Przetarg 7601011 - Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w...

   
Analizuj Zamówienie 7601011 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-21
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce, przy ul. Leśnej 11
Numer referencyjny: DPS.II.3210.2.01.2020

Prze
dmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce, przy ul. Leśnej 11, zlokalizowanego na działce o numerze 335, w obrębie ewidencyjnym Jałówka, gm. Michałowo, polegająca na wykonaniu zespołu łazienek na parterze i piętrze budynku, wykonaniu podparcia pod wannę do hydroterapii w pomieszczeniu łazienki, oraz wymianie windy, w podziale na dwie części (pakiety):

- Pakiet Nr 1: Roboty budowlane, polegające na wykonaniu zespołu łazienek, na parterze i piętrze budynku Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce,

- Pakiet Nr 2: Remont windy (poprzez wymianę urządzenia dźwigowego) w budynku Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce.

3.2. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologię ich wykonania określają:

- części dotyczącej Pakietu Nr 1:

a) projekt budowlany – roboty budowlane polegające na wykonaniu podparcia pod wannę do hydroterapii w pomieszczeniu łazienki w budynku Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce przy ul. Leśnej 11, gm. Michałowo.
b) projekt wykonawczy - projekt aranżacji zespołu łazienek na parterze i piętrze w Domu Pomocy Społecznej w Jałówce – w zakresie dotyczącym zespołu łazienek,
c) projekt wykonawczy – zmiana aranżacji łazienek w zakresie instalacji elektrycznych,
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża budowlana i sanitarna,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zmiana aranżacji łazienek w zakresie instalacji elektrycznych,
f) przedmiar robót – zespół łazienek na I piętrze – roboty sanitarne i budowlane,
g) przedmiar robót – kompleks sanitarny parteru – roboty sanitarne i budowlane,
h) przedmiar robót – wewnętrze instalacje elektryczne,

- części dotyczącej Pakietu Nr 2:

a) projekt wykonawczy projekt aranżacji zespołu łazienek na parterze i piętrze w Domu Pomocy Społecznej w Jałówce – w zakresie dotyczącym remontu windy,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) przedmiar robót,

będące załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

3.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami bhp i ppoż., wytycznymi niniejszej SIWZ oraz obowiązującymi przepisami i normami.

3.4. Pomimo opisu przedmiotu zamówienia zawartego w ww. dokumentacji, Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będą roboty budowlane, w celu oszacowania przez Wykonawcę, na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej odbywa się na koszt własny Wykonawcy.

3.5. Nazwy i kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane,
45200000-9 – Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach,
45321000-3 – Izolacje cieplne,
45331000-6 – Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
45333000-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne,
45311100-1 – Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej,
45311200-2 – Roboty w zakresie opraw elektrycznych,
45313100-5 – Instalowanie wind.

3.6. Zasady ogólne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:

1) Na zasadzie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, tj. pracowników budowlanych wykonujących roboty ogólnobudowlane, wykończeniowe pod kierownictwem kierownika robót, oraz instalacyjne, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane w pkt 25 SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 10A (dotyczy Pakietu Nr 1) i/lub załącznik nr 10 B (dotyczy Pakietu Nr 2) do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub jego podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane.

Wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym w szczególności kierownika budowy i kierowników robót.

2) Z uwagi na to, że prace budowlane będą prowadzone na terenie czynnego obiektu, jakim jest Dom Pomocy Społecznej, Wykonawca przez cały okres realizacji robót, i w każdym obszarze prowadzonych prac zobowiązany jest tak je organizować i prowadzić, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności:

a) zabezpieczyć teren robót przed dostępem osób postronnych (odpowiednie oznakowanie),
b) odpowiednio zabezpieczać teren robót, tak, aby w maksymalnym stopniu ograniczyć przenoszenie się kurzu i pyłu,

c) usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady i śmieci – zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797 z późn. zm.),

d) zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad i usterek w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane,

e) utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robót oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach transportowych,

f) transportować materiały, urządzenia, narzędzia itp. w sposób eliminujący zanieczyszczenie i uszkodzenie dróg transportowych,

g) prowadzić roboty wywołujące hałas w godzinach od 6:00 rano do 18:00 wieczorem,

h) niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót.

