Przetarg 7010058 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Iława. Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7010058 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-09-11
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Iława.
Numer referencyjny: TIZ.271.14.2019

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa
dróg gminnych na terenie Gminy Iława.
2. Zamówienie podzielone jest na cztery części:
1) Część I - Przebudowa drogi gminnej we Frednowych (łącznik).
2) Część II - Przebudowa drogi gminnej Gulb – Wólka.
3) Część III - Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku.
4) Część IV – Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku na odcinku ok. 540 m.

1) Część I - Przebudowa drogi gminnej we Frednowych (łącznik).
Parametry techniczne:
klasa techniczna drogi D – dojazdowa
kategoria ruchu KR 2
prędkość projektowa Vp=40km/h
- Parametry geometryczne drogi są następujące:
szerokość jezdni – 4,00m
nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa
- Parametry ciągów pieszych (chodników):
szerokość chodnika – 1,2 m
nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6cm
- Parametry zjazdów:
szerokość 4,00 – 5,00 m
nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm
Projektowane rozwiązania wysokościowe
Rozwiązanie wysokościowe budowy drogi zaprojektowano zapewniając właściwe odwodnienie powierzchni jezdni.
Pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne o wartości 2%.
Projektowane przekroje normalne:
- Elementy drogi
jezdnia – nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm
- Chodniki
szerokość chodnika 1,20m.
Spadki poprzeczne chodnika jednostronne w kierunku jezdni.
Wielkość spadków 2%. Chodniki wykonać w obrzeżach betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem C12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej.
Chodniki wykonać z kostki betonowej szarej grub. 6cm. Od strony jezdni krawężnik betonowy 15x30cm wysokość + 12cm.
- Zjazdy
Szerokość zjazdów dopasowana do istniejących 4,00 – 4,40m wykonane z kostki betonowej o gr. 8cm obramowane obrzeżem betonowym 8x30cm i krawężnikiem najazdowym 15x22cm. Wszystkie krawężniki i obrzeża oparte na ławie betonowej z oporem C12/15.
Projektowana konstrukcja nawierzchni
Jezdnia z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej
Warstwa ścieralna – naw. cienkowarstwowa bitumiczna powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem fr. 5-8mm i 8-11mm oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabil. mech. 0-31,5mm o grubości 15cm,
Chodnik
Warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej o gr. 6cm,
Warstwa podsypki cementowo piaskowej 1:4 o gr. 3 cm,
Podbudowa z kruszywa łamanego mechanicznie stabilizowanego 0-31,5mm o gr. 10 cm,
Warstwa odsączająca z piasku 0/20 o gr. 10cm,
Zjazdy
Warstwa ścieralna z kostki brukowej kolorowej gr. 8cm,
Warstwa podsypki cementowo piaskowej 1:4 o gr. 3 cm,
Podbudowa z kruszywa łamanego mechanicznie stabilizowanego 0-31,5mm o gr. 10 cm,
Warstwa odsączająca z piasku 0/20 o gr. 10cm,
Odwodnienie
Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren

2) Część II - Przebudowa drogi gminnej Gulb-Wólka.
Parametry projektowe:
Długość – 1814mb,
Klasa drogi – L
Prędkość projektowana – 30 km/h
Szerokość jezdni – 4 m
Pobocza obustronne 2 x 0,75m,
Geometria:
Promienie łuków poziomych R6-R240
Spadek poprzeczny – daszkowy 2%, na łukach jednostronny 2-3%,
Profil podłużny:
Niweletę dostosować do stanu istniejącego,
Zjazdy na posesję:
Projektowane zjazdy znajdują się w większości w miejscach istniejących. Na całym odcinku projektowanej przebudowy drogi należy przebudować zjazdy indywidualne na posesje oraz na pola. Wszystkie zjazdy zostały zaprojektowane do granic posesji. Nawierzchnie zjazdów: warstwa kłsm 0/31,5 gr. 10cm. Wszystkie zjazdy projektuje się do granic pasa drogowego. Lokalizację zjazdu uzgodnić z właścicielem posesji. Geometrycznie dostosować do terenu.
Odwodnienie:
Odwodnienie drogi powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów lub powierzchniowo. Na całym odcinku projektowanej drogi należy oczyścić, pogłębić i przeprofilować rowy, które uległy częściowemu lub całkowitemu zamuleniu bądź zniszczeniu. Projektuje się również wymianę przepustów pod zjazdami na betonowe ze ściankami czołowymi o tych samych średnicach oraz rzędnych wlotów i wylotów.
Oznakowanie docelowe: według projektu stałej organizacji ruchu.

