczętej w ramach dofinansowania z drugie...
10458313 2024-05-06
godz. 11:00
Świętokrzyskie Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Sobków - etap III 4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Rozwój infrastruktury drogowej na tere...
10446603 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie „Przebudowa drogi wewnętrznej w Glinie (Kielochówka)”Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy nawierzchni drogi wewnętrznej oznaczonej jako dzia...
10422741 2024-05-07
godz. 09:00
Małopolskie "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1959 K Podolany - Kwapinka – Komorniki od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 966 w miejscowości Podolany do SP w Zręczycach." 3.2 Przedmiot zamówieni...
10451635 2024-05-07
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łobez w roku 2024 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje następujące czynności konserwacyjne i naprawcze na drogac...
10455012 2024-05-08
godz. 10:00
Łódzkie PRZEBUDOWA JEZDNI UL. J. SŁOWACKIEGO OD UL. POLSKIEJ ORGANIZACJI WOJSKOWEJ DO PL. T. KOŚCIUSZKI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ROZDZIAŁ IV SWZ DOP.3300...
10465367 2024-05-09
godz. 08:00
Mazowieckie Remont drogi wojewódzkiej nr 541 od km 96+920 do km 99+840 na odcinku Piaski – Bledzewo – nr postępowania 092/24 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi wojewódzkiej nr 541 od ...
10452061 2024-05-09
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa odcinka drogi gminnej nr 675130 P i 675131 P w miejscowości Budy Liskowskie.Przedmiotowe drogi zlokalizowane są w m. Budy Liskowskie na ...
10452511 2024-05-20
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Wykonanie i wyznaczenie miejsca do prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu (miejsc postojowych i jezdni manewrow...