Przetarg 7010058 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Iława. Numer...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 7010058
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2019-09-11 |
przedmiot ogłoszenia | Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Iława. Numer referencyjny: TIZ.271.14.2019 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Iława. 2. Zamówienie podzielone jest na cztery części: 1) Część I - Przebudowa drogi gminnej we Frednowych (łącznik). 2) Część II - Przebudowa drogi gminnej Gulb – Wólka. 3) Część III - Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku. 4) Część IV – Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku na odcinku ok. 540 m. 1) Część I - Przebudowa drogi gminnej we Frednowych (łącznik). Parametry techniczne: klasa techniczna drogi D – dojazdowa kategoria ruchu KR 2 prędkość projektowa Vp=40km/h - Parametry geometryczne drogi są następujące: szerokość jezdni – 4,00m nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa - Parametry ciągów pieszych (chodników): szerokość chodnika – 1,2 m nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6cm - Parametry zjazdów: szerokość 4,00 – 5,00 m nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm Projektowane rozwiązania wysokościowe Rozwiązanie wysokościowe budowy drogi zaprojektowano zapewniając właściwe odwodnienie powierzchni jezdni. Pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne o wartości 2%. Projektowane przekroje normalne: - Elementy drogi jezdnia – nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm - Chodniki szerokość chodnika 1,20m. Spadki poprzeczne chodnika jednostronne w kierunku jezdni. Wielkość spadków 2%. Chodniki wykonać w obrzeżach betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem C12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej. Chodniki wykonać z kostki betonowej szarej grub. 6cm. Od strony jezdni krawężnik betonowy 15x30cm wysokość + 12cm. - Zjazdy Szerokość zjazdów dopasowana do istniejących 4,00 – 4,40m wykonane z kostki betonowej o gr. 8cm obramowane obrzeżem betonowym 8x30cm i krawężnikiem najazdowym 15x22cm. Wszystkie krawężniki i obrzeża oparte na ławie betonowej z oporem C12/15. Projektowana konstrukcja nawierzchni Jezdnia z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej Warstwa ścieralna – naw. cienkowarstwowa bitumiczna powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem fr. 5-8mm i 8-11mm oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabil. mech. 0-31,5mm o grubości 15cm, Chodnik Warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej o gr. 6cm, Warstwa podsypki cementowo piaskowej 1:4 o gr. 3 cm, Podbudowa z kruszywa łamanego mechanicznie stabilizowanego 0-31,5mm o gr. 10 cm, Warstwa odsączająca z piasku 0/20 o gr. 10cm, Zjazdy Warstwa ścieralna z kostki brukowej kolorowej gr. 8cm, Warstwa podsypki cementowo piaskowej 1:4 o gr. 3 cm, Podbudowa z kruszywa łamanego mechanicznie stabilizowanego 0-31,5mm o gr. 10 cm, Warstwa odsączająca z piasku 0/20 o gr. 10cm, Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren 2) Część II - Przebudowa drogi gminnej Gulb-Wólka. Parametry projektowe: Długość – 1814mb, Klasa drogi – L Prędkość projektowana – 30 km/h Szerokość jezdni – 4 m Pobocza obustronne 2 x 0,75m, Geometria: Promienie łuków poziomych R6-R240 Spadek poprzeczny – daszkowy 2%, na łukach jednostronny 2-3%, Profil podłużny: Niweletę dostosować do stanu istniejącego, Zjazdy na posesję: Projektowane zjazdy znajdują się w większości w miejscach istniejących. Na całym odcinku projektowanej przebudowy drogi należy przebudować zjazdy indywidualne na posesje oraz na pola. Wszystkie zjazdy zostały zaprojektowane do granic posesji. Nawierzchnie zjazdów: warstwa kłsm 0/31,5 gr. 10cm. Wszystkie zjazdy projektuje się do granic pasa drogowego. Lokalizację zjazdu uzgodnić z właścicielem posesji. Geometrycznie dostosować do terenu. Odwodnienie: Odwodnienie drogi powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów lub powierzchniowo. Na całym odcinku projektowanej drogi należy oczyścić, pogłębić i przeprofilować rowy, które uległy częściowemu lub całkowitemu zamuleniu bądź zniszczeniu. Projektuje się również wymianę przepustów pod zjazdami na betonowe ze ściankami czołowymi o tych samych średnicach oraz rzędnych wlotów i wylotów. Oznakowanie docelowe: według projektu stałej organizacji ruchu. 