Przetarg 6626657 - „Przebudowa dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa...

   
Analizuj Zamówienie 6626657 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-06
przedmiot ogłoszenia
„Przebudowa dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Gostynin: Część I – Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w leśnictwie Lucie
ń, Część II- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 8A w leśnictwie Duninów oraz przebudowa dojazdu pożarowego nr 12 w leśnictwie Duninów i Jeżewo ”.
Numer referencyjny: SA.270.2.2019

Cześć I - opis przedmiotu zamówienia:
Dojazd pożarowy nr 15 znajduje się w oddz. 23 w leśnictwie Lucień, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej Gostynin- Nowy Duninów. (Początek trasy zlokalizowany jest za zajazdem 16m od krawędzi jezdni.) Droga kończy się na istniejącym zjeździe z drogi leśnej stanowiącej dalszy ciąg dojazdu pożarowego nr 15. Długość drogi wynosi 225m.
Niweleta drogi, oraz droga w planie.
Niweleta drogi zostanie poprowadzona po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni.
Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego
W oparciu o „Poradnik Techniczny – Drogi Leśne” oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska – w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów.
dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne :
• szerokość korony drogi - 5,00 m
• szerokość jezdni – 4,20 m
• szerokość pasa drogowego 8m
• spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 %
• spadek poprzeczny na poboczach 10%
Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg „Poradnika technicznego – drogi leśne”, dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w „Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ.…” nośność10ton i nacisk 5ton/oś.
• nawierzchnia na długości drogi głównej tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje „Poradnik techniczny…...” dla głównych dróg leśnych.
• nawierzchnia na zjazdach 2-warstw. grub. łącznej 23cm tj.14+9cm.

Roboty przygotowawcze i ziemne.
Na trasie projektowanej przebudowy drogi nie należy karczować pni znajdujących się na obecnym pasie drogowym / z uwagi na urządzenia podziemne/.
Pnie które znajdują się w pasie drogowym w wywyższonych poboczach po lewej stronie obecnej drogi należy ręcznie odkopać oczyścić i ściąć do poziomu obecnej drogi.
Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu, i darniny. Zdjęty koparką, częściowo ręcznie humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do 20 cm średnio, ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Przyjęto zdjęcie humusu na szerokości 3m po lewej stronie drogi i 1m po stronie prawej.
Następnie należy zerwać stare nawierzchnie i podłoże obecnej drogi, i wyprofilować z odpowiednimi spadkami poprzecznymi oraz zagęścić. Na odcinku od PT do km 0+025 należy wykonać koryto o głębokości 37cm na PT do 0cm w km0+025, aby dostosować poziom nowej nawierzchni z poziomem nawierzchni asfaltowej istniejącego zjazdu. Na całej długości drogi należy wykonać nasyp z dowiezionego gruntu /pospółki/ grubości 10cm. Następnie należy odtworzyć rów przydrożny. Wykonanie tego rowu będzie polegało na ręcznym wykonaniu – odtworzeniu płytkiego rowu ścieku po lewej stronie drogi. Głębokość rowu 20cm nachylenie skarp 1:2. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 20cm grubości
Ilości robót ziemnych i ich lokalizację szczegółowo określa przedmiar.
Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów. Nasypy zagęszczać warstwami.
Obiekty odwodnienia
Przewidziano odtworzenie – wykonanie częściowo zamulonych zbiorników odparowujących.
Zjazdy i mijanki
Projektuje się zjazdy na plac składowy drewna oraz zjazdy na przyległe posesje. Wielkość i powierzchnie tych zjazdów podano na sytuacji szczegółowej- (dokumentacja projektowa).

Konstrukcja podbudowy i nawierzchni
Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże pod nawierzchnie do odpowiednich spadków i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni min.3%, max. 4%.
Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 4,50m, zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 4,20m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%.
• Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni:
• na drodze głównej od PT do KT
- górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm.
- dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm
• na zjazdach i mijankach
- górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm.
- dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 14cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm.

Urządzenia obce:

Według danych, pod pasem drogowym występuje podziemne uzbrojenie terenu.
Przebieg trasy wodociągu i przebieg trasy kabla światłowodowego przedstawia załączona mapka (projekt). Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji.
Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy.
Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach.

