Przetarg 8989803 - ,,Przebudowa budynku Muzeum Regionalnego w Wągrowcu” W...

   
Analizuj Zamówienie 8989803 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-06-21
przedmiot ogłoszenia
,,Przebudowa budynku Muzeum Regionalnego w Wągrowcu”

W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi wykonanie prac związanych z i
stniejącym budynkiem muzeum w szczególności:- wykonanie koncepcji funkcjonalno – użytkowej i uzgodnienie jej z Zamawiającym,- wykonanie kompletnego projektu budowlanego, zawierającego wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, pozwolenia,- uzyskanie pozwolenia na budowę,- wykonanie / pozyskanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,- organizacja zaplecza budowy i realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją, - przygotowanie dokumentacji kolaudacyjnej, w tym kompletu dokumentów niezbędnych Inwestorowi do zgłoszenia zakończenia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wągrowcu (lub uzyskanie zgody na użytkowanie, o ile wynikałoby to z warunków pozwolenia na budowę).Zakres robót obejmuje w szczególności: wymianę pokrycia dachowego, wykończenie połaci dachu od wewnątrz, przebudowę pomieszczeń, tynki okładziny ścian i sufitów, wymianę stolarki okiennej, wymianę (renowację) stolarki drzwiowej, remont podłóg, posadzek, podłoży, izolację przeciwwilgociową murów, remont elewacji, wymianę instalacji wodno – kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, wymianę instalacji elektrycznej, odgromowej, wykonanie, uzupełnienie lub przebudowę instalacji niskoprądowych: przeciwpożarowej, teletechnicznej, przeciw- włamaniowej – alarmowej, monitoringu, nagłośnienia. W/w zakres prac związany jest ściśle ze zmianą układu funkcjonalnego budynku z zastrzeżeniem, że sposób użytkowania budynku, powierzchnia zabudowy, i powierzchnia użytkowa zasadniczo nie ulegną zmianie. Powierzchnia użytkowa może ulec zmianie jedynie w związku ze zmianą układu funkcjonalnego.

ZP.271.1.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00219718/01 z dnia: 2022-06-22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.7. Numer telefonu Przed zmianą:

Po zmianie:
67 268 59 11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
Po zmianie:
https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
Szczegółowe informacje znajdują się w Dziale XII SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej. 1) Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w zakresie: przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści środków dowodowych; przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych; przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy; przesyłania odwołania i innych dokumentów odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
2) Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 4) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Więcej informacji znajduje się w SWZ.
Po zmianie:
Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej. 1) Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w zakresie: przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu; przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści środków dowodowych; przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych; przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy; przesyłania odwołania i innych dokumentów odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
2) Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 4) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Więcej informacji znajduje się w SWZ.
Więcej informacji w Dziale XII SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:

Po zmianie:
Informacje znajdują się w Dziale XXX SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.16. RODO (ograniczenia stosowania) Przed zmianą:

Po zmianie:
Nie dotyczy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:

Po zmianie:
Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Dziale XXV SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi wykonanie prac związanych z istniejącym budynkiem muzeum w szczególności:
- wykonanie koncepcji funkcjonalno – użytkowej i uzgodnienie jej z Zamawiającym,
- wykonanie kompletnego projektu budowlanego, zawierającego wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, pozwolenia,
- uzyskanie pozwolenia na budowę,
- wykonanie / pozyskanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
- organizacja zaplecza budowy i realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją, - przygotowanie dokumentacji kolaudacyjnej, w tym kompletu dokumentów niezbędnych Inwestorowi do zgłoszenia zakończenia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wągrowcu (lub uzyskanie zgody na użytkowanie, o ile wynikałoby to z warunków pozwolenia na budowę).
Zakres robót obejmuje w szczególności: wymianę pokrycia dachowego, wykończenie połaci dachu od wewnątrz, przebudowę pomieszczeń, tynki okładziny ścian i sufitów, wymianę stolarki okiennej, wymianę (renowację) stolarki drzwiowej, remont podłóg, posadzek, podłoży, izolację przeciwwilgociową murów, remont elewacji, wymianę instalacji wodno – kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, wymianę instalacji elektrycznej, odgromowej, wykonanie, uzupełnienie lub przebudowę instalacji niskoprądowych: przeciwpożarowej, teletechnicznej, przeciw- włamaniowej – alarmowej, monitoringu, nagłośnienia. W/w zakres prac związany jest ściśle ze zmianą układu funkcjonalnego budynku z zastrzeżeniem, że sposób użytkowania budynku, powierzchnia zabudowy, i powierzchnia użytkowa zasadniczo nie ulegną zmianie. Powierzchnia użytkowa może ulec zmianie jedynie w związku ze zmianą układu funkcjonalnego.
Po zmianie:
W zakres planowanego przedsięwzięcia wchodzi wykonanie prac związanych z istniejącym budynkiem muzeum w szczególności:
- wykonanie koncepcji funkcjonalno – użytkowej i uzgodnienie jej z Zamawiającym,
- wykonanie kompletnego projektu budowlanego, zawierającego wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, pozwolenia,
- uzyskanie pozwolenia na budowę,
- wykonanie / pozyskanie innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
- organizacja zaplecza budowy i realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją, - przygotowanie dokumentacji kolaudacyjnej, w tym kompletu dokumentów niezbędnych Inwestorowi do zgłoszenia zakończenia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wągrowcu (lub uzyskanie zgody na użytkowanie, o ile wynikałoby to z warunków pozwolenia na budowę).
Zakres robót obejmuje w szczególności: wymianę pokrycia dachowego, wykończenie połaci dachu od wewnątrz, przebudowę pomieszczeń, tynki okładziny ścian i sufitów, wymianę stolarki okiennej, wymianę (renowację) stolarki drzwiowej, remont podłóg, posadzek, podłoży, izolację przeciwwilgociową murów, remont elewacji, wymianę instalacji wodno – kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, wymianę instalacji elektrycznej, odgromowej, wykonanie, uzupełnienie lub przebudowę instalacji niskoprądowych: przeciwpożarowej, teletechnicznej, przeciw- włamaniowej – alarmowej, monitoringu, nagłośnienia. W/w zakres prac związany jest ściśle ze zmianą układu funkcjonalnego budynku z zastrzeżeniem, że sposób użytkowania budynku, powierzchnia zabudowy, i powierzchnia użytkowa zasadniczo nie ulegną zmianie. Powierzchnia użytkowa może ulec zmianie jedynie w związku ze zmianą układu funkcjonalnego.
,,Przebudowa budynku Muzeum Regionalnego w Wągrowcu” do realizacji w systemie ZAPROJEKTUJ – WYBUDUJ. Zamówienie stanowi I ETAP przedsięwzięcia pn: „Rozbudowa i przebudowa budynku Muzeum Regionalnego w Wągrowcu”
Miejsce realizacji zamówienia: Muzeum Regionalne w Wągrowcu ul. Opacka 15, 62-100 Wągrowiec.
Obecna powierzchnia użytkowa 382,26m2.