3) Część III - Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku. Parametry techniczne klasa techniczna drogi D – dojazdowa kategoria ruchu KR 2 prędkość projektowa Vp=40km/h Parametry geometryczne drogi są następujące: szerokość jezdni – 4,00m nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa Parametry ciągów pieszych (chodników): szerokość chodnika – 1,2m nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6cm Parametry zjazdów: szerokość 4,00 – 5,00 m nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa długość: odc. A-B – 172mb, odcinek C-D – 330mb, powierzchnia: jezdnia 2372 m2, chodniki 363 m2, zjazdy 209,50 m2 Projektowane rozwiązania wysokościowe Rozwiązanie wysokościowe budowy drogi zaprojektowano zapewniając właściwe odwodnienie powierzchni jezdni. Pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne o wartości 2%. Projektowane przekroje normalne Elementy drogi jezdnia – nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm Chodniki szerokość chodnika 1,20m. Spadki poprzeczne chodnika jednostronne w kierunku jezdni. Wielkość spadków 2%. Chodniki wykonać w obrzeżach betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem C12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej. Chodniki wykonać z kostki betonowej szarej grub. 6cm. Od strony jezdni krawężnik betonowy 15x30cm wysokość + 12cm. Zjazdy Szerokość zjazdów dopasowana do istniejących 4,00 – 5,00m wykonane z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 15cm, Projektowana konstrukcja nawierzchni Jezdnia z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej Warstwa ścieralna – naw. cienkowarstwowa bitumiczna powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem fr. 5-8mm i 8-11mm oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabil. mech. 0-31,5mm o grubości 15cm, Chodnik Warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej o gr. 6cm, Warstwa podsypki cementowo piaskowej 1:4 o gr. 3 cm, Podbudowa z kruszywa łamanego mechanicznie stabilizowanego 0-31,5mm o gr. 10 cm, Warstwa odsączająca z piasku 0/20 o gr. 10cm, Zjazdy Warstwa ścieralna z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej – utrwalenie emulsjami asfaltowymi i grysem fr. 5-8mm i 8-1mm, podbudowa z kruszywa łam. stab. mechanicznie 0/31,5mm o gr. 15cm, Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren. 4) Część IV – Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku na odcinku ok. 540 m. Parametry techniczne klasa techniczna drogi D – dojazdowa kategoria ruchu KR 2 prędkość projektowa Vp=40km/h Parametry geometryczne drogi są następujące: szerokość jezdni – 4,50m nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa długość: 540mb, powierzchnia: jezdnia 2443m2, Projektowane rozwiązania wysokościowe Rozwiązanie wysokościowe budowy drogi zaprojektowano zapewniając właściwe odwodnienie powierzchni jezdni. Pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne o wartości 2%. Projektowane przekroje normalne Elementy drogi jezdnia – nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm Projektowana konstrukcja nawierzchni Jezdnia z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej Warstwa ścieralna – naw. cienkowarstwowa bitumiczna powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem fr. 5-8mm i 8-11mm oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabil. mech. 0-31,5mm o grubości 15cm, Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót. Kod CPV: 45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg, 45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg, 45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni. ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej we Frednowych (łącznik). 1) Część I - Przebudowa drogi gminnej we Frednowych (łącznik). Parametry techniczne: klasa techniczna drogi D – dojazdowa kategoria ruchu KR 2 prędkość projektowa Vp=40km/h - Parametry geometryczne drogi są następujące: szerokość jezdni – 4,00m nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa - Parametry ciągów pieszych (chodników): szerokość chodnika – 1,2 m nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6cm - Parametry zjazdów: szerokość 4,00 – 5,00 m nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm Projektowane rozwiązania wysokościowe Rozwiązanie wysokościowe budowy drogi zaprojektowano zapewniając właściwe odwodnienie powierzchni jezdni. Pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne o wartości 2%. Projektowane przekroje normalne: - Elementy drogi jezdnia – nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm - Chodniki szerokość chodnika 1,20m. Spadki poprzeczne chodnika jednostronne w kierunku jezdni. Wielkość spadków 2%. Chodniki wykonać w obrzeżach betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem C12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej. Chodniki wykonać z kostki betonowej szarej grub. 6cm. Od strony jezdni krawężnik betonowy 15x30cm wysokość + 12cm. - Zjazdy Szerokość zjazdów dopasowana do istniejących 4,00 – 4,40m wykonane z kostki betonowej o gr. 8cm obramowane obrzeżem betonowym 8x30cm i krawężnikiem najazdowym 15x22cm. Wszystkie krawężniki i obrzeża oparte na ławie betonowej z oporem C12/15. Projektowana konstrukcja nawierzchni Jezdnia z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej Warstwa ścieralna – naw. cienkowarstwowa bitumiczna powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem fr. 5-8mm i 8-11mm oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabil. mech. 0-31,5mm o grubości 15cm, Chodnik Warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej o gr. 6cm, Warstwa podsypki cementowo piaskowej 1:4 o gr. 3 cm, Podbudowa z kruszywa łamanego mechanicznie stabilizowanego 0-31,5mm o gr. 10 cm, Warstwa odsączająca z piasku 0/20 o gr. 10cm, Zjazdy Warstwa ścieralna z kostki brukowej kolorowej gr. 8cm, Warstwa podsypki cementowo piaskowej 1:4 o gr. 3 cm, Podbudowa z kruszywa łamanego mechanicznie stabilizowanego 