3.3 Cześć II - opis przedmiotu zamówienia:
Dojazd pożarowy nr 8A znajduje się w oddziale 194 w leśnictwie Duninów, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej będącej równocześnie dojazdem pożarowym nr 14. Początek trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Droga kończy się zjazdem na drogę leśną będącą dojazdem pożarowym nr 12. Długości drogi wynosi 356m.

Niweleta drogi, oraz droga w planie.
Niweleta drogi zostanie poprowadzona najczęściej po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Oś drogi składa się z prostego odcinka bez załamania trasy.

Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego
W oparciu o „Poradnik Techniczny – Drogi Leśne” oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska – w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów.
dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne :

• trwałość nawierzchni: 10 lat
• prędkość projektowa: 30 km/godz.,
• szerokość korony drogi - 4,50 m
• szerokość jezdni - 3,50 m
• szerokość pasa drogowego 8-9m
• spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 %
• spadek poprzeczny na poboczach 10%
• odstępy pomiędzy koronami drzew o szerokości minimum 6 m zostaną zachowane do
wysokości 4,5 m od nawierzchni jezdni,
• promienie wyokrąglające zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi i liniami
oddziałowymi R= 11 m, promienie na zjazdach na szlaki zrywkowe R= 6m.
Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg „Poradnika technicznego – drogi leśne”, dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w „Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ.…” nośność10ton i nacisk 5ton/oś.
• nawierzchnia na długości drogi głównej zjazdów i mijanek tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje „Poradnik techniczny…...” dla głównych dróg leśnych.

Roboty przygotowawcze i ziemne.

Na trasie projektowanej przebudowy drogi należy wykarczować pnie znajdujące się na obecnym pasie drogowym i zjazdach na szlaki zrywkowe, z uwzględnieniem planowanych promieni wyokrągleń. Wykarczowane pnie należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km.Ponadto trzeba wykarczować z pasa drogowego zakrzaczenia i poszycie, które znajdują się na fragmentach obecnego pasa drogowego.
Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu i darniny. Zdjęty równiarką, spycharką, lub koparką humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do15 cm ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego.
Po zdjęciu humusu przewidziano niewielkie roboty ziemne podłużne i poprzeczne w celu wyrównania nierówności, likwidacji niewielkich pagórków, przechylonych fragmentów drogi z formowaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Roboty te określono w przedmiarze szacunkowo. Następnie należy odtworzyć rowy przydrożne. Wykonanie tych rowów będzie polegało na wykonaniu – odtworzeniu płytkich rowów trójkątnych.
Głębokość rowów ok 20-25cm nachylenie skarp 1:2-3. Na odcinkach gdzie pas drogowy zwęża się nachylenie skarp należy odpowiednio zwiększyć.
Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników i rowów odparowujących.
Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 25cm grubości. Z uwagi na to że droga prawie na całej długości jest zaniżona w stosunku do przyległego terenu oraz z uwagi na podłoże wysadzinowe zaplanowano na całej długości wykonanie nasypów z dowiezionego gruntu G1 /pospółki/. Ilości tych robót lokalizację wymiary nasypów na poszczególnych odcinkach szczegółowo określa przedmiar. Na odcinku zagłębienia tj od km 0+100 do km 0+170 i przedłużonym zjeździe na szlak zaplanowano nasypy grubości 25cm a na pozostałych odcinkach drogi głównej i zjazdach grubość nasypów wyniesie 15 cm. Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów /nachylenie skarp nasypów 1:1,5/. Nasypy zagęszczać warstwami.

