Przetarg 7268311 - Przebudowa boiska rekreacyjnego w Pawlikowicach Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7268311 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-09
przedmiot ogłoszenia
Przebudowa boiska rekreacyjnego w Pawlikowicach
Numer referencyjny: WZP.271.3.2020

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowla
ne polegające na przebudowie istniejącej płyty boiska trawiastego o wymiarach 55x90m, montażu piłkochwytów, montażu bramek piłkarskich oraz montażu ławek stalowych z siedziskiem drewnianym na działce nr 383/23 w miejscowości Pawlikowice, gmina Wieliczka. Przedmiot obejmuje również pielęgnację zasianej trawy do pierwszego koszenia i jej pierwsze skoszenie.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby
45112200-7 Usuwanie powłoki gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
77320000-9 Usługi utrzymania terenów sportowych
45262210-6 Fundamentowanie
45262300-4 Betonowanie
3. Szczegółowy zakres zamówienia określają poniższe opracowania wchodzące w skład dokumentacji projektowej:
- Dokumentacja techniczna - w załączeniu;
- Przedmiar robót w załączeniu - przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Przedmiar nie może być traktowany przez Wykonawcę, jako dokument opisujący wszystkie roboty. Wykonawca winien na podstawie dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) ustalić szczegółowy zakres robót i dokonać ich wyceny. Braki lub pominięcia w przedmiarach robót nie mogą być traktowane, jako braki lub pominięcia w dokumentacji projektowej.
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w załączeniu.
4. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w SIWZ i jego załącznikach konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ i jego załącznikach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w SIWZ i jego załącznikach, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację właściwości użytkowych albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B).
Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane.
6. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.
7. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp to:
7.1) Polskie Normy przenoszące normy europejskie,
7.2) normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie,
7.3) europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.),
7.4) wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12),
7.5) normy międzynarodowe,
7.6) specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjęte przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa,
7.7) inne systemy referencji technicznych ustanowione przez europejskie organizacje normalizacyjne,
7.8) Polskie Normy,
7.9) polskie aprobaty techniczne,
7.10) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw,
7.11) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266 i 730).
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 5 letniej gwarancji i rękojmi na wszystkie roboty budowlane, materiały, urządzenia i wyposażenie licząc od dnia odbioru końcowego. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wszystkie roboty budowlane, materiały, urządzenia i wyposażenie przez Wykonawcę jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z punktem 17 SIWZ.
9. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
9.1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zewnętrzne i uporządkować teren budowy i tereny sąsiednie, jeżeli w czasie robót naruszył te tereny. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania dokumentacji fotograficznej przed rozpoczęciem realizacji zadania. Wykonawca ponosi wszelkie koszty za szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe w trakcie realizacji zadania. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanymi.
9.2) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie.
9.3) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.
9.4) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (inwentaryzacja powykonawczą).
9.5) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego przed podpisaniem umowy na wykonanie robót budowlanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
9.6) W celu zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum 30 000,00 zł.
10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495 z późn. zm.), w szczególności dotyczy to czynności związanych z wykonaniem:
- robót ziemnych,
- robót związanych z wykonaniem podbudowy,
- robót związanych ze wzmocnieniem podłoża,
- robót związanych z wykonaniem nawierzchni trawiastej oraz pielęgnowaniem trawy,
- robót instalacyjnych i montażowych.
Obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje zgodnie z posiadanymi uprawnieniami w szczególności: kierownika budowy, kierownika robót, lub samozatrudnionych itp.
10.1) Zamawiający wymaga aby wykonawca/podwykonawca przedłożył Zamawiającemu najpóźniej z dniem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz na każde żądanie zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które wykonują opisane wyżej czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wskazane przez zamawiającego czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, wskazanie daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu każdej osoby wymienionej w oświadczeniu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. W przypadku zmiany osób w trakcie realizacji zamówienia, które wykonują czynności opisane w punkcie 10. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania uaktualnić oświadczenie poprzez złożenie nowego oświadczenia Zamawiającemu w terminie do 7 dni licząc od dnia wystąpienia takiej zmiany.
10.2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wypełniania przez Wykonawcę/podwykonawcę nałożonych na niego obowiązków w czasie realizacji zamówienia poprzez np. zwrócenie się do właściwego inspektoratu pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli lub też poprzez żądanie od Wykonawcy/podwykonawcy przedstawienia oświadczenia jak wyżej lub następujących dokumentów:
a) Poświadczonej/ych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
b) Dokumentów np. zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy (wraz z informacją o liczbie odprowadzanych składek)
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z RODO
10.3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności jak również niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie oświadczenia lub dokumentów, o których mowa wyżej skutkowało będzie nałożeniem sankcji w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540006904-N-2020 z dnia: 2020-01-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium musi być wniesione do dnia 24.01.2020 r. do godz. 09:50.
W ogłoszeniu powinno być:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium musi być wniesione do dnia 27.01.2020 r. do godz. 10:20.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-24, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-27, godzina: 10:20,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
branża Drogownictwo
podbranża boiska
kody CPV 37535200, 45100000, 45112000, 45112200, 45112700, 45112720, 45262210, 45262300, 45340000, 77320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: boiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10318824 2024-03-29
godz. 09:00
Mazowieckie Utworzenie kompleksu boisk przy ZSP w Przasnyszu oraz doposażenie bazy sportowej w szkołach prowadzonych przez Powiat Przasnyski 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu dwóch bo...
10320643 2024-03-29
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa kortu tenisowego w miejscowości Platerów 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na budowie kortu tenisowego w miejscowości Platerów.2. Zakres rze...
10272523 2024-04-03
godz. 09:00
Podkarpackie Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Lubenia Część 1: Zadanie 1Budowa sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w StraszydluPrzedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej oraz ł...
10317419 2024-04-04
godz. 08:00
Zachodniopomorskie 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Budowa strefy sportu w Szkole Podstawowej w Biesiekierzu.2) Zamówienie jest dofinansowane z Rzą...
10333533 2024-04-04
godz. 10:30
Mazowieckie Przebudowa stadionu miejskiego w Węgrowie Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełno branżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz roboty budowlane polegające na przebudowie ...
10326860 2024-04-08
godz. 09:00
Mazowieckie „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Świerczach – Etap II” Przedmiotem zamówienia jest: budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Świerczach –...
10345679 2024-04-08
godz. 10:00
Małopolskie „Przebudowa boiska do gry w piłkę ręczną na terenie ZSPiP w miejscowości Filipowice w gm. Zakliczyn” 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu przebudowę boi...
10291530 2024-04-09
godz. 10:00
Śląskie Modernizacja i rozbudowa zespołu boisk treningowych wraz z zapleczem socjalnym - Faza III i Faza IV 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, ...
10375366 2024-04-11
godz. 10:00
Wielkopolskie Zagospodarowanie działki nr 16 oraz 17/2 w Rabowicach przy ul. Bukowej z przeznaczeniem na boisko wielofunkcyjne z parkingiem oraz rozbudową terenu zieleni - eko-ogrodu przy świetlicy wie...
10375691 2024-04-12
godz. 11:15
Podkarpackie Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 9m x 18m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Św. Jacka Kantego w Będziemyślu 1. Przedmiotem za...