3) W ramach realizacji niniejszego zamówienia oraz ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do:

a) wykonywania robót z należytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych, oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami ppoż i bhp i przepisami prawa budowlanego,

b) zapewnienia na własny koszt kierownika budowy/robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającego określone przepisami Prawa budowlanego z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. 2019, poz.1186 z późn. zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, będącymi przedmiotem niniejszego postępowania,

c) prawidłowego prowadzenia dokumentacji robót budowlanych, w tym dziennika budowy,

d) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza prowadzonych robót budowlanych,

e) zakupienia, dostarczenia i zamontowania urządzeń i materiałów nowych, dobrych jakościowo, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji projektowej, odpowiadających wymogom ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020r. poz. 215), posiadających dopuszczenie do obrotu oraz dokumenty potwierdzające, w stosunku do użytych materiałów i urządzeń, dopuszczenie do stosowania w budownictwie takie jak: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości,

f) utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych oraz uporządkowania terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia,

g) zapewnienia nadzoru nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy,

h) zapewnienia przestrzegania przepisów BHP i ochrony przeciwpożarowej na terenie prowadzonych robót budowlanych,

i) wykonywania prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych,

j) skompletowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji wykonanych robót budowlanych i dokumentacji powykonawczej, w dniu bezusterkowego protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia,

k) w przypadku korzystania z Podwykonawców, koordynowania robót Podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność,

l) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne do prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia.

4) Rozwiązania równoważne:

a) w przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w SIWZ oraz dokumentacji projektowej przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy PZP złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w SIWZ oraz dokumentacji projektowej.

Wszelkie produkty wskazane w SIWZ, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie właściwości produktów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie
się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość,

b) w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, których dotyczy,

Zamawiający wymaga udokumentowania równoważności, np. za pomocą załączonych do zestawienia zaproponowanych rozwiązań równoważnych, obliczeń, szczegółowych rysunków technicznych, atestów na kompletne urządzenie, aprobat, deklaracji zgodności z obowiązującymi normami, kart katalogowych producentów urządzeń/materiałów równoważnych. Niniejsze dokumenty powinny w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń, materiałów i innych elementów, w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej.
Zamawiający informuje, że urządzenia lub materiały równoważne oceniane będą pod względem możliwości uzyskania określonych dla urządzenia lub materiału warunków opisanych w dokumentacji.
Mając na uwadze treść art. 30 b ustawy Pzp, Zamawiający podkreśla, iż nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równoważności, winien przedłożyć w ofercie.
Aby udowodnić Zamawiającemu, że zaoferowany produkt jest zgodny z SIWZ, Wykonawca może się posłużyć wszelkimi dostępnymi środkami dowodowymi.

c) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.

d) wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectwa pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, należy traktować wyłącznie jako przykładowe dla zobrazowania opisywanych parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi, chyba, że zapis mówi inaczej.

e) stosownie do lit. d, do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w SIWZ oraz dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy „lub równoważne”,

f) użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 ust. 16 ustawy PZP oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku gdy Wykonawca nie może uzyskać, z przyczyn od niego niezależnych, określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie określonym, akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczna producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, usługi lub dostawy, które maja zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub wymagania wskazane przez Zamawiającego,

g) użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriami oceny ofert, lub warunkami realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający zaakceptuje również inne środki dowodowe, w szczególności dokumentacje techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi, spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.

3.7. Podwykonawstwo:

a) Zamawiający nie zastrzega wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę,

b) Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem Podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania firm Podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

c) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

d) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.

e) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia,

f) w przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez Podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