Obiekty odwodnienia
Przewidziano odtworzenie – wykonanie całkowicie zamulonych rowów i zbiorników odparowujących. Rowy odparowujące wykonać w linii spadku terenu o długości 20m. Obiekty te zlokalizowane są na sytuacji szczegółowej. Ostateczną lokalizację niektórych zbiorników odparowujących należy ustalić przy udziale inspektora nadzoru po wykonaniu robót ziemnych .
Zjazdy i mijanki
Projektuje się zjazdy na szlaki zrywkowe zaznaczone na sytuacji szczegółowej. Promienie wyokrąglające przy zjazdach na drogi na PT i KT R= 11m, a powierzchnia wyokrągleń nawierzchni tych zjazdów wynosi 114 m2. Promienie przy zjazdach na szlaki zrywkowe R 6m a powierzchnia nawierzchni zjazdu ma wynosić 40m2. Zjazd na PT na drogę która nie biegnie pod kątem prostym ma mieć powierzchnię taką jaka wynika z zaplanowanych promieni wyokrąglających i została podana na sytuacji szczegółowej.
Konstrukcja podbudowy i nawierzchni
Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże od PT do KT pod nawierzchnie do odpowiednich spadków poprzecznych i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni 3 – 4%. Spadki 3% należy wykonać na płaskich odcinkach, a spadki minimum 4% na wszystkich podjazdach pod wzniesienia i w rejonie skrzyżowań. Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 3,70m, zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 3,50m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%.
Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni:
• na drodze głównej od PT do KT i na zjazdach
dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm
- górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm.

Oznakowanie

Za zjazdem z drogi publicznej na PT dojazdu pożarowego należy ustawić słupki krawędziowe U-2 i znaki drogowe B-1.
Urządzenia obce:
Według danych pod pasem drogowym nie występuje podziemne uzbrojenie terenu.

Dojazd pożarowy nr 12 znajduję się w oddz. leśnych 195, 194, 193A, 193 w leśnictwie Duninów i Jeżewo, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej Gostynin - Duninów. Początek trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Droga kończy się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej stanowiącej dojazd pożarowy nr 14. Koniec trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Długość drogi wynosi 1 600 m. Odcinek drogi w leśnictwie Duninów wynosi 0,874 km /od PTdo km 8,874/, a odcinek w l-ctwie Jeżewo wynosi 0,726km /od km 0+874 do KT w km 1+600/.

Niweleta drogi, oraz droga w planie.
Niweleta drogi zostanie poprowadzona najczęściej po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Oś drogi składa się z prostych odcinków a załamanie trasy w km 1+365 będzie wyokrąglone łukiem o promieniu R= 40m.

Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego
W oparciu o „Poradnik Techniczny – Drogi Leśne” oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska – w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów.
dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne :

• trwałość nawierzchni: 10 lat
• prędkość projektowa: 30 km/godz.,
• szerokość korony drogi - 5,00 m
• szerokość jezdni - 3,50 m
• szerokość pasa drogowego 8-10m
• spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 %
• spadek poprzeczny na poboczach 10%
• długość mijanki - 23 m. + skosy - 17,5m
• szerokość mijanki 3,0 m
• odstępy pomiędzy koronami drzew o szerokości minimum 6 m zostaną zachowane do
wysokości 4,5 m od nawierzchni jezdni,
• promienie wyokrąglające zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi i liniami
oddziałowymi R= 11 m, promienie na zjazdach na szlaki zrywkowe R= 6m.
Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg „Poradnika technicznego – drogi leśne”, dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w „Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ.…” nośność10ton i nacisk 5ton/oś.
• nawierzchnia na długości drogi głównej zjazdów i mijanek tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje „Poradnik techniczny…...” dla głównych dróg leśnych.

Roboty zostały skosztorysowane oddzielnie dla odcinka doj. poż. 12 długości - 0,874 położonego w leśnictwie Duninów /tj od PT do km 0+874/ oraz dla odcinka dojazdu poż. nr 12 długości 0,726km położonego w leśnictwie Jeżewo /tj od km 0,874 do KT/.

Roboty przygotowawcze i ziemne.

Na trasie projektowanej przebudowy drogi należy wykarczować pnie znajdujące się na obecnym pasie drogowym i zjazdach na boczne drogi, linie oddziałowe i szlaki zrywkowe, z uwzględnieniem planowanych promieni wyokrągleń. Wykarczowane pnie należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km.
Ponadto trzeba wykarczować z pasa drogowego zakrzaczenia i poszycie, które znajdują się na fragmentach obecnego pasa drogowego, który ma szerokość 8-10m. Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu i darniny. Zdjęty równiarką, spycharką, lub koparką humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do15 cm ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Po zdjęciu humusu przewidziano niewielkie roboty ziemne podłużne i poprzeczne w celu wyrównania nierówności, likwidacji przechylonych fragmentów drogi z formowaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Roboty te określono w przedmiarze szacunkowo.
Następnie należy odtworzyć rowy przydrożne. Wykonanie tych rowów będzie polegało na wykonaniu – odtworzeniu płytkich rowów trójkątnych.
Głębokość rowów ok 20-25cm nachylenie skarp 1:3. Na odcinkach gdzie pas drogowy zwęża się nachylenie skarp należy odpowiednio zwiększyć. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników i rowów odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 25cm grubości.
Z uwagi na to że droga prawie na całej długości jest zaniżona w stosunku do przyległego terenu oraz z uwagi na podłoże wysadzinowe zaplanowano na całej długości wykonanie nasypów z dowiezionego gruntu G1 /pospółki/. Ilości tych robót lokalizację wymiary nasypów na poszczególnych odcinkach szczegółowo określa przedmiar.
Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów /nachylenie skarp 1:1,5/. Nasypy zagęszczać warstwami.

