Przetarg 7506415 - Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 7506415
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2020-05-28 |
przedmiot ogłoszenia | Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Lipusz Numer referencyjny: RG.271.13.2020 4 . OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 4.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych. 4.2. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Lipusz Część I zamówienia – Przebudowa drogi gminnej ul. Łąkowa w miejscowości Lipusz W pasie drogi gminnej nr zaplanowano przebudowę odcinka drogi gminnej – ul. Łąkowej o nawierzchni gruntowej na drogę o nawierzchni z płyt betonowych typu YOMB na długości 500,00 m.b. Szerokość projektowanej drogi wynosi 4,0 m. - Klasa drogi – D - Kategoria drogi - Gminna - spadek poprzeczny 2-3% Dla kategorii ruchu KR1, na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni drogi gminnej z płyt betonowych: - 12,5 cm płyta batonowa typu YOMB - 10 cm warstwa podsypki piaskowej Jezdnia drogi ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego o gr. 10 cm o szerokości 0,75 m.b. Spadek poprzeczny wynosi 6%. Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. Roboty przygotowawcze przed wykonaniem robót ziemnych obejmują wykonaniu wykopów, nasypów oraz koryta. Po wykonaniu koryta powstałe podłoże pod korpus ziemny drogi należy wyprofilować. Dzięki ukształtowanym spadkom poprzecznym jezdni, jak również spadkowi podłużnemu woda deszczowa zostanie odprowadzona powierzchniowo z odprowadzeniem na przyległe pobocza i skarpy trawiaste. Wykonawca robót winien uzgodnić sposób prowadzenia robót z właścicielami posesji sąsiadujących by ograniczyć do minimum utrudnienia w dostępie do ich posesji w czasie prowadzenia robót. Planowane roboty nie spowodują uciążliwości dla terenów sąsiednich. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również: 1) Projekt budowlany- załącznik nr 7 do SWIZ; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWIZ. 3) Przedmiar robót -załącznik Nr 9 - Przedmiar robót – należy traktować jako podglądowy i stanowi on wyłącznie materiał informacyjny nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność. Część II zamówienia – Przebudowa drogi gminnej na terenie działek 568/1, 1482, 568/2 Obręb Lipusz oraz na terenie działek 800, 802 Obręb Lipuska W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącej drogi gruntowej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego oraz z kruszywa łamanego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi od 4,0 m do 4,5 m. Na odcinku od km 0+000,00 – 0+500,00 zaprojektowano nawierzchnię asfaltową wraz z podbudową o grubości 20 cm; na odcinku od km 0+500,00 – 0+726,10 zaprojektowano nawierzchnię asfaltową z wyrównaniem i uzupełnieniem podbudowy. Na odcinku od km 0+726,10 – 1+032,57 zaprojektowano nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej. - Szerokość jezdni: 4,00 - 4,50 m - Szerokość poboczy z kruszywa: 0,75 m w ciągu drogi asfaltowej - Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy/kruszywo łamane - Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości 2% Wysokościowo nawierzchnia projektowanej drogi została dowiązana do układu państwowego. W przekroju podłużnym zaprojektowano spadki podłużne od 1,0% do 6,0%. Spadek poprzeczny jezdni jednostronny o wartości 2%. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni na odcinku od km 0+000,00 – 0+500,00: - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Jezdnia ograniczona poboczem gruntowym z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. Szerokość poboczy wynosi 0,75 m., spadek poprzeczny wynosi 8%. Odsadzki poszczególnych warstw konstrukcyjnych wynoszą 1,5 grubości warstw.. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni na odcinku od km 00+500,00 – 0+726,10: - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - wyrównanie i uzupełnienie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie średnio 12 cm Jezdnia ograniczona poboczem gruntowym z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. Szerokość poboczy wynosi 0,75 m., spadek poprzeczny wynosi 8%. Odsadzki poszczególnych warstw konstrukcyjnych wynoszą 1,5 grubości warstw.. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni z kruszywa na odcinku od km 0+726,10 – 1+032,57: - 8cm kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 "Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania". Roboty przygotowawcze przed wykonaniem robót ziemnych obejmują wykonaniu wykopów, nasypów oraz koryta. Po wykonaniu koryta powstałe podłoże pod korpus ziemny drogi należy wyprofilować. Dzięki ukształtowanym spadkom poprzecznym jezdni, jak również spadkowi podłużnemu woda deszczowa zostanie odprowadzona powierzchniowo z odprowadzeniem na przyległe pobocza i skarpy trawiaste. Wykonawca robót winien uzgodnić sposób prowadzenia robót z właścicielami posesji sąsiadujących by ograniczyć do minimum utrudnienia w dostępie do ich posesji w czasie prowadzenia robót. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również: 1) Projekt budowlany- załącznik nr 7 do SWIZ; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWIZ. 3) Przedmiar robót -załącznik Nr 9 - Przedmiar robót – należy traktować jako podglądowy i stanowi on wyłącznie materiał informacyjny nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność. ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej ul. Łąkowa w miejscowości Lipusz W pasie drogi gminnej nr zaplanowano przebudowę odcinka drogi gminnej – ul. Łąkowej o nawierzchni gruntowej na drogę o nawierzchni z płyt betonowych typu YOMB na długości 500,00 m.b. Szerokość projektowanej drogi wynosi 4,0 m. - Klasa drogi – D - Kategoria drogi - Gminna - spadek poprzeczny 2-3% Dla kategorii ruchu KR1, na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni drogi gminnej z płyt betonowych: - 12,5 cm płyta batonowa typu YOMB - 10 cm warstwa podsypki piaskowej Jezdnia drogi ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego o gr. 10 cm o szerokości 0,75 m.b. Spadek poprzeczny wynosi 6%. Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. Roboty przygotowawcze przed wykonaniem robót ziemnych obejmują wykonaniu wykopów, nasypów oraz koryta. Po wykonaniu koryta powstałe podłoże pod korpus ziemny drogi należy wyprofilować. Dzięki ukształtowanym spadkom poprzecznym jezdni, jak również spadkowi podłużnemu woda deszczowa zostanie odprowadzona powierzchniowo z odprowadzeniem na przyległe pobocza i skarpy trawiaste. Wykonawca robót winien uzgodnić sposób prowadzenia robót z właścicielami posesji sąsiadujących by ograniczyć do minimum utrudnienia w dostępie do ich posesji w czasie prowadzenia robót. Planowane roboty nie spowodują uciążliwości dla terenów sąsiednich. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również: 1) Projekt budowlany- załącznik nr 7 do SWIZ; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWIZ. 3) Przedmiar robót -załącznik Nr 9 - Przedmiar robót – należy traktować jako podglądowy i stanowi on wyłącznie materiał informacyjny nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność. Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej na terenie działek 568/1, 1482, 568/2 Obręb Lipusz oraz na terenie działek 800, 802 Obręb Lipuska W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącej drogi gruntowej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego oraz z kruszywa łamanego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi od 4,0 m do 4,5 m. Na odcinku od km 0+000,00 – 0+500,00 zaprojektowano nawierzchnię asfaltową wraz z podbudową o grubości 20 cm; na odcinku od km 0+500,00 – 0+726,10 zaprojektowano nawierzchnię asfaltową z wyrównaniem i uzupełnieniem podbudowy. Na odcinku od km 0+726,10 – 1+032,57 zaprojektowano nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej. - Szerokość jezdni: 4,00 - 4,50 m - Szerokość poboczy z kruszywa: 0,75 m w ciągu drogi asfaltowej - Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy/kruszywo łamane - Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości 2% Wysokościowo nawierzchnia projektowanej drogi została dowiązana do układu państwowego. W przekroju podłużnym zaprojektowano spadki podłużne od 1,0% do 6,0%. Spadek poprzeczny jezdni jednostronny o wartości 2%. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni na odcinku od km 0+000,00 – 0+500,00: - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Jezdnia ograniczona poboczem gruntowym z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. Szerokość poboczy wynosi 0,75 m., spadek poprzeczny wynosi 8%. Odsadzki poszczególnych warstw konstrukcyjnych wynoszą 1,5 grubości warstw.. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni na odcinku od km 00+500,00 – 0+726,10: - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - wyrównanie i uzupełnienie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie średnio 12 cm Jezdnia ograniczona poboczem gruntowym z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. Szerokość poboczy wynosi 0,75 m., spadek poprzeczny wynosi 8%. Odsadzki poszczególnych warstw konstrukcyjnych wynoszą 1,5 grubości warstw.. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni z kruszywa na odcinku od km 0+726,10 – 1+032,57: - 8cm kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 "Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania". Roboty przygotowawcze przed wykonaniem robót ziemnych obejmują wykonaniu wykopów, nasypów oraz koryta. Po wykonaniu koryta powstałe podłoże pod korpus ziemny drogi należy wyprofilować. Dzięki ukształtowanym spadkom poprzecznym jezdni, jak również spadkowi podłużnemu woda deszczowa zostanie odprowadzona powierzchniowo z odprowadzeniem na przyległe pobocza i skarpy trawiaste. Wykonawca robót winien uzgodnić sposób prowadzenia robót z właścicielami posesji sąsiadujących by ograniczyć do minimum utrudnienia w dostępie do ich posesji w czasie prowadzenia robót. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również: 1) Projekt budowlany- załącznik nr 7 do SWIZ; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 8 do SWIZ. 3) Przedmiar robót -załącznik Nr 9 - Przedmiar robót – należy traktować jako podglądowy i stanowi on wyłącznie materiał informacyjny nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność. |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice |
kody CPV | 45000000, 45233140, 45233220 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Pomorskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Pomorskie |