Przetarg 7739514 - "Przebudowa drogi gminnej nr 108350L od km 0+000 do km...

   
Analizuj Zamówienie 7739514 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-07
przedmiot ogłoszenia
"Przebudowa drogi gminnej nr 108350L od km 0+000 do km 0+999 w miejscowości Zakrzówek Nowy"
Numer referencyjny: ZP.271.12.2020

3.1 Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej nr 108350L od km 0+000 do km 0+999 w miejscowości Zakrzówek Nowy” w ramach Funduszu Dróg Samorządowych w następującym zakresie:
1. Roboty przygotowawcze:
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej– 0,999 km
Ścinanie drzew piłą mechaniczną – 26 szt.
Mechaniczne karczowanie pni poprzez frezowanie – 26 szt.
2. Roboty ziemne:
Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 10 cm – 1 998,00 m2
Koryta o głębokości 20 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV – 4283,40 m2,
Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi – 199,80 m3
Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-III – 4 283,40 m2
3. Warstwy mrozoochronne i podbudowy:
− Wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki związanej spoiwem cementowym C1,5/2, grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm – 4 283,40 m2
− Podbudowa z kruszyw łamanych o uziarnieniu 0-31mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 3 883,80 m2
− Uzupełnienie kruszywa na zjazdach do pól i gospodarstw, średniej grubości 20 cm wykonane z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31 mm. 6 Zjazdów o szerokości 5m – 60 m2
4. Roboty bitumiczne:
− Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem – 3 783,90 m²,
− Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej– 3 684,00 m2,
− Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11W, warstwa wiążąca po zagęszczeniu o grubości 5 cm – 3 783,90 m²,
− Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11S, warstwa ścieralna po zagęszczeniu o grubości 4 cm – 3 684,00 m².
5. Pobocza:
Roboty ziemne – 199,80 m3,
Zagęszczenie nasypów – 199,80 m3,
Pobocza jako warstwa z kruszyw łamanych C90/3 o uziarnieniu 0-31 mm i grubości po zagęszczeniu 10 cm – 1 498,50 m².
Humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 20 cm – 999,00 m2
Wykonanie oznakowania zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.

Przedstawione w punkcie 3.1 wartości odnoszące się do poszczególnych elementów inwestycji mają charakter szacunkowy, obrazujący zakres prac do wykonania i nie stanowią zobowiązania stron umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawca powinien odwoływać się do dokumentacji projektowej (rysunki, opisy, itp.), specyfikacji technicznych i obowiązujących przepisów technicznych, a także wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.

3.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.4 Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

3.5 Jeżeli SIWZ albo projekt budowlany wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót budowlanych w zgodzie z przepisami prawa budowlanego
i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną uprzednio zaakceptowane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe
i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

W przypadku opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.


3.6 Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:
3.6.1 jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców (jeżeli na etapie składania ofert podwykonawcy są znani);
3.6.2 w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu
z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców,
a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
3.6.3 jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się
w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3.7 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik do umowy. Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 54 miesiące licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 6 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (rozdział 14 SIWZ). Wykonawca składając ofertę akceptuje warunki gwarancyjne zawarte we wzorze umowy (załącznik Nr 5), w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta.

UWAGA:
Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy gwarancyjne będą odbywać się na wniosek Zamawiającego, w przypadku stwierdzenia wad lub usterek objętych gwarancją, po uprzednim poinformowaniu Wykonawcy
o terminie (pisemnie, w tym drogą elektroniczną).
3.8 Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace fizyczne oraz operatorów sprzętu w zakresie wykonywanych robót budowlanych (obowiązek nie dotyczy obsługi geodezyjnej oraz osoby kierującej budową). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
3.8.1 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest
w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3.8.2 W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3.8 czynności, przed przystąpieniem do wykonywania robót, Wykonawca składa wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem. Oświadczenie Wykonawcy powinno zawierać: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający nie przekaże wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane jako opóźnienie z winy wykonawcy.
3.8.3 Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w ust. 3.8.2 nie wymaga aneksu do umowy (wykonawca przedstawia korektę listy osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia do wiadomości zamawiającego).
3.8.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie o którym mowa w ust. 3.8.2. Osoby oddelegowane przez wykonawcę są zobowiązane podać imię i nazwisko podczas kontroli przeprowadzanej przez zamawiającego. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących prace na placu budowy zamawiający wzywa kierownika budowy do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wzywa wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli zamawiającego.
3.8.5 Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o prace osób wskazanych w wykazie. Zamawiający może żądać przedłożenia wskazanych poniżej dowodów:
1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
2) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów
o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
3.8.6 Wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne z tytułu:
1) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w ust. 3.8 osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – w wysokości 5000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę);
2) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w ust. 3.8 osób niewskazanych w wykazie o którym mowa w ust. 3.8.2 – w wysokości 2000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona wskazana w wykazie o którym mowa w ust. 3.8.2) – dotyczy to także osób zatrudnionych przez podwykonawców;
3) odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności wskazane w ust. 3.8 na zasadach określonych w ust. 3.8.4 – w wysokości 1000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby w przypadku niewskazania jej danych przez wykonawcę w drodze oświadczenia
o którym mowa w ust. 3.8.2).
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45100000, 45233000, 45233100, 45233220, 45233222
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10464615 2024-05-08
godz. 11:00
Dolnośląskie „Rozbudowa drogi gminnej na działce nr 456 w Dziwiszowie" Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej na działce nr 456 w Dziwiszowie.Planuje się wykonanie nowych nawierzchni ...
10474544 2024-05-08
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi, w podziale na dwa zadania:Zadanie nr 1: Przebudowa ulic: Matejki, Reymonta, Żeromski...
10483399 2024-05-09
godz. 08:00
Świętokrzyskie „Przebudowa dróg powiatowych w Powiecie Staszowskim w związku z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego” w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategiczn...
10483412 2024-05-09
godz. 08:00
Śląskie Wyk. dokum. proj. oraz robót budow. związanych z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną” w ramach zad. inw. „Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla A...
10465285 2024-05-09
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Budowa drogi gminnej w miejscowości Świdwie Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w śladzie gruntowej drogi, w miejscowości Świdwie, powiat sępoleński, województwo Kujaw...
10474809 2024-05-09
godz. 14:00
Śląskie Budowa IT HUB GLIWICE – HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa trzykondygnacyjnego obiektu (budynku) biurowego o powierzchni użytkowej około 2773 m2 i ku...
10440397 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem jest realizacja zadania „Przebudowa drogi gminnej nr 390523W Skrzeszew-Kanabród ” w skład którego wchodzi:1.1 Wytyczenie geodezyjne wraz z sporządzeniem kosztów inwen...
10483702 2024-05-10
godz. 09:00
Wielkopolskie Przebudowa drogi gminnej nr 78P w miejscowości Kania .Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej G78P w miejscowości Salamonowo (obręb Kania): lokalizacja w km 0+008,60 – 0+670,...
10285323 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej ul. Dębina w miejscowości Kończyce Wielkie. W ramach zamówienia przewiduje się:1. remont odcinka drogi gminnej - ulicy Dębina w ...
10479024 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Budowa ul. Wrzosowej w Plewiskach - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ul. Wrzosowej w Plewiskach2. Szczegółowy zakres rob...