3.8. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:

a) termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy,

b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Roboty budowlane, polegające na wykonaniu zespołu łazienek, na parterze i piętrze budynku Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane (sanitarne, elektryczne i budowlane) polegające na wykonaniu kompleksu sanitarnego parteru oraz zespołu łazienek na I piętrze, z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym wykonanie podparcia pod wannę do hydroterapii w pomieszczeniu łazienki, w budynku Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce, przy ul. Leśnej 11, gm. Michałowo. 5.2.2. Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt. 5.2.1 oraz technologię ich wykonania określają: a) projekt budowlany – roboty budowlane polegające na wykonaniu podparcia pod wannę do hydroterapii w pomieszczeniu łazienki w budynku Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce przy ul. Leśnej 11, gm. Michałowo. b) projekt wykonawczy - projekt aranżacji zespołu łazienek na parterze i piętrze w Domu Pomocy Społecznej w Jałówce – w zakresie dotyczącym zespołu łazienek, c) projekt wykonawczy – zmiana aranżacji łazienek w zakresie instalacji elektrycznych, d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana i sanitarna, e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zmiana aranżacji łazienek w zakresie instalacji elektrycznych, f) przedmiar robót – zespół łazienek na I piętrze – roboty sanitarne i budowlane, g) przedmiar robót – kompleks sanitarny parteru – roboty sanitarne i budowlane, h) przedmiar robót – wewnętrze instalacje elektryczne, będące załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5.2.3. Wykonane roboty będą podlegać etapom odbioru opisanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 11A do SIWZ, dokonywanych przez komisję powołaną przez Zamawiającego w obecności i przy udziale Wykonawcy. 5.2.4. Warunki rękojmi i gwarancji: a) Wykonawca udzieli minimum 36- miesięcznej gwarancji jakości na wykonanie całości przedmiotu zamówienia, licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego pisemnym protokołem podpisanym bez zastrzeżeń przez strony umowy, a w przypadku usuwania wad ujawnionych podczas odbioru, po podpisaniu protokołu ich usunięcia. Wydłużenie okresu gwarancji skutkować będzie przyznaniem Wykonawcy dodatkowych punktów w kryterium „Okres gwarancji”, opisanym w pkt 17 SIWZ. b) Jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę – obowiązywać będzie gwarancja w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o tym, czy i na jakie materiały i urządzenia obowiązywać będzie gwarancja producenta i na jaki czas została ona udzielona, ze szczególnym obowiązkiem Wykonawcy przekazania kart gwarancyjnych. c) Wykonawca dostarczy, przed końcowym odbiorem przedmiotu zamówienia, odpowiednie karty gwarancyjne producentów, jak i podpisaną Kartę Gwarancyjną, której wzór stanowi załącznik do wzoru umowy, będącego załącznikiem nr 11A do niniejszej SIWZ, d) Okres rękojmi stosownie do przepisów Kodeksu Cywilnego wynosi 5 lat, e) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców powinny odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia.