Decyzją nr A-1165 z dnia 16.03.1970r. budynek wpisany został do rejestru zabytków, a teren planowanej inwestycji stanowi zabytkowy układ urbanistyczny miasta wpisany do rejestru zabytków pod numerem 436/Wlkp/A z 12.12.2006.

Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać oraz wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy dla niniejszego przedsięwzięcia, który stanowi załącznikami nr 11 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Zamówienie planowane jest do dofinansowania ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego.
2. Na podstawie art.95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe zasady w tym zakresie przedstawia Dział VI SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:

Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wg wzoru stanowiącego Załącznika nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp złożenia na wezwanie podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1) tj. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z przedmiotowego postępowania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:

Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca może złożyć inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu w wymaganym zakresie.
2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 4 do SWZ .
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do
SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:

Po zmianie:
Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów znajduje się w Dziale XII SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 zł
Po zmianie:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 zł. Dodatkowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Dziale XIII SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:

Po zmianie:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
a) wspólnie spełnią warunki udziału w postępowaniu ,
b) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art.108 ust.1 ustawy Pzp,
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o realizacje zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) jeśli wybrana zostanie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4) Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych i doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane i usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w zakresie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych i postanowieniami niniejszej umowy.
Po zmianie:
Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w zakresie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych i projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 9 do SWZ
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża obiekty użyteczności publicznej, projekt budowlany
kody CPV 45261000, 45262700, 45300000, 45310000, 45330000, 45400000, 45420000, 45430000, 45453000, 71000000, 71221000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , projekt budowlany

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10457366 2024-05-02
godz. 12:46
Dolnośląskie Budowa kojców dla psów służbowych na terenie KMP Jelenia Góra - zaprojektuj i wybuduj. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 robota budowlana
10413645 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa budynku gospodarczego na kancelarię leśnictwa Garwół wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dz. nr 459, AM-1, obręb G...
10479943 2024-05-07
godz. 10:00
Świętokrzyskie Opracowanie projektu oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych decyzji administracyjnych dla budowy myjni bezdotykowej, opracowanie kosztorysu, nadzór nad projektem wraz z pełnien...
10380440 2024-05-08
godz. 10:00
Pomorskie Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania „Remont i przebudowa Domu Studenckiego nr 10 Politechniki Gdańskiej wraz z niezbędnym uzbrojeniem i zagospodarowaniem teren...
10480038 2024-05-08
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest „Budowa Centrum Kultury Wiejskiej w Srebrnej Górze”. Przedmiot i zakres robót dotyczy budowy Centrum Kultury Wiejskiej w Srebrnej Górze. Niniejsza specyfi...
10448562 2024-05-08
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim Część 1: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające rozbudowie szkoły podstawowej w Butrynach w formule zap...
10334644 2024-05-10
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSTRÓDZIE 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i modernizacją Szkoły Pod...
10474787 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Przebudowa i zmiana przeznaczenia istniejącego obiektu na potrzeby centrum opiekuńczo-mieszkalnego i aktywności lokalnej w Helenowie Drugim Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z...
10483434 2024-05-10
godz. 15:30
Lubuskie Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej o w ramach zadania pn.: Przebudowa wraz z termomodernizacją istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Zamyslowie
10479599 2024-05-17
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz innych prac i czynności w zakresie zadania „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku portierni przy ul. Grobla w Poznani...