Przetarg 7979838 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1064F w km 0+000 do 11+440...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 7979838
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2021-02-22 2021-02-26 |
przedmiot ogłoszenia | Przebudowa drogi powiatowej nr 1064F w km 0+000 do 11+440 wraz z budową 4 obiektów mostowych 5.1.1. Część I – Projekt i przebud owa drogi powiatowej nr 1064F od km 0+000 do km 2+600 (cała ulica Żelazna wraz z 2 obiektami mostowymi); Zamawiający wymaga, aby w ramach I części przedmiotu zamówienia został wykonany następujący zakres robót:1. wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich zgód, opinii i pozwoleń, zezwalających na wykonanie robót budowlanych,2. wykonanie robót budowlanych, w ramach których przewiduje się:Branża drogowa- Od km 0+000 do km 0+250 wykonać nakładkę bitumiczną, brak robót brukarskich oraz wymian krawężników za wyjątkiem ronda.- Rondo wykonać jako przejazdowe pod ruch KR4; skorygować kształt wysp z azylami dla pieszych tak aby ułatwić przejazd dla pojazdów wojskowych;- od km 0+250 do końca etapu tj. km 2+600 wykonać na całości jezdni nakładkę bitumiczną wzmocnioną siatką stalową.- szerokość bitumiczna jezdni drogi powiatowej bez odcinków objętych mostami 6,6 do 8,6 m;Branża instalacyjnaObejmuje wykonanie fragmentu kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami deszczowymi i odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych do rzeki Bóbr, do kanału doprowadzającego wody do rzeki Bóbr, na tereny zalewowe oraz do istniejącego kanału k1000 wymagającego czyszczenia ze względu na zamulenie.Podane w PFU długości sieci są długościami orientacyjnymi wynikającymi z rzeczywistych odległości w terenie pomiędzy punktami stanowiącymi granice zakresu i mogą one ulec zmianie.Inwestor dopuszcza możliwość zachowania fragmentarycznie starej sieci kanalizacyjnej deszczowej w jej pierwotnym ułożeniu .W związku z otrzymanymi warunkami od zarządcy sieci gazowej konieczne jest wykonanie przycisku pod dnem rzeki Bóbr w celu ułożenia nowej sieci.Branża elektroenergetyczna.wykonanie przebudowy istniejących kolizji z liniami napowietrznymi, kablowymi 0,4kV oraz usunięcie kolizji z istniejącymi słupami oświetlenia ulicznego.Branża telekomunikacyjna.Na trasie przebudowy sieci telekomunikacyjne stanowią kolizję. Konieczne przebudowy, zabezpieczenia, wymiany elementów sieci operatorów telekomunikacyjnych uzgodnić z gestorami sieci.ETAP I w dużej części przebiega w terenie miejskim wzdłuż gęsto pobudowanych sieci innych branż. Powoduje to konieczność dokonywania uzgodnień międzybranżowych podczas usuwania kolizji telekomunikacyjnych. Przebudowa ok. 140m ciągów kanalizacji kablowej wielootworowej i zawartych w niej dużej ilości kabli miedzianych i światłowodowych stanowi o dużym zakresie przebudowy sieci w tym rejonie. Branża mostowaZakres prac obejmuje :1. Rozbiórkę istniejącego i budowę nowego mostu drogowego na rzece Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1064F w miejscowości Żagań na ul. Żelaznej – most M12. Rozbiórkę istniejącego i budowę nowego mostu drogowego na kanale rzeki Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1064F w miejscowości Żagań na ul. Żelaznej – most M2Zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi. Mosty znajdują się na obszarach szczególnego zagrożenia powodziowego i Wykonawca uzyska pozwolenie wodnoprawne na lokalizację obiektów budowlanych na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią i będzie prowadził prace budowlane na warunkach określonych w decyzji. Całkowita szerokość jezdni na mostach powinna wynosić 7,0 m plus dwie opaski po 0,5 m. Szerokość chodnika na obiekcie należy przewidzieć min. 2,0 m. Na obiektach należy przewidzieć montaż oświetlenie ulicznego na wykuszach.Most M1Należy przewidzieć rozbiórkę całego ustroju nośnego wraz z elementami wyposażenia. Zaproponowano wykonanie mostu trójprzęsłowego o schemacie statycznym w postaci belki ciągłej. Rozpiętość teoretycznej poszczególnych przęseł kształtują się następująco 28,5+40+29,5 m. Przyjęto, że ustrój nośny stanowi 5 dźwigarów stalowych zespolonych z żelbetową płytą pomostową.Most M2Należy przewidzieć rozbiórkę całego ustroju nośnego wraz z elementami wyposażenia, z tym że kratownice należy rozbierać w taki sposób żeby była możliwość jej ponownego złożenia. Zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi co do podobnego kształtu mostu zaproponowano wykonanie mostu jednoprzęsłowego belkowego wzmocnionego łukiem z wieszakami imitującymi słupki i krzyżulce kratownicy. Rozpiętość teoretyczna przęsła wynosi 40,5 m. Przyjęto, że ustrój nośny stanowią dwa dźwigary stalowe zespolone z płytą pomostową wzmocnione łukiem stalowym wykonanym ze skrzynki stalowej. Skrzyżowanie ul. Żelaznej z ul. Kolejową w km 1+690,00 należy przeanalizować pod kątem przejezdności pojazdów specjalnych dla wszystkich relacji na tym skrzyżowaniu i dostosować do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych oraz wymagań wynikających z umowy FDS-02/2019.- koszt budowy zatoki postojowej, której jedynym przeznaczeniem jest obsługa klientów sklepu, jest kosztem niekwalifikowalnym w ramach realizacji zadania objętego finansowaniem w ramach FDS,Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został opisany w pkt 5 SWZ ZP.272.1.2021 |
branża | Drogownictwo, Geodezja, geologia, archeologia, kartografia, zagospodarowanie przestrzenne, Projektowanie |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice, mosty, wiadukty, usługi geologiczne, projekt energoelektryczny |
kody CPV | 45221100, 45230000, 45233120, 71320000, 71321000, 71332000 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Lubuskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Lubuskie |