Część nr: 2 Nazwa: Remont windy (poprzez wymianę urządzenia dźwigowego)w budynku Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce
Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej windy poprzez wymianę na nowy dźwig osobowy o napędzie elektrycznym, przystosowanym dla osób niepełnosprawnych (z wykorzystaniem istniejącego szybu windowego) wraz z robotami towarzyszącymi, w budynku Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce. Zakres robót obejmuje wykonanie, w szczególności: - demontaż istniejącego dźwigu, - dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego i kompletnego dźwigu, wyposażonego we wszystkie niezbędne urządzenia wymagane przepisami określającymi ich pracę, - prace budowlane związane z przygotowaniem i wykończeniem szybu oraz doprowadzeniem linii zasilającej i telefonicznej, - wykonanie certyfikacji dźwigu przy udziale jednostki notyfikowanej oraz przekazanie kompletnej dokumentacji wraz z deklaracją zgodności CE. 5.3.2. Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt. 5.3.1, technologię ich wykonania, a także parametry techniczne i wyposażenie dźwigu określają: a) projekt wykonawczy - projekt aranżacji zespołu łazienek na parterze i piętrze w Domu Pomocy Społecznej w Jałówce – w zakresie dotyczącym wymiany windy, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiar robót, będące załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5.3.3. W ramach realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do: a) opracowania dokumentacji techniczno-montażowej i rejestracyjnej dla windy i jej uzgodnienie we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego, b) uruchomienia, testowania i zaprogramowania windy wg zaleceń Zamawiającego, c) wykonania elektrycznych pomiarów ochronnych, d) uczestnictwa w odbiorach dźwigu, e) wykonania odbioru dźwigu, jego rejestracji i dopuszczenia do użytkowania przez UrządDozoru Technicznego. Koszty związane z odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego,dokumentacją rejestracyjną i książką rewizji ponosi Wykonawca w ramach realizacjiprzedmiotu zamówienia. Zamawiający udzieli wszelkich niezbędnych pełnomocnictw i upoważnień, f) przeszkolenia 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń windy, g) wykonywania przeglądów konserwacyjnych urządzenia w okresie gwarancji i rękojmi, h) udziału w badaniach okresowych pełnych wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego. 5.3.4. Dostarczony dźwig osobowy powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesiące przed datą dostarczenia do Zamawiającego. 5.3.5. Wykonane roboty będą podlegać etapom odbioru opisanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 11B do SIWZ, dokonywanych przez komisję powołaną przez Zamawiającego w obecności i przy udziale Wykonawcy. 5.3.6. Warunki rękojmi i gwarancji: a) Wykonawca udzieli minimum 36- miesięcznej gwarancji jakości na wykonanie całości przedmiotu zamówienia, licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego pisemnym protokołem podpisanym bez zastrzeżeń przez strony umowy, a w przypadku usuwania wad ujawnionych podczas odbioru, po podpisaniu protokołu ich usunięcia. Wydłużenie okresu gwarancji skutkować będzie przyznaniem Wykonawcy dodatkowych punktów w kryterium „Okres gwarancji”, opisanym w pkt 17 SIWZ. b) Jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę – obowiązywać będzie gwarancja w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o tym, czy i na jakie materiały i urządzenia obowiązywać będzie gwarancja producenta i na jaki czas została ona udzielona, ze szczególnym obowiązkiem Wykonawcy przekazania kart gwarancyjnych. c) Wykonawca dostarczy, przed końcowym odbiorem przedmiotu zamówienia, odpowiednie karty gwarancyjne producentów, jak i podpisaną Kartę Gwarancyjną, której wzór stanowi załącznik do wzoru umowy, będącego załącznikiem nr 11Bdo niniejszej SIWZ, d) Okres rękojmi stosownie do przepisów Kodeksu Cywilnego wynosi 5 lat, e) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców powinny odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, f) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania czynności konserwacyjnych windy przez osoby posiadające zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów wydane przez UDT, w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz świadczenia nieodpłatnych usług serwisowych. 5.4.Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część zamówienia. 5.5.Oferta złożona na daną część zamówienia musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla danej części.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie, przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45200000, 45300000, 45311100, 45311200, 45313100, 45321000, 45331000, 45333000, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10451590 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pokoi mieszkalnych w budynku internatowym nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.2. Pełen zakres robót ujęty został...
10482694 2024-05-08
godz. 13:00
Mazowieckie Remont 60 szt. balkonów lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Grochowskiej 338/340 w Warszawie
10473123 2024-05-08
godz. 14:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku bursy szkolnej w związku z dostosowaniem do obowiązujących wymogów p.poż. - etap IV.2. Do zakresu robót będzie należało także wyk...
10454919 2024-05-09
godz. 00:00
Mazowieckie Remont klatki schodowej i świetlika - Wspólnota Mieszkaniowa Puławska 30
10480636 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja zadania inwestycyjnego pn.:,,Modernizacja budynku świetlico – remizy w Cierpiętach”Zakres prac- Rozbiórka pokrycia z płyt azbestowo-cement...
10415889 2024-05-10
godz. 13:00
Małopolskie Remont balkonów budynków wielomieszkaniowych znajdujących się w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej GRODZKA w Krakowie
10464014 2024-05-13
godz. 13:00
Podkarpackie Wykonanie modernizacji warstwy termoizolacyjnej części ścian zewnętrznych w następujących budynkach: Rejtana 22 Rejtana 24 Rejtana 26
10474602 2024-05-13
godz. 15:00
Pomorskie Usługa dostarczenia i montażu balustrady w siedzibie Zamawiającego.
10446594 2024-05-14
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu. 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Ś...
10452187 2024-05-20
godz. 15:30
Dolnośląskie Remont stropu nad II-gim piętrem - nad pomieszczeniem łazienki w mieszkaniu nr 9a- w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. S. Żeromskiego 56 we Wrocławiu