Przetarg 7805813 - „Przebudowa dróg gminnych nr 100126F ul. Sulechowskiej i...

   
Analizuj Zamówienie 7805813 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-11-10
przedmiot ogłoszenia
„Przebudowa dróg gminnych nr 100126F ul. Sulechowskiej i 100128F ul. Piłsudskiego wraz z przebudową skrzyżowania zwykłego na skrzy
żowanie typu rondo i wykonaniem oświetlenia drogowego”
Numer referencyjny: BUD.271.34.2020

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych nr 100126F ul. Sulechowskiej i 100128F ul. Piłsudskiego wraz z przebudową skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie typu rondo i wykonaniem oświetlenia drogowego”.

3.1.1. Drogi objęte inwestycją są drogami publicznymi gminnymi o numerach:
- ul. Sulechowska – droga gminna nr 100126F,
- ul. Piłsudskiego – droga gminna nr 100128F.

Zakresem zamówienia objęte są ul. Sulechowska na odcinku o długości około 1170m, ul. Piłsudskiego na odcinku około 302,50m, a także odcinek drogi gminnej ul. Kargowska i odcinek drogi gminnej ul. Wolsztyńska przy projektowanym skrzyżowaniu typu rondo o długości 97,50. Łączny zakres wynosi około 1570,0m wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi.

Uwaga - w zakres inwestycji wchodzi również budowa oświetlenia drogowego, dla którego opracowano oddzielne projekty:
• oświetlenie drogowe od ulicy Spółdzielczej do Leśnej,
• oświetlenie drogowe od Rynku do ulicy Spółdzielczej,
• oświetlenie drogowe dot. ul Piłsudskiego - od ulicy Kościelnej do Ronda
(elementy wspólne projektów dotyczące branży elektrycznej w obrębie ,,Ronda‘’ należy skalkulować biorąc pod uwagę zasilanie i budowę latarni, określone w dokumentacji oświetlenia ulicy Piłsudskiego).

Parametry techniczne:
- rodzaj obszaru – zabudowany,
- kategoria ruchu – KR3,
- obciążenie 115 kN/oś,
- klasa techniczna dróg gminnych:
• ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego - D,
• ulica Sulechowska - Z,
- prędkość projektowa Vp = 50 km/h,
- prędkość miarodajna Vm=70 km/h,
- szerokość pasa drogi – min. 10m,
- szerokość jezdni dróg gminnych:
• ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego – 6,00m,
• ulica Sulechowska – 6,00-10,00m,
- szerokość chodników - 2,00m, z miejscowym zwężeniem do 1,50m,
- przekrój jednojezdniowy, dwupasowy,
- szerokość zatoki postojowej – 3,00m,
- długość zatoki postojowej – 24,00m.
- nawierzchnia dróg gminnych – asfaltowa wraz ze ściekami przykrawężnikowymi z kostki granitowej,
- nawierzchnia chodników – kostka bazaltowa i płyty granitowe szare,
- nawierzchnia zjazdów i zatoki postojowej – kostka granitowa szara,
- krawężniki stojące, najazdowe granitowe,
- obrzeża granitowe.

Jako sposób naprawy istniejącej nawierzchni drogi gminnej – ul. Sulechowskiej i ul. Piłsudskiego zaplanowano sfrezowanie istniejącej nawierzchni na grubość do 3cm, wyczyszczenie powstałej nawierzchni oraz jej posmarowanie emulsją asfaltową. Na to należy wykonać warstwę masy z betonu asfaltowego AC11S grubości 4,0cm na gorąco.

Konstrukcja nawierzchni:

Nawierzchnia chodnika:
- warstwa ścieralna – kostka bazaltowa/płyty granitowe - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm,
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 10 cm
łączna grubość nawierzchni: 21 cm

Nawierzchnia zatoki postojowej oraz zjazdów:
- warstwa ścieralna - kostka granitowa/bazaltowa - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm,
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 15 cm,
- grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa - 10 cm
łączna grubość nawierzchni: 36 cm
Krawężniki i obrzeża
Należy wykonać krawężniki oraz obrzeża kamienne zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym oraz przekrojami normalnymi. Wszystkie krawężniki i obrzeża należy wykonać na ławie z oporem/bez oporu z betonu C12/15.

