Przetarg 7986342 - „Przebudowa drogi gminnej nr 108052L na odcinku od km...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 7986342
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2021-02-25 |
przedmiot ogłoszenia | „Przebudowa drogi gminnej nr 108052L na odcinku od km 0+003 do km 1+980 oraz drogi wewnętrznej w km 0+002 do 0+992 w miejscowości Kraczewice oraz Spławy, gmina Poniatowa” Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących kompleksową przebudowę trzech odcinków drogi, tj. odcinek I - droga gminna nr 108052L Kraczewice – Spławy od km 0+003 do km 0+993, dł. 0,990 km, odcinek II – droga gminna nr 108052L Spławy - Kraczewice – Poniatowa od km 0+990 do km 1+980, dł. 0,990 km oraz odcinek III - droga wewnętrzna od km 0+002 do km 0+992, dł. 0,990 km położona na działkach nr ewid. 126, 158, obręb 14-Spławy, poprzez: • odcinek I: wykonanie nawierzchni składającej się z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – bitumicznej AC 11 S – gr. 5 cm (KR 2) na istniejącej nawierzchni mineralno-bitumicznej w tym lokalne poszerzenie drogi do szer. 4,00 m ze względu na nienormatywną szerokość pasa ruchu na odcinku 0+487 – 0+600 (str. L), 0+600 – 0+650 (str. P), 0+780 – 0+990 (str. P); wykonanie konstrukcji - w-wa ulepszonego podłoża – stabilizacja cementem Rm=2,5MPa (10 cm), podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/32mm (20 cm), podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC 22 P (5 cm), siatki przeciwspękaniowej – geosiatka o wytrzymałości min. 50kn/m oraz w-wy ścieralnej (AC 11 S); wykonanie lokalnego frezowania istniejącej nawierzchnia bitumiczna 0-3cm (jezdnia zdeformowana, uszkodzenia – pęknięcia zmęczeniowe) na odcinkach: 0+000 – 0+280, 0+590 – 0+800, 0+970 – 0+990, wykonanie wzmocnienia pobocza gruntowego kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0/32mm, gr. 10cm, szer. 0,40-0,50m, wykonanie kompleksowego oznakowania poziomego oraz pionowego • odcinek II: wykonanie robót asfaltowych – nawierzchnia składająca się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S – gr. 5 cm (KR 2), w tym poszerzenie konstrukcji drogi do uzyskania nawierzchni szer. 4,00m ze względu na nienormatywną szerokość istniejącej jezdni (zawężona jezdnia 3,80 – 3,90m) stosując: w-wę ulepszonego podłoża – stabilizacja cementem Rm=2,5MPa (10 cm), podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,50mm (20 cm), podbudowę zasadniczą z betonu asfaltowego AC 22 P (5 cm), całość przykryta w-wą betonu asfaltowego AC 11 S (gr. 5cm) jako warstwa ścieralna drogi gminnej; przebudowę przepustu drogowego z kręgów betonowych Ø40cm (dł. 6,50m) na przepust z rury karbowanej polietylenowej Ø40cm (dł. 8,00m) posadowionej na fundamencie z pospółki, w miejscu przepustu konstrukcja drogi do odtworzenia z zastosowaniem: podbudowy z kruszyw kamiennych o zmiennej frakcji (w-wa dolna 0-63mm, w-w górna 0-31,5mm) stabilizowanych mechanicznie pakietu warstw betonu asfaltowego (AC 11 W jako w-wa wiążąca gr. 4cm oraz AC 11 S jako w-wa ścieralna gr. 3 cm); wzmocnienie pobocza gruntowego kruszywem łamanym 0-31,5mm, gr. 10cm, szer. 0,75m, szerokość poboczy lokalnie może ulec zawężeniu ze względu na niekorzystne ukształtowanie terenu oraz istn. zagospodarowania terenu itp.; kompleksowe wykonanie oznakowania pionowego na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2616L w zakresie znaków informacyjnych (D-1) oraz znaków ostrzegawczych (A-7/T-1),• odcinek III: wykonanie robót asfaltowych – nawierzchnia składająca się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S – gr. 3 cm (KR 1 – 2) na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W – gr. 4 cm (KR 1 – 2) posadowionych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,50mm (10 cm), całość wybudowana na istniejącej nawierzchni posiadającej liczne deformacje – koniecznej do uzupełnienia w technologii kruszyw łamanych stab. mechanicznie 0-31,50mm, średnio 10cm po uprzednim mechanicznym przeprofilowaniu; wzmocnienie pobocza gruntowego kruszywem łamanym 0-31,5mm, gr. 10cm, szer. 0,75m, szerokość poboczy lokalnie może ulec zawężeniu ze względu na niekorzystne ukształtowanie terenu w postaci skarp ziemnych, wąwozu itp.; umocnienie skarp drogi za pomocą płyt betonowych ażurowych skarpowych 60x40x8 ułożonych w poziomie na podsypce cem.-piaskowej 1:4 wypełnionych humusem; odwodnienie korony drogi za pomocą ścieków drogowych (typ trójkątny) 50x50x18/20 ułożonych na podsypce cem.-piaskowej 1 : 4 gr. 4 cm oraz podbudowie z ławy betonowej B-15 (C12/15); kompleksowe wykonanie oznakowania pionowego na skrzyżowaniu z drogą powiatową w zakresie znaków informacyjnych (D-46 / D-47), INP.271.3.2021 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice |
kody CPV | 45233000 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Lubelskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Lubelskie |