Obiekty odwodnienia
Przewidziano odtworzenie – wykonanie całkowicie zamulonych rowów i zbiorników odparowujących. Rowy odparowujące wykonać w linii spadku terenu o długości 20m. Ostateczną lokalizację niektórych zbiorników odparowujących należy ustalić przy udziale inspektora nadzoru po wykonaniu robót ziemnych .

Zjazdy i mijanki
Projektuje się zjazdy na drogi boczne i szlaki zrywkowe zaznaczone na sytuacji szczegółowej. Promienie wyokrąglające przy zjazdach na linie oddziałowe i drogi boczne R= 11m, a powierzchnia zjazdu wynosi 90m2 /długość zjazdu 11m/
Promienie przy zjazdach na szlaki zrywkowe R 6m a powierzchnia zjazdu ma wynosić 40m2, /długość zjazdu 7m /
Wymiary i kształt oraz usytuowanie zjazdów i mijanek przedstawiono na załączonych rysunkach i sytuacji szczegółowej. Mijanka ma 3m szerokości i 23m długości + skosy 17,5m, a powierzchnia nawierzchni na mijance wynosi 122m2 – rys 1c. Natomiast powierzchnia mijanki ze zjazdem na szlak zrywkowy wynosi 160m2 /a długość zjazdu 9m/ - rys 1e, powierzchnia mijanki ze zjazdem na linię oddziałową lub drogę boczną wynosi 200m2 / a długość zjazdu 11m/ -rys 1b.
Zjazdy na linie oddziałowe drogi boczne i szlaki wykonać należy wg załączonych rysunków /rys1/, przy zjazdach prostopadłych.
Zjazdy w km1+365, które odchodzą od drogi głównej pod różnymi kątami mają mieć powierzchnię taką jaka wynika z zaplanowanych promieni wyokrąglających i została podana na sytuacji szczegółowej. Te połączone zjazdy na załamaniu trasy będą spełniać równocześnie rolę mijanki.

Konstrukcja podbudowy i nawierzchni

Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże od PT do KT pod nawierzchnie do odpowiednich spadków poprzecznych i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni 3 – 4%.
Spadki 3% należy wykonać na płaskich odcinkach, a spadki minimum 4% na wszystkich podjazdach pod wzniesienia i w rejonie skrzyżowań.
Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 3,70m, zagęszczając ją razem z poboczami.
Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 3,50m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%.
Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni:
• na drodze głównej od PT do KT na zjazdach i mijankach

- dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm
- górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm.