Profil podłużny
Po sfrezowaniu istniejącej nawierzchni oraz wykonaniu dywanika nowego asfaltu niweleta drogi nie ulegnie zmianie.

Przekrój poprzeczny
Zaprojektowano przekrój poprzeczny drogi zgodny ze spadkiem istniejącym, ze względu na pozostawienie odwodnienia w postaci wpustów w dotychczasowych miejscach. Miejscami spadki mogą być lekko skorygowane zapewniając lepszy spływ wód opadowych. Na chodnikach wykonać spadek poprzeczny 2% sprowadzając wody opadowe do wpustów zlokalizowanych w jezdni drogi gminnej. Pochylenie poprzeczne na zjazdach dostosować do pochylenia podłużnego na drodze, z których są projektowane, a pochylenie podłużne wykonać w nawiązaniu do rzędnych drogi oraz działek, na które zjazdy będą wykonane.

Odwodnienie
Dla potrzeb odwodnienia zastosowano odpowiednie spadki podłużne oraz poprzeczne, które pozwolą na bezproblemowy spływ wód opadowych do istniejących wpustów deszczowych (po regulacji pionowej).

UWAGA: Należy skalkulować zamontowanie żeliwnych spływów poprzecznych
w chodnikach – przez całą szerokość chodnika, odprowadzających wody opadowe
z rynien nieruchomości położonych w obrębie opracowania do istniejącej kanalizacji deszczowej - ilość 29 kompletów.

Oświetlenie
W ramach inwestycji zaprojektowano linię oświetlenia drogowego – należy ją wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Przy latarniach zostawić zapas kabla minimum 1,0m. Ponadto zamawiający wymaga aby wykonawca zastosował oprawy oświetleniowe typu LED o mocy 46W (do lamp drogowych) i 28W (do lamp oświetlających ścieżkę rowerową). Wprowadzoną zmianę Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.

Roboty ziemne i rozbiórkowe
Założono następujący zakres robót rozbiórkowych i robót ziemnych:
• sfrezowanie nawierzchni asfaltowej,
• rozebranie nawierzchni z kostki betonowej,
• rozebranie krawężników betonowych,
• rozebranie krawężników kamiennych,
• rozebranie obrzeży betonowych,
• zdjęcie warstwy humusu,
• zdjęcie warstwy gruntu niekontrolowanego,
• wybranie selektywnie nieprzydatnego gruzu,
• dowóz gruzu na wykonanie nasypów,
• wykonanie koryta pod nowe warstwy konstrukcyjne oraz krawężniki i obrzeża.
Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wykonać wykopy oraz profilowanie terenu pod projektowane konstrukcje z zakresu branży drogowej. Po zagęszczeniu nasypów należy wyprofilować podłoże pod wykonanie dolnych warstw konstrukcji nawierzchni jezdni, ciągu pieszego, zatoki postojowej, pozostałych elementów infrastruktury drogowej.
Humus przeznaczony na odkład stanowi własność Wykonawcy robót i odtransportowany będzie na jego składowisko przy zachowaniu ustaleń Ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 r. „O odpadach” – Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 628.

Zieleń
Planuje się wykonanie terenów zielonych w obrębie projektowanej zatoki postojowej, zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym.

Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Dla zadania został opracowany projekt stałej organizacji ruchu. Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt czasowej organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia robót.

3.1.2. W miejscu istniejącego skrzyżowania zwykłego zaplanowano wykonanie skrzyżowania typu rondo o czterech wlotach W1-W4 – oznaczenie na planie sytuacyjnym, wraz z przebudową linii oświetleniowej oraz kanalizacji deszczowej.