0-31,5mm o gr. 10 cm, Warstwa odsączająca z piasku 0/20 o gr. 10cm, Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Gulb - Wólka Część II - Przebudowa drogi gminnej Gulb-Wólka. Parametry projektowe: Długość – 1814mb, Klasa drogi – L Prędkość projektowana – 30 km/h Szerokość jezdni – 4 m Pobocza obustronne 2 x 0,75m, Geometria: Promienie łuków poziomych R6-R240 Spadek poprzeczny – daszkowy 2%, na łukach jednostronny 2-3%, Profil podłużny: Niweletę dostosować do stanu istniejącego, Zjazdy na posesję: Projektowane zjazdy znajdują się w większości w miejscach istniejących. Na całym odcinku projektowanej przebudowy drogi należy przebudować zjazdy indywidualne na posesje oraz na pola. Wszystkie zjazdy zostały zaprojektowane do granic posesji. Nawierzchnie zjazdów: warstwa kłsm 0/31,5 gr. 10cm. Wszystkie zjazdy projektuje się do granic pasa drogowego. Lokalizację zjazdu uzgodnić z właścicielem posesji. Geometrycznie dostosować do terenu. Odwodnienie: Odwodnienie drogi powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów lub powierzchniowo. Na całym odcinku projektowanej drogi należy oczyścić, pogłębić i przeprofilować rowy, które uległy częściowemu lub całkowitemu zamuleniu bądź zniszczeniu. Projektuje się również wymianę przepustów pod zjazdami na betonowe ze ściankami czołowymi o tych samych średnicach oraz rzędnych wlotów i wylotów. Oznakowanie docelowe: według projektu stałej organizacji ruchu. Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku 3) Część III - Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku. Parametry techniczne klasa techniczna drogi D – dojazdowa kategoria ruchu KR 2 prędkość projektowa Vp=40km/h Parametry geometryczne drogi są następujące: szerokość jezdni – 4,00m nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa Parametry ciągów pieszych (chodników): szerokość chodnika – 1,2m nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6cm Parametry zjazdów: szerokość 4,00 – 5,00 m nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa długość: odc. A-B – 172mb, odcinek C-D – 330mb, powierzchnia: jezdnia 2372 m2, chodniki 363 m2, zjazdy 209,50 m2 Projektowane rozwiązania wysokościowe Rozwiązanie wysokościowe budowy drogi zaprojektowano zapewniając właściwe odwodnienie powierzchni jezdni. Pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne o wartości 2%. Projektowane przekroje normalne Elementy drogi jezdnia – nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm Chodniki szerokość chodnika 1,20m. Spadki poprzeczne chodnika jednostronne w kierunku jezdni. Wielkość spadków 2%. Chodniki wykonać w obrzeżach betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem C12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej. Chodniki wykonać z kostki betonowej szarej grub. 6cm. Od strony jezdni krawężnik betonowy 15x30cm wysokość + 12cm. Zjazdy Szerokość zjazdów dopasowana do istniejących 4,00 – 5,00m wykonane z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 15cm, Projektowana konstrukcja nawierzchni Jezdnia z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej Warstwa ścieralna – naw. cienkowarstwowa bitumiczna powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem fr. 5-8mm i 8-11mm oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabil. mech. 0-31,5mm o grubości 15cm, Chodnik Warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej o gr. 6cm, Warstwa podsypki cementowo piaskowej 1:4 o gr. 3 cm, Podbudowa z kruszywa łamanego mechanicznie stabilizowanego 0-31,5mm o gr. 10 cm, Warstwa odsączająca z piasku 0/20 o gr. 10cm, Zjazdy Warstwa ścieralna z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej – utrwalenie emulsjami asfaltowymi i grysem fr. 5-8mm i 8-1mm, podbudowa z kruszywa łam. stab. mechanicznie 0/31,5mm o gr. 15cm, Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren. Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku na odcinku ok 540 m Część IV – Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku na odcinku ok. 540 m. Parametry techniczne klasa techniczna drogi D – dojazdowa kategoria ruchu KR 2 prędkość projektowa Vp=40km/h Parametry geometryczne drogi są następujące: szerokość jezdni – 4,50m nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa długość: 540mb, powierzchnia: jezdnia 2443m2, Projektowane rozwiązania wysokościowe Rozwiązanie wysokościowe budowy drogi zaprojektowano zapewniając właściwe odwodnienie powierzchni jezdni. Pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne o wartości 2%. Projektowane przekroje normalne Elementy drogi jezdnia – nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm Projektowana konstrukcja nawierzchni Jezdnia z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej Warstwa ścieralna – naw. cienkowarstwowa bitumiczna powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem fr. 5-8mm i 8-11mm oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabil. mech. 0-31,5mm o grubości 15cm, Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice |
kody CPV | 45233120, 45233142, 45233200 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Warmińsko-Mazurskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Warmińsko-Mazurskie |