Oznakowanie
Za zjazdem z drogi publicznej na PT i na KT dojazdu pożarowego należy ustawić słupki krawędziowe U-2 i znaki drogowe B-1.
Urządzenia obce:
Według danych pod pasem drogowym występuje podziemne uzbrojenie terenu. Na początku trasy za zjazdem z drogi publicznej przecina trasę drogi podziemny kabel światłowodowy. Kabel biegnie równolegle do pasa drogowego drogi publicznej ok. 15m od jego krawędzi.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Część I – Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w leśnictwie Lucień.
Cześć I - opis przedmiotu zamówienia: Dojazd pożarowy nr 15 znajduje się w oddz. 23 w leśnictwie Lucień, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej Gostynin- Nowy Duninów. (Początek trasy zlokalizowany jest za zajazdem 16m od krawędzi jezdni.) Droga kończy się na istniejącym zjeździe z drogi leśnej stanowiącej dalszy ciąg dojazdu pożarowego nr 15. Długość drogi wynosi 225m. Niweleta drogi, oraz droga w planie. Niweleta drogi zostanie poprowadzona po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego W oparciu o „Poradnik Techniczny – Drogi Leśne” oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska – w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne : • szerokość korony drogi - 5,00 m • szerokość jezdni – 4,20 m • szerokość pasa drogowego 8m • spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 % • spadek poprzeczny na poboczach 10% Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg „Poradnika technicznego – drogi leśne”, dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w „Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ.…” nośność10ton i nacisk 5ton/oś. • nawierzchnia na długości drogi głównej tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje „Poradnik techniczny…...” dla głównych dróg leśnych. • nawierzchnia na zjazdach 2-warstw. grub. łącznej 23cm tj.14+9cm. Roboty przygotowawcze i ziemne. Na trasie projektowanej przebudowy drogi nie należy karczować pni znajdujących się na obecnym pasie drogowym / z uwagi na urządzenia podziemne/. Pnie które znajdują się w pasie drogowym w wywyższonych poboczach po lewej stronie obecnej drogi należy ręcznie odkopać oczyścić i ściąć do poziomu obecnej drogi. Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu, i darniny. Zdjęty koparką, częściowo ręcznie humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do 20 cm średnio, ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Przyjęto zdjęcie humusu na szerokości 3m po lewej stronie drogi i 1m po stronie prawej. Następnie należy zerwać stare nawierzchnie i podłoże obecnej drogi, i wyprofilować z odpowiednimi spadkami poprzecznymi oraz zagęścić. Na odcinku od PT do km 0+025 należy wykonać koryto o głębokości 37cm na PT do 0cm w km0+025, aby dostosować poziom nowej nawierzchni z poziomem nawierzchni asfaltowej istniejącego zjazdu. Na całej długości drogi należy wykonać nasyp z dowiezionego gruntu /pospółki/ grubości 10cm. Następnie należy odtworzyć rów przydrożny. Wykonanie tego rowu będzie polegało na ręcznym wykonaniu – odtworzeniu płytkiego rowu ścieku po lewej stronie drogi. Głębokość rowu 20cm nachylenie skarp 1:2. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 20cm grubości Ilości robót ziemnych i ich lokalizację szczegółowo określa przedmiar. Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów. Nasypy zagęszczać warstwami. Obiekty odwodnienia Przewidziano odtworzenie – wykonanie częściowo zamulonych zbiorników odparowujących. Zjazdy i mijanki Projektuje się zjazdy na plac składowy drewna oraz zjazdy na przyległe posesje. Wielkość i powierzchnie tych zjazdów podano na sytuacji szczegółowej- (dokumentacja projektowa). Konstrukcja podbudowy i nawierzchni Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże pod nawierzchnie do odpowiednich spadków i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni min.3%, max. 4%. Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 4,50m, zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 4,20m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%. • Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: • na drodze głównej od PT do KT - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. - dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm • na zjazdach i mijankach - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. - dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 14cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm. Urządzenia obce: Według danych, pod pasem drogowym występuje podziemne uzbrojenie terenu. Przebieg trasy wodociągu i przebieg trasy kabla światłowodowego przedstawia załączona mapka (projekt). Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach.