Parametry techniczne:
- rodzaj obszaru – zabudowany,
- klasa techniczna krzyżujących się dróg gminnych:
• ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego - D,
• ulica Powstańców Wielkopolskich – D,
• ul. Wolsztyńska - Z
• ulica Kargowska - Z,
- prędkość projektowa Vp = 50 km/h,
- prędkość miarodajna Vm=70 km/h,
- szerokość pasa drogi – min. 10m,
- szerokość jezdni dróg gminnych przy połączeniu z istniejącymi nawierzchniami:
• ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego – 9,00m,
• ulica Wolsztyńska – 5,75m
• ulica Kargowska – 8,25m,
- szerokość ścieżki rowerowej dwukierunkowej - 2,00m,
- szerokość pasa dla rowerów w jezdni ul. M.J. Piłsudskiego i Kargowskiej - 2,00m,
- przekrój jednojezdniowy, dwupasowy,
- kategoria ruchu – KR3,
- obciążenie 115 kN/oś.

Parametry ronda:
- ilość wlotów - 4,
- średnica zewnętrzna ronda Dz - 22m,
- średnica wyspy środkowej Dw - 10m, w tym część przejezdna – średnica 6m,
- wyspa środkowa - częściowo przejezdna,
- pierścień wokół wyspy środkowej - 1,50m,
- szerokość jezdni ronda - 4,50m,
- szerokość jezdni na wlotach - 2,75-3,00m,
- szerokość jezdni na wylotach - 3,00m,

Konstrukcja nawierzchni.

Nawierzchnia dróg dojazdowych i jezdni na rondzie:
- warstwa ścieralna – kostka granitowa - 15/17 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 5 cm,
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 15 cm,
- grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa - 10 cm
łączna grubość nawierzchni: 45 cm
Nawierzchnia chodników:
- warstwa ścieralna – kostka bazaltowa/płyty granitowe - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm,
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 10 cm
łączna grubość nawierzchni: 21 cm

Nawierzchnia pierścienia ronda i poszerzeń jezdni ronda:
- warstwa ścieralna – kostka granitowa szara - 7/9 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm,
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 15 cm,
- grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa - 10 cm
łączna grubość nawierzchni: 35 cm

Nawierzchnia przejezdnej części pierścienia ronda oraz zjazdów:
- warstwa ścieralna – kostka granitowa/bazaltowa - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm,
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 15 cm,
- grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa - 10 cm
łączna grubość nawierzchni: 36 cm

Nawierzchnia nieprzejezdnej części ronda:
- warstwa ścieralna – płyty granitowe - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm,
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 10 cm
łączna grubość nawierzchni: 21 cm

Krawężniki i obrzeża
Należy wykonać krawężniki oraz obrzeża kamienne zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym oraz przekrojami normalnymi i szczegółami konstrukcyjnymi. Wszystkie krawężniki i obrzeża należy wykonać na ławie z oporem/bez oporu z betonu C12/15.

Profil podłużny
Zaprojektowano spadki podłużne o wartościach:
- dla odcinka W1-W2 – spadek 1%, gdzie wcześniej wynosił 0,70% od W1 do środka ronda, a od środka ronda do W2 – 1,32%,
- dla odcinka W3 do środka ronda – spadek 0,3%, gdzie wcześniej wynosił 0,32%,
- dla odcinka W4 do środka ronda – spadek 0,3%, gdzie wcześniej wynosił 0,15%. Wszystkimi odcinkami dowiązano się do istniejących nawierzchni.

Przekrój poprzeczny
Zaprojektowano przekrój poprzeczny dwuspadowy o pochyleniu 2% na jezdni dróg oraz 2% jednostronnie na ciągu pieszym i ścieżki rowerowej. Pochylenie poprzeczne na zjazdach dostosować do pochylenia podłużnego na drodze, z których są projektowane, a pochylenie podłużne wykonać w nawiązaniu do rzędnych drogi oraz działek, na które zjazdy będą wykonane.
Dodatkowo na pierścieniu ronda zaprojektowano spadek 5%, na przejezdnej części wyspy centralnej ronda spadek 4%, a na części nieprzejezdnej wyspy centralnej ronda spadek dostosowany do pochylenia całego ronda.