3) Część III - Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku.
Parametry techniczne
klasa techniczna drogi D – dojazdowa
kategoria ruchu KR 2
prędkość projektowa Vp=40km/h
Parametry geometryczne drogi są następujące:
szerokość jezdni – 4,00m
nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa
Parametry ciągów pieszych (chodników):
szerokość chodnika – 1,2m
nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6cm
Parametry zjazdów:
szerokość 4,00 – 5,00 m
nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa
długość: odc. A-B – 172mb, odcinek C-D – 330mb,
powierzchnia:
jezdnia 2372 m2,
chodniki 363 m2,
zjazdy 209,50 m2
Projektowane rozwiązania wysokościowe
Rozwiązanie wysokościowe budowy drogi zaprojektowano zapewniając właściwe odwodnienie powierzchni jezdni. Pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne o wartości 2%.
Projektowane przekroje normalne
Elementy drogi
jezdnia – nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm
Chodniki
szerokość chodnika 1,20m.
Spadki poprzeczne chodnika jednostronne w kierunku jezdni.
Wielkość spadków 2%. Chodniki wykonać w obrzeżach betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem C12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej. Chodniki wykonać z kostki betonowej szarej grub. 6cm. Od strony jezdni krawężnik betonowy 15x30cm wysokość + 12cm.
Zjazdy
Szerokość zjazdów dopasowana do istniejących 4,00 – 5,00m wykonane z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 15cm,
Projektowana konstrukcja nawierzchni
Jezdnia z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej
Warstwa ścieralna – naw. cienkowarstwowa bitumiczna powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem fr. 5-8mm i 8-11mm oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabil. mech. 0-31,5mm o grubości 15cm,
Chodnik
Warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej o gr. 6cm,
Warstwa podsypki cementowo piaskowej 1:4 o gr. 3 cm,
Podbudowa z kruszywa łamanego mechanicznie stabilizowanego 0-31,5mm o gr. 10 cm,
Warstwa odsączająca z piasku 0/20 o gr. 10cm,
Zjazdy
Warstwa ścieralna z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej – utrwalenie emulsjami asfaltowymi i grysem fr. 5-8mm i 8-1mm, podbudowa z kruszywa łam. stab. mechanicznie 0/31,5mm o gr. 15cm,
Odwodnienie
Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren.

4) Część IV – Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku na odcinku ok. 540 m.
Parametry techniczne
klasa techniczna drogi D – dojazdowa
kategoria ruchu KR 2
prędkość projektowa Vp=40km/h
Parametry geometryczne drogi są następujące:
szerokość jezdni – 4,50m
nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa
długość: 540mb,
powierzchnia: jezdnia 2443m2,
Projektowane rozwiązania wysokościowe
Rozwiązanie wysokościowe budowy drogi zaprojektowano zapewniając właściwe odwodnienie powierzchni jezdni. Pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne o wartości 2%.
Projektowane przekroje normalne
Elementy drogi
jezdnia – nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm
Projektowana konstrukcja nawierzchni
Jezdnia z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej
Warstwa ścieralna – naw. cienkowarstwowa bitumiczna powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem fr. 5-8mm i 8-11mm oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabil. mech. 0-31,5mm o grubości 15cm,
Odwodnienie
Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót.
Kod CPV: 45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg, 45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg, 45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej we Frednowych (łącznik).
1) Część I - Przebudowa drogi gminnej we Frednowych (łącznik). Parametry techniczne: klasa techniczna drogi D – dojazdowa kategoria ruchu KR 2 prędkość projektowa Vp=40km/h - Parametry geometryczne drogi są następujące: szerokość jezdni – 4,00m nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa - Parametry ciągów pieszych (chodników): szerokość chodnika – 1,2 m nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6cm - Parametry zjazdów: szerokość 4,00 – 5,00 m nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm Projektowane rozwiązania wysokościowe Rozwiązanie wysokościowe budowy drogi zaprojektowano zapewniając właściwe odwodnienie powierzchni jezdni. Pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne o wartości 2%. Projektowane przekroje normalne: - Elementy drogi jezdnia – nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm - Chodniki szerokość chodnika 1,20m. Spadki poprzeczne chodnika jednostronne w kierunku jezdni. Wielkość spadków 2%. Chodniki wykonać w obrzeżach betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem C12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej. Chodniki wykonać z kostki betonowej szarej grub. 6cm. Od strony jezdni krawężnik betonowy 15x30cm wysokość + 12cm. - Zjazdy Szerokość zjazdów dopasowana do istniejących 4,00 – 4,40m wykonane z kostki betonowej o gr. 8cm obramowane obrzeżem betonowym 8x30cm i krawężnikiem najazdowym 15x22cm. Wszystkie krawężniki i obrzeża oparte na ławie betonowej z oporem C12/15. Projektowana konstrukcja nawierzchni Jezdnia z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej Warstwa ścieralna – naw. cienkowarstwowa bitumiczna powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem fr. 5-8mm i 8-11mm oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabil. mech. 0-31,5mm o grubości 15cm, Chodnik Warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej o gr. 6cm, Warstwa podsypki cementowo piaskowej 1:4 o gr. 3 cm, Podbudowa z kruszywa łamanego mechanicznie stabilizowanego 0-31,5mm o gr. 10 cm, Warstwa odsączająca z piasku 0/20 o gr. 10cm, Zjazdy Warstwa ścieralna z kostki brukowej kolorowej gr. 8cm, Warstwa podsypki cementowo piaskowej 1:4 o gr. 3 cm, Podbudowa z kruszywa łamanego mechanicznie stabilizowanego 0-31,5mm o gr. 10 cm, Warstwa odsączająca z piasku 0/20 o gr. 10cm, Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren

Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Gulb - Wólka
Część II - Przebudowa drogi gminnej Gulb-Wólka. Parametry projektowe: Długość – 1814mb, Klasa drogi – L Prędkość projektowana – 30 km/h Szerokość jezdni – 4 m Pobocza obustronne 2 x 0,75m, Geometria: Promienie łuków poziomych R6-R240 Spadek poprzeczny – daszkowy 2%, na łukach jednostronny 2-3%, Profil podłużny: Niweletę dostosować do stanu istniejącego, Zjazdy na posesję: Projektowane zjazdy znajdują się w większości w miejscach istniejących. Na całym odcinku projektowanej przebudowy drogi należy przebudować zjazdy indywidualne na posesje oraz na pola. Wszystkie zjazdy zostały zaprojektowane do granic posesji. Nawierzchnie zjazdów: warstwa kłsm 0/31,5 gr. 10cm. Wszystkie zjazdy projektuje się do granic pasa drogowego. Lokalizację zjazdu uzgodnić z właścicielem posesji. Geometrycznie dostosować do terenu. Odwodnienie: Odwodnienie drogi powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów lub powierzchniowo. Na całym odcinku projektowanej drogi należy oczyścić, pogłębić i przeprofilować rowy, które uległy częściowemu lub całkowitemu zamuleniu bądź zniszczeniu. Projektuje się również wymianę przepustów pod zjazdami na betonowe ze ściankami czołowymi o tych samych średnicach oraz rzędnych wlotów i wylotów. Oznakowanie docelowe: według projektu stałej organizacji ruchu.

Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku
3) Część III - Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku. Parametry techniczne klasa techniczna drogi D – dojazdowa kategoria ruchu KR 2 prędkość projektowa Vp=40km/h Parametry geometryczne drogi są następujące: szerokość jezdni – 4,00m nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa Parametry ciągów pieszych (chodników): szerokość chodnika – 1,2m nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6cm Parametry zjazdów: szerokość 4,00 – 5,00 m nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa długość: odc. A-B – 172mb, odcinek C-D – 330mb, powierzchnia: jezdnia 2372 m2, chodniki 363 m2, zjazdy 209,50 m2 Projektowane rozwiązania wysokościowe Rozwiązanie wysokościowe budowy drogi zaprojektowano zapewniając właściwe odwodnienie powierzchni jezdni. Pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne o wartości 2%. Projektowane przekroje normalne Elementy drogi jezdnia – nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm Chodniki szerokość chodnika 1,20m. Spadki poprzeczne chodnika jednostronne w kierunku jezdni. Wielkość spadków 2%. Chodniki wykonać w obrzeżach betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem C12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej. Chodniki wykonać z kostki betonowej szarej grub. 6cm. Od strony jezdni krawężnik betonowy 15x30cm wysokość + 12cm. Zjazdy Szerokość zjazdów dopasowana do istniejących 4,00 – 5,00m wykonane z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 15cm, Projektowana konstrukcja nawierzchni Jezdnia z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej Warstwa ścieralna – naw. cienkowarstwowa bitumiczna powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem fr. 5-8mm i 8-11mm oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabil. mech. 0-31,5mm o grubości 15cm, Chodnik Warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej o gr. 6cm, Warstwa podsypki cementowo piaskowej 1:4 o gr. 3 cm, Podbudowa z kruszywa łamanego mechanicznie stabilizowanego 0-31,5mm o gr. 10 cm, Warstwa odsączająca z piasku 0/20 o gr. 10cm, Zjazdy Warstwa ścieralna z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej – utrwalenie emulsjami asfaltowymi i grysem fr. 5-8mm i 8-1mm, podbudowa z kruszywa łam. stab. mechanicznie 0/31,5mm o gr. 15cm, Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren.

Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku na odcinku ok 540 m
Część IV – Przebudowa drogi gminnej w Szymbarku na odcinku ok. 540 m. Parametry techniczne klasa techniczna drogi D – dojazdowa kategoria ruchu KR 2 prędkość projektowa Vp=40km/h Parametry geometryczne drogi są następujące: szerokość jezdni – 4,50m nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa długość: 540mb, powierzchnia: jezdnia 2443m2, Projektowane rozwiązania wysokościowe Rozwiązanie wysokościowe budowy drogi zaprojektowano zapewniając właściwe odwodnienie powierzchni jezdni. Pochylenia poprzeczne jezdni jednostronne o wartości 2%. Projektowane przekroje normalne Elementy drogi jezdnia – nawierzchnia bitumiczna cienkowarstwowa oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm Projektowana konstrukcja nawierzchni Jezdnia z nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej Warstwa ścieralna – naw. cienkowarstwowa bitumiczna powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem fr. 5-8mm i 8-11mm oraz podbudowa z kruszywa łamanego stabil. mech. 0-31,5mm o grubości 15cm, Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233120, 45233142, 45233200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10375001 2024-05-07
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest: Budowa mostu przez rzekę Kalinkę w ciągu drogi krajowej nr 16 w miejscowości Skomętno Wielkie. O/OL.D-3.2411.2.2024 **************************** UWAGA...
10480028 2024-05-07
godz. 13:00
Zachodniopomorskie Bieżąca konserwacja i utrzymanie dróg leśnych oraz utwardzenie placu manewrowego przy PCW nr 15 na terenie Nadleśnictwa Człopa w 2024 roku Część 1: Część 1 – Bieżąca konserw...
10465874 2024-05-08
godz. 10:00
Wielkopolskie Przebudowa drogi gminnej G035P Grodziec-Stare Grądy 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Przebudowa drogi nr G035P Grodziec-Stare Grądy” obejmującego wykonanie nowej ...
10448110 2024-05-08
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Nr 120621C ul. Dłutka”. Prace objęte przedmiotem obejmują roboty branży dr...
10464241 2024-05-09
godz. 09:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: remont cząstkowy nawierzchni dróg i ulic na terenie gminy Kalwaria Zebrzydowska przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej wbudowanej ręc...
10473898 2024-05-09
godz. 12:00
Świętokrzyskie „Budowa drogi gminnej w miejscowości Jaworze, gmina Zagnańsk”. 1. Opis przedmiotu zamówienia.1.1. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w Dokumentacji Technicznej,...
10423807 2024-05-10
godz. 08:00
Dolnośląskie Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Przemkowa. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą...
10451639 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przebudowa odcinka drogi gminnej NR 675112P Strzałków-Małgów Zadanie dofinansowane z środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w wysokości 60...
10396577 2024-05-17
godz. 14:00
Dolnośląskie Remont drogi w miejscowości Osła (dz. 256/98), w otoczeniu LSSE obszar Krzywa - etap II ZP3.24
10473691 2024-05-28
godz. 10:00
Łódzkie Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 704 na odcinku od km 18+398 do km 19+072 wraz z rozbiórką i budową obiektu inżynierskiego [1]. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji w ...