Część nr: 2 Nazwa: Część II- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 8A w leśnictwie Duninów oraz przebudowa dojazdu pożarowego nr 12 w leśnictwie Duninów i Jeżewo
Dojazd pożarowy nr 8A znajduje się w oddziale 194 w leśnictwie Duninów, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej będącej równocześnie dojazdem pożarowym nr 14. Początek trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Droga kończy się zjazdem na drogę leśną będącą dojazdem pożarowym nr 12. Długości drogi wynosi 356m. Niweleta drogi, oraz droga w planie. Niweleta drogi zostanie poprowadzona najczęściej po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Oś drogi składa się z prostego odcinka bez załamania trasy. Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego W oparciu o „Poradnik Techniczny – Drogi Leśne” oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska – w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne : • trwałość nawierzchni: 10 lat • prędkość projektowa: 30 km/godz., • szerokość korony drogi - 4,50 m • szerokość jezdni - 3,50 m • szerokość pasa drogowego 8-9m • spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 % • spadek poprzeczny na poboczach 10% • odstępy pomiędzy koronami drzew o szerokości minimum 6 m zostaną zachowane do wysokości 4,5 m od nawierzchni jezdni, • promienie wyokrąglające zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi i liniami oddziałowymi R= 11 m, promienie na zjazdach na szlaki zrywkowe R= 6m. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg „Poradnika technicznego – drogi leśne”, dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w „Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ.…” nośność10ton i nacisk 5ton/oś. • nawierzchnia na długości drogi głównej zjazdów i mijanek tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje „Poradnik techniczny…...” dla głównych dróg leśnych. Roboty przygotowawcze i ziemne. Na trasie projektowanej przebudowy drogi należy wykarczować pnie znajdujące się na obecnym pasie drogowym i zjazdach na szlaki zrywkowe, z uwzględnieniem planowanych promieni wyokrągleń. Wykarczowane pnie należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km.Ponadto trzeba wykarczować z pasa drogowego zakrzaczenia i poszycie, które znajdują się na fragmentach obecnego pasa drogowego. Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu i darniny. Zdjęty równiarką, spycharką, lub koparką humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do15 cm ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Po zdjęciu humusu przewidziano niewielkie roboty ziemne podłużne i poprzeczne w celu wyrównania nierówności, likwidacji niewielkich pagórków, przechylonych fragmentów drogi z formowaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Roboty te określono w przedmiarze szacunkowo. Następnie należy odtworzyć rowy przydrożne. Wykonanie tych rowów będzie polegało na wykonaniu – odtworzeniu płytkich rowów trójkątnych. Głębokość rowów ok 20-25cm nachylenie skarp 1:2-3. Na odcinkach gdzie pas drogowy zwęża się nachylenie skarp należy odpowiednio zwiększyć. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników i rowów odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 25cm grubości. Z uwagi na to że droga prawie na całej długości jest zaniżona w stosunku do przyległego terenu oraz z uwagi na podłoże wysadzinowe zaplanowano na całej długości wykonanie nasypów z dowiezionego gruntu G1 /pospółki/. Ilości tych robót lokalizację wymiary nasypów na poszczególnych odcinkach szczegółowo określa przedmiar. Na odcinku zagłębienia tj od km 0+100 do km 0+170 i przedłużonym zjeździe na szlak zaplanowano nasypy grubości 25cm a na pozostałych odcinkach drogi głównej i zjazdach grubość nasypów wyniesie 15 cm. Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów /nachylenie skarp nasypów 1:1,5/. Nasypy zagęszczać warstwami. Obiekty odwodnienia Przewidziano odtworzenie – wykonanie całkowicie zamulonych rowów i zbiorników odparowujących. Rowy odparowujące wykonać w linii spadku terenu o długości 20m. Obiekty te zlokalizowane są na sytuacji szczegółowej. Ostateczną lokalizację niektórych zbiorników odparowujących należy ustalić przy udziale inspektora nadzoru po wykonaniu robót ziemnych . Zjazdy i mijanki Projektuje się zjazdy na szlaki zrywkowe zaznaczone na sytuacji szczegółowej. Promienie wyokrąglające przy zjazdach na drogi na PT i KT R= 11m, a powierzchnia wyokrągleń nawierzchni tych zjazdów wynosi 114 m2. Promienie przy zjazdach na szlaki zrywkowe R 6m a powierzchnia nawierzchni zjazdu ma wynosić 40m2. Zjazd na PT na drogę która nie biegnie pod kątem prostym ma mieć powierzchnię taką jaka wynika z zaplanowanych promieni wyokrąglających i została podana na sytuacji szczegółowej. Konstrukcja podbudowy i nawierzchni Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże od PT do KT pod nawierzchnie do odpowiednich spadków poprzecznych i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni 3 – 4%. Spadki 3% należy wykonać na płaskich odcinkach, a spadki minimum 4% na wszystkich podjazdach pod wzniesienia i w rejonie skrzyżowań. Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 3,70m, zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 3,50m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%. Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: • na drodze głównej od PT do KT i na zjazdach dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. Oznakowanie Za zjazdem z drogi publicznej na PT dojazdu pożarowego należy ustawić słupki krawędziowe U-2 i znaki drogowe B-1. Urządzenia obce: Według danych pod pasem drogowym nie występuje podziemne uzbrojenie terenu. Dojazd pożarowy nr 12 znajduję się w oddz. leśnych 195, 194, 193A, 193 w leśnictwie Duninów i Jeżewo, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej Gostynin - Duninów. Początek trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Droga kończy się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej stanowiącej dojazd pożarowy nr 14. Koniec trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Długość drogi wynosi 1 600 m. Odcinek drogi w leśnictwie Duninów wynosi 0,874 km /od PTdo km 8,874/, a odcinek w l-ctwie Jeżewo wynosi 0,726km /od km 0+874 do KT w km 1+600/. Niweleta drogi, oraz droga w planie. Niweleta drogi zostanie poprowadzona najczęściej po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Oś drogi składa się z prostych odcinków a załamanie trasy w km 1+365 będzie wyokrąglone łukiem o promieniu R= 40m. Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego W oparciu o „Poradnik Techniczny – Drogi Leśne” oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska – w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne : • trwałość nawierzchni: 10 lat • prędkość projektowa: 30 km/godz., • szerokość korony drogi - 5,00 m • szerokość jezdni - 3,50 m • szerokość pasa drogowego 8-10m • spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 % • spadek poprzeczny na poboczach 10% • długość mijanki - 23 m. + skosy - 17,5m • szerokość mijanki 3,0 m • odstępy pomiędzy koronami drzew o szerokości minimum 6 m zostaną zachowane do wysokości 4,5 m od nawierzchni jezdni, • promienie wyokrąglające zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi i liniami oddziałowymi R= 11 m, promienie na zjazdach na szlaki zrywkowe R= 6m. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg „Poradnika technicznego – drogi leśne”, dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w „Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ.…” nośność10ton i nacisk 5ton/oś. • nawierzchnia na długości drogi głównej zjazdów i mijanek tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje „Poradnik techniczny…...” dla głównych dróg leśnych. Roboty zostały skosztorysowane oddzielnie dla odcinka doj. poż. 12 długości - 0,874 położonego w leśnictwie Duninów /tj od PT do km 0+874/ oraz dla odcinka dojazdu poż. nr 12 długości 0,726km położonego w leśnictwie Jeżewo /tj od km 0,874 do KT/. Roboty przygotowawcze i ziemne. Na trasie projektowanej przebudowy drogi należy wykarczować pnie znajdujące się na obecnym pasie drogowym i zjazdach na boczne drogi, linie oddziałowe i szlaki zrywkowe, z uwzględnieniem planowanych promieni wyokrągleń. Wykarczowane pnie należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Ponadto trzeba wykarczować z pasa drogowego zakrzaczenia i poszycie, które znajdują się na fragmentach obecnego pasa drogowego, który ma szerokość 8-10m. Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu i darniny. Zdjęty równiarką, spycharką, lub koparką humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do15 cm ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Po zdjęciu humusu przewidziano niewielkie roboty ziemne podłużne i poprzeczne w celu wyrównania nierówności, likwidacji przechylonych fragmentów drogi z formowaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Roboty te określono w przedmiarze szacunkowo. Następnie należy odtworzyć rowy przydrożne. Wykonanie tych rowów będzie polegało na wykonaniu – odtworzeniu płytkich rowów trójkątnych. Głębokość rowów ok 20-25cm nachylenie skarp 1:3. Na odcinkach gdzie pas drogowy zwęża się nachylenie skarp należy odpowiednio zwiększyć. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników i rowów odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 25cm grubości. Z uwagi na to że droga prawie na całej długości jest zaniżona w stosunku do przyległego terenu oraz z uwagi na podłoże wysadzinowe zaplanowano na całej długości wykonanie nasypów z dowiezionego gruntu G1 /pospółki/. Ilości tych robót lokalizację wymiary nasypów na poszczególnych odcinkach szczegółowo określa przedmiar. Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów /nachylenie skarp 1:1,5/. Nasypy zagęszczać warstwami. Obiekty odwodnienia Przewidziano odtworzenie – wykonanie całkowicie zamulonych rowów i zbiorników odparowujących. Rowy odparowujące wykonać w linii spadku terenu o długości 20m. Ostateczną lokalizację niektórych zbiorników odparowujących należy ustalić przy udziale inspektora nadzoru po wykonaniu robót ziemnych . Zjazdy i mijanki Projektuje się zjazdy na drogi boczne i szlaki zrywkowe zaznaczone na sytuacji szczegółowej. Promienie wyokrąglające przy zjazdach na linie oddziałowe i drogi boczne R= 11m, a powierzchnia zjazdu wynosi 90m2 /długość zjazdu 11m/ Promienie przy zjazdach na szlaki zrywkowe R 6m a powierzchnia zjazdu ma wynosić 40m2, /długość zjazdu 7m / Wymiary i kształt oraz usytuowanie zjazdów i mijanek przedstawiono na załączonych rysunkach i sytuacji szczegółowej. Mijanka ma 3m szerokości i 23m długości + skosy 17,5m, a powierzchnia nawierzchni na mijance wynosi 122m2 – rys 1c. Natomiast powierzchnia mijanki ze zjazdem na szlak zrywkowy wynosi 160m2 /a długość zjazdu 9m/ - rys 1e, powierzchnia mijanki ze zjazdem na linię oddziałową lub drogę boczną wynosi 200m2 / a długość zjazdu 11m/ -rys 1b. Zjazdy na linie oddziałowe drogi boczne i szlaki wykonać należy wg załączonych rysunków /rys1/, przy zjazdach prostopadłych. Zjazdy w km1+365, które odchodzą od drogi głównej pod różnymi kątami mają mieć powierzchnię taką jaka wynika z zaplanowanych promieni wyokrąglających i została podana na sytuacji szczegółowej. Te połączone zjazdy na załamaniu trasy będą spełniać równocześnie rolę mijanki. Konstrukcja podbudowy i nawierzchni Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże od PT do KT pod nawierzchnie do odpowiednich spadków poprzecznych i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni 3 – 4%. Spadki 3% należy wykonać na płaskich odcinkach, a spadki minimum 4% na wszystkich podjazdach pod wzniesienia i w rejonie skrzyżowań. Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 3,70m, zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 3,50m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%. Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: • na drodze głównej od PT do KT na zjazdach i mijankach - dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. Oznakowanie Za zjazdem z drogi publicznej na PT i na KT dojazdu pożarowego należy ustawić słupki krawędziowe U-2 i znaki drogowe B-1. Urządzenia obce: Według danych pod pasem drogowym występuje podziemne uzbrojenie terenu. Na początku trasy za zjazdem z drogi publicznej przecina trasę drogi podziemny kabel światłowodowy. Kabel biegnie równolegle do pasa drogowego drogi publicznej ok. 15m od jego krawędzi.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45233140
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10484797 2024-05-09
godz. 11:00
Śląskie Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie robót drogowych związanych z bieżący...
10486466 2024-05-10
godz. 09:00
Podkarpackie Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez rozbudowę/przebudowę odc. DW polegająca na budowie dróg dla pieszych i rowerów na terenie woj. podkarpackiego Bukowsko,...
10463469 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 440612W w miejscowości Przykory ”. III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 440612W w miejscowo...
10485845 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 112256E w miejscowości Stefania na odcinku 999 m w zakresie:a) Roboty przygotowawcze,b) Roboty ziemne i rozbiórkowe,c) Roboty konst...
10485824 2024-05-10
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest; Remont bieżący dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco w ilości do 920 Mg.2. Zamawiający planuje wykonanie remontu bieżącego masą na gorąco na...
10484459 2024-05-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Przebudowa chodnika w drodze powiatowej nr 3047D w m. Bierzyn Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 3047D w Bierzynie w km od 4+355 do km 4+482 m.in...
10483831 2024-05-13
godz. 00:00
Śląskie Wykonanie chodnika przed budynkiem
10446557 2024-05-14
godz. 11:00
Podkarpackie Część 1: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: „Przebudowa dróg gminnych Nr 107734R Brzeziny - Rędziny i Nr 107703R ...
10473879 2024-05-16
godz. 09:00
Dolnośląskie „Modernizacja i przebudowa wybranych odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Bolesławieckiego - Polski Ład” 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa dróg w Po...
10479368 2024-05-16
godz. 12:00
Pomorskie Remont dylatacji drogowych na Falochronie Wewnętrznym Północnym w Bazie Przeładunku Paliw Płynnych Naftoport w Gdańsku