Odwodnienie
Dla potrzeb odwodnienia zastosowano odpowiednie spadki podłużne oraz poprzeczne, które pozwolą na bezproblemowy spływ wód opadowych do projektowanej kanalizacji deszczowej – zaprojektowano wykorzystanie istniejących wpustów deszczowych (po regulacji pionowej) oraz nowych wpustów, częściowo projektowanych poza jezdnią, zgodnie z opracowaniem branży sanitarnej.

Zaprojektowano przebudowę istniejących chodników, budowę nowej zatoki postojowej oraz dowiązania do istniejących nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych.
Wszystkie te działania pozwolą na zwiększenie bezpieczeństwa ruchu pieszych oraz kierujących pojazdami mechanicznymi.

Roboty ziemne i rozbiórkowe
Założono następujący zakres robót rozbiórkowych i robót ziemnych:
• rozebranie nawierzchni asfaltowej,
• rozebranie nawierzchni z kostki betonowej,
• rozebranie krawężników betonowych,
• rozebranie krawężników kamiennych,
• rozebranie obrzeży betonowych,
• zdjęcie warstwy humusu,
• zdjęcie warstwy gruntu niekontrolowanego,
• wybranie selektywnie nieprzydatnego gruzu,
• dowóz gruzu na wykonanie nasypów,
• wykonanie koryta pod nowe warstwy konstrukcyjne oraz krawężniki i obrzeża.
Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wykonać wykopy oraz profilowanie terenu pod projektowane konstrukcje z zakresu branży drogowej. Dodatkowo należy z istniejących terenów zielonych zebrać humus. Humus zdjęty z pasa robót ziemnych należy wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego bądź na składowisko Wykonawcy. Po zagęszczeniu nasypów należy wyprofilować podłoże pod wykonanie dolnych warstw konstrukcji nawierzchni jezdni, ciągu pieszego, pieszo-jezdnego, ścieżki rowerowej i skrzyżowań oraz pozostałych elementów infrastruktury drogowej.
Humus przeznaczony na odkład stanowi własność Wykonawcy robót i odtransportowany będzie na jego składowisko przy zachowaniu ustaleń Ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 r. „O odpadach” – Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 628.

Branża sanitarna – wykonanie kanalizacji deszczowej – zgodnie z dokumentacją.
Branża elektryczna – wykonanie linii oświetleniowej wraz z lampami oraz wymianą starych lamp – zgodnie z dokumentacją dotyczącą przebudowy dróg, oraz dokumentacją:
• oświetlenie drogowe od ulicy Spółdzielczej do Leśnej,
• oświetlenie drogowe od Rynku do ulicy Spółdzielczej,
• oświetlenie drogowe dot. ul Piłsudskiego - od ulicy Kościelnej do Ronda
(elementy wspólne projektów dotyczące branży elektrycznej w obrębie ,,Ronda‘’ należy skalkulować biorąc pod uwagę zasilanie i budowę latarni, określone w dokumentacji oświetlenia ulicy Piłsudskiego).

Zieleń
Istniejące drzewa zabezpieczyć ozdobnymi kratami żeliwnymi usytuowanymi w chodniku – 16 szt. o wymiarach ok. 1,3m x 1,3m.
Należy skalkulować także nasadzenia krzewów niskich 30szt.

Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
Dla zadania został sporządzony projekt stałej organizacji ruchu, natomiast należy opracować projekt czasowej organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia robót.

Uwaga !!! Podane obmiary w niniejszej SIWZ oraz pozostałych dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są elementem pomocniczym. Wykonawca jest zobowiązany do wyceny projektu wykonawczego, a zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu przedmiotu zamówienia opisane w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ. Przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy do kalkulacji kosztów.
Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, STWIOR i niniejszej SIWZ, a niezbędne do wykonania robót objętych projektem wykonawczym nie będą stanowiły robót dodatkowych.

3.2. Dokumentacja techniczna – projekt wykonawczy swoim zakresem obejmuje również przebudowę skrzyżowania zwykłego dróg gminnych ul. M.J. Piłsudskiego, Kargowskiej i Wolsztyńskiej - działka nr 164/2, 164/1, 460 oraz dz. nr 650/2 na skrzyżowanie skanalizowane typu rondo, wraz z chodnikami, ścieżkami rowerowymi, zatoką postojową i terenami zielonymi, wykonanie oświetlenia dla skrzyżowania typu rondo, a także budowę sieci elektroenergetycznej (linii kablowej) oświetlenia drogowego ul. Sulechowska, wg załączonej dokumentacji.

3.3 Inne uwagi
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami Prawo budowlane, przepisami BHP, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, oraz zgodnie z poleceniami Zamawiającego i normami porządkowymi obowiązującymi na drogach i terenach publicznych.

3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i warunki realizacji zamówienia znajdują się w:
- projektach budowlanych i wykonawczych,
- projekcie stałej organizacji ruchu,
- przedmiarach robót, które są elementami pomocniczymi dla przygotowania oferty – wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie projekty,
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
- istotnych postanowieniach umowy (wzór umowy),
Wymienione dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ.

3.5. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (j. t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1087) gwarantującej, że z drogi może korzystać każdy zgodnie z jej przeznaczeniem. Projekt został dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.

3.6. Oferowane produkty i materiały muszą spełniać wszystkie parametry określone
w projekcie wykonawczym stanowiącym załącznik do SIWZ oraz muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 471) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.

3.7. Wszystkie wymagane parametry robót opisane w załącznikach do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności.

3.8. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostaje dokonana na koszt Wykonawcy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540236439-N-2020 z dnia: 2020-11-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-27, godzina: 09:00.
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-07, godzina: 09:00.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45231400, 45232130, 45233120, 45233140, 45233252
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10473886 2024-05-08
godz. 12:00
Świętokrzyskie Budowa drogi gminnej ul. Laskowa, gmina Zagnańsk 1. Opis przedmiotu zamówienia.1.1. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w Dokumentacji technicznej, Specyfikacji Techn...
10395668 2024-05-09
godz. 10:30
Zachodniopomorskie Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 102 na odcinku Trzebiatów – Kołobrzeg 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 102 od przejazdu kolejowego na ul. Kołob...
10450793 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trojanów Zadanie I: Droga gminna w miejscowości Żabianka Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku o długoś...
10457702 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie Wykonanie nawierzchni drogi powiatowej 5120 E -Domaradzyn -Karnków 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni jezdni oraz wykonanie poboczy z kruszywa o szerokości 1,00 m w drodz...
10451639 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przebudowa odcinka drogi gminnej NR 675112P Strzałków-Małgów Zadanie dofinansowane z środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w wysokości 60...
10456732 2024-05-15
godz. 11:00
Małopolskie Część 1: Zadanie nr 1: „Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna” - w systemie zaprojektuj-wybuduj:Zakres rzeczowy został określony na podstawie program...
10482029 2024-05-16
godz. 08:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi wojewódzkiej nr 562 od km 26+834 do km 29+134 na odcinku Główina – Więcławice – nr postępowania 093/24.2. Szczegółowy opis przedmiot...
10473833 2024-05-17
godz. 09:00
Śląskie ROBOTY BUDOWLANE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 789 (...) ZADANIE 2: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KOZIEGŁOWY (...) ROBOTY BUDOWLANE ...
10309915 2024-06-17
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajowej wraz z niezbędną infrastrukturą. Przedmiotem niniejszego zamierzenia budowlanego jest „Modernizacja układu torowego Zajezdni Tramwajo...
9488581 2024-06-30
godz. 23:59
Mazowieckie Odtwarzanie nawierzchni dróg, ścieżek rowerowych i chodników uszkodzonych w trakcie inwestycji, remontów i usuwania awarii sieci wodociągowej realizowanych systemem gospodarczym